Word niet gelijk gedaan hoor, ze krijgen in WinkelWeb allemaal een berichtje maar geen personeelslid die, die op tijd leest en het daadwerkelijk aanpast op het schap en in het systeem.quote:
maar hier bij de 2 AH's wel. Die ik heb gehad iig.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:16 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
[..]
Word niet gelijk gedaan hoor, ze krijgen in WinkelWeb allemaal een berichtje maar geen personeelslid die, die op tijd leest en het daadwerkelijk aanpast op het schap en in het systeem.
Heb ik wel gedaanquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:19 schreef -En4Cer- het volgende:
Moet je het echt eerst betalen en dan kun je het geld pas terugvragen?
Kun je niet met dat spul naar naar de kassa lopen en zeggen hier <insert winkel> is het goedkoper, zie folder, dus ik neem het zo mee?
Als het niet lukt wordt het zo'n duur geintje namelijk
Bij jou is er dus eigenlijk helemaal geen geld aan te pas gekomen?quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heb ik wel gedaannaar de klantenservice
Als je naar de klantenservice gaat wel, moet je namelijk eerst naar de kassa.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:21 schreef -En4Cer- het volgende:
[..]
Bij jou is er dus eigenlijk helemaal geen geld aan te pas gekomen?
afgezien van mn 2 tasjes en mn pakje kauwgom a 1,45 niet neequote:Op donderdag 11 juni 2009 16:21 schreef -En4Cer- het volgende:
[..]
Bij jou is er dus eigenlijk helemaal geen geld aan te pas gekomen?
nee hoor, hier niet. De klantenservice zitten naast de kassa's. En is ook een verkapte kassa.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:22 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
[..]
Als je naar de klantenservice gaat wel, moet je namelijk eerst naar de kassa.![]()
Ik ben ook naar de klantenservice geweest.
priceless.. werkdag is hiervoor bij dus ik ga ff langs de ahquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
nee hoor, hier niet. De klantenservice zitten naast de kassa's. En is ook een verkapte kassa.
Dus ik heb mn appelcider daar opgemikt, mn ding laten zien, zij zei dat ik er maar 1 kon (ik zei dat ik er nog ff 30 ging halen) omdat er geen naam en geen datum op stond.
Toen liet ik mn fruitella folder en mn lu cracotte folder zien, heb ik de cider daar laten staan, heb ik een grote mand meegenomen, vol gepleurd, terug naar de klantenservice, pakkie kauwgom erbij + 2 tasjes en ik moest voor mn 2 overvolle tassen 1,45 betalen
En toen gaf ze me 1 bon voor appeltaart, toen ging ik breed grijnzen en zeggen dat ik 3 aparte artikelen had, toen ging zij sneu kijken, gaf me 3 bonnen, zuchtte, keek vet verbaasd, ik ging de winkel terug in, 3 taartjes halen, weer naar de klantenservice, taartjes in mn tas gedaan, ze bedankt voor de grtis boodschappen en ben met een mega grijns de winkel uitgelopen
Het staat er duidelijk: In de folder staan de actieprijzen vermeld!quote:De laagste actieprijs van Nederland is herkenbaar aan de rode portemonnee met de ‘laagste actieprijsgarantie’. Deze staat bij alle A-merk producten in de AH Bonus folder.
Je kan het sowieso ruilen lijkt mequote:Op donderdag 11 juni 2009 16:19 schreef -En4Cer- het volgende:
Moet je het echt eerst betalen en dan kun je het geld pas terugvragen?
Kun je niet met dat spul naar naar de kassa lopen en zeggen hier <insert winkel> is het goedkoper, zie folder, dus ik neem het zo mee?
Als het niet lukt wordt het zo'n duur geintje namelijk
doe je toch goed dan, aangezien de jills en fruitella artikelen niet gelden (geen supermarkt en verpakking met andere hoeveelheid)quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
nee hoor, hier niet. De klantenservice zitten naast de kassa's. En is ook een verkapte kassa.
Dus ik heb mn appelcider daar opgemikt, mn ding laten zien, zij zei dat ik er maar 1 kon (ik zei dat ik er nog ff 30 ging halen) omdat er geen naam en geen datum op stond.
Toen liet ik mn fruitella folder en mn lu cracotte folder zien, heb ik de cider daar laten staan, heb ik een grote mand meegenomen, vol gepleurd, terug naar de klantenservice, pakkie kauwgom erbij + 2 tasjes en ik moest voor mn 2 overvolle tassen 1,45 betalen
En toen gaf ze me 1 bon voor appeltaart, toen ging ik breed grijnzen en zeggen dat ik 3 aparte artikelen had, toen ging zij sneu kijken, gaf me 3 bonnen, zuchtte, keek vet verbaasd, ik ging de winkel terug in, 3 taartjes halen, weer naar de klantenservice, taartjes in mn tas gedaan, ze bedankt voor de grtis boodschappen en ben met een mega grijns de winkel uitgelopen
hier zitten er ook 4quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:36 schreef DancePlaza het volgende:
[..]
priceless.. werkdag is hiervoor bij dus ik ga ff langs de ah.. tering wat een boel AH's hier in de omgeving van AMsterdam
Heb de voorwaarden op het rode portomonneetje nog even nagelezen en je hebt gelijk. Of de Ah erin trapt is een ander verhaal, maar je hebt wel gelijk.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:42 schreef Zith het volgende:
[..]
Het staat er duidelijk: In de folder staan de actieprijzen vermeld!
(De actieprijs herkent u aan portemonnee-logo's; die logo's staan in de folder; ergo, de actieprijzen staan ook in de folder)
Ofwel, de prijs in de winkel is niet de actieprijs! Wanneer u in een andere folder een lager prijs ziet staan, dan heeft u recht op teruggave van het aankoopbedrag én een appeltaartje!
Of de prijs in de winkel hoger of lager is dan de actieprijs in de folder doet niet ter zake. Dan had er in de actievoorwaarden iets moeten staan van "U vindt de actieprijzen op het schap in de winkel"
Geen supermarkt? Je bedoeld van die jills? ja, dat wist ik wel, hun niet.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:51 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
doe je toch goed dan, aangezien de jills en fruitella artikelen niet gelden (geen supermarkt en verpakking met andere hoeveelheid)
hoezo erin trapt. Voorwaarden zijn bindend. Alleen zou ik geen proces gaan starten om zoietsquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:55 schreef pronkjewail het volgende:
[..]
Heb de voorwaarden op het rode portomonneetje nog even nagelezen en je hebt gelijk. Of de Ah erin trapt is een ander verhaal, maar je hebt wel gelijk.
Fuck me!quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:27 schreef kunstfiets het volgende:
een dubbele fail voor de AH.
de Jilz was inderdaad een dikke fout.
maar naast de jilz stond de strongbow ook voor 2,99 als actieprijs en in de folder van de wijnproeverij was deze ook een actieprijs van 2,29
maar voor de AH actievoorwaarden geld dat de bonusaanbieding met laagste prijs garantie IN DE FOLDER moet staan.
die longbow shit stond er niet in.
kreeg het echter wel meeen geld terug.
ik had het pas door toen in 2 andere supermarkten de jilz uitverkocht was en de strongbow er nog stond.
btw, jilz is volgensmij in enschede niet meer te krijgen en volgens een vakkenvuller passen ze de prijzen de volgende dag zeker aan![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb net een strongbow in de vriezer gemiktquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:36 schreef kunstfiets het volgende:
baal wel, de eerste keer dus met 1 pakje jilz.
gaat die hoer dus mekkeren over het feit dat ik de folder als pdf op mijn mda had.
moest een echte folder van papier zijn (staat nergens in de actievoorwaarden of het digitaal of op papier moet).
maar goed, ik dus weer google op wijproeverij en die was op 600 meter afstand.
erheen gefietst, terug en toen stonden er al een stel studenten met 10 packs.
die kregen het mee.
toen heb ik de resterende, 10 pack jilz mee genomen.
bij de 2e keer zeiden ze dat ze de prijs al hadden aangepast in hun pc (2,28).
wou gezeik besparen en naar een andere gegaan.
weer 10 pack met vooral strongbow.
en weer geld terug.
btw, deden weer moeilijk. de nieuwe actievoorwaarden die ze net binnen hadden zouden niet gelden voor alcoholische dranken.
ze hadden een printje in een map.
hoe lang is die actie van die jilz appelcider eigenlijk al?
alleen vandaag of pas vandaag de fail ontdekt.
smaakt die rotzooi eigenlijk![]()
zo ff koud zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |