Nee dat is best lang geleden, en toen had ik nooit last van katers.quote:
Daar hoef je niet zo heel veel van te drinkenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik heb dat nog nooit op....ik weet wel dat vroegahh toen ik nog jong was besseb enorm populair was....damnnn daar kon je echt dronken van worden als je er maar genoeg van dronk
daar begon ik ook mee inderdaad, jemig wat een bagger is dat!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik heb dat nog nooit op....ik weet wel dat vroegahh toen ik nog jong was besseb enorm populair was....damnnn daar kon je echt dronken van worden als je er maar genoeg van dronk
Poehee daar word je inderdaad niet vrolijk van.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:17 schreef Disana het volgende:
Een paar jaar geleden lag ik in bed. Mijn vriend kwam thuis en ontdekte een vent die tegen mijn keukendeur in de tuin zat. Die vent ging ervandoor, maar het bleek dat hij via het kattenluik de sleutel van de keukendeur had weggevist. Gelukkig zaten er nog meer sloten op zodat ik veilig de nacht door kon komen.
Sindsdien ben ik veel voorzichtiger met die dingen. Je gaat je er toch anders door voelen.
Zo maar daar ben ik wel is goed ziek van geworden, heb dat ook nooit meer gedronken.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee precies. En als mijn vriend niet net op dat moment was gekomen, had ik dus een vent in mijn huis gehad terwijl ik in bed lag.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:28 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Poehee daar word je inderdaad niet vrolijk van.
Daar sta je toch niet bij stil dat iemand zo je sleutel kan pakken
Jezus wat eng zegquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee precies. En als mijn vriend niet net op dat moment was gekomen, had ik dus een vent in mijn huis gehad terwijl ik in bed lag.
gatver.....quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee precies. En als mijn vriend niet net op dat moment was gekomen, had ik dus een vent in mijn huis gehad terwijl ik in bed lag.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Daar hoef je niet zo heel veel van te drinken
Ja dat kon ik vroeger ook, alleen toen ik 17 jaar werd kreeg ik een fles Bessen van iemand en toen werd ik zo ziek en toen was ineens heel de wc roodquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:43 schreef Laysa het volgende:
ik heb nog nooit boven de plee gehangen en ben nog nooit met koppijn wakker geworden....ik kan ook gewoon alles door elkaar drinken.......
oeh je weet niet wat je mist...nah ik lust ook geen amerettoquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:46 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja dat kon ik vroeger ook, alleen toen ik 17 jaar werd kreeg ik een fles Bessen van iemand en toen werd ik zo ziek en toen was ineens heel de wc rood![]()
Ik heb dat ook nooit meer gedronken, trouwens daarna wilde ik helemaal geen zoete wijven drankjes meer
Ik drink het liefst pure wodka en anders gewoon wijn.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
oeh je weet niet wat je mist...nah ik lust ook geen ameretto.....met de rest heb ik weinig problemen...maar wijn en bier vink ook gewoon lekker en is toch wel wat goedkoper
mwah ben dr niet weg van...maar een pink lady vind ik dan wel weer erg lekker....quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:53 schreef Manu82 het volgende:
Lusten jullie een Bloody Mary?
Kreeg dat ding op vakantie
Die tomatensap staat mij een beetje tegenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:53 schreef Manu82 het volgende:
Lusten jullie een Bloody Mary?
Kreeg dat ding op vakantie
Walgelijk!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:39 schreef Disana het volgende:
[..]
ik ben momentueel helemaal weer van de malibu sju....quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:53 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik drink het liefst pure wodka en anders gewoon wijn.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:56 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Walgelijk!
Gelijk maar goede sloten erop he en nooit meer die sleutel in de deur laten zitten.
Doodeng.
Bij mij is er ook een paar keer ingebroken, een of andere gek die brak de achterdeur open en jatte de kaas, eieren en shag!
De computer liet ie staan.
We vonden 's ochtends dus een open achterdeur, lag nog een restje van een blow en er werden hondenafdrukken gevonden.
Buurman twee huizen verder was een junk maar ja, bewijs dat maar...
Week later werd mijn fiets uit de schuur gejat, op mijn verjaardag overigens.
Maar de ergste vond ik op de flat, ik was een weekendje weg en mijn hele huis was overhoop gehaald, kasten leeg, zeer belangrijke koffer van mijn eerste moeder gemolt, brieven gelezen, in mijn bed gelegen.
De buit was niks maar emotionele schade was er wel.
Ben zelden zo kwaad geweest, gek genoeg niet echt bang.
Oh bah en dat plakt ook aan alle kantenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik ben momentueel helemaal weer van de malibu sju....
Ik zou ook kwaad zijn en ik zou walgen. Het klinkt alsof het bij jou om junks ging?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:56 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Walgelijk!
Gelijk maar goede sloten erop he en nooit meer die sleutel in de deur laten zitten.
Doodeng.
Bij mij is er ook een paar keer ingebroken, een of andere gek die brak de achterdeur open en jatte de kaas, eieren en shag!
De computer liet ie staan.
We vonden 's ochtends dus een open achterdeur, lag nog een restje van een blow en er werden hondenafdrukken gevonden.
Buurman twee huizen verder was een junk maar ja, bewijs dat maar...
Week later werd mijn fiets uit de schuur gejat, op mijn verjaardag overigens.
Maar de ergste vond ik op de flat, ik was een weekendje weg en mijn hele huis was overhoop gehaald, kasten leeg, zeer belangrijke koffer van mijn eerste moeder gemolt, brieven gelezen, in mijn bed gelegen.
De buit was niks maar emotionele schade was er wel.
Ben zelden zo kwaad geweest, gek genoeg niet echt bang.
Bart is nog steeds met hond Kai op de vlucht?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:56 schreef Kaat38 het volgende:
Nee!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bart is nog steeds met hond Kai op de vlucht?
Welkom terug Bart, je werd node gemist zo hier en daarquote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:18 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nee!![]()
Heb vanmorgen de man van de UPC gepijpt, en nu kan ik eindelijk weer wat doen op internet
Nee, geen bekende maar vast en zeker weer een randdebiel die door had dat ik weg was.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:02 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hè jasses Kaat wat een verhaal zeg.
Heeft tie gewoon ook in je bed gelegen, denk je dat het een bekende was.
En gewoon al meerder malen ingebroken dat is ook wat.
Mijn buurman beneden mij is een keer met een vuurwapen overvallen gewoon bij hem aangebeld dat ze wisten dat de intercom het niet deed.
Hij dacht dat het zijn dochter was die even films terugbracht naar de videotheek, dus toen stonden ze ineens in de gang bij hem.
Na dat pijpen verdien je een jointje en lekker muziekje!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:19 schreef dieenebart het volgende:
Eerst maar een jointje![]()
En een muziekje:
http://www.youtube.com/watch?gl=NL&hl=nl&v=PtWLLQTDXAw&feature=related
Komen je skills je toch nog van pas.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:18 schreef dieenebart het volgende:
Heb vanmorgen de man van de UPC gepijpt, en nu kan ik eindelijk weer wat doen op internet
Ik heb beeld, ieuww....quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:18 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nee!![]()
Ja gelukkig goed, hij heeft ze in de maling kunnen nemen,quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:21 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Nee, geen bekende maar vast en zeker weer een randdebiel die door had dat ik weg was.
Jemig! Wat eng voor die buurman, hoe is dat afgelopen?
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:30 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik heb beeld, ieuww....
Welkom terug Bart.
Aan dit soort gein hou je trauma's over!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:30 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja gelukkig goed, hij heeft ze in de maling kunnen nemen,
Want hij heeft een alarm op zijn flat met lampjes die flikkeren en hij had gezegd dat het in verbinding stond met de politie.
Maar hij was wel geslagen met het pistool en ze hadden hem vastgebonden.
Ze wilde geld want hij heeft een kluis die hebben ze niet gevonden en zijn toen gevlucht.
En ik kwam net 5 minuten later toen hun gevlucht waren thuis en zag bij hem de deur openstaan, dus ik ben bij hem gebleven en zijn dochter is naar haar moeder gegaan, die was ook erg geschrokken en bang.
Wow! Daar is de man op de heide met de herdershond weer!quote:
Heel goed!quote:
Eeeeeeh warm! en nu ga ik het nog warmer krijgen!quote:
Lekker dan voor je!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:39 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Heel goed!
Ik was vier dagen vrij en lekker thuis met mijn lief. Met fijn weer, BBQ, rosé en films.
En hoe is t bij jou?
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bart is nog steeds met hond Kai op de vlucht?
Jij bent dat vluchtgedrag rond jouw persoon gewend?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:46 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Lekker dan voor je!
Ik heb ook al een paar dagen vrij, maar ja. Ik heb ook geen werk, dus echt vrij is het niet![]()
Beetje warm hier, ik haat hitte. Mijn brein werkt maar tot 25 graden, dus voor een uur of twee 's middags moet ik het meeste denkwerk wel gedaan hebben![]()
Maar verder gaat het goed. Eindelijk weer internet, m'n lelijke bovenburenzijn aan het verhuizen, m'n lelijke onderburen schijnbaar volgende week ook weg. Nu de zingende negert nog, en de toko is weer rustig
Je jaagt het hele zooitje dus eigenhandig weg zeg maar!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:46 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Lekker dan voor je!
Ik heb ook al een paar dagen vrij, maar ja. Ik heb ook geen werk, dus echt vrij is het niet![]()
Beetje warm hier, ik haat hitte. Mijn brein werkt maar tot 25 graden, dus voor een uur of twee 's middags moet ik het meeste denkwerk wel gedaan hebben![]()
Maar verder gaat het goed. Eindelijk weer internet, m'n lelijke bovenburenzijn aan het verhuizen, m'n lelijke onderburen schijnbaar volgende week ook weg. Nu de zingende negert nog, en de toko is weer rustig
Ja joh, mensen in mijn omgeving doen niet anders. Ik weet wel waarom: ik sta in de weg...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:48 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Jij bent dat vluchtgedrag rond jouw persoon gewend?
En dan maar afwachten wat er voor terugkomt maar ach, die jaag je dan ook gewoon weer weg als het niet bevalt.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:49 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja joh, mensen in mijn omgeving doen niet anders. Ik weet wel waarom: ik sta in de weg...
Ik had nu niet meteen de neiging om van je weg te rennen hoorquote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:49 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja joh, mensen in mijn omgeving doen niet anders. Ik weet wel waarom: ik sta in de weg...
Kutgewenning he! Ik ken ut.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:17 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nee!![]()
Heb hem helemaal alleen in de nacht weggerookt, en ben gewoon rechtop blijven zitten
Het is zeker die tijd van het jaar weer.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:20 schreef dieenebart het volgende:
De buren gaan niet alleen allemaal verhuizen, ze gaan ook nog allemaal uit elkaar!![]()
Van twee setjes naar vier aanleunwoningen
Nee dát blijft altijd lekker.quote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee dát blijft altijd lekker.![]()
Qua blowen: na een maand of twee thc-onthouding weer eentje opsteken, dat lóónt. Tenminste: als je van tegen-het-trippen-aan stoned houdt.
Maar die 2 maanden ga ik niet reddenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee dát blijft altijd lekker.![]()
Qua blowen: na een maand of twee thc-onthouding weer eentje opsteken, dat lóónt. Tenminste: als je van tegen-het-trippen-aan stoned houdt.
Weekje niet blowen werkt ook primaquote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:37 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Maar die 2 maanden ga ik niet reddenen Bart denk ik ook niet
Uh... nee, daar zou ik geen geld op zetten.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:37 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
't Zou wel een zegen voor je hersencellen zijnquote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:37 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Want die van mij werken zonder blow wel?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Zou wel een zegen voor je hersencellen zijn
Met werken ze bij mij ook nog primaquote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:42 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Want die van mij werken zonder blow wel?
Sorry, ik was vergeten wat je zei. Kun je het nog eens herhalen?quote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:45 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Sorry, ik was vergeten wat je zei. Kun je het nog eens herhalen?
quote:
Geen idee, maar duidelijk is inmiddels wel dat bij door blijven roken en door blijven zuipen de schade redelijk groot wordt als je wat ouder dan vijftig wordt.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:42 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Want die van mij werken zonder blow wel?
Mijn vader drinkt op doktersadvies een fles wijn per avond, toch beter voor zijn hart.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Geen idee, maar duidelijk is inmiddels wel dat bij door blijven roken en door blijven zuipen de schade redelijk groot wordt als je wat ouder dan vijftig wordt.
Een soort van Alzheimer zonder suiker en met zoetstof dus.....altijd handig bij het verwerken van trauma's die ontstaan door onaangekondigd bezoekquote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:52 schreef Copycat het volgende:
Ik heb nu al Alzheimer Light, dus dat is toch mijn voorland.
Soort van buckler lul dusquote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een soort van Alzheimer zonder suiker en met zoetstof dus.....altijd handig bij het verwerken van trauma's die ontstaan door onaangekondigd bezoek
Zoiets.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Een soort van Alzheimer zonder suiker en met zoetstof dus.....altijd handig bij het verwerken van trauma's die ontstaan door onaangekondigd bezoek
Ja, ik las dat vandaag...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zoiets.
Dat is ook een voordeel: ik ben die tête à tête met meneer de inbreker alweer zo goed als vergeten.
Als meneer de inbreker jouw têtten nu ook vergeten is dan is het helemaal veilig bij je.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zoiets.
Dat is ook een voordeel: ik ben die tête à tête met meneer de inbreker alweer zo goed als vergeten.
En ik maar zoeken op belbios.nl.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:06 schreef dieenebart het volgende:
Kan het erger?
Nee.![]()
http://www.spitsnieuws.nl(...)felaar_is_terug.html
watch video and do this:![]()
schattigquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:06 schreef dieenebart het volgende:
Kan het erger?
Nee.![]()
http://www.spitsnieuws.nl(...)felaar_is_terug.html
watch video and do this:![]()
Als "we" er maar genoeg aandacht aan besteden komt die film echt uit.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:10 schreef Copycat het volgende:
Is Spits nu serieus met dat nieuws? Had men daar echt niet in de gaten dat het een (imo hilarische) spoof is op The Wrestler? Of trap ik weer eens ergens in. Op slippers.
Had Rourke geen Oscar gewonnen voor zijn rol? Wie weet valt Ruud die eer ook wel ten deel. Mooie kroon op het werk van deze morele winnaarquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:12 schreef Dementor het volgende:
Als "we" er maar genoeg aandacht aan besteden komt die film echt uit.
Ja, jaquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:10 schreef Manu82 het volgende:
Iemand hier T-Mobile, waarvan de telefoon het wel gewoon doet?
Een nominatiequote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Had Rourke geen Oscar gewonnen voor zijn rol?
OMG, waar kan ik dat verhaal lezen?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:12 schreef Copycat het volgende:
Ik was serieus 10 minuten kotsmisselijk van de adrenalinerush.
Oh ja. Ik moet even mijn woningvereniging bellen. Een sleutel voor mijn schuur en een compleet nieuw poort regelen.
fucking hell; krijg hier al een paar uur netwerk bezetquote:
Oh, gelukkig viel het meequote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:23 schreef Copycat het volgende:
[RLS SC #214] Goodmorning !
Vanaf daar. Kwam er gisteravond achter dat ie ook een soort tuingereedschapskoffertje (met cheapo meuk) heeft meegenomen. De sukkel.
ok, ik zal ff stoppen met bellenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]
fucking hell; krijg hier al een paar uur netwerk bezet
Meeeeen, wat een verhaal. Ik denk dat ik was flauw gevallenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:23 schreef Copycat het volgende:
[RLS SC #214] Goodmorning !
Vanaf daar. Kwam er gisteravond achter dat ie ook een soort tuingereedschapskoffertje (met cheapo meuk) heeft meegenomen. De sukkel.
Ja en hoe zit het nou met Mariell?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:09 schreef dieenebart het volgende:
Wat een gedoe trouwens met die Bart-gates. En dan nog dat 'verwarrende' bericht over Bart die niet meer in de crew zit![]()
![]()
Heb net alles doorgelezen. Je kunt ook gewoon niet even relaxed verhuizen en geen internet hebben zonder commentaar te krijgen
Ja, vaag. Was net op het nieuwsquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:09 schreef Manu82 het volgende:
Dat 'nieuws' is van eind maart, neem aan dat hij nu wel weer in bed slaapt
Drie kuub zout en het wordt best vermakelijk.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:09 schreef dieenebart het volgende:
Wat een gedoe trouwens met die Bart-gates. En dan nog dat 'verwarrende' bericht over Bart die niet meer in de crew zit![]()
![]()
Verantwoording afleggen muss sein!quote:Heb net alles doorgelezen. Je kunt ook gewoon niet even relaxed verhuizen en geen internet hebben zonder commentaar te krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |