Ja, dat snap ik. Maar waar precies over of tussen? En is die twijfel nu weg?quote:
Of ik gewoon constructief zou stemmen of op het moment dat het het minste 'schade' kan aanrichten een 'protest' stem zou uitdelen. En die twijfel was weg toen ik het rondje rood maaktequote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Maar waar precies over of tussen? En is die twijfel nu weg?
Ik heb vorige week al gestemd dus ik twijfelde niet. Alhoewel ik daarvoor ook evenin dubio stond.
Had ineens het gekke idee om Dieren te gaan stemmen. Tot ze in mijn park allemaal kruisjes voor dode ganzen gingen neerzetten
Okay, daar kan ik wel mee leven. Dan kunnen we gewoon vrienden blijvenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Of ik gewoon constructief zou stemmen of op het moment dat het het minste 'schade' kan aanrichten een 'protest' stem zou uitdelen. En die twijfel was weg toen ik het rondje rood maakte
Ik zou er BIJNA een warm fuzzy feeling van krijgen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Okay, daar kan ik wel mee leven. Dan kunnen we gewoon vrienden blijven
Wat houdt je tegen?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik zou er BIJNA een warm fuzzy feeling van krijgen.
Ik pak hem net uit. Veel plezier.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik moet mijn koffer nog inpakken.
Nee, maar wel levensgevaarlijk. Ná de oorlog gewoon niet "ich hab es nicht gewust" roepen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:05 schreef Pavlovje het volgende:
Oh, ja. Niet zozeer omdat ik voor de PVV ben, ik ben ook niet van plan op ze te stemmen in de 'echte' verkiezingen (eerder VVD, lekker 'veilig'), maar ik wil wel graag het huidige establishment laten weten dat ik niet geheel tevreden ben.
Maar goed. Ik zal wel een randdebiel/vmbo'ert/racist zijn in de ogen van velen.
Aanrader, nieuwe roman De Republyk van Hans van der Heijde, laat zien wat er gebeurt als PVV-achtige groeperingen aan de macht komen.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Nee, maar wel levensgevaarlijk. Ná de oorlog gewoon niet "ich hab es nicht gewust" roepen.
Leg eens uit, want ik snap het gewoon niet. Wat zijn de drijfveren, wat verwacht je ervan?quote:Op zondag 7 juni 2009 14:41 schreef Zuunigerd het volgende:
Ik ken er anders genoeg die net als ik PVV stemden.
Waarschijnlijk verwachten ze van de PVV datgene gaat doen wat de Pvda/CDA/VDD/D66/CU al jaren niet hebben gedaan?quote:Op zondag 7 juni 2009 16:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Leg eens uit, want ik snap het gewoon niet. Wat zijn de drijfveren, wat verwacht je ervan?
Geen idee wat ze dan precies verwachten in dit welvarende land waarin vrijwel iedereen het zo goed heeft. Waar heb je het concreet over dan?quote:Op zondag 7 juni 2009 18:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarschijnlijk verwachten ze van de PVV datgene gaat doen wat de Pvda/CDA/VDD/D66/CU al jaren niet hebben gedaan?
Sjeez, is dat nou zo moeilijk te beredeneren?
Je opent een topic of Wilders aanhangers zich even willen melden... Is het niet makkelijker om even op youtube de naam van Wilders in te vullen en even naar zijn gebrabbel luisteren?quote:Op zondag 7 juni 2009 18:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Geen idee wat ze dan precies verwachten in dit welvarende land waarin vrijwel iedereen het zo goed heeft. Waar heb je het concreet over dan?
Ik overzag niet de zeer mogelijke consequentie dat een aantal zetels in een 750-koppige menigte een 3e wereldoorlog zou kunnen ontketenen. Mijn excuses daarvoor - waar zat ik met mijn hoofd?quote:Op zondag 7 juni 2009 13:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Nee, maar wel levensgevaarlijk. Ná de oorlog gewoon niet "ich hab es nicht gewust" roepen.
Zeker is dat een goede motivatie, of stem jij graag op hatende mensen?quote:
alsof er bij bijv. De SP, D66 VVD etc mensen niet hatenquote:Op zondag 7 juni 2009 19:45 schreef Draganta het volgende:
[..]
Zeker is dat een goede motivatie, of stem jij graag op hatende mensen?
Daar ging het mij niet om maar om de opmerking over zijn kapsel.quote:Op zondag 7 juni 2009 19:45 schreef Draganta het volgende:
[..]
Zeker is dat een goede motivatie, of stem jij graag op hatende mensen?
Net terug van vakantie en zin om weer om in te pakken, maar dan voorgoed!..quote:Op maandag 8 juni 2009 02:03 schreef n00000b het volgende:
Hoi, hier ben ik dan! Spui je gal maar jongens
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |