Het is zeker die tijd van het jaar weer.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:20 schreef dieenebart het volgende:
De buren gaan niet alleen allemaal verhuizen, ze gaan ook nog allemaal uit elkaar!![]()
Van twee setjes naar vier aanleunwoningen
Nee dát blijft altijd lekker.quote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee dát blijft altijd lekker.![]()
Qua blowen: na een maand of twee thc-onthouding weer eentje opsteken, dat lóónt. Tenminste: als je van tegen-het-trippen-aan stoned houdt.
Maar die 2 maanden ga ik niet reddenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee dát blijft altijd lekker.![]()
Qua blowen: na een maand of twee thc-onthouding weer eentje opsteken, dat lóónt. Tenminste: als je van tegen-het-trippen-aan stoned houdt.
Weekje niet blowen werkt ook primaquote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:37 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Maar die 2 maanden ga ik niet reddenen Bart denk ik ook niet
Uh... nee, daar zou ik geen geld op zetten.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:37 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
't Zou wel een zegen voor je hersencellen zijnquote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:37 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Want die van mij werken zonder blow wel?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Zou wel een zegen voor je hersencellen zijn
Met werken ze bij mij ook nog primaquote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:42 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Want die van mij werken zonder blow wel?
Sorry, ik was vergeten wat je zei. Kun je het nog eens herhalen?quote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:45 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Sorry, ik was vergeten wat je zei. Kun je het nog eens herhalen?
quote:
Geen idee, maar duidelijk is inmiddels wel dat bij door blijven roken en door blijven zuipen de schade redelijk groot wordt als je wat ouder dan vijftig wordt.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:42 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Want die van mij werken zonder blow wel?
Mijn vader drinkt op doktersadvies een fles wijn per avond, toch beter voor zijn hart.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Geen idee, maar duidelijk is inmiddels wel dat bij door blijven roken en door blijven zuipen de schade redelijk groot wordt als je wat ouder dan vijftig wordt.
Een soort van Alzheimer zonder suiker en met zoetstof dus.....altijd handig bij het verwerken van trauma's die ontstaan door onaangekondigd bezoekquote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:52 schreef Copycat het volgende:
Ik heb nu al Alzheimer Light, dus dat is toch mijn voorland.
Soort van buckler lul dusquote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een soort van Alzheimer zonder suiker en met zoetstof dus.....altijd handig bij het verwerken van trauma's die ontstaan door onaangekondigd bezoek
Zoiets.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Een soort van Alzheimer zonder suiker en met zoetstof dus.....altijd handig bij het verwerken van trauma's die ontstaan door onaangekondigd bezoek
Ja, ik las dat vandaag...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zoiets.
Dat is ook een voordeel: ik ben die tête à tête met meneer de inbreker alweer zo goed als vergeten.
Als meneer de inbreker jouw têtten nu ook vergeten is dan is het helemaal veilig bij je.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zoiets.
Dat is ook een voordeel: ik ben die tête à tête met meneer de inbreker alweer zo goed als vergeten.
En ik maar zoeken op belbios.nl.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:06 schreef dieenebart het volgende:
Kan het erger?
Nee.![]()
http://www.spitsnieuws.nl(...)felaar_is_terug.html
watch video and do this:![]()
schattigquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:06 schreef dieenebart het volgende:
Kan het erger?
Nee.![]()
http://www.spitsnieuws.nl(...)felaar_is_terug.html
watch video and do this:![]()
Als "we" er maar genoeg aandacht aan besteden komt die film echt uit.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:10 schreef Copycat het volgende:
Is Spits nu serieus met dat nieuws? Had men daar echt niet in de gaten dat het een (imo hilarische) spoof is op The Wrestler? Of trap ik weer eens ergens in. Op slippers.
Had Rourke geen Oscar gewonnen voor zijn rol? Wie weet valt Ruud die eer ook wel ten deel. Mooie kroon op het werk van deze morele winnaarquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:12 schreef Dementor het volgende:
Als "we" er maar genoeg aandacht aan besteden komt die film echt uit.
Ja, jaquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:10 schreef Manu82 het volgende:
Iemand hier T-Mobile, waarvan de telefoon het wel gewoon doet?
Een nominatiequote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Had Rourke geen Oscar gewonnen voor zijn rol?
OMG, waar kan ik dat verhaal lezen?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:12 schreef Copycat het volgende:
Ik was serieus 10 minuten kotsmisselijk van de adrenalinerush.
Oh ja. Ik moet even mijn woningvereniging bellen. Een sleutel voor mijn schuur en een compleet nieuw poort regelen.
fucking hell; krijg hier al een paar uur netwerk bezetquote:
Oh, gelukkig viel het meequote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:23 schreef Copycat het volgende:
[RLS SC #214] Goodmorning !
Vanaf daar. Kwam er gisteravond achter dat ie ook een soort tuingereedschapskoffertje (met cheapo meuk) heeft meegenomen. De sukkel.
ok, ik zal ff stoppen met bellenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]
fucking hell; krijg hier al een paar uur netwerk bezet
Meeeeen, wat een verhaal. Ik denk dat ik was flauw gevallenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:23 schreef Copycat het volgende:
[RLS SC #214] Goodmorning !
Vanaf daar. Kwam er gisteravond achter dat ie ook een soort tuingereedschapskoffertje (met cheapo meuk) heeft meegenomen. De sukkel.
Ja en hoe zit het nou met Mariell?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:09 schreef dieenebart het volgende:
Wat een gedoe trouwens met die Bart-gates. En dan nog dat 'verwarrende' bericht over Bart die niet meer in de crew zit![]()
![]()
Heb net alles doorgelezen. Je kunt ook gewoon niet even relaxed verhuizen en geen internet hebben zonder commentaar te krijgen
Ja, vaag. Was net op het nieuwsquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:09 schreef Manu82 het volgende:
Dat 'nieuws' is van eind maart, neem aan dat hij nu wel weer in bed slaapt
Drie kuub zout en het wordt best vermakelijk.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:09 schreef dieenebart het volgende:
Wat een gedoe trouwens met die Bart-gates. En dan nog dat 'verwarrende' bericht over Bart die niet meer in de crew zit![]()
![]()
Verantwoording afleggen muss sein!quote:Heb net alles doorgelezen. Je kunt ook gewoon niet even relaxed verhuizen en geen internet hebben zonder commentaar te krijgen
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:15 schreef Laysa het volgende:
ff lezen hier....ik smelt zowat van mn balkon zo heet is het
Niet voordat je iedereen persoonlijk excuses hebt aangeboden voor je absentie en stilzwijgen. Wie denk je wel niet dat je bent? Een vrije geest in een vrij lijf of zo???quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:22 schreef dieenebart het volgende:
Ik ga maar even drie weken wat anders doen dan!
O....ik ga mn balkon weer opquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
kun je mooi het vraaguurtje met Wouter Bos meepakken
Buiten werken gaat hier helaas niet.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:30 schreef Copycat het volgende:
Ik wil niet binnen zitten. Ik wil in mijn tuin, in mijn hangmat. Met een boek en dan zo stiekem in slaap vallen.
Daarom wil ik dat het regent als ik werk en dat de zon schijnt als ik vrij ben.
Egoïsme kleurt deze zomer.
Nee hier ook niet.quote:
Ze is nu afgetreden, dus daar zal wel een maandje bij komenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:09 schreef Manu82 het volgende:
Dat 'nieuws' is van eind maart, neem aan dat hij nu wel weer in bed slaapt
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee hier ook niet.
Ik kan mijn PC uit het raam smijten en er zelf achterna springen, maar denk niet dat mijn PC dat overleeft. Ik wel. Want ik is bikkel.
Cool!quote:
TMIquote:
Dell Latitude E6400 ATG doet het perfect, ook in de zon en een batterij die het ding gewoon een uur of vier-vijf aan de gang blijft houden op volle kracht.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:54 schreef Copycat het volgende:
Ik vind het ook klote werken op de laptop in de zon. Eergisteren weer eens geprobeerd, maar na een kwartier scheel geklungel gaf ik het werken maar op.
lulkoekquote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Geen idee, maar duidelijk is inmiddels wel dat bij door blijven roken en door blijven zuipen de schade redelijk groot wordt als je wat ouder dan vijftig wordt.
Ja natuurlijk, ik zeg ook dat er geen link is tussen bijvoorbeeld longkanker en straf rookgedragquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |