Lul!quote:Op maandag 1 juni 2009 10:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als ze niet konden krijgen wat ze willen, komen ze meestal een volgende nacht terug hè, die varkens
Verstandig, moet ook voor de verzekering.. ook al is er niets weg.quote:Op maandag 1 juni 2009 10:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lul!
In mijn schuur staat niks van waarde en mijn huisdeuren en -ramen zijn heel goed beveiligd.
Heb net toch even de politie gebeld en ga even een internetmelding doen. Niet dat ze er iets mee kunnen, maar dan heb ik mijn burgerplicht gedaan.
Wat ben jij een klein menneke, met een grote broek!quote:Op maandag 1 juni 2009 10:10 schreef versabommie het volgende:
Vanacht ff een schuurtje gekraakt, kutzooi, er zat nix in
quote:Op maandag 1 juni 2009 10:10 schreef versabommie het volgende:
Vanacht ff een schuurtje gekraakt, kutzooi, er zat nix in
Nah, ik ga vannacht terug denk ikquote:
Hoi Ccquote:Op maandag 1 juni 2009 10:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat ben jij een klein menneke, met een grote broek!
Jeetje Cc, wat heftig! En dat je dat durfde op dat raam bonzen, ik denk dat ik me heel snel had opgesloten op het toilet ofzo, maar ik weet niet hoe ik in zo'n situatie reageer natuurlijk.quote:Op maandag 1 juni 2009 09:52 schreef Copycat het volgende:
Zo. Ik heb vannacht mijn portie spanning wel gehad.
-spannend verhaal-.
da's toch het haar van een haagse voetbalsupporter? Moet je daarmee?quote:Op maandag 1 juni 2009 10:13 schreef Copycat het volgende:
Als je maar met je lange vingers van mijn hangmat blijft!
't Is gewoon kut voor die knakker ook, dat je hem zo hebt laten schrikken. Op z'n minst kun je nu wel een fles wodka neerzetten voor 'mquote:Op maandag 1 juni 2009 10:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lul!
In mijn schuur staat niks van waarde en mijn huisdeuren en -ramen zijn heel goed beveiligd.
Heb net toch even de politie gebeld en ga even een internetmelding doen. Niet dat ze er iets mee kunnen, maar dan heb ik mijn burgerplicht gedaan.
Zo isda! Ben je lekker aan het werk, kraakje hier, kraakje daar, komt die knol met d'r krulspelden op het raam bonkenquote:Op maandag 1 juni 2009 10:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Is gewoon kut voor die knakker ook, dat je hem zo hebt laten schrikken. Op z'n minst kun je nu wel een fles wodka neerzetten voor 'm![]()
Nee zonder gekheid, 't lijkt mij echt verschrikkelijk als het je overkomt![]()
Bloemetje voor Cc
[ afbeelding ]
Ja, dat was echt een figuur, iedereen had er de handen vol aan.quote:Op maandag 1 juni 2009 10:17 schreef Copycat het volgende:
Ik wil ook zo'n oudtante. Op de overloop!
Ik duik de zon in. In bikini.
Je kunt het wel bijna ongewenste intimiteiten noemen hè, dat gedoe tijdens je nachtdienst. Je concentratie ook volledig om zeep geholpenquote:Op maandag 1 juni 2009 10:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zo isda! Ben je lekker aan het werk, kraakje hier, kraakje daar, komt die knol met d'r krulspelden op het raam bonken
vertel?quote:Op maandag 1 juni 2009 10:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maak nou geen slapende honden wakker he?
Sommige mensen houden totaal geen rekenign met anderen die wel in de nachtelijke uurtjes moeten werken .. Beetje egoistisch!quote:Op maandag 1 juni 2009 10:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je kunt het wel bijna ongewenste intimiteiten noemen hè, dat gedoe tijdens je nachtdienst. Je concentratie ook volledig om zeep geholpen
Dat dus! Er is geen enkele reden om 's nachts je bed uit te komen als je niet hoeft te werkenquote:Op maandag 1 juni 2009 10:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Sommige mensen houden totaal geen rekenign met anderen die wel in de nachtelijke uurtjes moeten werken .. Beetje egoistisch!
Ok, behalve dan als twee kids van je nieuwe liefde tijdens de wittebroodsweken in het echtelijk bed duiken, dan mag het evenquote:Op maandag 1 juni 2009 10:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat dus! Er is geen enkele reden om 's nachts je bed uit te komen als je niet hoeft te werken
Zo is dat , het heet niet voor niets nachtrust, rust in de nacht, zodat er rustig gewerkt kan worden aan inboedel vervreemding!quote:Op maandag 1 juni 2009 10:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat dus! Er is geen enkele reden om 's nachts je bed uit te komen als je niet hoeft te werken
OK, dus dat geldt niet voor mijn eigen kids?quote:Op maandag 1 juni 2009 10:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ok, behalve dan als twee kids van je nieuwe liefde tijdens de wittebroodsweken in het echtelijk bed duiken, dan mag het even
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |