ben je weer helder en nuchter?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:23 schreef evaxsis het volgende:
Goedemorgen,![]()
Ik ben weer wakker en heb mijn hondje al uitgelaten.
Straks naar de Ikea 2 grote boekenkasten kopen
ow dat vind ik ook zo afschuwelijk...ben je helemaal geradbraakt na zo'n nachtquote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:24 schreef hondjes het volgende:
goedemorgen,
Eerst maar eens goed wakker worden,was zo een nacht van uurtje slapen, kwartier wakker ,uurtje
slapen, weer wakker, en nu ben ik nog zo moe.
Nog koppijn?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:23 schreef evaxsis het volgende:
Goedemorgen,![]()
Ik ben weer wakker en heb mijn hondje al uitgelaten.
Straks naar de Ikea 2 grote boekenkasten kopen
Ja en gelukkig bijna geen hoofdpijnquote:
Dat valt gelukkig mee,quote:
Volgens mij komt de kater dan morgenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:32 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Dat valt gelukkig mee,
Moet zo met openbaar vervoer naar de Ikea dus heb daar wel rekening mee gehouden.
Goedemorgen!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:05 schreef Dementor het volgende:
Hoi, ik denk het wel.
Niet dat ik er iets van mee zal krijgen.. [ afbeelding ]
Ow, dan gaap ik even met je mee, heel even hoor!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Ik heb een maandagochtendgevoel.
\quote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:33 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Volgens mij komt de kater dan morgen![]()
Heb ik althans, sla altijd 1 dag over haha.
Goedemorgen,quote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Ik heb een maandagochtendgevoel.
Nikste stom!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:38 schreef evaxsis het volgende:
[..]
\
Ik kan er helemaal niet meer zo goed tegen, vroeger wel, dronk ik iedereen onder de tafel en stond de volgende dag weer vrolijk op.
Als ik nu drink ben ik de volgende niks meer waard.
Ik denk dat ik gisteren 5 of 6 glazen wijn heb gedronken dus dat valt reuze mee.
Elke keer neem ik me voor om ook water tussendoor te drinken maar dat vergeet ik telkens wanneer ik ga drinken. Stom hè
Oeh ja de goede, van wodka mag ik hopen, die is zekers gevaarlijk en ook heel handig als je stem kwijt is dan fungeert die goed als hoestdrankquote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:40 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Nikste stom!
Ik heb hier nog een fles dropshot staan, die kijkt mij smachtend aan maar die is pas gevaarlijk!
Denk volgend weekend maar soldaat maken en dan kom ik hier zaniken dat ik een kater heb.
Komt alleen zo'n lullig geluid dan uit hequote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:45 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Oeh ja de goede, van wodka mag ik hopen, die is zekers gevaarlijk en ook heel handig als je stem kwijt is dan fungeert die goed als hoestdranken is je stem zo weer terug
Als een roosje. Alleen toen ik naar de wc moest, was het even een beetje eng. Maar ik denk dat die inbreker gisternacht zo flink is geschrokken dat mijn huis even verboden terrein is voor z'n hartquote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:39 schreef evaxsis het volgende:
Goedemorgen,
Heb je wel kunnen slapen na gisternacht?
Dropshot likeur en dat is echt bocht gegarandeerde kater krijg je er dan gratis bijquote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:52 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Komt alleen zo'n lullig geluid dan uit he![]()
De goede? geen flauw idee, ff checken: nee, van de Kuyper maar smaakt vast ook goed.
Rent vanmiddag gelijk even naar slijter en zal erom vragen!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:04 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Dropshot likeur en dat is echt bocht gegarandeerde kater krijg je er dan gratis bij![]()
In het vervolg moet je die van wodka halen die is smullen joh en daar word je als de malle dronken van
Gelukkig maar het lijkt mij echt het engste wat je kan overkomen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als een roosje. Alleen toen ik naar de wc moest, was het even een beetje eng. Maar ik denk dat die inbreker gisternacht zo flink is geschrokken dat mijn huis even verboden terrein is voor z'n hart.
En drie dagen finaal stuk vermoed ikquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:12 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Dat heb ik volgens mij 1x gedronken maar toen was ik al dronken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |