En kun je die gewoon uitprinten van internet en meenemen of zo?quote:
hahaha tering gast, respect.quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:02 schreef Stephan1237 het volgende:
Ikke komt bij klantenservice
Klantenservice: Jij komt zeker je geld terughalen
Ikke : Ja
Klantenservice: Hier heb je je 300 euro weer terug
ik had de pdf op mijn mda gepleurd.quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:02 schreef Christiaan het volgende:
[..]
En kun je die gewoon uitprinten van internet en meenemen of zo?
Was een toneelstukje, niet echt jammergenoegquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:03 schreef kunstfiets het volgende:
[..]
hahaha tering gast, respect.
welk artikel?
ik gok nivea?
Zoveel bier van 1 merk heeft er in de AH hier nog nooit gestaanquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:56 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Tsja, heel veel mensen gaan nu eenmaal achter dit soort koopjes aan, ik vind dat eigenlijk wel logisch, het is een buitenkansje dus waarom niet, en Brand is goed bier. Ik vind het eerder debiel dat je je als personeel dit soort fratsen op de mouw laat spelden door een stel proleten.
Dit zou ik toch echt niet laten gebeuren als ik een AH-winkel had:
[ afbeelding ]
Haha, dat dacht ik ook toen ik die foto zag. Ik kom nooit bij de AH voor bier (Grolsch of Brand) want het is in de AH bij mij echt bijna altijd uitverkocht, en bovendien hebben ze weinig soorten speciaalbier. Misschien hebben ze wel extra uit het magazijn laten komen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:08 schreef Samson het volgende:
Zoveel bier van 1 merk heeft er in de AH hier nog nooit gestaan
ja de voorwaarden zijn laat in de middag op de site aangepast...quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:12 schreef Repeat het volgende:
Ik lees op de AH site dat je bij alcoholische dranken nog maar de helft terugkrijgt?
Dus dat betekent steeds weer opnieuw de winkel inlopen?quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:14 schreef kunstfiets het volgende:
[..]
ja de voorwaarden zijn laat in de middag op de site aangepast...
ook de max van 6 per klant dus ...
Vaak staat er aardig wat in het magazijn.quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:08 schreef Samson het volgende:
[..]
Zoveel bier van 1 merk heeft er in de AH hier nog nooit gestaan
Ik niet, dan zou me helemaal kapotvreten aan die dingen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:54 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik wou dat ik die mentos had, is erg lekker
Dit geloof ik ook niet, je geeft klanten toch geen rolcontainers mee? tenzij ze er dikke borg voor betalen 500 euro ofzo (die dingen zijn aardig duur).quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:56 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Tsja, heel veel mensen gaan nu eenmaal achter dit soort koopjes aan, ik vind dat eigenlijk wel logisch, het is een buitenkansje dus waarom niet, en Brand is goed bier. Ik vind het eerder debiel dat je je als personeel dit soort fratsen op de mouw laat spelden door een stel proleten.
Dit zou ik toch echt niet laten gebeuren als ik een AH-winkel had:
[ afbeelding ]
Ik heb zitten zoeken maar ik heb geen idee welke wet ze hiermee bedoelen?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:12 schreef jongman het volgende:
Één van de voorwaarden:
Voor alcoholhoudende dranken geldt dat op grond van Nederlandse wet- en regelgeving tot maximaal de helft van de normale verkoopprijs (dus zonder korting) vergoed wordt.
Ik heb ook al even in me kluwer gezocht. Maar iderdaad, waar dit op is gebaseerd? (ik zoek nog ff verder:D)quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:24 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Ik heb zitten zoeken maar ik heb geen idee welke wet ze hiermee bedoelen?
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:25 schreef jongman het volgende:
[..]
Ik heb ook al even in me kluwer gezocht. Maar iderdaad, waar dit op is gebaseerd? (ik zoek nog ff verder:D)
quote:Artikel 20. Gratis verstrekken
Behoudens bij proeverijen is reclame waarbij alcoholhoudende drank door een lid van de
branche of met actieve medewerking van een lid van de branche gratis of tegen minder dan
de helft van de normale verkoopprijs van de alcoholhoudende drank aan particulieren wordt
aangeboden, niet toegestaan.
Handleiding:
De korting mag maximaal 50% van de voor die plaats normale verkoopprijs bedragen.
Bijvoorbeeld: een sixpack mag wel van ¤ 4,99 worden afgeprijsd naar maximaal ¤ 2,50 maar
niet voor ¤ 2,49 (immers 2 * 2,50= 5,- en 2 * ¤ 2,49 = ¤ 4,98). Gebruik nooit het woord ‘gratis’
of synoniemen daarvan in de communicatie.
Gegrond! Dan heeft AH de afgelopen dagen de wet behoorlijk overtreden, gezien de mensen die geslaagd zijn in het gratis verkrijgen van de alcoholische versnaperingen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:27 schreef UncleSam het volgende:
[..]
[Artikel 20. Gratis verstrekken
Behoudens bij proeverijen is reclame waarbij alcoholhoudende drank door een lid van de
branche of met actieve medewerking van een lid van de branche gratis of tegen minder dan
de helft van de normale verkoopprijs van de alcoholhoudende drank aan particulieren wordt
aangeboden, niet toegestaan.
Handleiding:
De korting mag maximaal 50% van de voor die plaats normale verkoopprijs bedragen.
Bijvoorbeeld: een sixpack mag wel van ¤ 4,99 worden afgeprijsd naar maximaal ¤ 2,50 maar
niet voor ¤ 2,49 (immers 2 * 2,50= 5,- en 2 * ¤ 2,49 = ¤ 4,98). Gebruik nooit het woord ‘gratis’
of synoniemen daarvan in de communicatie.]
Bron: http://projecten.drecomm.(...)omoties_mei_2005.pdfquote:Lid 2 Tijdens horecapromoties is het niet toegestaan alcoholhoudende drank gratis aan
te bieden of te verkopen tegen minder dan de helft van de normale verkoopprijs
Nou dat denk ik niet. Ze hebben er toch geen reclame voor gemaakt? De verkoop mag wel, maar je mag er geen reclame voor maken.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:29 schreef jongman het volgende:
[..]
Gegrond! Dan heeft AH de afgelopen dagen de wet behoorlijk overtreden, gezien de mensen die geslaagd zijn in het gratis verkrijgen van de alcoholische versnaperingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |