Geen idee, maar duidelijk is inmiddels wel dat bij door blijven roken en door blijven zuipen de schade redelijk groot wordt als je wat ouder dan vijftig wordt.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:42 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Want die van mij werken zonder blow wel?
Mijn vader drinkt op doktersadvies een fles wijn per avond, toch beter voor zijn hart.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Geen idee, maar duidelijk is inmiddels wel dat bij door blijven roken en door blijven zuipen de schade redelijk groot wordt als je wat ouder dan vijftig wordt.
Een soort van Alzheimer zonder suiker en met zoetstof dus.....altijd handig bij het verwerken van trauma's die ontstaan door onaangekondigd bezoekquote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:52 schreef Copycat het volgende:
Ik heb nu al Alzheimer Light, dus dat is toch mijn voorland.
Soort van buckler lul dusquote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een soort van Alzheimer zonder suiker en met zoetstof dus.....altijd handig bij het verwerken van trauma's die ontstaan door onaangekondigd bezoek
Zoiets.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Een soort van Alzheimer zonder suiker en met zoetstof dus.....altijd handig bij het verwerken van trauma's die ontstaan door onaangekondigd bezoek
Ja, ik las dat vandaag...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zoiets.
Dat is ook een voordeel: ik ben die tête à tête met meneer de inbreker alweer zo goed als vergeten.
Als meneer de inbreker jouw têtten nu ook vergeten is dan is het helemaal veilig bij je.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zoiets.
Dat is ook een voordeel: ik ben die tête à tête met meneer de inbreker alweer zo goed als vergeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |