We betalen het helemaal niet zelf, want de AH is een bedrijf die winst wilt, dus is er een reden waarom ze in normale periode's 1.50 vragen en niet 1.55: omdat dan de omzet het beste is (denk bijv. aan prijs elasticiteit of concurrentie). Het zal wel invloed op hun winst hebben ja, dus de aandeelhouders zullen er (heel weinig) van voelen. Maar ze zullen niet hierdoor de normale prijs gaan verhogen, en zelfs dan zou je gewoon bij een ander kunnen gaan.quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:16 schreef TommyGun het volgende:
Tsja,
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Niet enkel het bier dus. Alleen jammer dat er op dusdanige schaal misbruik van gemaakt moet worden imo.
Uiteindelijk betalen we het zelf terug (prijzen omhoog) zodra de actie voorbij is.
Pics zijn van andere, via Dumpert
AH moet eens ophouden met hebzuchtigheid en liegen tegen de klanten dat ze goedkoop zijn..quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:50 schreef Zith het volgende:
[..]
We betalen het helemaal niet zelf, want de AH is een bedrijf die winst wilt, dus is er een reden waarom ze in normale periode's 1.50 vragen en niet 1.55: omdat dan de omzet het beste is (denk bijv. aan prijs elasticiteit of concurrentie). Het zal wel invloed op hun winst hebben ja, dus de aandeelhouders zullen er (heel weinig) van voelen. Maar ze zullen niet hierdoor de normale prijs gaan verhogen, en zelfs dan zou je gewoon bij een ander kunnen gaan.
NEE TOCH een bedrijf vraagt geld voor haar diensten en producten WTF KANKERDIEVENquote:Op donderdag 11 juni 2009 00:06 schreef Meki het volgende:
Heel erg goed...
Maak AH maar failliet... laat ze maar eens stikken in hun hebzuchtige winstdiefstallerij..
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:30 schreef vanhal het volgende:
[..]
Echt?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
A) Niemand VERPLICHT jou om boodschappen te doen bij de AHquote:Op donderdag 11 juni 2009 00:16 schreef Meki het volgende:
Niet op die manier...
vele hoge prijzen vragen en anderen supermarkten stelen.. en personeel die 25 jaar zijn ontslaan omdat ze oud zijn.
ze pesten alle ouderen weg... is dat nou een bedrijf ??
Dit dus. Opzettelijk bedrijven naaienquote:Op donderdag 11 juni 2009 00:05 schreef Pinterman het volgende:
Treurnis. Een ieder die op deze manier van de AH gebruik maakt erkent daarmee dat hij / zij gewoon arm is. Wees er trots op!
Ik hoef geen gratis shit. Ik betaal voor wat ik hebben wil. Zoals het een normaal mens betaamt.
Wat een onzin. Als het AH niet bevalt moeten ze de actie simpelweg afschaffen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 07:26 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Dit dus. Opzettelijk bedrijven naaien
nee joh, bedrijf bedenkt een actie, concurent bedenkt een tegenactie, dat heet nou marktwerkingquote:Op donderdag 11 juni 2009 07:26 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Inderdaad, 10x een 12-krat bier van 5 eur = 50 euro, nou als je voor 50 euro 10 minuten besproken wordt op Editie NL dan is dat super goedkope publiciteit.quote:Op donderdag 11 juni 2009 07:33 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Wat een onzin. Als het AH niet bevalt moeten ze de actie simpelweg afschaffen.
Ik denk dat AH in zijn handjes wrijft over de bijna gratuit marketing. Daar hoor ik je dan weer niet over, die arme reclamebureaus.
Doe eens niet zo dom.quote:Op donderdag 11 juni 2009 07:26 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Whaha respect hoor!quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:06 schreef UncleSam het volgende:
Ik kon het niet laten, vanmorgen kar vol Jillz, Fruitella en Lu Cracotte volgeladen
120 euro
Die gezichten, priceless.
Ik schaamde me ook wel, maarja ze schreeuwen het zelf, dan moet je niet opeens terugkrabbelen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:08 schreef Resco het volgende:
[..]
Whaha respect hoor!
Ik weet niet, ik zou het ook wel willen maar ik voel me dan toch pauperig op de een of andere manier, terwijl het volledig legitiem is. Hebben jullie dat dan niet?
pics?quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:06 schreef UncleSam het volgende:
Ik kon het niet laten, vanmorgen kar vol Jillz, Fruitella en Lu Cracotte volgeladen
120 euro
Die gezichten, priceless.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |