Ja en hoe zit het nou met Mariell?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:09 schreef dieenebart het volgende:
Wat een gedoe trouwens met die Bart-gates. En dan nog dat 'verwarrende' bericht over Bart die niet meer in de crew zit![]()
![]()
Heb net alles doorgelezen. Je kunt ook gewoon niet even relaxed verhuizen en geen internet hebben zonder commentaar te krijgen
Ja, vaag. Was net op het nieuwsquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:09 schreef Manu82 het volgende:
Dat 'nieuws' is van eind maart, neem aan dat hij nu wel weer in bed slaapt
Drie kuub zout en het wordt best vermakelijk.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:09 schreef dieenebart het volgende:
Wat een gedoe trouwens met die Bart-gates. En dan nog dat 'verwarrende' bericht over Bart die niet meer in de crew zit![]()
![]()
Verantwoording afleggen muss sein!quote:Heb net alles doorgelezen. Je kunt ook gewoon niet even relaxed verhuizen en geen internet hebben zonder commentaar te krijgen
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:15 schreef Laysa het volgende:
ff lezen hier....ik smelt zowat van mn balkon zo heet is het
Niet voordat je iedereen persoonlijk excuses hebt aangeboden voor je absentie en stilzwijgen. Wie denk je wel niet dat je bent? Een vrije geest in een vrij lijf of zo???quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:22 schreef dieenebart het volgende:
Ik ga maar even drie weken wat anders doen dan!
O....ik ga mn balkon weer opquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
kun je mooi het vraaguurtje met Wouter Bos meepakken
Buiten werken gaat hier helaas niet.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:30 schreef Copycat het volgende:
Ik wil niet binnen zitten. Ik wil in mijn tuin, in mijn hangmat. Met een boek en dan zo stiekem in slaap vallen.
Daarom wil ik dat het regent als ik werk en dat de zon schijnt als ik vrij ben.
Egoïsme kleurt deze zomer.
Nee hier ook niet.quote:
Ze is nu afgetreden, dus daar zal wel een maandje bij komenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:09 schreef Manu82 het volgende:
Dat 'nieuws' is van eind maart, neem aan dat hij nu wel weer in bed slaapt
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee hier ook niet.
Ik kan mijn PC uit het raam smijten en er zelf achterna springen, maar denk niet dat mijn PC dat overleeft. Ik wel. Want ik is bikkel.
Cool!quote:
TMIquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |