Klantenservice.quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:59 schreef firecow het volgende:
Maar hoe gaat dit nou in ze werk ??
Moet je eerst betalen en daarna naar de klanten service gaan en aantonen dat het goedkoper is ? en daar je geld terug krijgen + appeltaart ? Of moet je gaan lopen kloten bij zo'n 15 jarige kassamuts ?
Trekpleister -35%, AH - 33,34%.quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:03 schreef eveneenkortevraag het volgende:
hee, waar zijn de ariel en nivea goedkooper? dan ga ik r ff heen!!
Werkt die Brand ook nog steeds? Die prijs was toch al aangepast?quote:
brand prijs en ariel prijs (vergeleken met jumbo) zijn aangepastquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:19 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Werkt die Brand ook nog steeds? Die prijs was toch al aangepast?
Het waren oudere foto's en dat had ie al verteld een stukje hiervoor....quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:19 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Werkt die Brand ook nog steeds? Die prijs was toch al aangepast?
waar haal je die -35% vandaan?quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:06 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Trekpleister -35%, AH - 33,34%.
Trekpleister is dus goedkoper.
Op de papieren folder, zijn de Mentos, Meller en Fruittella samen afgebeeld.quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:40 schreef eQuaL het volgende:
[..]
zeker weten? Wil niet voor lul staan daar
Het gaat per 3 hequote:Op donderdag 11 juni 2009 11:42 schreef Voltreffer het volgende:
Nivea nog steeds dus? Dan ga ik vanavond even kijken. Als je er eerst 1 haald, kan je dan daarna gewoon weer? En een printje is voldoende hé?
reken eerst de prijs uit van de trekpleister per 3 min 35% zit je onder de prijs van de appie heb je bingo.. zo niet pechquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:50 schreef Voltreffer het volgende:
Dat bedoel ik, maar het werkt dus wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |