jupquote:
Stoerquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
jupheb iets van 50 euro aan boodschappen, voor nop
Fruitella's, lu, cider, en appeltaartdie gezichten
Probeer het zo net hier bij de ah om de hoek, prijzen aangepast
Ik heb me in een deuk gelachen in die winkelquote:
Pics or it didn't happen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb me in een deuk gelachen in die winkel
Ik had zo'n raar "maar ik wete van niks" meisje.Maar mevrouw, gaat u dat dan allemaal meenemen? gratis?
JUP!Op mn fietsje!!!
![]()
![]()
Zegt ze zo, vol ongeloof (en ze was er al een beetje flauw van) u krijgt ook nog een appeltaart
Ik? 1? 3!ik heb 3 verschillende artikelen
!!!
Dat wijf was er flauw vankolere
Ik probeer up te loaden, maar die kut xs.to doet kut.quote:
Is dat die ene die niet weet hoe de computer werkt en waar jij altijd tegen aan zit te schreeuwen?quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik probeer up te loaden, maar die kut xs.to doet kut.
Heb voor (net ff snel uitgerekend) dik 50 euro aan boodschappen) niet alles staat erop, want ik heb net ook wat aan mn schoonma weggegeven
Heb veel lu, appeltaarten, 1 cider ding en veel fruitella![]()
nee, das mn maquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:40 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Is dat die ene die niet weet hoe de computer werkt en waar jij altijd tegen aan zit te schreeuwen?
Dat is echte ondernemersschap.quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:45 schreef Qwea het volgende:
en helemaal het mooie was nog, toen ik met de bedrijfsleider van de 1ste AH sprak, dat ze mijn boodschappen al hadden kunnen voorkomenEn die van vele anderen. Ze hadden namelijk op het intranet een bericht gehad dat ze de kassaprijzen asap moesten aanpassen. En dat bericht hadden ze gisteren al gehad
![]()
![]()
Echt, dat gezicht van dat meisjeik heb nog nooit iemand zo uitgelachen in een winkel
En ik ook nog heel droog " nou het was fijn gratis boodschappen bij jullie te doen! tot ziens!!!" En alle mensen achter me in de rij kijken
![]()
![]()
![]()
priceless!
neequote:Op donderdag 11 juni 2009 15:54 schreef Doagere het volgende:
WIj gaan morgen boodschappen doen, iemand tips?
Neem in iedergeval reclamefolders mee van andere supermarkte, dus dan kan je gewoon inladen, betalen en je geld terug krijgen?
AH...
Nee dit gaat je denk ik volgende week niet meer zo snel lukken.quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:53 schreef Qwea het volgende:
ik ben benieuwd of dit volgende week nog gaat werken
Heb je toen het 14.gif gezicht getrokken?quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:00 schreef Qwea het volgende:
Ik zei nog tegen dat meisje " heb je geenstijl niet gezien? of fok?"
-Wat is dat?![]()
We weten wel dat dat MikeyMo is hoor. Dat is geen geheim meer.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:01 schreef Qwea het volgende:
mijn vriend zo tegen zn collega's "MIJN VRIENDIN HEEFT DE AH LEEGGEROOFD!"
Poging totquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:02 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Heb je toen het 14.gif gezicht getrokken?
ooh ge;lukkig dan maar! das een pak van mn hart!quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:08 schreef ktnxbye het volgende:
[..]
We weten wel dat dat MikeyMo is hoor. Dat is geen geheim meer.
Die hebben wel een datum hoor, moet je alleen even op de laatste pagina van het magazine kijken.quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
omdat de cracotte van sanders en de gollf fruitella (of andersom) geen datum hadden.
ja maar die had ik niet uitgeprintquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:20 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Die hebben wel een datum hoor, moet je alleen even op de laatste pagina van het magazine kijken.
Golff, tot 14 juni http://www.golff.nl/Aanbiedingen/dezeweekeven/pagina12.jpg
Sanders, tot 13 juni http://www.sanders-superm(...)atervar10!0!0!F!.jpg
Als je je geld terug hebt gekregen, dan heb je de artikelen toch gratis meegekregen.quote:Vervolgens gewoon me geld terug gevraagt, en ook gekregen maar geen gratis artikelen of appeltaartje
Je had tot maandag om je geld terug te vragen, dus je had kunnen proberen zo'n folder te krijgen in het weekend.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:48 schreef jopiede het volgende:
Hahaha,
Ik kom daar zo aan(na een succesvolle poging bij de andere AH in het dorp). Word de bedrijfsleider geroepen, man die zijn werk zeer nauw neemt. Ik zeg zo:"ik wil mijn geld terug" Hij:"Jij bent zeker zo'n ventje dat op dumpert en geenstijl kijkt?" Ik zo:"Nee,hoezo?" Hij:"Nouw je krijgt je geld iig niet terug hoor! Je moet ze uitprinten en de Golf en de Sanders supermarkten zitte niet in de buurt dus je kan het origineel niet tonen. Toen was heb ik nog een beejte lopen zeiken, maar hij gaf niet toe. Vervolgens gewoon me geld terug gevraagt, en ook gekregen maar geen gratis artikelen of appeltaartje![]()
MAAAARRR Gelukkig heb ik nog van de andere ah 2 fruitellas + Cracottes + Taartje:D
Ik ga morgen nog maar eens bij de andere weer langs, mag dat eigenlijk?
Hij heeft de producten niet meegekregen, begrijpend lezen snappie.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:50 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Als je je geld terug hebt gekregen, dan heb je de artikelen toch gratis meegekregen.
Maakt geen flikker uit dat de winkels niet in de buurt zitten. Probeerden ze bij mij ookquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:48 schreef jopiede het volgende:
Hahaha,
Ik kom daar zo aan(na een succesvolle poging bij de andere AH in het dorp). Word de bedrijfsleider geroepen, man die zijn werk zeer nauw neemt. Ik zeg zo:"ik wil mijn geld terug" Hij:"Jij bent zeker zo'n ventje dat op dumpert en geenstijl kijkt?" Ik zo:"Nee,hoezo?" Hij:"Nouw je krijgt je geld iig niet terug hoor! Je moet ze uitprinten en de Golf en de Sanders supermarkten zitte niet in de buurt dus je kan het origineel niet tonen. Toen was heb ik nog een beejte lopen zeiken, maar hij gaf niet toe. Vervolgens gewoon me geld terug gevraagt, en ook gekregen maar geen gratis artikelen of appeltaartje![]()
MAAAARRR Gelukkig heb ik nog van de andere ah 2 fruitellas + Cracottes + Taartje:D
Ik ga morgen nog maar eens bij de andere weer langs, mag dat eigenlijk?
jij begrijpt de "quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:53 schreef Zith het volgende:
[..]
Hij heeft de producten niet meegekregen, begrijpend lezen snappie.
Is vast wel makkelijk eh, gewoon foute dingen schrijven en je dan verstoppen achterquote:
Ga je toch met zn 10' en heen?quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:14 schreef PteV het volgende:
Nu staat er op de site van ah: "Vergoeding van het aankoopbedrag voor maximaal 6 actie-artikelen per klant"
Over met de 80 kratjes bier per klant?
Hoe heb je dat precies aangepakt met die veelvoud aan producten?quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:25 schreef HaveANiceDay het volgende:
Nivea bonusproducten uitgeprobeerd en ook gelukt!![]()
Nu wonen wij nogal in een ons-kent-ons dorp dus ik durfde/wilde niet tot het uiterste gaan en hield het bij de eerste poging bij steeds een 3-voud aan shampoo's, cremespoeling en visageproducten. Toch alles bij elkaar voor 40 euro gescoord. Men probeerde wel met allerlei smoezen er onderuit te komen, maar uiteindelijk kreeg ik ze toch gratis mee, mét een appeltaartje.
Dat smaakte naar meer, dus op naar het volgende dorp met een AH. Ook daar werd eea goed nagekeken en volgens deze bedrijfsleider gold de bonusaanbieding niet voor shampoo's, douchecreme's e.d., alleen voor body(milk-achtige) en visageproducten. Ook goed, die zijn een behoorlijk stukje duurder, dus dan daar maar mijn slag geslagen. Het 2e appeltaartje + enkele dubbele cremes heb ik mijn moeder blij mee gemaakt.
Alles bij elkaar heb ik, denk ik voor zo'n 100-120 euro aan gratis Nivea producten gratis meegenomen!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |