Maar dat maakt dan toch niet uit, als je koffie krijgt maakt alles weer goed, oja en Rex krijgt altijd koekjes daar want die mag gewoon gezellig meequote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar heb ik ook mijn favo adres voor !!! Beetje duur maar dan heb je wel wat
Mijn hond liet vieze scheten in de tram !! Tewijl ze onschuldig kijkend op mijn voeten lag !! Dus nee Niet meequote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:47 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Maar dat maakt dan toch niet uit, als je koffie krijgt maakt alles weer goed, oja en Rex krijgt altijd koekjes daar want die mag gewoon gezellig mee
Moet dat hierquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:49 schreef spapaars het volgende:
Een live streampje tussendoor.
Een Pools koppeltje 24/7 op stream.
ik zie nietsquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:49 schreef spapaars het volgende:
Een live streampje tussendoor.
Een Pools koppeltje 24/7 op stream.
http://showtoja.pl/?act=karolina&site=live
Eerdere gebeurtenissen.
Sex
http://rapidshare.com/fil(...)elu5-27-09_kitek.wmv
HJ
http://rapidshare.com/fil(...)_handjob_5-29-09.wmv
party strip
http://rapidshare.com/files/239088169/showtoja.pl_Asia.wmv
[ afbeelding ]
Neem jij serieus je hond mee als je gaat shoppen? Is dat niet zielig voor het beestje? Als wij er al een hekel aan hebben is er vor een hond nog minder aan, toch?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:47 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Maar dat maakt dan toch niet uit, als je koffie krijgt maakt alles weer goed, oja en Rex krijgt altijd koekjes daar want die mag gewoon gezellig mee
Haha mijn hond is maar bijna 3 kg en die van jou was veel zwaarder (heb ik gezien)quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn hond liet vieze scheten in de tram !! Tewijl ze onschuldig kijkend op mijn voeten lag !! Dus nee Niet mee
Nee hoor hij vindt het gezellig, hij gaat ook mee naar de AH en in de winkel zet ik hem dan in een grote Freitag tas met zijn koppie eruit. en zodra we weer de winkel uit zijn gaat hij weer aan de wandel.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Neem jij serieus je hond mee als je gaat shoppen? Is dat niet zielig voor het beestje? Als wij er al een hekel aan hebben is er vor een hond nog minder aan, toch?
24 kg schoon aan de haak, maar het was nog een puppy toen. Was er nog niet helemaal uit wat het beste voer was.. Sjesus wat kon dat beest stinken en ook echt keihard winden laten he?? Hahaha..quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:55 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Haha mijn hond is maar bijna 3 kg en die van jou was veel zwaarder (heb ik gezien)
En heb hem daar dus nog niet op betrapt, hij eet dan ook eigenlijk maar 125 gram per dag
Heerlijk voor dat beestje, voor jou iets minder, en goed van je dat je aan hem denkt ipv jezelfquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:00 schreef Soury het volgende:
[..]
24 kg schoon aan de haak, maar het was nog een puppy toen. Was er nog niet helemaal uit wat het beste voer was.. Sjesus wat kon dat beest stinken en ook echt keihard winden laten he?? Hahaha..
Ze is helaas afgelopen vrijdag (met ex) naar Zweden geemigreerd.. Maar daar heeft ze een top plek !!
Kan ze winden laten wat ze maar wil.. Ze heeft haar eigen bos daar
Ooooww dat gaat al helemaal de goede kant op! Vruchtbaar tuintje hoor, weleens aan een papaverveldje gedacht?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dus hebben ze dorst.
Kijk! Met z'n zovelen zijn ze al
Ik heb gisteravond nog maar een keer gezaaid, want die hoosbuien van maandag hebben het zaad een beetje weggespoeld.
(en ja van boven lijkt het nog een stuk minder, maar een beetje trucagefoto mag wel he? )
[ afbeelding ]
Een piepklein hondje doet ook mee.quote:
Met zuurkool en alle vette zooi die er bij hoortquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:11 schreef D. het volgende:
Doe mij maar een hot dog, andere honden hoef ik niet
Een KLertjequote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Een piepklein hondje doet ook mee.
[ afbeelding ]
quote:
broodje met mosterd en curry will doquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Met zuurkool en alle vette zooi die er bij hoort
Hot dog's van de HEMA Morgen maar wees langsquote:
Nee die vette rookworstenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Hot dog's van de HEMA Morgen maar wees langs
Oeh, dat kan ik ook wel weer eens doenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Hot dog's van de HEMA Morgen maar wees langs
Die liggen lepeltje lepel in de vriezerquote:
je mag hier alleen en tvp zetten als je een pic van je piem postquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |