Dit lijkt anders verdomd veel op een post in een slowchatquote:Op maandag 1 juni 2009 23:05 schreef liesje1979 het volgende:
Tvp, ik ben ein-de-lijk eens met mijn huiswerk bezig
Moet je het morgen afhebben dan?quote:Op maandag 1 juni 2009 23:05 schreef liesje1979 het volgende:
Tvp, ik ben ein-de-lijk eens met mijn huiswerk bezig
Lijkt.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dit lijkt anders verdomd veel op een post in een slowchat.
Da's toch 'algemeen bekend' op Fok?quote:
Nee, eigenlijk niet bij mij iigquote:Op maandag 1 juni 2009 23:18 schreef D. het volgende:
[..]
Da's toch 'algemeen bekend' op Fok?
Maar het hoeft niet over mijn auto te gaan hoor, alle auto's zijn 'bespreekbaar'
quote:
quote:Op maandag 1 juni 2009 23:27 schreef Manu82 het volgende:
Ziet er leuk uit
ik wil deze denk ik wel:
[ afbeelding ]
Waarom moet je foto's maken dan eigenlijk? Om situaties te verduidelijken ofzo?quote:Op maandag 1 juni 2009 23:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lijkt.
@Manu, nee, gelukkig niet, dan was de nacht te kort geweest. Maar ik loop dus een beetje achter en dat vind ik irritant, dus heb ik tegen de (begripvolledocente gezegd dat ik alles deze week inlever)
Alleen zo'n startreflectie met 16 competenties uitwerken in smart vind ik niet zo leuk.
En verder moet ik nog wat opdrachten inleveren met foto's erbij. Alleen die foto's vergeet ik steeds te maken terwijl ik de de hele week mijn camera bij mij heb op mijn werk.
Ik vind het een van de fijnste auto's om in te rijden en er zit ook al standaard wat luxe in. Enige nadeel is dat ze op dit moment nog wat te duur zijn dus eerste auto zal wel een 107 ofzoiets wordenquote:Op maandag 1 juni 2009 23:30 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb een aantal Volvo's gereden (de eerste auto waarin ik reed toen ik mijn rijbewijs haalde was de Volvo van mijn moeder) maar met Volvo heb ik dus helemaal niets
Zo spontaan!quote:Op maandag 1 juni 2009 23:30 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Waarom moet je foto's maken dan eigenlijk? Om situaties te verduidelijken ofzo?
vond ik ook alquote:Op maandag 1 juni 2009 23:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zo spontaan!
Eh ja, voor verschillende opdrachten.
Ja, maar ik weet niet of dat uitmaakt, ik vergeet het tochquote:Op maandag 1 juni 2009 23:47 schreef Manu82 het volgende:
[..]
vond ik ook al
![]()
Neem je morgen camera weer mee dan?
quote:Op maandag 1 juni 2009 23:58 schreef Manu82 het volgende:
Slaap lekker en tot straks
Ik ga nog even VI kijken
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:43 schreef evaxsis het volgende:
Hallo ik ben er weer dronken en wel,ik werd nog uitgenodigd voor een trio maar liever niet. Ik ben op FOK! en daar hou ik van
waar was je dan, ik was in mijn stamkroeg. Met mijn cyclaam zomerjurkje wachtend totdat jij een biertje van mij namquote:
En je hebt ze afgewezen?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:48 schreef evaxsis het volgende:
Ik werd voor een trio gevraagd en al, shokkend ass helll !!!
Ik vind het alleen maar eng. ik ben een pussy die niet zo veel durf met andere...duhhhhquote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
jij bent ook uitgenodigd voor een trio?sjonge, dat wil ik ook
![]()
![]()
als we het toch over auto's hebben wil ik mijn persoonlijke favorietje ook even met jullie delen:
[ afbeelding ]
Sommige mensen trouwen, of krijgen een kind ofzo, en dat is dan hun mooiste moment van hun leven...
Voor mij was dat het mee mogen rijden op circuit Zandvoort in deze Murciélago ("vleermuis")...... zelfde kleur, ook helemaal met geel leer bekleed van binnen
Ik vind deze wel keigaaf op het moment en tweedehands ook nog eens spotgoedkoop. Alleen wel 1760 kilo, dat is dan wel weer jammer.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
als we het toch over auto's hebben wil ik mijn persoonlijke favorietje ook even met jullie delen:
heul mooi, 300Cquote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind deze wel keigaaf op het moment en tweedehands ook nog eens spotgoedkoop. Alleen wel 1760 kilo, dat is dan wel weer jammer.
[ afbeelding ]
Ok en mijn shit wordt gewoon genegeerdquote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
heul mooialleen vind ik de station uitvoering wat minder
Die vind ik juist weer wat mooier dan de sedan, alhoewel die ook niet te versmaden is. Zwakke plek zijn trouwens de remschijven, die schijnen nogal krom te trekken. Maar ik zal er al eentje van 13.000 euro staan uit 2006 met maar iets van 30.000 op de teller. Vind het allemaal erg verleidelijk. Bovendien heb ik een kleine piemel, dus op zich past het wel bij muhquote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
heul mooialleen vind ik de station uitvoering wat minder
sorry :pquote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:15 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ok en mijn shit wordt gewoon genegeerd
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die vind ik juist weer wat mooier dan de sedan, alhoewel die ook niet te versmaden is. Zwakke plek zijn trouwens de remschijven, die schijnen nogal krom te trekken. Maar ik zal er al eentje van 13.000 euro staan uit 2006 met maar iets van 30.000 op de teller. Vind het allemaal erg verleidelijk. Bovendien heb ik een kleine piemel, dus op zich past het wel bij muh
Trio is zo 1680quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:15 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ok en mijn shit wordt gewoon genegeerd
een man en een vrouw, en op die manier hou ik gewoon niet van een vrouwquote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
sorry :p
was t met twee mannen of met een man en een vrouw?
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Trio is zo 1680![]()
Tja, een trio rijdt nu eenmaal niet zo lekker
Hoe zit het met jouw remvoering?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:19 schreef evaxsis het volgende:
[..]
een man en een vrouw, en op die manier hou ik gewoon niet van een vrouw
daarbij ken ik ze heel goed en lekker dat ze is, maar nee toch maar niet
als je het doet, nooit met een goede bekende, maakt het alleen maar raar enzo.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:19 schreef evaxsis het volgende:
[..]
een man en een vrouw, en op die manier hou ik gewoon niet van een vrouw
daarbij ken ik ze heel goed en lekker dat ze is, maar nee toch maar niet
Ik ben daar best goed in, maar zodra een vrouw daarbij komt kijken pas ik liever:)quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoe zit het met jouw remvoering?
quote:Awel ge zijt un belg of nie he!!!!
Op een goede dag liep Gaston over de markt in Turnhout,
toen hij plotseling z'n maat Camiel zag rijden in een zo goed als nieuwe jeep.
Hij herkende de jeep, die was van Lieve.
Camiel stopte bij Gaston met een grote grijns op z'n gezicht.
"Allee, Camiel, hoe komt gij aan die jeep?"
"Die heeft Lieve aan mij gegeven", antwoordde Gaston.
"Aan u gegeven?? Ik weet dat ze u gère ziet,
maar een nieuwe jeep, da's toch wel straf!!"
"Awel Gaston, laat me u vertellen hoe dat komt:
we reden samen in de jeep ergens op een zandweg in nergenshuizen.
Plotsklaps zet Lieve de jeep in 4-wiel-aandrijving en sjeest de bossen in.
Ze parkeerde de jeep, stapte uit, deed al haar kleren uit en zei:
"Camiel,neemt wat ge wilt!"
Dus nam ik de jeep .....
"Camiel, verdulleme, ge zijt 'ne slimme vent!
Die kleren hadden u toch nooit gepast !!!!
dat sowieso daarvan dat ik in de shock benquote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:21 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
als je het doet, nooit met een goede bekende, maakt het alleen maar raar enzo.
Kon je die vent niet alleen nemen?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:24 schreef evaxsis het volgende:
[..]
dat sowieso daarvan dat ik in de shock ben
Nee ik ben iets te veel vrouw om alleen genomen te wordenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kon je die vent niet alleen nemen?
Huh? Je hebt je hele stamkroeg leeggezopen?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:32 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Oh en de drank is op, ik heb zoveel laten staan....zonde gewoon!!!
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:33 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nee ik ben iets te veel vrouw om alleen genomen te worden
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:34 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Huh? Je hebt je hele stamkroeg leeggezopen?
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:36 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nee ik heb juist alles laten staan en te vroeg weg gegaan
Heb je nu gedronken of heb je alles laten staanquote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:34 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik ben heel braaf geweest en allen maar wijn gedronken, dus dat verdient sowieso al een prijs
Heel erg zelfs, sssst als jij niks zegt doe ik het ook nietquote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij ben je dronken
Hahaha! Die komen wel in deel 2 he! Ik zeg: allemaal stemmen voor de skippyballen!quote:
Arme jij, alweer druk aan het werk?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:05 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hoi, ik denk het wel.
Niet dat ik er iets van mee zal krijgen.. [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |