Leuke grap.quote:Op maandag 8 juni 2009 18:01 schreef JohnDDD het volgende:
Ik heb net 50 kratten bier gekocht bij de Jumbo en ga nu naar de AH om mijn 225 euro terug te krijgen. Overigens heb ik de kratten in beurten van 25x2 afgerekend dus ik heb recht op 25 appeltaartjes.
vertelquote:Op maandag 8 juni 2009 19:27 schreef zoalshetis het volgende:
lol. veel fantasie de mensen hier. ook te weinig kleine lettertjes gelezen.
heb ik al gedaan.quote:
Echt?quote:Op maandag 8 juni 2009 22:39 schreef zoalshetis het volgende:
denk dat de mensen te slecht de achterzijde van de actievoorwaarden hebben gelezen. geeft niet. maar veel gratis bier kan je vergeten.
jij hebt de voorwaarden op de site gelezen?quote:Op maandag 8 juni 2009 22:39 schreef zoalshetis het volgende:
denk dat de mensen te slecht de achterzijde van de actievoorwaarden hebben gelezen. geeft niet. maar veel gratis bier kan je vergeten.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:30 schreef vanhal het volgende:
[..]
Echt?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Echt?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
je mag Meki wel een slokkie aanbieduh...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:30 schreef vanhal het volgende:
[..]
Echt?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bronquote:Brand-bier heel even gratis bij AH
Het klinkt te mooi om waar te zijn, maar gisteren waren de kratjes Brand-bier bij Albert Heijn gratis en voor niets. Het feest was echter van zeer korte duur, tegen het middaguur moest gewoon weer worden betaald voor de twaalf pijpjes gerstenat.
Dat het bier even voor niets was, komt door de laatste actie van de marktleider. Wie met een folder van een concurrent kan aantonen dat een A-merk elders goedkoper is dan bij AH krijgt zijn geld terug én een appeltaart.
In een folder van Golff en Em-Té supermarkten, met de aanbiedingen van deze week, wordt het biermerk goedkoper aangeboden dan bij AH.
Supermarktdeskundige Gerard Rutte kwam erachter en plaatste het op zijn site, uwsupermarkt.nl. De combinatie gratis en bier doet het altijd goed en in een mum van tijd was het nieuws ook op GeenStijl te lezen, met een verwijzing naar de site van Rutte.
Door de overweldigende belangstelling ging de supermarktsite keer op keer op zwart. Albert Heijn kreeg er lucht van, en de grootgrutter besloot rond de lunch om de prijs van een kratje Brandbier te verlagen van ¤4,99 naar ¤3,99. Goedkoper dan bij de concurrent.
Nou... dat zag je toch op tv... En alles wat op tv te zien is, is waargebeurd....quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:17 schreef isogram het volgende:
Ik vraag me trouwens af hoe die lenige limbodanser van de AH onder een lat op 0 centimeter hoogte denkt door te dansen...
[..]
Echt?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is echt wel supertop!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:30 schreef vanhal het volgende:
[..]
Echt?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Echt?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |