quote:
O ja, ik heb ergens je dramalijstje gelezen.quote:Op maandag 1 juni 2009 08:45 schreef Manu82 het volgende:
[..]een laptop, maar dat is via internet en voor de rest weet ik nog niet, gewoon even wat rondsjouwen waarschijnlijk en terrasje pakken
Het is maar een postzegeltje achter mijn huis, nu nog in de schaduw.quote:Op maandag 1 juni 2009 08:50 schreef Manu82 het volgende:
Kun je dat niet beter vanavond doen?
Het is toch slecht als je water op je gras gooit terwijl de zon er nog op staat?
Ah op die fietsquote:Op maandag 1 juni 2009 08:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het is maar een postzegeltje achter mijn huis, nu nog in de schaduw.
Huh... het is toch maandagquote:
Aangezien de meeste mensen niet werken wordt het gezien als bank holiday oftewel een 'zondag'. Normaal zijn dan alleen de supermarkten vanaf 12 uur open, maar nu ook de andere winkels aangezien ze dit als eerste zondag in de nieuwe maand beschouwen ofzo..quote:Op maandag 1 juni 2009 08:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Huh... het is toch maandag![]()
Mogge, ik ga ff koffie halen
Ze is mooiquote:Op maandag 1 juni 2009 08:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nieuw gezichtje in Uno Mattina
[ afbeelding ]
Hier zijn nooit de winkels op zondag open..quote:Op maandag 1 juni 2009 09:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Aangezien de meeste mensen niet werken wordt het gezien als bank holiday oftewel een 'zondag'. Normaal zijn dan alleen de supermarkten vanaf 12 uur open, maar nu ook de andere winkels aangezien ze dit als eerste zondag in de nieuwe maand beschouwen ofzo..
quote:Op maandag 1 juni 2009 09:06 schreef Noek het volgende:
Hello wat is het toch schön weer.
3!! Fan. Ta-ha-len.
Ik moet weer hard lachen. Zo dom en stom vond ik dát![]()
Zo even de paden op, de lanen in mountainbiken. Nu is het nog niet zo warm. Meneer vindt het nooit zo prettig dat ik alleen het bos in ga om te lopen of fietsen maar ik denk dat ik minder kans maak om verkracht of aangerand te worden in het bos dan gewoon zo op straat. Je gaat toch niet al heel vroeg in de bosjes wachten totdat er iets voorbij komt zonder hond? Of misschien wil die de hond wel omdat die eigenlijk een Marmottenfetisj heeft.
Maar goedemorgen it is!
Hoe krijg je het voor elkaar dat alles stuk is?quote:Op maandag 1 juni 2009 09:06 schreef hondjes het volgende:
[..]
Hier zijn nooit de winkels op zondag open..
Dus dat wordt een verpakt broodje, de combi ingooien.
Heb een prachtige keuken, alle apparatuur ingebouwd, en alles is kapot.
Wil ik het veranderen, moet eerst de hele keuken verbouwd worden.
Handig he..dus heb maar een combi magnetron gekocht.
quote:Op maandag 1 juni 2009 09:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Aangezien de meeste mensen niet werken wordt het gezien als bank holiday oftewel een 'zondag'. Normaal zijn dan alleen de supermarkten vanaf 12 uur open, maar nu ook de andere winkels aangezien ze dit als eerste zondag in de nieuwe maand beschouwen ofzo..
Hé hoi, Ruud!quote:Op maandag 1 juni 2009 09:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Hoi Noek![]()
Fann was vroeg wakker, of laat slapen eigenlijk.
Gister verbrand?quote:Op maandag 1 juni 2009 09:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb even nagekeken en hier is het ook koopzondag
![]()
Maar ik blijf vandaag lekker thuis in mijn tuintje, ik wilde eerst weer naar het strand maar het lijkt me beter als ik uit de zon blijf vandaag
Snap het ook niet, misschien een zekeringetje of zo,quote:Op maandag 1 juni 2009 09:09 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar dat alles stuk is?
Ja ik ben gisteren verbrand en ik verbrandt nooitquote:
Toen heb je hem betaald en gracias gezegd?quote:Op maandag 1 juni 2009 09:11 schreef hondjes het volgende:
Maar ik heb de elektricien er al eens na laten kijken, en die zei,,ik weet het ook niet,
de kookplaat wel, want die zit op een kookeiland.quote:Op maandag 1 juni 2009 09:12 schreef Manu82 het volgende:
Maar je gasfornuis/kookplaat doet het toch nog wel?
Ik zei, klootzak, ga dan maar weer verder met de badkamer.quote:Op maandag 1 juni 2009 09:13 schreef Noek het volgende:
[..]
Toen heb je hem betaald en gracias gezegd?
Ben je familie van Manu?quote:Op maandag 1 juni 2009 09:21 schreef hondjes het volgende:
[..]
de kookplaat wel, want die zit op een kookeiland.
daar zit ook een grill op, als je die gebruikt, moet je drie dagen luchten, daar kan geen afzuigkap tegenop.
en ook een elketrische friteuse, met tapkraantje .
Dacht een keer , he schoon vet, dus bakje eronder, tapkraantje open.
je ziet hem al,,,bakje vol, vet via kastje de marmeren vloer op, wordt koud, en daar zat ik, of liever gezegd, gleedt ik door mijn keuken, soda erop, wat weer niet mocht voor de marmeren vloer, pf f wat een drama dag was dat.
na vijtien jaar, vindt je nog soms ergens vet
Ja, dat lijkt mij inderdaad absoluut een traumatische ervaringquote:Op maandag 1 juni 2009 09:52 schreef Copycat het volgende:
Maar mèn, wat schrok ik. Ben tien minuten misselijk geweest van de adrenaline en later weer in slaap vallen was ook een opgave. Dus dat ga ik maar een beetje inhalen in de zon, die heeft ie ook niet gejat.
Ooooh, dat heb ik ook ooit eens gehad. Daar heb je nu niks aan maar ik was echt allejezus bang.quote:Op maandag 1 juni 2009 09:52 schreef Copycat het volgende:
Zo. Ik heb vannacht mijn portie spanning wel gehad.
Ik stond dus gewoon oog in oog met een inbreker. Okay, mijn achterdeur zat tussen ons in, maar toch!
Ik moest rond drieën naar de wc en die is beneden, bij de achterdeur. Ik werp een blik naar buiten, zie dat mijn schuurdeur open is en een raar licht. Wacht een minuut of wat, denk 'Ik zal het me wel verbeeld hebben' en net op dat moment komt er een gast met een kratje mijn schuur uit ...
Sta ik daar in mijn onderbroek te bonzen op het achterdeurraam. Hij schrikken en wegrennen. Ik durfde vannacht niet naar buiten om de schade op te nemen en vanochtend bleek niks weg. Alleen het verlengsnoer voor mijn grasmaaier lag half uit de poort. De lijer, me niet eens een excuus geven om mijn gras niet te maaien.
Maar mèn, wat schrok ik. Ben tien minuten misselijk geweest van de adrenaline en later weer in slaap vallen was ook een opgave. Dus dat ga ik maar een beetje inhalen in de zon, die heeft ie ook niet gejat.
doe dan ook een nachthemd aan.quote:Op maandag 1 juni 2009 09:52 schreef Copycat het volgende:
Ik stond dus gewoon oog in oog met een inbreker. Okay, mijn achterdeur zat tussen ons in, maar toch!
Ik moest rond drieën naar de wc en die is beneden, bij de achterdeur. Ik werp een blik naar buiten, zie dat mijn schuurdeur open is en een raar licht. Wacht een minuut of wat, denk 'Ik zal het me wel verbeeld hebben' en net op dat moment komt er een gast met een kratje mijn schuur uit ...
Sta ik daar in mijn onderbroek te bonzen op het achterdeurraam. Hij schrikken en wegrennen. Ik durfde vannacht niet naar buiten om de schade op te nemen en vanochtend bleek niks weg. Alleen het verlengsnoer voor mijn grasmaaier lag half uit de poort. De lijer, me niet eens een excuus geven om mijn gras niet te maaien.
En dan?quote:[b]Op maandag 1 juni 2009 09:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:[/b
Kwam het niet in je op om de pliesie te bellen?
GVD wat heb ik een hekel aan dat soort volk.quote:Op maandag 1 juni 2009 09:52 schreef Copycat het volgende:
Bij mij drie dagen later.quote:Op maandag 1 juni 2009 10:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als ze niet konden krijgen wat ze willen, komen ze meestal een volgende nacht terug hè, die varkens
quote:GEZONDHEID Q25A BEEKSTRAAT 31 OMMEL KIND 2 JAAR GHB GEDRONKEN RENDEZ VOUS
Ah gadver.quote:Op maandag 1 juni 2009 10:02 schreef Manu82 het volgende:
Komt net ambulance voorbij, kijk dan altijd even wat het is:
[..]
Lul!quote:Op maandag 1 juni 2009 10:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als ze niet konden krijgen wat ze willen, komen ze meestal een volgende nacht terug hè, die varkens
Verstandig, moet ook voor de verzekering.. ook al is er niets weg.quote:Op maandag 1 juni 2009 10:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lul!
In mijn schuur staat niks van waarde en mijn huisdeuren en -ramen zijn heel goed beveiligd.
Heb net toch even de politie gebeld en ga even een internetmelding doen. Niet dat ze er iets mee kunnen, maar dan heb ik mijn burgerplicht gedaan.
Wat ben jij een klein menneke, met een grote broek!quote:Op maandag 1 juni 2009 10:10 schreef versabommie het volgende:
Vanacht ff een schuurtje gekraakt, kutzooi, er zat nix in
quote:Op maandag 1 juni 2009 10:10 schreef versabommie het volgende:
Vanacht ff een schuurtje gekraakt, kutzooi, er zat nix in
Nah, ik ga vannacht terug denk ikquote:
Hoi Ccquote:Op maandag 1 juni 2009 10:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat ben jij een klein menneke, met een grote broek!
Jeetje Cc, wat heftig! En dat je dat durfde op dat raam bonzen, ik denk dat ik me heel snel had opgesloten op het toilet ofzo, maar ik weet niet hoe ik in zo'n situatie reageer natuurlijk.quote:Op maandag 1 juni 2009 09:52 schreef Copycat het volgende:
-spannend verhaal-.
da's toch het haar van een haagse voetbalsupporter? Moet je daarmee?quote:Op maandag 1 juni 2009 10:13 schreef Copycat het volgende:
Als je maar met je lange vingers van mijn hangmat blijft!
't Is gewoon kut voor die knakker ook, dat je hem zo hebt laten schrikken. Op z'n minst kun je nu wel een fles wodka neerzetten voor 'mquote:Op maandag 1 juni 2009 10:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lul!
In mijn schuur staat niks van waarde en mijn huisdeuren en -ramen zijn heel goed beveiligd.
Heb net toch even de politie gebeld en ga even een internetmelding doen. Niet dat ze er iets mee kunnen, maar dan heb ik mijn burgerplicht gedaan.
Zo isda! Ben je lekker aan het werk, kraakje hier, kraakje daar, komt die knol met d'r krulspelden op het raam bonkenquote:Op maandag 1 juni 2009 10:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Is gewoon kut voor die knakker ook, dat je hem zo hebt laten schrikken. Op z'n minst kun je nu wel een fles wodka neerzetten voor 'm![]()
Nee zonder gekheid, 't lijkt mij echt verschrikkelijk als het je overkomt![]()
Bloemetje voor Cc
[ afbeelding ]
Ja, dat was echt een figuur, iedereen had er de handen vol aan.quote:Op maandag 1 juni 2009 10:17 schreef Copycat het volgende:
Ik wil ook zo'n oudtante. Op de overloop!
Ik duik de zon in. In bikini.
Je kunt het wel bijna ongewenste intimiteiten noemen hè, dat gedoe tijdens je nachtdienst. Je concentratie ook volledig om zeep geholpenquote:Op maandag 1 juni 2009 10:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zo isda! Ben je lekker aan het werk, kraakje hier, kraakje daar, komt die knol met d'r krulspelden op het raam bonken
vertel?quote:Op maandag 1 juni 2009 10:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maak nou geen slapende honden wakker he?
Sommige mensen houden totaal geen rekenign met anderen die wel in de nachtelijke uurtjes moeten werken .. Beetje egoistisch!quote:Op maandag 1 juni 2009 10:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je kunt het wel bijna ongewenste intimiteiten noemen hè, dat gedoe tijdens je nachtdienst. Je concentratie ook volledig om zeep geholpen
Dat dus! Er is geen enkele reden om 's nachts je bed uit te komen als je niet hoeft te werkenquote:Op maandag 1 juni 2009 10:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Sommige mensen houden totaal geen rekenign met anderen die wel in de nachtelijke uurtjes moeten werken .. Beetje egoistisch!
Ok, behalve dan als twee kids van je nieuwe liefde tijdens de wittebroodsweken in het echtelijk bed duiken, dan mag het evenquote:Op maandag 1 juni 2009 10:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat dus! Er is geen enkele reden om 's nachts je bed uit te komen als je niet hoeft te werken
Zo is dat , het heet niet voor niets nachtrust, rust in de nacht, zodat er rustig gewerkt kan worden aan inboedel vervreemding!quote:Op maandag 1 juni 2009 10:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat dus! Er is geen enkele reden om 's nachts je bed uit te komen als je niet hoeft te werken
OK, dus dat geldt niet voor mijn eigen kids?quote:Op maandag 1 juni 2009 10:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ok, behalve dan als twee kids van je nieuwe liefde tijdens de wittebroodsweken in het echtelijk bed duiken, dan mag het even
Een beetje vent laat z'n eigen kids bij álle exen en kijkt er nooit meer naar om, gewoon een kwestie van gunnenquote:Op maandag 1 juni 2009 10:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
OK, dus dat geldt niet voor mijn eigen kids?
Goedemiddag Pietje.quote:
quote:Op maandag 1 juni 2009 09:52 schreef Copycat het volgende:
Maar mèn, wat schrok ik. Ben tien minuten misselijk geweest van de adrenaline en later weer in slaap vallen was ook een opgave.
Nu zul je best alerter zijn met sluiten van de achterdeur.quote:Op maandag 1 juni 2009 10:12 schreef Copycat het volgende:
En ik heb echt geluk gehad .. gisternacht was ik de achterdeur namelijk vergeten op slot te doen.
Dat gebeurt me geen tweede tiende keer, denk ik zo maar.
Wat een verhaal zeg,quote:Op maandag 1 juni 2009 09:52 schreef Copycat het volgende:
Jah... het kwartje viel een beetje laat.....quote:Op maandag 1 juni 2009 09:06 schreef Noek het volgende:
Hello wat is het toch schön weer.
3!! Fan. Ta-ha-len.
Ik moet weer hard lachen. Zo dom en stom vond ik dát![]()
Zo even de paden op, de lanen in mountainbiken. Nu is het nog niet zo warm. Meneer vindt het nooit zo prettig dat ik alleen het bos in ga om te lopen of fietsen maar ik denk dat ik minder kans maak om verkracht of aangerand te worden in het bos dan gewoon zo op straat. Je gaat toch niet al heel vroeg in de bosjes wachten totdat er iets voorbij komt zonder hond? Of misschien wil die de hond wel omdat die eigenlijk een Marmottenfetisj heeft.
Maar goedemorgen it is!
is dat een pop dan?quote:Op maandag 1 juni 2009 09:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze is mooi![]()
Je kan bijna niet zien of ze echt is of een pop
Dan zou ik dus geen oog meer dicht doen he......quote:Op maandag 1 juni 2009 09:52 schreef Copycat het volgende:
.
yes yes dank je the sun was very hot vandaagquote:Op maandag 1 juni 2009 21:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hello fann, how are you gaat 't met je? Lekker in the sun lay down?
i am having een yogurshake that's lekker frisquote:Op maandag 1 juni 2009 21:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
I'm fijn thanx, just had some coffee but my parents were watching some tennis, so I'm going to fok! a little beetje.
Va bene, a dopoquote:Op maandag 1 juni 2009 21:22 schreef FANN het volgende:
hmmmm it is a liitle stil hier, i think dat ik first maar eens even een shower ga nemen.
see you soon !
Hoi Buufquote:Op maandag 1 juni 2009 21:31 schreef debuurvrouw het volgende:
Goodevenink!![]()
Noeks, wij renden hier ook altijd zo door het bos, omdat je toch wel heel sneu bent als je ergens uuuuuuuuuuuren gaat wachten tot er een vrouw alleen loopt. Helaas heeft een kennis laatst een lastigvaller getroffenNu gaan we alleen nog in groepsverband.
Er is niets gebeurd hoor, maar dat kwam meer omdat er net nog meer mensen langs liepen waarmee ze is opgelopen.
O, and i speak English well, aber nicht so schnell maar dat komt nog wel......
That's the spirit.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:48 schreef hondjes het volgende:
hoorde net man zeggen, ik wil weer naar Spanje.
en ik heb er ook alweer tabak van, hier.
remember dear, there is not so much water in Spain, so take a short one.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:55 schreef Coos het volgende:
[..]
That's the spirit.![]()
I'm gonna take een douche
In Spanje wel.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:27 schreef liesje1979 het volgende:
Coos, kan jij 8-8 bbq'en?
20 augustusquote:Op maandag 1 juni 2009 23:51 schreef liesje1979 het volgende:
Je bent 23 juli weg, tot?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |