Kutgewenning he! Ik ken ut.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:17 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nee!![]()
Heb hem helemaal alleen in de nacht weggerookt, en ben gewoon rechtop blijven zitten
Het is zeker die tijd van het jaar weer.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:20 schreef dieenebart het volgende:
De buren gaan niet alleen allemaal verhuizen, ze gaan ook nog allemaal uit elkaar!![]()
Van twee setjes naar vier aanleunwoningen
Nee dát blijft altijd lekker.quote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee dát blijft altijd lekker.![]()
Qua blowen: na een maand of twee thc-onthouding weer eentje opsteken, dat lóónt. Tenminste: als je van tegen-het-trippen-aan stoned houdt.
Maar die 2 maanden ga ik niet reddenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee dát blijft altijd lekker.![]()
Qua blowen: na een maand of twee thc-onthouding weer eentje opsteken, dat lóónt. Tenminste: als je van tegen-het-trippen-aan stoned houdt.
Weekje niet blowen werkt ook primaquote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:37 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Maar die 2 maanden ga ik niet reddenen Bart denk ik ook niet
Uh... nee, daar zou ik geen geld op zetten.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:37 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
't Zou wel een zegen voor je hersencellen zijnquote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:37 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Want die van mij werken zonder blow wel?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Zou wel een zegen voor je hersencellen zijn
Met werken ze bij mij ook nog primaquote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:42 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Want die van mij werken zonder blow wel?
Sorry, ik was vergeten wat je zei. Kun je het nog eens herhalen?quote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:45 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Sorry, ik was vergeten wat je zei. Kun je het nog eens herhalen?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |