Blijkbaar had iemand een paar vrienden meegenomen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:05 schreef Weemz het volgende:
Toch raar dat ze zoveel bier hebben meegekregen:
Brand bier
Diverse varianten*
Bijv.: krat 12 flesjes à 0.3 liter**
liter 1.39
* Nog geen 20? Laat je legitimatie zien. Alcohol onder de 16, natuurlijk niet.
** Voor deze aanbieding geldt maximaal 6 kratten per klant.
Tenzij ze het in weet ik veel hoeveel keer hebben afgerekend natuurlijk. Anders best domme caissière(s).
Lijkt me niet dat ze dat zien als een supermarkt.quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:09 schreef Qwea het volgende:
4-pack Jillz, die zoete limonade met alcohol voor vrouwen. Bij de keten Wijnproevers (pagina 14) ¤2.29, bij de AH ¤2.99.
Dan zou die dus ook niet geleden?
En op de website hebben ze het alleen maar over "winkel". Ongetwijfeld zullen er AH`s zijn die wel geld terug en een appeltaart geven, maar toch handig om dit even te weten voordat je voor 200euro aan Nivea koopt!quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:32 schreef UncleSam het volgende:
Is een van deze aanbiedingen in de overlappende actieperiode in een andere folder goedkoper, dan krijgt u het aankoopbedrag terug en een heerlijke appeltaart gratis.
Hier hebben ze het weer over een folder en niet een supermarkt.
Dat is een beetje link idd, je moet echt heel zeker weten dat er over zulke zaken geen discussies ontstaat. Sommigen willen geen stampij in de winkel en zullen het alsnog goedkeuren, maar het hoeft niet.quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:40 schreef pronkjewail het volgende:
[..]
En op de website hebben ze het alleen maar over "winkel". Ongetwijfeld zullen er AH`s zijn die wel geld terug en een appeltaart geven, maar toch handig om dit even te weten voordat je voor 200euro aan Nivea koopt!
AH geeft gratis boodschappen wegquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:10 schreef -En4Cer- het volgende:
We moeten eigenlijk even een overzichtje maken met producten die elders goedkoper zijn en die we dus gratis op kunnen halen. Wie maakt een opzetje?
http://www.anne-jan.nl/gratis-shoppen-bij-de-appie-heijn.htmlquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:10 schreef -En4Cer- het volgende:
We moeten eigenlijk even een overzichtje maken met producten die elders goedkoper zijn en die we dus gratis op kunnen halen. Wie maakt een opzetje?
op de ah sitequote:Op donderdag 11 juni 2009 12:05 schreef pronkjewail het volgende:
Trekpleister telt niet!
Er liggen bij de ingang van de AH foldertjes met de actievoorwaarden (in de vorm van een rode portomonnee!) en daar staat duidelijk in dat het moet gaan om een andere SUPERMARKT!
quote:Garantie
* De laagste actieprijs van Nederland is herkenbaar aan de rode portemonnee met de ‘laagste actieprijsgarantie’. Deze staat bij alle A-merk producten in de AH Bonus folder.
* Vindt u toch één van deze actieproducten in de folder van een andere winkel goedkoper? Op vertoon van uw AH kassabon én de folder van de andere winkel uit een overlappende actieperiode krijgt u het aankoopbedrag bij uw AH servicebalie terug én een appeltaartje cadeau.
De LU cracottes zijn bij de Spar ¤1.19! De aanbieding staat ook op de website, maar dan krijg je de datum van de aanbieding er niet bij op. Tenzij de AH ook printscreentjes toestaat!quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:35 schreef Martijnnissen het volgende:
Hier een actionreport. Zojuist bij AH in Wageningen geweest en de 3 producten van de weblog geprobeerd.
Niet helemaal gelukt, maar toch... het is wel lache.![]()
4-pack Jillz, die zoete limonade met alcohol voor vrouwen. Bij de keten Wijnproevers (pagina 14) ¤2.29, bij de AH ¤2.99.
Is helaas niet gelukt. De Wijnproevers valt niet onder supermarkt en gaat dus niet door.
LU Cracotte, die gortdroge beschuitcrackers. Bij Sanders Supermarkten ¤0.99, bij de AH 2 voor ¤2.50.
Wel gelukt, maar moeizaam omdat de datum niet op de folder van Sanders Supermarkten staat.
Fruittella, die taaie fruitsnoepjes. Bij de Golff 2 voor ¤1.99, bij de AH 2 voor ¤2.50.
Ook niet gelukt. Golff verkoopt 3-packs en bij de AH is het een 5-pack
Ik had van alles maar 2 stuks meegenomen, dus de schade valt gelukkig mee.
3 gezichtcremes a 4,99 per stuk bij de kruidvat -> 35% korting.quote:
alleen supermarkten staat er dus nuquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
3 gezichtcremes a 4,99 per stuk bij de kruidvat -> 35% korting.
Bij de AH is het 33.34% korting bij 2+1 gratis.
Ik zie hier duidelijk 4 sticks op de verpakking staan.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:35 schreef Martijnnissen het volgende:
Fruittella, die taaie fruitsnoepjes. Bij de Golff 2 voor ¤1.99, bij de AH 2 voor ¤2.50.
Ook niet gelukt. Golff verkoopt 3-packs en bij de AH is het een 5-pack
Jah, de fruitella gaat per 4, de mentos per 3 blijkbaar... mij is het in ieder geval niet gelukt ze te overtuigen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:23 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Ik zie hier duidelijk 4 sticks op de verpakking staan.
1,45. Voor mn pakkie kauwgom en 2 tasjes erbijquote:
Wat gehaald en hoe ging het?quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
1,45. Voor mn pakkie kauwgom en 2 tasjes erbij
Zooi lu cracottes, nog veul meer fruitella, en zo'n appelcider ding. Had voor dik 50 euro. En 3 appeltaartenquote:
Ik had ook een uitgeprinte folderquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:56 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Om fucking 2 pakken van die cracottes heb ik een halfuur lange discussie gehad met 2 managers en de baliemedewerker, meer dan 20 euro aan arbeidsloon verder ze tot de conclusie dat een geprint blaadje geen folder was, dat vond ik wel erg knap, waar kwam die folder van de AH dan vandaan "Word die hierheen gebeamt uit een ander universum?". Na die opmerking ben ik de winkel uitgezet.
Dus iemand die een "echte" folder van Sanders supermarkten heeft?
Ja dat snap ik, maar hier hebben we dus bejaard personeel dat graag uren aan arbeidsloon kwijt is in plaats van een euro of 3 kwijt te zijn aan een klant die net 3 tassen boodschappen koopt.quote:
De ene keer accepteren ze het wel, de andere keer niet als ik het hiet zo lees.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:06 schreef pronkjewail het volgende:
Is er iemand die gratis spullen heeft gekregen met een uitgeprinte aanbiedingsmail van een andere supermarkt???
Want als dat kan zou het hele probleem van een folder meenemen ook verholpen zijn!
quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:56 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Om fucking 2 pakken van die cracottes heb ik een halfuur lange discussie gehad met 2 managers en de baliemedewerker, meer dan 20 euro aan arbeidsloon verder ze tot de conclusie dat een geprint blaadje geen folder was, dat vond ik wel erg knap, waar kwam die folder van de AH dan vandaan "Word die hierheen gebeamt uit een ander universum?". Na die opmerking ben ik de winkel uitgezet.
Dus iemand die een "echte" folder van Sanders supermarkten heeft?
Zowat iedereen lukt het met een print.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:06 schreef pronkjewail het volgende:
Is er iemand die gratis spullen heeft gekregen met een uitgeprinte aanbiedingsmail van een andere supermarkt???
Want als dat kan zou het hele probleem van een folder meenemen ook verholpen zijn!
bij mij wilden ze maar 1 meedoen. 1 zo'n cider ding. Omdat het een print was, zonder naam en zoner dataquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:08 schreef kunstfiets het volgende:
ik heb de folder van wijproeverij, ze deden eerst moeilijk.
daarna niet meer.
zit nu op 80 flesjes(60 euro)
ben er weer vandoor, ander filliaal.
post vanaaf pics
wat moet ik nou eigenlijk printen dan?quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
bij mij wilden ze maar 1 meedoen. 1 zo'n cider ding. Omdat het een print was, zonder naam en zoner datahad ik er niet bijgeprint
Iets waarop de naam van de winkel, de prijs en de datum waarop de aanbieding geldig is staat.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:13 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
wat moet ik nou eigenlijk printen dan?
niks meer. Prijzen zijn al aangepastquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:13 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
wat moet ik nou eigenlijk printen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |