Dit lijkt anders verdomd veel op een post in een slowchatquote:Op maandag 1 juni 2009 23:05 schreef liesje1979 het volgende:
Tvp, ik ben ein-de-lijk eens met mijn huiswerk bezig
Moet je het morgen afhebben dan?quote:Op maandag 1 juni 2009 23:05 schreef liesje1979 het volgende:
Tvp, ik ben ein-de-lijk eens met mijn huiswerk bezig
Lijkt.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dit lijkt anders verdomd veel op een post in een slowchat.
Da's toch 'algemeen bekend' op Fok?quote:
Nee, eigenlijk niet bij mij iigquote:Op maandag 1 juni 2009 23:18 schreef D. het volgende:
[..]
Da's toch 'algemeen bekend' op Fok?
Maar het hoeft niet over mijn auto te gaan hoor, alle auto's zijn 'bespreekbaar'
quote:
quote:Op maandag 1 juni 2009 23:27 schreef Manu82 het volgende:
Ziet er leuk uit
ik wil deze denk ik wel:
[ afbeelding ]
Waarom moet je foto's maken dan eigenlijk? Om situaties te verduidelijken ofzo?quote:Op maandag 1 juni 2009 23:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lijkt.
@Manu, nee, gelukkig niet, dan was de nacht te kort geweest. Maar ik loop dus een beetje achter en dat vind ik irritant, dus heb ik tegen de (begripvolledocente gezegd dat ik alles deze week inlever)
Alleen zo'n startreflectie met 16 competenties uitwerken in smart vind ik niet zo leuk.
En verder moet ik nog wat opdrachten inleveren met foto's erbij. Alleen die foto's vergeet ik steeds te maken terwijl ik de de hele week mijn camera bij mij heb op mijn werk.
Ik vind het een van de fijnste auto's om in te rijden en er zit ook al standaard wat luxe in. Enige nadeel is dat ze op dit moment nog wat te duur zijn dus eerste auto zal wel een 107 ofzoiets wordenquote:Op maandag 1 juni 2009 23:30 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb een aantal Volvo's gereden (de eerste auto waarin ik reed toen ik mijn rijbewijs haalde was de Volvo van mijn moeder) maar met Volvo heb ik dus helemaal niets
Zo spontaan!quote:Op maandag 1 juni 2009 23:30 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Waarom moet je foto's maken dan eigenlijk? Om situaties te verduidelijken ofzo?
vond ik ook alquote:Op maandag 1 juni 2009 23:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zo spontaan!
Eh ja, voor verschillende opdrachten.
Ja, maar ik weet niet of dat uitmaakt, ik vergeet het tochquote:Op maandag 1 juni 2009 23:47 schreef Manu82 het volgende:
[..]
vond ik ook al
![]()
Neem je morgen camera weer mee dan?
quote:Op maandag 1 juni 2009 23:58 schreef Manu82 het volgende:
Slaap lekker en tot straks
Ik ga nog even VI kijken
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:43 schreef evaxsis het volgende:
Hallo ik ben er weer dronken en wel,ik werd nog uitgenodigd voor een trio maar liever niet. Ik ben op FOK! en daar hou ik van
waar was je dan, ik was in mijn stamkroeg. Met mijn cyclaam zomerjurkje wachtend totdat jij een biertje van mij namquote:
En je hebt ze afgewezen?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:48 schreef evaxsis het volgende:
Ik werd voor een trio gevraagd en al, shokkend ass helll !!!
Ik vind het alleen maar eng. ik ben een pussy die niet zo veel durf met andere...duhhhhquote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
jij bent ook uitgenodigd voor een trio?sjonge, dat wil ik ook
![]()
![]()
als we het toch over auto's hebben wil ik mijn persoonlijke favorietje ook even met jullie delen:
[ afbeelding ]
Sommige mensen trouwen, of krijgen een kind ofzo, en dat is dan hun mooiste moment van hun leven...
Voor mij was dat het mee mogen rijden op circuit Zandvoort in deze Murciélago ("vleermuis")...... zelfde kleur, ook helemaal met geel leer bekleed van binnen
Ik vind deze wel keigaaf op het moment en tweedehands ook nog eens spotgoedkoop. Alleen wel 1760 kilo, dat is dan wel weer jammer.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
als we het toch over auto's hebben wil ik mijn persoonlijke favorietje ook even met jullie delen:
heul mooi, 300Cquote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind deze wel keigaaf op het moment en tweedehands ook nog eens spotgoedkoop. Alleen wel 1760 kilo, dat is dan wel weer jammer.
[ afbeelding ]
Ok en mijn shit wordt gewoon genegeerdquote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
heul mooialleen vind ik de station uitvoering wat minder
Die vind ik juist weer wat mooier dan de sedan, alhoewel die ook niet te versmaden is. Zwakke plek zijn trouwens de remschijven, die schijnen nogal krom te trekken. Maar ik zal er al eentje van 13.000 euro staan uit 2006 met maar iets van 30.000 op de teller. Vind het allemaal erg verleidelijk. Bovendien heb ik een kleine piemel, dus op zich past het wel bij muhquote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
heul mooialleen vind ik de station uitvoering wat minder
sorry :pquote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:15 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ok en mijn shit wordt gewoon genegeerd
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die vind ik juist weer wat mooier dan de sedan, alhoewel die ook niet te versmaden is. Zwakke plek zijn trouwens de remschijven, die schijnen nogal krom te trekken. Maar ik zal er al eentje van 13.000 euro staan uit 2006 met maar iets van 30.000 op de teller. Vind het allemaal erg verleidelijk. Bovendien heb ik een kleine piemel, dus op zich past het wel bij muh
Trio is zo 1680quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:15 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ok en mijn shit wordt gewoon genegeerd
een man en een vrouw, en op die manier hou ik gewoon niet van een vrouwquote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
sorry :p
was t met twee mannen of met een man en een vrouw?
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Trio is zo 1680![]()
Tja, een trio rijdt nu eenmaal niet zo lekker
Hoe zit het met jouw remvoering?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:19 schreef evaxsis het volgende:
[..]
een man en een vrouw, en op die manier hou ik gewoon niet van een vrouw
daarbij ken ik ze heel goed en lekker dat ze is, maar nee toch maar niet
als je het doet, nooit met een goede bekende, maakt het alleen maar raar enzo.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:19 schreef evaxsis het volgende:
[..]
een man en een vrouw, en op die manier hou ik gewoon niet van een vrouw
daarbij ken ik ze heel goed en lekker dat ze is, maar nee toch maar niet
Ik ben daar best goed in, maar zodra een vrouw daarbij komt kijken pas ik liever:)quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoe zit het met jouw remvoering?
quote:Awel ge zijt un belg of nie he!!!!
Op een goede dag liep Gaston over de markt in Turnhout,
toen hij plotseling z'n maat Camiel zag rijden in een zo goed als nieuwe jeep.
Hij herkende de jeep, die was van Lieve.
Camiel stopte bij Gaston met een grote grijns op z'n gezicht.
"Allee, Camiel, hoe komt gij aan die jeep?"
"Die heeft Lieve aan mij gegeven", antwoordde Gaston.
"Aan u gegeven?? Ik weet dat ze u gère ziet,
maar een nieuwe jeep, da's toch wel straf!!"
"Awel Gaston, laat me u vertellen hoe dat komt:
we reden samen in de jeep ergens op een zandweg in nergenshuizen.
Plotsklaps zet Lieve de jeep in 4-wiel-aandrijving en sjeest de bossen in.
Ze parkeerde de jeep, stapte uit, deed al haar kleren uit en zei:
"Camiel,neemt wat ge wilt!"
Dus nam ik de jeep .....
"Camiel, verdulleme, ge zijt 'ne slimme vent!
Die kleren hadden u toch nooit gepast !!!!
dat sowieso daarvan dat ik in de shock benquote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:21 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
als je het doet, nooit met een goede bekende, maakt het alleen maar raar enzo.
Kon je die vent niet alleen nemen?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:24 schreef evaxsis het volgende:
[..]
dat sowieso daarvan dat ik in de shock ben
Nee ik ben iets te veel vrouw om alleen genomen te wordenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kon je die vent niet alleen nemen?
Huh? Je hebt je hele stamkroeg leeggezopen?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:32 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Oh en de drank is op, ik heb zoveel laten staan....zonde gewoon!!!
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:33 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nee ik ben iets te veel vrouw om alleen genomen te worden
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:34 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Huh? Je hebt je hele stamkroeg leeggezopen?
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:36 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nee ik heb juist alles laten staan en te vroeg weg gegaan
Heb je nu gedronken of heb je alles laten staanquote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:34 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik ben heel braaf geweest en allen maar wijn gedronken, dus dat verdient sowieso al een prijs
Heel erg zelfs, sssst als jij niks zegt doe ik het ook nietquote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij ben je dronken
Hahaha! Die komen wel in deel 2 he! Ik zeg: allemaal stemmen voor de skippyballen!quote:
Arme jij, alweer druk aan het werk?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:05 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hoi, ik denk het wel.
Niet dat ik er iets van mee zal krijgen.. [ afbeelding ]
ben je weer helder en nuchter?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:23 schreef evaxsis het volgende:
Goedemorgen,![]()
Ik ben weer wakker en heb mijn hondje al uitgelaten.
Straks naar de Ikea 2 grote boekenkasten kopen
ow dat vind ik ook zo afschuwelijk...ben je helemaal geradbraakt na zo'n nachtquote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:24 schreef hondjes het volgende:
goedemorgen,
Eerst maar eens goed wakker worden,was zo een nacht van uurtje slapen, kwartier wakker ,uurtje
slapen, weer wakker, en nu ben ik nog zo moe.
Nog koppijn?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:23 schreef evaxsis het volgende:
Goedemorgen,![]()
Ik ben weer wakker en heb mijn hondje al uitgelaten.
Straks naar de Ikea 2 grote boekenkasten kopen
Ja en gelukkig bijna geen hoofdpijnquote:
Dat valt gelukkig mee,quote:
Volgens mij komt de kater dan morgenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:32 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Dat valt gelukkig mee,
Moet zo met openbaar vervoer naar de Ikea dus heb daar wel rekening mee gehouden.
Goedemorgen!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:05 schreef Dementor het volgende:
Hoi, ik denk het wel.
Niet dat ik er iets van mee zal krijgen.. [ afbeelding ]
Ow, dan gaap ik even met je mee, heel even hoor!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Ik heb een maandagochtendgevoel.
\quote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:33 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Volgens mij komt de kater dan morgen![]()
Heb ik althans, sla altijd 1 dag over haha.
Goedemorgen,quote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Ik heb een maandagochtendgevoel.
Nikste stom!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:38 schreef evaxsis het volgende:
[..]
\
Ik kan er helemaal niet meer zo goed tegen, vroeger wel, dronk ik iedereen onder de tafel en stond de volgende dag weer vrolijk op.
Als ik nu drink ben ik de volgende niks meer waard.
Ik denk dat ik gisteren 5 of 6 glazen wijn heb gedronken dus dat valt reuze mee.
Elke keer neem ik me voor om ook water tussendoor te drinken maar dat vergeet ik telkens wanneer ik ga drinken. Stom hè
Oeh ja de goede, van wodka mag ik hopen, die is zekers gevaarlijk en ook heel handig als je stem kwijt is dan fungeert die goed als hoestdrankquote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:40 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Nikste stom!
Ik heb hier nog een fles dropshot staan, die kijkt mij smachtend aan maar die is pas gevaarlijk!
Denk volgend weekend maar soldaat maken en dan kom ik hier zaniken dat ik een kater heb.
Komt alleen zo'n lullig geluid dan uit hequote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:45 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Oeh ja de goede, van wodka mag ik hopen, die is zekers gevaarlijk en ook heel handig als je stem kwijt is dan fungeert die goed als hoestdranken is je stem zo weer terug
Als een roosje. Alleen toen ik naar de wc moest, was het even een beetje eng. Maar ik denk dat die inbreker gisternacht zo flink is geschrokken dat mijn huis even verboden terrein is voor z'n hartquote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:39 schreef evaxsis het volgende:
Goedemorgen,
Heb je wel kunnen slapen na gisternacht?
Dropshot likeur en dat is echt bocht gegarandeerde kater krijg je er dan gratis bijquote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:52 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Komt alleen zo'n lullig geluid dan uit he![]()
De goede? geen flauw idee, ff checken: nee, van de Kuyper maar smaakt vast ook goed.
Rent vanmiddag gelijk even naar slijter en zal erom vragen!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:04 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Dropshot likeur en dat is echt bocht gegarandeerde kater krijg je er dan gratis bij![]()
In het vervolg moet je die van wodka halen die is smullen joh en daar word je als de malle dronken van
Gelukkig maar het lijkt mij echt het engste wat je kan overkomen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als een roosje. Alleen toen ik naar de wc moest, was het even een beetje eng. Maar ik denk dat die inbreker gisternacht zo flink is geschrokken dat mijn huis even verboden terrein is voor z'n hart.
En drie dagen finaal stuk vermoed ikquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:12 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Dat heb ik volgens mij 1x gedronken maar toen was ik al dronken
Ja moet je doen, die is heerlijk weet alleen het merk weer is nietquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:05 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Rent vanmiddag gelijk even naar slijter en zal erom vragen!
En mal ben ik toch al
ik heb dat nog nooit op....ik weet wel dat vroegahh toen ik nog jong was besseb enorm populair was....damnnn daar kon je echt dronken van worden als je er maar genoeg van dronkquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:12 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Dat heb ik volgens mij 1x gedronken maar toen was ik al dronken
Nee dat is best lang geleden, en toen had ik nooit last van katers.quote:
Daar hoef je niet zo heel veel van te drinkenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik heb dat nog nooit op....ik weet wel dat vroegahh toen ik nog jong was besseb enorm populair was....damnnn daar kon je echt dronken van worden als je er maar genoeg van dronk
daar begon ik ook mee inderdaad, jemig wat een bagger is dat!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik heb dat nog nooit op....ik weet wel dat vroegahh toen ik nog jong was besseb enorm populair was....damnnn daar kon je echt dronken van worden als je er maar genoeg van dronk
Poehee daar word je inderdaad niet vrolijk van.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:17 schreef Disana het volgende:
Een paar jaar geleden lag ik in bed. Mijn vriend kwam thuis en ontdekte een vent die tegen mijn keukendeur in de tuin zat. Die vent ging ervandoor, maar het bleek dat hij via het kattenluik de sleutel van de keukendeur had weggevist. Gelukkig zaten er nog meer sloten op zodat ik veilig de nacht door kon komen.
Sindsdien ben ik veel voorzichtiger met die dingen. Je gaat je er toch anders door voelen.
Zo maar daar ben ik wel is goed ziek van geworden, heb dat ook nooit meer gedronken.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee precies. En als mijn vriend niet net op dat moment was gekomen, had ik dus een vent in mijn huis gehad terwijl ik in bed lag.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:28 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Poehee daar word je inderdaad niet vrolijk van.
Daar sta je toch niet bij stil dat iemand zo je sleutel kan pakken
Jezus wat eng zegquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee precies. En als mijn vriend niet net op dat moment was gekomen, had ik dus een vent in mijn huis gehad terwijl ik in bed lag.
gatver.....quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee precies. En als mijn vriend niet net op dat moment was gekomen, had ik dus een vent in mijn huis gehad terwijl ik in bed lag.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Daar hoef je niet zo heel veel van te drinken
Ja dat kon ik vroeger ook, alleen toen ik 17 jaar werd kreeg ik een fles Bessen van iemand en toen werd ik zo ziek en toen was ineens heel de wc roodquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:43 schreef Laysa het volgende:
ik heb nog nooit boven de plee gehangen en ben nog nooit met koppijn wakker geworden....ik kan ook gewoon alles door elkaar drinken.......
oeh je weet niet wat je mist...nah ik lust ook geen amerettoquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:46 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja dat kon ik vroeger ook, alleen toen ik 17 jaar werd kreeg ik een fles Bessen van iemand en toen werd ik zo ziek en toen was ineens heel de wc rood![]()
Ik heb dat ook nooit meer gedronken, trouwens daarna wilde ik helemaal geen zoete wijven drankjes meer
Ik drink het liefst pure wodka en anders gewoon wijn.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
oeh je weet niet wat je mist...nah ik lust ook geen ameretto.....met de rest heb ik weinig problemen...maar wijn en bier vink ook gewoon lekker en is toch wel wat goedkoper
mwah ben dr niet weg van...maar een pink lady vind ik dan wel weer erg lekker....quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:53 schreef Manu82 het volgende:
Lusten jullie een Bloody Mary?
Kreeg dat ding op vakantie
Die tomatensap staat mij een beetje tegenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:53 schreef Manu82 het volgende:
Lusten jullie een Bloody Mary?
Kreeg dat ding op vakantie
Walgelijk!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:39 schreef Disana het volgende:
[..]
ik ben momentueel helemaal weer van de malibu sju....quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:53 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik drink het liefst pure wodka en anders gewoon wijn.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:56 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Walgelijk!
Gelijk maar goede sloten erop he en nooit meer die sleutel in de deur laten zitten.
Doodeng.
Bij mij is er ook een paar keer ingebroken, een of andere gek die brak de achterdeur open en jatte de kaas, eieren en shag!
De computer liet ie staan.
We vonden 's ochtends dus een open achterdeur, lag nog een restje van een blow en er werden hondenafdrukken gevonden.
Buurman twee huizen verder was een junk maar ja, bewijs dat maar...
Week later werd mijn fiets uit de schuur gejat, op mijn verjaardag overigens.
Maar de ergste vond ik op de flat, ik was een weekendje weg en mijn hele huis was overhoop gehaald, kasten leeg, zeer belangrijke koffer van mijn eerste moeder gemolt, brieven gelezen, in mijn bed gelegen.
De buit was niks maar emotionele schade was er wel.
Ben zelden zo kwaad geweest, gek genoeg niet echt bang.
Oh bah en dat plakt ook aan alle kantenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik ben momentueel helemaal weer van de malibu sju....
Ik zou ook kwaad zijn en ik zou walgen. Het klinkt alsof het bij jou om junks ging?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:56 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Walgelijk!
Gelijk maar goede sloten erop he en nooit meer die sleutel in de deur laten zitten.
Doodeng.
Bij mij is er ook een paar keer ingebroken, een of andere gek die brak de achterdeur open en jatte de kaas, eieren en shag!
De computer liet ie staan.
We vonden 's ochtends dus een open achterdeur, lag nog een restje van een blow en er werden hondenafdrukken gevonden.
Buurman twee huizen verder was een junk maar ja, bewijs dat maar...
Week later werd mijn fiets uit de schuur gejat, op mijn verjaardag overigens.
Maar de ergste vond ik op de flat, ik was een weekendje weg en mijn hele huis was overhoop gehaald, kasten leeg, zeer belangrijke koffer van mijn eerste moeder gemolt, brieven gelezen, in mijn bed gelegen.
De buit was niks maar emotionele schade was er wel.
Ben zelden zo kwaad geweest, gek genoeg niet echt bang.
Bart is nog steeds met hond Kai op de vlucht?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:56 schreef Kaat38 het volgende:
Nee!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bart is nog steeds met hond Kai op de vlucht?
Welkom terug Bart, je werd node gemist zo hier en daarquote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:18 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nee!![]()
Heb vanmorgen de man van de UPC gepijpt, en nu kan ik eindelijk weer wat doen op internet
Nee, geen bekende maar vast en zeker weer een randdebiel die door had dat ik weg was.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:02 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hè jasses Kaat wat een verhaal zeg.
Heeft tie gewoon ook in je bed gelegen, denk je dat het een bekende was.
En gewoon al meerder malen ingebroken dat is ook wat.
Mijn buurman beneden mij is een keer met een vuurwapen overvallen gewoon bij hem aangebeld dat ze wisten dat de intercom het niet deed.
Hij dacht dat het zijn dochter was die even films terugbracht naar de videotheek, dus toen stonden ze ineens in de gang bij hem.
Na dat pijpen verdien je een jointje en lekker muziekje!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:19 schreef dieenebart het volgende:
Eerst maar een jointje![]()
En een muziekje:
http://www.youtube.com/watch?gl=NL&hl=nl&v=PtWLLQTDXAw&feature=related
Komen je skills je toch nog van pas.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:18 schreef dieenebart het volgende:
Heb vanmorgen de man van de UPC gepijpt, en nu kan ik eindelijk weer wat doen op internet
Ik heb beeld, ieuww....quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:18 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nee!![]()
Ja gelukkig goed, hij heeft ze in de maling kunnen nemen,quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:21 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Nee, geen bekende maar vast en zeker weer een randdebiel die door had dat ik weg was.
Jemig! Wat eng voor die buurman, hoe is dat afgelopen?
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:30 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik heb beeld, ieuww....
Welkom terug Bart.
Aan dit soort gein hou je trauma's over!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:30 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja gelukkig goed, hij heeft ze in de maling kunnen nemen,
Want hij heeft een alarm op zijn flat met lampjes die flikkeren en hij had gezegd dat het in verbinding stond met de politie.
Maar hij was wel geslagen met het pistool en ze hadden hem vastgebonden.
Ze wilde geld want hij heeft een kluis die hebben ze niet gevonden en zijn toen gevlucht.
En ik kwam net 5 minuten later toen hun gevlucht waren thuis en zag bij hem de deur openstaan, dus ik ben bij hem gebleven en zijn dochter is naar haar moeder gegaan, die was ook erg geschrokken en bang.
Wow! Daar is de man op de heide met de herdershond weer!quote:
Heel goed!quote:
Eeeeeeh warm! en nu ga ik het nog warmer krijgen!quote:
Lekker dan voor je!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:39 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Heel goed!
Ik was vier dagen vrij en lekker thuis met mijn lief. Met fijn weer, BBQ, rosé en films.
En hoe is t bij jou?
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bart is nog steeds met hond Kai op de vlucht?
Jij bent dat vluchtgedrag rond jouw persoon gewend?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:46 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Lekker dan voor je!
Ik heb ook al een paar dagen vrij, maar ja. Ik heb ook geen werk, dus echt vrij is het niet![]()
Beetje warm hier, ik haat hitte. Mijn brein werkt maar tot 25 graden, dus voor een uur of twee 's middags moet ik het meeste denkwerk wel gedaan hebben![]()
Maar verder gaat het goed. Eindelijk weer internet, m'n lelijke bovenburenzijn aan het verhuizen, m'n lelijke onderburen schijnbaar volgende week ook weg. Nu de zingende negert nog, en de toko is weer rustig
Je jaagt het hele zooitje dus eigenhandig weg zeg maar!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:46 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Lekker dan voor je!
Ik heb ook al een paar dagen vrij, maar ja. Ik heb ook geen werk, dus echt vrij is het niet![]()
Beetje warm hier, ik haat hitte. Mijn brein werkt maar tot 25 graden, dus voor een uur of twee 's middags moet ik het meeste denkwerk wel gedaan hebben![]()
Maar verder gaat het goed. Eindelijk weer internet, m'n lelijke bovenburenzijn aan het verhuizen, m'n lelijke onderburen schijnbaar volgende week ook weg. Nu de zingende negert nog, en de toko is weer rustig
Ja joh, mensen in mijn omgeving doen niet anders. Ik weet wel waarom: ik sta in de weg...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:48 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Jij bent dat vluchtgedrag rond jouw persoon gewend?
En dan maar afwachten wat er voor terugkomt maar ach, die jaag je dan ook gewoon weer weg als het niet bevalt.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:49 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja joh, mensen in mijn omgeving doen niet anders. Ik weet wel waarom: ik sta in de weg...
Ik had nu niet meteen de neiging om van je weg te rennen hoorquote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:49 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja joh, mensen in mijn omgeving doen niet anders. Ik weet wel waarom: ik sta in de weg...
Kutgewenning he! Ik ken ut.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:17 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nee!![]()
Heb hem helemaal alleen in de nacht weggerookt, en ben gewoon rechtop blijven zitten
Het is zeker die tijd van het jaar weer.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:20 schreef dieenebart het volgende:
De buren gaan niet alleen allemaal verhuizen, ze gaan ook nog allemaal uit elkaar!![]()
Van twee setjes naar vier aanleunwoningen
Nee dát blijft altijd lekker.quote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee dát blijft altijd lekker.![]()
Qua blowen: na een maand of twee thc-onthouding weer eentje opsteken, dat lóónt. Tenminste: als je van tegen-het-trippen-aan stoned houdt.
Maar die 2 maanden ga ik niet reddenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee dát blijft altijd lekker.![]()
Qua blowen: na een maand of twee thc-onthouding weer eentje opsteken, dat lóónt. Tenminste: als je van tegen-het-trippen-aan stoned houdt.
Weekje niet blowen werkt ook primaquote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:37 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Maar die 2 maanden ga ik niet reddenen Bart denk ik ook niet
Uh... nee, daar zou ik geen geld op zetten.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:37 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
't Zou wel een zegen voor je hersencellen zijnquote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:37 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Want die van mij werken zonder blow wel?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Zou wel een zegen voor je hersencellen zijn
Met werken ze bij mij ook nog primaquote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:42 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Want die van mij werken zonder blow wel?
Sorry, ik was vergeten wat je zei. Kun je het nog eens herhalen?quote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:45 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Sorry, ik was vergeten wat je zei. Kun je het nog eens herhalen?
quote:
Geen idee, maar duidelijk is inmiddels wel dat bij door blijven roken en door blijven zuipen de schade redelijk groot wordt als je wat ouder dan vijftig wordt.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:42 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Want die van mij werken zonder blow wel?
Mijn vader drinkt op doktersadvies een fles wijn per avond, toch beter voor zijn hart.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Geen idee, maar duidelijk is inmiddels wel dat bij door blijven roken en door blijven zuipen de schade redelijk groot wordt als je wat ouder dan vijftig wordt.
Een soort van Alzheimer zonder suiker en met zoetstof dus.....altijd handig bij het verwerken van trauma's die ontstaan door onaangekondigd bezoekquote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:52 schreef Copycat het volgende:
Ik heb nu al Alzheimer Light, dus dat is toch mijn voorland.
Soort van buckler lul dusquote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een soort van Alzheimer zonder suiker en met zoetstof dus.....altijd handig bij het verwerken van trauma's die ontstaan door onaangekondigd bezoek
Zoiets.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Een soort van Alzheimer zonder suiker en met zoetstof dus.....altijd handig bij het verwerken van trauma's die ontstaan door onaangekondigd bezoek
Ja, ik las dat vandaag...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zoiets.
Dat is ook een voordeel: ik ben die tête à tête met meneer de inbreker alweer zo goed als vergeten.
Als meneer de inbreker jouw têtten nu ook vergeten is dan is het helemaal veilig bij je.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zoiets.
Dat is ook een voordeel: ik ben die tête à tête met meneer de inbreker alweer zo goed als vergeten.
En ik maar zoeken op belbios.nl.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:06 schreef dieenebart het volgende:
Kan het erger?
Nee.![]()
http://www.spitsnieuws.nl(...)felaar_is_terug.html
watch video and do this:![]()
schattigquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:06 schreef dieenebart het volgende:
Kan het erger?
Nee.![]()
http://www.spitsnieuws.nl(...)felaar_is_terug.html
watch video and do this:![]()
Als "we" er maar genoeg aandacht aan besteden komt die film echt uit.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:10 schreef Copycat het volgende:
Is Spits nu serieus met dat nieuws? Had men daar echt niet in de gaten dat het een (imo hilarische) spoof is op The Wrestler? Of trap ik weer eens ergens in. Op slippers.
Had Rourke geen Oscar gewonnen voor zijn rol? Wie weet valt Ruud die eer ook wel ten deel. Mooie kroon op het werk van deze morele winnaarquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:12 schreef Dementor het volgende:
Als "we" er maar genoeg aandacht aan besteden komt die film echt uit.
Ja, jaquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:10 schreef Manu82 het volgende:
Iemand hier T-Mobile, waarvan de telefoon het wel gewoon doet?
Een nominatiequote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Had Rourke geen Oscar gewonnen voor zijn rol?
OMG, waar kan ik dat verhaal lezen?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:12 schreef Copycat het volgende:
Ik was serieus 10 minuten kotsmisselijk van de adrenalinerush.
Oh ja. Ik moet even mijn woningvereniging bellen. Een sleutel voor mijn schuur en een compleet nieuw poort regelen.
fucking hell; krijg hier al een paar uur netwerk bezetquote:
Oh, gelukkig viel het meequote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:23 schreef Copycat het volgende:
[RLS SC #214] Goodmorning !
Vanaf daar. Kwam er gisteravond achter dat ie ook een soort tuingereedschapskoffertje (met cheapo meuk) heeft meegenomen. De sukkel.
ok, ik zal ff stoppen met bellenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]
fucking hell; krijg hier al een paar uur netwerk bezet
Meeeeen, wat een verhaal. Ik denk dat ik was flauw gevallenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:23 schreef Copycat het volgende:
[RLS SC #214] Goodmorning !
Vanaf daar. Kwam er gisteravond achter dat ie ook een soort tuingereedschapskoffertje (met cheapo meuk) heeft meegenomen. De sukkel.
Ja en hoe zit het nou met Mariell?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:09 schreef dieenebart het volgende:
Wat een gedoe trouwens met die Bart-gates. En dan nog dat 'verwarrende' bericht over Bart die niet meer in de crew zit![]()
![]()
Heb net alles doorgelezen. Je kunt ook gewoon niet even relaxed verhuizen en geen internet hebben zonder commentaar te krijgen
Ja, vaag. Was net op het nieuwsquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:09 schreef Manu82 het volgende:
Dat 'nieuws' is van eind maart, neem aan dat hij nu wel weer in bed slaapt
Drie kuub zout en het wordt best vermakelijk.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:09 schreef dieenebart het volgende:
Wat een gedoe trouwens met die Bart-gates. En dan nog dat 'verwarrende' bericht over Bart die niet meer in de crew zit![]()
![]()
Verantwoording afleggen muss sein!quote:Heb net alles doorgelezen. Je kunt ook gewoon niet even relaxed verhuizen en geen internet hebben zonder commentaar te krijgen
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:15 schreef Laysa het volgende:
ff lezen hier....ik smelt zowat van mn balkon zo heet is het
Niet voordat je iedereen persoonlijk excuses hebt aangeboden voor je absentie en stilzwijgen. Wie denk je wel niet dat je bent? Een vrije geest in een vrij lijf of zo???quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:22 schreef dieenebart het volgende:
Ik ga maar even drie weken wat anders doen dan!
O....ik ga mn balkon weer opquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
kun je mooi het vraaguurtje met Wouter Bos meepakken
Buiten werken gaat hier helaas niet.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:30 schreef Copycat het volgende:
Ik wil niet binnen zitten. Ik wil in mijn tuin, in mijn hangmat. Met een boek en dan zo stiekem in slaap vallen.
Daarom wil ik dat het regent als ik werk en dat de zon schijnt als ik vrij ben.
Egoïsme kleurt deze zomer.
Nee hier ook niet.quote:
Ze is nu afgetreden, dus daar zal wel een maandje bij komenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:09 schreef Manu82 het volgende:
Dat 'nieuws' is van eind maart, neem aan dat hij nu wel weer in bed slaapt
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee hier ook niet.
Ik kan mijn PC uit het raam smijten en er zelf achterna springen, maar denk niet dat mijn PC dat overleeft. Ik wel. Want ik is bikkel.
Cool!quote:
TMIquote:
Dell Latitude E6400 ATG doet het perfect, ook in de zon en een batterij die het ding gewoon een uur of vier-vijf aan de gang blijft houden op volle kracht.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:54 schreef Copycat het volgende:
Ik vind het ook klote werken op de laptop in de zon. Eergisteren weer eens geprobeerd, maar na een kwartier scheel geklungel gaf ik het werken maar op.
lulkoekquote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Geen idee, maar duidelijk is inmiddels wel dat bij door blijven roken en door blijven zuipen de schade redelijk groot wordt als je wat ouder dan vijftig wordt.
Ja natuurlijk, ik zeg ook dat er geen link is tussen bijvoorbeeld longkanker en straf rookgedragquote:
Nee hoor, dat hoeft helemaal niet, Ze kunnen best met hun rug naar de inkomstenbron gaan staan en lekker pedant gaan doen. Uiteindelijk keert het zich dan wel weer tegen ze, maar afijn, dat is ook niet zo heel erg zolang er nog Wodka en een blow voorhanden is.quote:
Ik zou de hand aan mezelf hebben gelegd al sik naar de Ikea zou moetenquote:
Zó erg zijn die gehaktballetjes helemaal niet!quote:
Oh dat weet ik niet, ik heb niks daar gegeten of gedronken.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Zó erg zijn die gehaktballetjes helemaal niet!
Hahaha ik dacht ook slim te zijn en het artikelnr al opgeschreven (ik was er nog nooit geweest)quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:00 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Ik zou de hand aan mezelf hebben gelegd al sik naar de Ikea zou moeten
Mjah.. goedenavond dan maar.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:25 schreef liesje1979 het volgende:
Ik werd vannacht wakker met migraine, vandaag de hele dag op bed gelegen misseijk te zijn. Nu gaat het wel weer een beetje.
Goedenavond
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:25 schreef liesje1979 het volgende:
Ik werd vannacht wakker met migraine, vandaag de hele dag op bed gelegen misseijk te zijn. Nu gaat het wel weer een beetje.
Goedenavond
Yeahhh nog een vrouw die dat vindtquote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:16 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hahaha ik dacht ook slim te zijn en het artikelnr al opgeschreven (ik was er nog nooit geweest)
Ik dacht dan loop je gelijk naar een balie en zeg je hops graag thuis bezorgen en hier is het geld.![]()
Maar nee hoor moet je heel die fucking winkel door, kom je inverleiding nog meer spullen te willen kopen (niet zoveel want moest met openbaar vervoer) en moet je zoeken naar dat magazijn en het ook nog zelf op zo'n karretje plompen....pfffff
wat heb ik een hekel aan winkelen
Wow dat is wel heel heftig als je wakker wordt van de hoofdpijn.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:25 schreef liesje1979 het volgende:
Goedenavond
quote:
Ja donker, maar dat ging niet zo goed met deze zon.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:36 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Wow dat is wel heel heftig als je wakker wordt van de hoofdpijn.
Heb je nu de hele dag in het donker gelegen wat een ellende joh.
Beterschap ik hoop dat je er weer snel vanaf bent
Echt hoor, alles begint bij mij dan te duizelen en wil dan zo snel mogelijk weer de winkel uit, eenmaal buiten ben ik weer helemaal gelukkig frisse lucht te hebbenquote:
Daar word je niet blij van, gaat het wel dan nu zo voor het beeldscherm?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja donker, maar dat ging niet zo goed met deze zon.
Ik heb het al met kledingwinkels enzo, laat staan de Ikea. Ik zit liever op een teras ipv winkel in winkel uit.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:38 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Echt hoor, alles begint bij mij dan te duizelen en wil dan zo snel mogelijk weer de winkel uit, eenmaal buiten ben ik weer helemaal gelukkig frisse lucht te hebben
Jawel ik heb nog een beetje een zeurhoofd, maar verder gaat het wel. Ik ga zo even heel lang onder de hete douche staan, zodat mijn nek wat losser komt.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:40 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Daar word je niet blij van, gaat het wel dan nu zo voor het beeldscherm?
Ik ook, ga dan meestal ook maar 1 winkel in en die zit in de Molenstraat en soms dan nog WWWen in de Prinsestraat en dan houdt het toch echt op voor mijquote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb het al met kledingwinkels enzo, laat staan de Ikea. Ik zit liever op een teras ipv winkel in winkel uit.
Ach jee nog zo eentje, weet je wat je moet kopen een rozenpitten kussentje kopen, (koop je bij de tuin (drogist) in stad) wat je 3 minuten in de magnetron moet leggen en dan in je nek leggenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jawel ik heb nog een beetje een zeurhoofd, maar verder gaat het wel. Ik ga zo even heel lang onder de hete douche staan, zodat mijn nek wat losser komt.
Ikke echt niet, dan gooi ik het nog liever wegquote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:43 schreef Manu82 het volgende:
En dan gaan jullie zeker ondertussen nog 44 keer ruilen
Er worden geen buien voorspeld, en je sprietjes zijn nog teer en in de groei!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoi.
mogen wij hier vanavond nog een lekkere bui verwachten of moet ik weer met de tuinslang in de weer?
Viel me 100% mee. Ziet er allemaal wel positief uit.quote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:46 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ikke echt niet, dan gooi ik het nog liever weg
Mooi dan zit je er nu goedquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Viel me 100% mee. Ziet er allemaal wel positief uit.![]()
Echt zo dronken als een droppie ik zat behoorlijk aan mijn tax.quote:En jij dronken vannacht?![]()
Nou ik hoop het van harte want ik ga echt niet meer terug.quote:Knap dat je je IKEAkasten dan hebt. Wel de goeie?
Ik heb er nog niet zoveel gezien.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
Heeft iemand zn wallpaper al gepost? Ook altijd leuk om te zien
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Er worden geen buien voorspeld, en je sprietjes zijn nog teer en in de groei!
Hoi Ruudquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb er nog niet zoveel gezien.
Hier is de mijne:
[ afbeelding ]![]()
Hoi Fok!
Die zijn toch veel te duur?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:24 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Met mijn kleren niet, maar huishoudelijke spullen wel, ik heb een zwak voor Tellsell
Wat een mooie grassprieten heb jij, ik zie al bijna een grasveldjequote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dus hebben ze dorst.
Kijk! Met z'n zovelen zijn ze al
Ik heb gisteravond nog maar een keer gezaaid, want die hoosbuien van maandag hebben het zaad een beetje weggespoeld.
(en ja van boven lijkt het nog een stuk minder, maar een beetje trucagefoto mag wel he?)
[ afbeelding ]
Ook dat zelfs (Otto) maar broeken wil ik wel passen dan moet ik welquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:24 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Met mijn kleren niet, maar huishoudelijke spullen wel, ik heb een zwak voor Tellsell
Ja maar ik kan het nooit helpen om het toch te kopen, doordat mooie verleidende filmpje, ik heb daar een ware zwak voor ontwikkeldquote:
voor mij zijn er maar 2 winkels waarbij 1 ik altijd lekker lang mag snuffelen en daar krijg ik zelfs nog koffie ookquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ook dat zelfs (Otto) maar broeken wil ik wel passen dan moet ik wel
Sporadisch zag ik die vroeger ook wel eens en als er iets handigs getoond werd. speurde ik daarna meteen op internet wie het nog meer verkocht. Een keer heb ik daar wel iets gekocht: een setje gereedschap (vier sleutels) en ik gebruik ze nog wekelijks.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:31 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja maar ik kan het nooit helpen om het toch te kopen, doordat mooie verleidende filmpje, ik heb daar een ware zwak voor ontwikkeld
Daar heb ik ook mijn favo adres voor !!! Beetje duur maar dan heb je wel watquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:34 schreef evaxsis het volgende:
[..]
voor mij zijn er maar 2 winkels waarbij 1 ik altijd lekker lang mag snuffelen en daar krijg ik zelfs nog koffie ook
Doet me denken aan mutsje Verbaan die het over haar "Harry's" had. Zou ze voor haar poes ook een naam hebben?quote:
Pijnappelquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Doet me denken aan mutsje Verbaan die het over haar "Harry's" had. Zou ze voor haar poes ook een naam hebben?
Zie je wel, ik heb dat met mijn H2O mop (daar ben ik zo gelukkig mee)quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Sporadisch zag ik die vroeger ook wel eens en als er iets handigs getoond werd. speurde ik daarna meteen op internet wie het nog meer verkocht. Een keer heb ik daar wel iets gekocht: een setje gereedschap (vier sleutels) en ik gebruik ze nog wekelijks.
Maar dat maakt dan toch niet uit, als je koffie krijgt maakt alles weer goed, oja en Rex krijgt altijd koekjes daarquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar heb ik ook mijn favo adres voor !!! Beetje duur maar dan heb je wel wat
Mijn hond liet vieze scheten in de tram !! Tewijl ze onschuldig kijkend op mijn voeten lag !! Dus neequote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:47 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Maar dat maakt dan toch niet uit, als je koffie krijgt maakt alles weer goed, oja en Rex krijgt altijd koekjes daarwant die mag gewoon gezellig mee
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:49 schreef spapaars het volgende:
Een live streampje tussendoor.
Een Pools koppeltje 24/7 op stream.
ik zie nietsquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:49 schreef spapaars het volgende:
Een live streampje tussendoor.
Een Pools koppeltje 24/7 op stream.
http://showtoja.pl/?act=karolina&site=live
Eerdere gebeurtenissen.
Sex
http://rapidshare.com/fil(...)elu5-27-09_kitek.wmv
HJ
http://rapidshare.com/fil(...)_handjob_5-29-09.wmv
party strip
http://rapidshare.com/files/239088169/showtoja.pl_Asia.wmv
[ afbeelding ]
Neem jij serieus je hond mee als je gaat shoppen? Is dat niet zielig voor het beestje? Als wij er al een hekel aan hebben is er vor een hond nog minder aan, toch?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:47 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Maar dat maakt dan toch niet uit, als je koffie krijgt maakt alles weer goed, oja en Rex krijgt altijd koekjes daarwant die mag gewoon gezellig mee
Haha mijn hond is maar bijna 3 kg en die van jou was veel zwaarder (heb ik gezien)quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn hond liet vieze scheten in de tram !! Tewijl ze onschuldig kijkend op mijn voeten lag !! Dus neeNiet mee
Nee hoor hij vindt het gezellig, hij gaat ook mee naar de AH en in de winkel zet ik hem dan in een grote Freitag tas met zijn koppie eruit.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Neem jij serieus je hond mee als je gaat shoppen? Is dat niet zielig voor het beestje? Als wij er al een hekel aan hebben is er vor een hond nog minder aan, toch?
24 kg schoon aan de haak, maar het was nog een puppy toen. Was er nog niet helemaal uit wat het beste voer was.. Sjesus wat kon dat beest stinken en ook echt keihard winden laten he?? Hahaha..quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:55 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Haha mijn hond is maar bijna 3 kg en die van jou was veel zwaarder (heb ik gezien)
En heb hem daar dus nog niet op betrapt, hij eet dan ook eigenlijk maar 125 gram per dag
Heerlijk voor dat beestje, voor jou iets minder, en goed van je dat je aan hem denkt ipv jezelfquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:00 schreef Soury het volgende:
[..]
24 kg schoon aan de haak, maar het was nog een puppy toen. Was er nog niet helemaal uit wat het beste voer was.. Sjesus wat kon dat beest stinken en ook echt keihard winden laten he?? Hahaha..
Ze is helaas afgelopen vrijdag (met ex) naar Zweden geemigreerd.. Maar daar heeft ze een top plek !!
Kan ze winden laten wat ze maar wil.. Ze heeft haar eigen bos daar
Ooooww dat gaat al helemaal de goede kant op! Vruchtbaar tuintje hoor, weleens aan een papaverveldje gedacht?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dus hebben ze dorst.
Kijk! Met z'n zovelen zijn ze al
Ik heb gisteravond nog maar een keer gezaaid, want die hoosbuien van maandag hebben het zaad een beetje weggespoeld.
(en ja van boven lijkt het nog een stuk minder, maar een beetje trucagefoto mag wel he?)
[ afbeelding ]
Met zuurkool en alle vette zooi die er bij hoortquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:11 schreef D. het volgende:
Doe mij maar een hot dog, andere honden hoef ik niet
Een KLertjequote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Een piepklein hondje doet ook mee.
[ afbeelding ]
quote:
broodje met mosterd en curry will doquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Met zuurkool en alle vette zooi die er bij hoort![]()
Hot dog's van de HEMAquote:
Nee die vette rookworstenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Hot dog's van de HEMAMorgen maar wees langs
Oeh, dat kan ik ook wel weer eens doenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Hot dog's van de HEMAMorgen maar wees langs
Die liggen lepeltje lepel in de vriezerquote:
Vooruit:quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:43 schreef FANN het volgende:
[..]
je mag hier alleen en tvp zetten als je een pic van je piem post
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |