Nee.quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:33 schreef Emme-r-tje het volgende:
moeten het supermarkten zijn die in de buurt zitten?
Precies! Leuke actiequote:Op donderdag 11 juni 2009 09:51 schreef MissHobje het volgende:
Moet er wel om lachen eigenlijk.. slim en doe er lekker je voordeel mee.. appie vergist zich niet zomaar dus het zal heus bewust zijn.
Precies, commercials zijn een stuk duurder dan wat kratjes bier, waarmee ze verschillende tv-programma's en nieuwssites halen. Volgende week de actie aanpssen en missie voltooid.quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:51 schreef MissHobje het volgende:
Moet er wel om lachen eigenlijk.. slim en doe er lekker je voordeel mee.. appie vergist zich niet zomaar dus het zal heus bewust zijn.
Mag je het eigenlijk ook gewoon uitprinten?quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:26 schreef UncleSam het volgende:
Hier staan de folders:
http://wijnproevers.nl/pdf/wijnwijzer.pdf pagina 14 Jillz 2.29 (AH verkoopt het voor 2.99)
http://www.sanders-superm(...)atervar10!0!0!F!.jpg
Lu Cracotte en Vitalu 0.99 (In Ah voor 2 voor 2.50)
http://www.sanders-superm(...)wpage.asp?pageid=38#
http://www.golff.nl/Aanbiedingen/Pages/Aanbiedingen.aspx?pagina=3
Mentos en Fruittella, volgens mij zit er in de mentos een verkeerd aantal rollen, daarom heb ik alleen maar fruittella gekocht. In de Golff 2 voor 1.99. In de AH 2 voor 2,50
Hoe heb je het voor elkaar gekregen om die Brand bier mee te krijgen? Hebben ze de prijs niet aangepast dan?quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:57 schreef TNA het volgende:
[..]
Precies, commercials zijn een stuk duurder dan wat kratjes bier, waarmee ze verschillende tv-programma's en nieuwssites halen. Volgende week de actie aanpssen en missie voltooid.
Als je het maar kunt aantonen toch ??lijkt me van wel.quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:01 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Mag je het eigenlijk ook gewoon uitprinten?
Al die winkels die genoemd worden zitten niet bij mij in de buurt..
Niet mijn foto's. En wrs een paar dagen oud.quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hoe heb je het voor elkaar gekregen om die Brand bier mee te krijgen? Hebben ze de prijs niet aangepast dan?
Cool, duidelijkquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:11 schreef UncleSam het volgende:
Ik heb de pdfjes en afbeeldingen op mn Xperia telefoon gezet, ik heb ook een slechte printer, en de kleine lettertjes van de actiedatum waren onleesbaar
Maar het aantonen op mn telefoon was voldoende.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:11 schreef UncleSam het volgende:
Ik heb de pdfjes en afbeeldingen op mn Xperia telefoon gezet, ik heb ook een slechte printer, en de kleine lettertjes van de actiedatum waren onleesbaar
Zullen we ook meteen je boodschappen dan maar gaan doenquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:27 schreef sander89 het volgende:
Hopelijk gaat de actie volgende week door?(Laagste Actieprijs Garantie)
Is vast wel iemand zo lief om vrijdag of zaterdag het nieuwe foldertje voor volgende week in te scannen.
Geweldigquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:11 schreef UncleSam het volgende:
Klantenservice.quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:59 schreef firecow het volgende:
Maar hoe gaat dit nou in ze werk ??
Moet je eerst betalen en daarna naar de klanten service gaan en aantonen dat het goedkoper is ? en daar je geld terug krijgen + appeltaart ? Of moet je gaan lopen kloten bij zo'n 15 jarige kassamuts ?
Trekpleister -35%, AH - 33,34%.quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:03 schreef eveneenkortevraag het volgende:
hee, waar zijn de ariel en nivea goedkooper? dan ga ik r ff heen!!
Werkt die Brand ook nog steeds? Die prijs was toch al aangepast?quote:
brand prijs en ariel prijs (vergeleken met jumbo) zijn aangepastquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:19 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Werkt die Brand ook nog steeds? Die prijs was toch al aangepast?
Het waren oudere foto's en dat had ie al verteld een stukje hiervoor....quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:19 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Werkt die Brand ook nog steeds? Die prijs was toch al aangepast?
waar haal je die -35% vandaan?quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:06 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Trekpleister -35%, AH - 33,34%.
Trekpleister is dus goedkoper.
Op de papieren folder, zijn de Mentos, Meller en Fruittella samen afgebeeld.quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:40 schreef eQuaL het volgende:
[..]
zeker weten? Wil niet voor lul staan daar
Het gaat per 3 hequote:Op donderdag 11 juni 2009 11:42 schreef Voltreffer het volgende:
Nivea nog steeds dus? Dan ga ik vanavond even kijken. Als je er eerst 1 haald, kan je dan daarna gewoon weer? En een printje is voldoende hé?
reken eerst de prijs uit van de trekpleister per 3 min 35% zit je onder de prijs van de appie heb je bingo.. zo niet pechquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:50 schreef Voltreffer het volgende:
Dat bedoel ik, maar het werkt dus wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |