En ik maar zoeken op belbios.nl.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:06 schreef dieenebart het volgende:
Kan het erger?
Nee.![]()
http://www.spitsnieuws.nl(...)felaar_is_terug.html
watch video and do this:![]()
schattigquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:06 schreef dieenebart het volgende:
Kan het erger?
Nee.![]()
http://www.spitsnieuws.nl(...)felaar_is_terug.html
watch video and do this:![]()
Als "we" er maar genoeg aandacht aan besteden komt die film echt uit.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:10 schreef Copycat het volgende:
Is Spits nu serieus met dat nieuws? Had men daar echt niet in de gaten dat het een (imo hilarische) spoof is op The Wrestler? Of trap ik weer eens ergens in. Op slippers.
Had Rourke geen Oscar gewonnen voor zijn rol? Wie weet valt Ruud die eer ook wel ten deel. Mooie kroon op het werk van deze morele winnaarquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:12 schreef Dementor het volgende:
Als "we" er maar genoeg aandacht aan besteden komt die film echt uit.
Ja, jaquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:10 schreef Manu82 het volgende:
Iemand hier T-Mobile, waarvan de telefoon het wel gewoon doet?
Een nominatiequote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Had Rourke geen Oscar gewonnen voor zijn rol?
OMG, waar kan ik dat verhaal lezen?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:12 schreef Copycat het volgende:
Ik was serieus 10 minuten kotsmisselijk van de adrenalinerush.
Oh ja. Ik moet even mijn woningvereniging bellen. Een sleutel voor mijn schuur en een compleet nieuw poort regelen.
fucking hell; krijg hier al een paar uur netwerk bezetquote:
Oh, gelukkig viel het meequote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:23 schreef Copycat het volgende:
[RLS SC #214] Goodmorning !
Vanaf daar. Kwam er gisteravond achter dat ie ook een soort tuingereedschapskoffertje (met cheapo meuk) heeft meegenomen. De sukkel.
ok, ik zal ff stoppen met bellenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]
fucking hell; krijg hier al een paar uur netwerk bezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |