Kutgewenning he! Ik ken ut.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:17 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nee!![]()
Heb hem helemaal alleen in de nacht weggerookt, en ben gewoon rechtop blijven zitten
Het is zeker die tijd van het jaar weer.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:20 schreef dieenebart het volgende:
De buren gaan niet alleen allemaal verhuizen, ze gaan ook nog allemaal uit elkaar!![]()
Van twee setjes naar vier aanleunwoningen
Nee dát blijft altijd lekker.quote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee dát blijft altijd lekker.![]()
Qua blowen: na een maand of twee thc-onthouding weer eentje opsteken, dat lóónt. Tenminste: als je van tegen-het-trippen-aan stoned houdt.
Maar die 2 maanden ga ik niet reddenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee dát blijft altijd lekker.![]()
Qua blowen: na een maand of twee thc-onthouding weer eentje opsteken, dat lóónt. Tenminste: als je van tegen-het-trippen-aan stoned houdt.
Weekje niet blowen werkt ook primaquote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:37 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Maar die 2 maanden ga ik niet reddenen Bart denk ik ook niet
Uh... nee, daar zou ik geen geld op zetten.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:37 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
't Zou wel een zegen voor je hersencellen zijnquote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:37 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Want die van mij werken zonder blow wel?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Zou wel een zegen voor je hersencellen zijn
Met werken ze bij mij ook nog primaquote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:42 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Want die van mij werken zonder blow wel?
Sorry, ik was vergeten wat je zei. Kun je het nog eens herhalen?quote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:45 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Sorry, ik was vergeten wat je zei. Kun je het nog eens herhalen?
quote:
Geen idee, maar duidelijk is inmiddels wel dat bij door blijven roken en door blijven zuipen de schade redelijk groot wordt als je wat ouder dan vijftig wordt.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:42 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Want die van mij werken zonder blow wel?
Mijn vader drinkt op doktersadvies een fles wijn per avond, toch beter voor zijn hart.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Geen idee, maar duidelijk is inmiddels wel dat bij door blijven roken en door blijven zuipen de schade redelijk groot wordt als je wat ouder dan vijftig wordt.
Een soort van Alzheimer zonder suiker en met zoetstof dus.....altijd handig bij het verwerken van trauma's die ontstaan door onaangekondigd bezoekquote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:52 schreef Copycat het volgende:
Ik heb nu al Alzheimer Light, dus dat is toch mijn voorland.
Soort van buckler lul dusquote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een soort van Alzheimer zonder suiker en met zoetstof dus.....altijd handig bij het verwerken van trauma's die ontstaan door onaangekondigd bezoek
Zoiets.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Een soort van Alzheimer zonder suiker en met zoetstof dus.....altijd handig bij het verwerken van trauma's die ontstaan door onaangekondigd bezoek
Ja, ik las dat vandaag...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zoiets.
Dat is ook een voordeel: ik ben die tête à tête met meneer de inbreker alweer zo goed als vergeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |