Ja moet je doen, die is heerlijk weet alleen het merk weer is nietquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:05 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Rent vanmiddag gelijk even naar slijter en zal erom vragen!
En mal ben ik toch al
ik heb dat nog nooit op....ik weet wel dat vroegahh toen ik nog jong was besseb enorm populair was....damnnn daar kon je echt dronken van worden als je er maar genoeg van dronkquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:12 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Dat heb ik volgens mij 1x gedronken maar toen was ik al dronken
Nee dat is best lang geleden, en toen had ik nooit last van katers.quote:
Daar hoef je niet zo heel veel van te drinkenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik heb dat nog nooit op....ik weet wel dat vroegahh toen ik nog jong was besseb enorm populair was....damnnn daar kon je echt dronken van worden als je er maar genoeg van dronk
daar begon ik ook mee inderdaad, jemig wat een bagger is dat!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik heb dat nog nooit op....ik weet wel dat vroegahh toen ik nog jong was besseb enorm populair was....damnnn daar kon je echt dronken van worden als je er maar genoeg van dronk
Poehee daar word je inderdaad niet vrolijk van.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:17 schreef Disana het volgende:
Een paar jaar geleden lag ik in bed. Mijn vriend kwam thuis en ontdekte een vent die tegen mijn keukendeur in de tuin zat. Die vent ging ervandoor, maar het bleek dat hij via het kattenluik de sleutel van de keukendeur had weggevist. Gelukkig zaten er nog meer sloten op zodat ik veilig de nacht door kon komen.
Sindsdien ben ik veel voorzichtiger met die dingen. Je gaat je er toch anders door voelen.
Zo maar daar ben ik wel is goed ziek van geworden, heb dat ook nooit meer gedronken.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee precies. En als mijn vriend niet net op dat moment was gekomen, had ik dus een vent in mijn huis gehad terwijl ik in bed lag.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:28 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Poehee daar word je inderdaad niet vrolijk van.
Daar sta je toch niet bij stil dat iemand zo je sleutel kan pakken
Jezus wat eng zegquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee precies. En als mijn vriend niet net op dat moment was gekomen, had ik dus een vent in mijn huis gehad terwijl ik in bed lag.
gatver.....quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee precies. En als mijn vriend niet net op dat moment was gekomen, had ik dus een vent in mijn huis gehad terwijl ik in bed lag.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Daar hoef je niet zo heel veel van te drinken
Ja dat kon ik vroeger ook, alleen toen ik 17 jaar werd kreeg ik een fles Bessen van iemand en toen werd ik zo ziek en toen was ineens heel de wc roodquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:43 schreef Laysa het volgende:
ik heb nog nooit boven de plee gehangen en ben nog nooit met koppijn wakker geworden....ik kan ook gewoon alles door elkaar drinken.......
oeh je weet niet wat je mist...nah ik lust ook geen amerettoquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:46 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja dat kon ik vroeger ook, alleen toen ik 17 jaar werd kreeg ik een fles Bessen van iemand en toen werd ik zo ziek en toen was ineens heel de wc rood![]()
Ik heb dat ook nooit meer gedronken, trouwens daarna wilde ik helemaal geen zoete wijven drankjes meer
Ik drink het liefst pure wodka en anders gewoon wijn.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
oeh je weet niet wat je mist...nah ik lust ook geen ameretto.....met de rest heb ik weinig problemen...maar wijn en bier vink ook gewoon lekker en is toch wel wat goedkoper
mwah ben dr niet weg van...maar een pink lady vind ik dan wel weer erg lekker....quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:53 schreef Manu82 het volgende:
Lusten jullie een Bloody Mary?
Kreeg dat ding op vakantie
Die tomatensap staat mij een beetje tegenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:53 schreef Manu82 het volgende:
Lusten jullie een Bloody Mary?
Kreeg dat ding op vakantie
Walgelijk!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:39 schreef Disana het volgende:
[..]
ik ben momentueel helemaal weer van de malibu sju....quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:53 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik drink het liefst pure wodka en anders gewoon wijn.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:56 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Walgelijk!
Gelijk maar goede sloten erop he en nooit meer die sleutel in de deur laten zitten.
Doodeng.
Bij mij is er ook een paar keer ingebroken, een of andere gek die brak de achterdeur open en jatte de kaas, eieren en shag!
De computer liet ie staan.
We vonden 's ochtends dus een open achterdeur, lag nog een restje van een blow en er werden hondenafdrukken gevonden.
Buurman twee huizen verder was een junk maar ja, bewijs dat maar...
Week later werd mijn fiets uit de schuur gejat, op mijn verjaardag overigens.
Maar de ergste vond ik op de flat, ik was een weekendje weg en mijn hele huis was overhoop gehaald, kasten leeg, zeer belangrijke koffer van mijn eerste moeder gemolt, brieven gelezen, in mijn bed gelegen.
De buit was niks maar emotionele schade was er wel.
Ben zelden zo kwaad geweest, gek genoeg niet echt bang.
Oh bah en dat plakt ook aan alle kantenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik ben momentueel helemaal weer van de malibu sju....
Ik zou ook kwaad zijn en ik zou walgen. Het klinkt alsof het bij jou om junks ging?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:56 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Walgelijk!
Gelijk maar goede sloten erop he en nooit meer die sleutel in de deur laten zitten.
Doodeng.
Bij mij is er ook een paar keer ingebroken, een of andere gek die brak de achterdeur open en jatte de kaas, eieren en shag!
De computer liet ie staan.
We vonden 's ochtends dus een open achterdeur, lag nog een restje van een blow en er werden hondenafdrukken gevonden.
Buurman twee huizen verder was een junk maar ja, bewijs dat maar...
Week later werd mijn fiets uit de schuur gejat, op mijn verjaardag overigens.
Maar de ergste vond ik op de flat, ik was een weekendje weg en mijn hele huis was overhoop gehaald, kasten leeg, zeer belangrijke koffer van mijn eerste moeder gemolt, brieven gelezen, in mijn bed gelegen.
De buit was niks maar emotionele schade was er wel.
Ben zelden zo kwaad geweest, gek genoeg niet echt bang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |