Een beetje vent laat z'n eigen kids bij álle exen en kijkt er nooit meer naar om, gewoon een kwestie van gunnenquote:Op maandag 1 juni 2009 10:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
OK, dus dat geldt niet voor mijn eigen kids?
Goedemiddag Pietje.quote:
quote:Op maandag 1 juni 2009 09:52 schreef Copycat het volgende:
Zo. Ik heb vannacht mijn portie spanning wel gehad.
Ik stond dus gewoon oog in oog met een inbreker. Okay, mijn achterdeur zat tussen ons in, maar toch!
Ik moest rond drieën naar de wc en die is beneden, bij de achterdeur. Ik werp een blik naar buiten, zie dat mijn schuurdeur open is en een raar licht. Wacht een minuut of wat, denk 'Ik zal het me wel verbeeld hebben' en net op dat moment komt er een gast met een kratje mijn schuur uit ...
Sta ik daar in mijn onderbroek te bonzen op het achterdeurraam. Hij schrikken en wegrennen. Ik durfde vannacht niet naar buiten om de schade op te nemen en vanochtend bleek niks weg. Alleen het verlengsnoer voor mijn grasmaaier lag half uit de poort. De lijer, me niet eens een excuus geven om mijn gras niet te maaien.
Maar mèn, wat schrok ik. Ben tien minuten misselijk geweest van de adrenaline en later weer in slaap vallen was ook een opgave.
Nu zul je best alerter zijn met sluiten van de achterdeur.quote:Op maandag 1 juni 2009 10:12 schreef Copycat het volgende:
En ik heb echt geluk gehad .. gisternacht was ik de achterdeur namelijk vergeten op slot te doen.
Dat gebeurt me geen tweede tiende keer, denk ik zo maar.
Wat een verhaal zeg,quote:Op maandag 1 juni 2009 09:52 schreef Copycat het volgende:
Ik stond dus gewoon oog in oog met een inbreker. Okay, mijn achterdeur zat tussen ons in, maar toch!
Ik moest rond drieën naar de wc en die is beneden, bij de achterdeur. Ik werp een blik naar buiten, zie dat mijn schuurdeur open is en een raar licht. Wacht een minuut of wat, denk 'Ik zal het me wel verbeeld hebben' en net op dat moment komt er een gast met een kratje mijn schuur uit ...
Sta ik daar in mijn onderbroek te bonzen op het achterdeurraam. Hij schrikken en wegrennen. Ik durfde vannacht niet naar buiten om de schade op te nemen en vanochtend bleek niks weg. Alleen het verlengsnoer voor mijn grasmaaier lag half uit de poort. De lijer, me niet eens een excuus geven om mijn gras niet te maaien.
Maar mèn, wat schrok ik. Ben tien minuten misselijk geweest van de adrenaline en later weer in slaap vallen was ook een opgave. Dus dat ga ik maar een beetje inhalen in de zon, die heeft ie ook niet gejat.
Jah... het kwartje viel een beetje laat.....quote:Op maandag 1 juni 2009 09:06 schreef Noek het volgende:
Hello wat is het toch schön weer.
3!! Fan. Ta-ha-len.
Ik moet weer hard lachen. Zo dom en stom vond ik dát![]()
Zo even de paden op, de lanen in mountainbiken. Nu is het nog niet zo warm. Meneer vindt het nooit zo prettig dat ik alleen het bos in ga om te lopen of fietsen maar ik denk dat ik minder kans maak om verkracht of aangerand te worden in het bos dan gewoon zo op straat. Je gaat toch niet al heel vroeg in de bosjes wachten totdat er iets voorbij komt zonder hond? Of misschien wil die de hond wel omdat die eigenlijk een Marmottenfetisj heeft.
Maar goedemorgen it is!
is dat een pop dan?quote:Op maandag 1 juni 2009 09:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze is mooi![]()
Je kan bijna niet zien of ze echt is of een pop
Dan zou ik dus geen oog meer dicht doen he......quote:Op maandag 1 juni 2009 09:52 schreef Copycat het volgende:
.
yes yes dank je the sun was very hot vandaagquote:Op maandag 1 juni 2009 21:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hello fann, how are you gaat 't met je? Lekker in the sun lay down?
i am having een yogurshake that's lekker frisquote:Op maandag 1 juni 2009 21:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
I'm fijn thanx, just had some coffee but my parents were watching some tennis, so I'm going to fok! a little beetje.
Va bene, a dopoquote:Op maandag 1 juni 2009 21:22 schreef FANN het volgende:
hmmmm it is a liitle stil hier, i think dat ik first maar eens even een shower ga nemen.
see you soon !
Hoi Buufquote:Op maandag 1 juni 2009 21:31 schreef debuurvrouw het volgende:
Goodevenink!![]()
Noeks, wij renden hier ook altijd zo door het bos, omdat je toch wel heel sneu bent als je ergens uuuuuuuuuuuren gaat wachten tot er een vrouw alleen loopt. Helaas heeft een kennis laatst een lastigvaller getroffenNu gaan we alleen nog in groepsverband.
Er is niets gebeurd hoor, maar dat kwam meer omdat er net nog meer mensen langs liepen waarmee ze is opgelopen.
O, and i speak English well, aber nicht so schnell maar dat komt nog wel......
That's the spirit.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:48 schreef hondjes het volgende:
hoorde net man zeggen, ik wil weer naar Spanje.
en ik heb er ook alweer tabak van, hier.
remember dear, there is not so much water in Spain, so take a short one.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:55 schreef Coos het volgende:
[..]
That's the spirit.![]()
I'm gonna take een douche
In Spanje wel.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:27 schreef liesje1979 het volgende:
Coos, kan jij 8-8 bbq'en?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |