Bron: Gelrenieuws.nlquote:Ongeval op spoorovergang Twello
Geplaatst door de redactie op 29-05-09 23:18 uur
TWELLO – Op een spoorovergang aan ‘t Hartelaar in Twello heeft vrijdag een aanrijding tussen een trein en een voertuig plaatsgevonden. Het is nog onbekend of er slachtoffers zijn.
Het ongeval deed zich even voor 23 uur voor. Het is nog onduidelijk wat er precies is gebeurt. ‘t Hartelaar is een zandweg.
Het treinverkeer tussen Apeldoorn en Deventer ligt als gevolg van het ongeval voorlopig stil.
Als de straat voor je voordeur niet opgebroken is wel denk ikquote:Op zaterdag 30 mei 2009 08:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat zal ik dit weekend nog eens gaan doen qua rondjes?Kan ik eigenlijk m'n huis wel uit?
Niet om 16.45 uur. Toen stond de 4242 nog reserve (waarschijnlijk eerder die dag uit onderhoud gekomen).quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:07 schreef Ou-Tannu het volgende:
ze moeten even wat materieel naar t noorden rijden :w op groningen was een klein tekortje aan railvoertuigen
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 08:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat zal ik dit weekend nog eens gaan doen qua rondjes?Kan ik eigenlijk m'n huis wel uit?
Ze zijn eindelijk dat rotte bruggetje aan het vervangen bij Hekendorp/Driebruggen.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:12 schreef knars het volgende:
Ha, fijn dat deze week niet alleen het westen platligt maar nu ook het (noord-) oosten
quote:
Station moeten ze viersporig ondertunneld uitvoeren zodat de IC er door kan rijden met die kut sprinterquote:
Ik denk het niet, misschien rollen om makkelijk kabels te kunnen trekken?? Links op de foto de railspoelen, die hebben meer met treinbeveiliging te maken.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:55 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Enkele foto's van de aansluiting van Almelo Verdiept:
ATB?
Oke dankje, ja die rollen zaten op 1 lijn met die spoelen. dus zodoendequote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:01 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik denk het niet, misschien rollen om makkelijk kabels te kunnen trekken?? Links op de foto de railspoelen, die hebben meer met treinbeveiliging te maken.
http://www.hgbtf.net/viewtopic.php?p=99030#p99030quote:Gisteren was de officiele inhuldiging [van Antwerpen-Noorderkempen/Brecht] waarbij ook M. Descheemaecker [CEO NMBS-groep] aanwezig was.
Dit is uitgedraaid op een regelrechte scheldpartij tussen Descheemaecker en burgemeester Aerts [Brecht] en zijn collega-burgemeesters.
"Deze man verdient zijn C4. Ongehoord. Nooit gezien. Schandalig!" waren de woorden van de burgemeester.
Descheemaecker had in zijn toespraak ondermeer kritiek dat de gemeente daar een feesttent had gezet voor de opening.
Wat gaan we nog allemaal meemaken ?
Net of we er blij mee moeten zijnquote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:23 schreef James1988 het volgende:
Nog even en we hoeven niet eens meer een overnamebod te doen, dan krijgen we het zo in onze schoot geworpen!
Ik las het... neprel!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, het schijnt allemaal wel mee te vallen, getuige een update van iemand die zelf bij die toespraken geweest is
bronquote:Een jongetje van 13 jaar heeft twintig minuten lang voor de kick aan de buitenkant van een rijdende trein gehangen. De trein haalde intussen snelheden tot 160 kilometer per uur. De jonge treinsurfer viel in de buurt van het station van Halle van de trein, raakte ernstig gewond en werd pas een uur later gevonden. De NMBS is in alle staten. Het parket van Brussel is een onderzoek gestart.
Die faalhaas is nog geen 16, maar mocht hij zijn overleden dan kwam een Darwin Award zijn kant op.quote:
Mja, kun je zeggen. En wat nou als een groepje vriendjes hem een beetje opjut? Dan wil ik de dertienjarige nog weleens zien die zegt "quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:16 schreef Ofyles2 het volgende:
Die faalhaas is nog geen 16, maar mocht hij zijn overleden dan kwam een Darwin Award zijn kant op.
Waar kun je aan de trein hangen zonder dat het opvalt? Alleen aan de loc volgens mij...quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, kun je zeggen. En wat nou als een groepje vriendjes hem een beetje opjut? Dan wil ik de dertienjarige nog weleens zien die zegt "dat is gevaarlijk, dat durf ik niet
"
Waarschijnlijk scheet het joch al 7 kleuren stront toen die trein 50 reed, en kon hij niet anders dan vasthouden tot het volgende station. Of tot het ECHT niet meer ging dus. Hij mag blij zijn dat ie nog leeft iig.
Maakt niet echt uit, hij heeft zich _ergens_ aan kunnen vastgrijpen. En het moet zowat wel aan de zijkant geweest zijn. Sowieso is het raar dat hij pas een uur later gevonden werd. Daar in de buurt rijden zat plenty genoeg treinen langsquote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:31 schreef Duvel het volgende:
Waar kun je aan de trein hangen zonder dat het opvalt? Alleen aan de loc volgens mij...
Sickquote:
Nee, je bent in de war met Bananenrepubliek Nederland. In België wordt ook in binnenlands verkeer al 200 gereden, bijvoorbeeld tussen Leuven en Luik.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:48 schreef James1988 het volgende:
Waar rijdt men in België 160 dan? Was het daar ook niet overal 140?
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net of we er blij mee moeten zijnKrijgen we infrabel er ook bij? Dat wordt nog wat dan
![]()
[ afbeelding ]
De titel op HLN klopt sowieso niet. "Jongetje (13) valt tegen 160 per uur van trein in Halle"quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:59 schreef James1988 het volgende:
Het wordt tijd dat we hier in Nederland of eens minder strikt naar Brussel luisteren ("Fuck you Brussel, wij gaan onze ATB gewoon upgraden") ofwel ERTMS gaan invoeren en onze infrastructuur updaten zodat Amsterdam - Maastricht met 200 km/h mogelijk wordt.
Overigens ligt station Halle aan de spoorlijn 94, waar de maximumsnelheid 140 km/h is (aldus Wikipedia). In de buurt ligt wel de HSL-1, waar men 300 mag... misschien reed de trein daar?
Edit: op spoorlijn 96N mag men 160 km/h.
Welkom, en veel plezierquote:
Falerquote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:37 schreef Guppyfriend het volgende:
Ja, echt! Ik heb natuurlijk weer geen foto's,
Hipquote:maar ProRail vernieuwt er de tegels. Vandaar dat er tijdelijk tapijt ligt. Compleet met waarschuwingen voor het stuikelgevaar. Weer eens wat anders dan dat 'wet floor'.
quote:
Stuikelen is tof hoorquote:HipKun je nog stuikelen, stuikel dan mee
![]()
Hee Guppy, zin in een lekker potje stuikelen? Mag jij me uitleggen hoe dat gaat
Kei hip man. Ik ben nogeens in Rhenen heel cool uit een mat'54 gestuikeld toen de deuren nog open konden onder het rijden. Ik heb al mijn tanden nog!quote:
dirty a-mind needs a-foodquote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:43 schreef dennistd het volgende:
Een streepje er tussen zou misschien duidelijker zijn geweest, maar dan past het er niet op volgens mij
Ik op perror 4 van Arnhem. Bepakt en bezakt met A1 portfoliomap, ontwerpstuff en lunchrantsoen liep ik nietsvermoedend op m'n sleehakken te wandelen naar de trein. Het perror is daar alleen niet even vlak. Ook ik heb al mijn tanden nog. Mijn waardigheid ligt daar alleen nog ergens, op perror 4quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kei hip man. Ik ben nogeens in Rhenen heel cool uit een mat'54 gestuikeld toen de deuren nog open konden onder het rijden. Ik heb al mijn tanden nog!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
bron link url meer pics bittequote:
is inderdaad een fotosoep van http://www.tunnelplan.nl/tunnelplan.htmquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
bron link url meer pics bitte
if true then morgen ik erheenmaar waarschijnlijk niet.
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
perror 4 uit, altijd lastig
error, over en uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik ga maar eens wat eten, volgens mij is het nodig[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
Ik was ervan overtuigd dat ik heel goed uit een rijdende trein kon springen in Tsjechië. Ik kreeg ook gelijk, maar landen was iets lastiger... Nog steeds stukjes grind in mijn lichaam volgens mij. Ook ik heb al mijn tanden nog thoughquote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kei hip man. Ik ben nogeens in Rhenen heel cool uit een mat'54 gestuikeld toen de deuren nog open konden onder het rijden. Ik heb al mijn tanden nog!![]()
Ik ben heel benieuwd naar wat het verhaal hierachter WEL is. Tubeke - Halle is namelijk maar 7 minuten, met ook nog een stop in Lembeek. Hoe iemand het dan klaarspeelt om in Tubeke op te stappen en TWINTIG minuten later in Halle aan 160 km/h van die trein te pleuren.... hier klopt gewoon helemaal niets.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De titel op HLN klopt sowieso niet. "Jongetje (13) valt tegen 160 per uur van trein in Halle"![]()
Hij is, las ik op HGBTF, in Tubize opgestapt. Alle treinen die in Tubize stoppen, stoppen ook in Halle. En dat zo'n trein dan ERGENS op zijn traject, en waarschijnlijk buiten Tubize - Halle, 160 haalt, dat is natuurlijk wat anders dan dat dat gastje met 160 van die trein gepleurd is. Als je met 160 van een trein pleurt ben je kraaienvoer, meer niet.
Koblenz Hbf toevallig?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:46 schreef knars het volgende:
Geen uit de trein spring avonturen hier. Wel eens op een stop in Duitsland even uit een internationale trein gestapt om de benen te strekken op het perron. Jammer genoeg had de trein ergens vertraging opgelopen waardoor de geplande 5 minuten stoptijd werd ingekort tot in- en uitstappen en karren met die hap. Ik stond nog zonder portemonnee, paspoort of wat dan ook een wandelingetje te maken toen achter mij de deur dichging. Ik heb nog flink mogen rennen om uiteindelijk bij de conducteur nog in de optrekkende trein te kunnen springen.
Een heftige duitstalige berisping en een nederlandstalige scheldkannonade verder kon ik weer in mn stoel kruipen. Die stop verliep niet helemaal volgens verwachting, maar ik had m'n benen in ieder geval wel gestrekt
toen was treinsurfen alleen nog niet hipquote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kei hip man. Ik ben nogeens in Rhenen heel cool uit een mat'54 gestuikeld toen de deuren nog open konden onder het rijden. Ik heb al mijn tanden nog!![]()
Maar Stuikelen welquote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:54 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
toen was treinsurfen alleen nog niet hip
NEE!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:58 schreef Ofyles2 het volgende:
Het is struikelen.
Niet manquote:
Mensen die zich door spellingscontrole laten sturen zijn totale hersenloze mongolen. Maar die mogen ook bestaan.quote:Op zondag 31 mei 2009 00:00 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Mijn spellingscontrole zegt dat het fout is.
d0h!quote:Op zondag 31 mei 2009 00:00 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Mijn spellingscontrole zegt dat het fout is.
Nee, Fles. Het is struikelen.quote:Op zondag 31 mei 2009 00:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet man
Laat Guppy en mij nou maar lekker samen stuikelen, en bemoei je niet met dingen waar je geen verstand van hebt.
Is Fles soms de grijze eminentie hier?quote:Op zondag 31 mei 2009 00:02 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
d0h!
maar je weet toch dat fles JOU spellingscontrole pwnd?
quote:Op zondag 31 mei 2009 00:03 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee, Fles. Het is struikelen.
En het is patat, geen friet.
grijs? Neuh. Eminentie? Nou dat valt wel mee hoorquote:
Een fotosoep van Almelo de Riet?quote:
En daaro stopt ook nog een trein? Lig je bij uitstappen gelijk op je snufferdquote:Op zondag 31 mei 2009 00:17 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Een fotosoep van Almelo de Riet?![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Denk het niet. Het was op een ritje van Basel naar Utrecht in 1994, volgens mij stopte dat niet in Koblenz. Ik zou echt even moeten gaan graven op zolder of daar nog wat spul van die reis ligt, dan kan ik het opzoekenquote:
Deventer-Enschede ligt er dit gehele pinkster weekend uit.quote:Op zondag 31 mei 2009 00:23 schreef greavy het volgende:
[..]
En daaro stopt ook nog een trein? Lig je bij uitstappen gelijk op je snufferd
Dat was mss helemaal niet zo'n gek idee geweest eigenlijkquote:Op zondag 31 mei 2009 00:28 schreef knars het volgende:
Ik weet dat m'n reisgenoot in ieder geval peuken scheet, hij zei dat hij er over had getijwfeld of hij mijn rugzak met paspoort uit het raam moest keilen.
Bron + Complete berichtquote:ZWOLLE - Na de treinbotsing vrijdag op het station in Zwolle rijden er weer intercity's tussen Zwolle en Amersfoort. De stoptreinen naar 't Harde en Kampen rijden nog niet.
Ter vervanging worden richting 't Harde en Kampen bussen ingezet, zo laat een woordvoerder van ProRail zaterdag weten.
Da's dan ook gewoon stomquote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:46 schreef knars het volgende:
Ik stond nog zonder portemonnee, paspoort of wat dan ook een wandelingetje te maken toen achter mij de deur dichging.
Ja, maar dat is onder voorbehoud.quote:Op zondag 31 mei 2009 00:33 schreef greavy het volgende:
[..]
Bron + Complete bericht
Kan je weer iets normaler rijden![]()
Wie niet ooit eens gestuikeld is hoort er gewoon niet bij eigenlijkquote:Op zondag 31 mei 2009 00:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet man
Laat Guppy en mij nou maar lekker samen stuikelen, en bemoei je niet met dingen waar je geen verstand van hebt.
Eigenlijk niet iddquote:Op zondag 31 mei 2009 00:44 schreef JeePee83 het volgende:
[..]
Wie niet ooit eens gestuikeld is hoort er gewoon niet bij eigenlijk
Behalve dan dat hij toen de deur dichtklapte met verschrikte ogen probeerde de deur weer te ontgrendelen waarop ik begon te rennen naar een deur met een conducteur terwijl ik "Hey! Stoppe!" of iets dergelijks begon te schreeuwen. Tegen de tijd dat hij van de schrik zou zijn bekomen en de tas er uit had kunnen mikken, had ik waarschijnlijk nog een stukje over het spoor mogen huppelen om m'n spullen te zoeken.quote:Op zondag 31 mei 2009 00:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat was mss helemaal niet zo'n gek idee geweest eigenlijk
quote:Op zondag 31 mei 2009 00:58 schreef knars het volgende:
Even gezocht naar plaatjes van Koblenz Hbhf en mwah... het zou toch wel kunnen kloppen.
Klopt, maar ter verdediging:quote:
Bla bla bla hij is gewoon geKoblenztquote:Op zondag 31 mei 2009 01:02 schreef knars het volgende:
[..]
Klopt, maar ter verdediging:
Er lagen overal in de trein van die prachtige informatiefolders met de vertrek- en aankomsttijden per bahnhof. Ik zag dat er bij die ene stop 5 minuten waren ingepland ipv 1 of 2 en ik had kramp in m'n poten van het stilzitten, dus ik wilde even iets meer raum om m'n benen strecken zu können. Ik vertrouwde blind op de deutsche pünktlichkeit, maar dat was dus niet zo'n goede zet.
Ik denk niet dat Victoria vaak in de trein zit.quote:Op zondag 31 mei 2009 20:35 schreef knars het volgende:
gekoblenzt... hmmm. Heb ineens allerlei associaties met Victoria Koblenko. Waarmee ik maar wil zeggen: gefeliciteerd
Gefeliciteerd, ik hoop dat je een fijne dag hebt gehad.quote:
Ik zal blij zijn als het morgen isquote:Op zondag 31 mei 2009 22:49 schreef Duvel het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, ik hoop dat je een fijne dag hebt gehad.
De ballon kwam wel omhoogquote:Op maandag 1 juni 2009 00:18 schreef dennistd het volgende:
Vanavond een ballonvaart gemaakt:
[ afbeelding ]
Meer foto's morgen
Oeh leuk! Ben benieuwd!quote:Op maandag 1 juni 2009 00:18 schreef dennistd het volgende:
Vanavond een ballonvaart gemaakt:
[ afbeelding ]
Meer foto's morgen
quote:Op maandag 1 juni 2009 00:18 schreef dennistd het volgende:
Vanavond een ballonvaart gemaakt:
[ afbeelding ]
Meer foto's morgen
Ben ook benieuwd, zat in een Lintje tussen Zutphen en Oldenzaal gisteren.quote:Op maandag 1 juni 2009 00:18 schreef dennistd het volgende:
Vanavond een ballonvaart gemaakt:
[ afbeelding ]
Meer foto's morgen
Oei net gemist dan, terug via Almelo gegaan, 19.30 vertrek Oldenzaalquote:Op maandag 1 juni 2009 10:08 schreef dennistd het volgende:
Ik zat in een TC Tubantia Ballon (verrassend als je via een actie daarvan de ballonvaart wint) en ben opgestegen in Oldenzaal (Hulsbeek) om 20.20. Vervolgens via de westkant van Hengelo, oostkant van Delden en Goor en vervolgens geland in DIepenheim (om 21.35)
Eh, je bent jarig, ik heb je aan de telefoon en je zegt niks?quote:
Mooie foto's!quote:Op maandag 1 juni 2009 21:49 schreef thats-me het volgende:
En er rijdt iets door Almelo verdiept,
[ link | afbeelding ]
Komen nog meer foto's aanAls je niet kunt wachten hier
Morgenvroeg gaat alles in dienstquote:Op maandag 1 juni 2009 22:08 schreef Duvel het volgende:
Ha, dan zijn ze bijna klaar.
Dat bord hangt er trouwens inderdaad omdat er nog geen spanning op de bovenleiding staat. Daarom wordt de Jules ook door een dieselloc geduwd.
Oh ja. Vergetenquote:Op maandag 1 juni 2009 13:52 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Eh, je bent jarig, ik heb je aan de telefoon en je zegt niks?![]()
Ik blijf maar repositories adden in dat Synaptic maar dat winbind wil hij niet vinden. Homoding.quote:Ik heb de HAFAS planner onder Xubuntu met behulp van WINE aan de praat gekregen![]()
Ja, die moeten daar zijn. Meerdere waarschijnlijk zelfs.quote:Op maandag 1 juni 2009 15:06 schreef MCH het volgende:
Zijn hier mensen aanwezig die weten of op het station van Stettin in Polen een automaat is van de Deutsche Bahn. Ik moet namelijk een Berlin-Brandenburg ticket hebben, anders moet ik die vooraf even ergens anders regelen.
Zo vroeg mogelijk. ALtijd.quote:En wat betreft treinreizen in Polen zelf. Is vroeg reserveren (voor de snelste treinen in juli) aan te raden of lukt dat meestal nog wel 1/2/3 dagen van te voren?
Endlich.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:55 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Morgenvroeg gaat alles in dienst![]()
Als alles goed gaat
idd ja, hopen dat ik de mogelijkheid krijg om een cabineritje mee te maken en het te kunnen filmen tussen Almelo de riet en Almelo. Hopen dat er een machinist zo vriendelijk isquote:
Aflopende zaak daarmee idd. Over Plan T zegt wikipedia het volgende:quote:
mogelijk dus de 512. Ik heb recentelijk iig de 517 en de 521 nog gezien.quote:Inmiddels krijgen de treinstellen geen revisies meer en worden vanaf 2008 stuk voor stuk bij het bereiken of naderen van de uiterste revisietermijn buiten dienst gesteld. Per 29 mei 2008 was de 503 de eerste die aan de kant werd gezet. Inmiddels zijn ook de 502, 504-511,513,515 en 523 buiten dienst gesteld. Plan T is anno 2009 met een leeftijd van circa 45 jaar het oudste reizigersmaterieel dat in Nederland in de reguliere reizigersdienst wordt ingezet.
Interessant om te lezenquote:Op maandag 1 juni 2009 23:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aflopende zaak daarmee idd. Over Plan T zegt wikipedia het volgende:
[..]
mogelijk dus de 512. Ik heb recentelijk iig de 517 en de 521 nog gezien.
Ach de oude gloriedagen op de IJssellijn komen nooit meer terugquote:Op maandag 1 juni 2009 23:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aflopende zaak daarmee idd. Over Plan T zegt wikipedia het volgende:
[..]
mogelijk dus de 512. Ik heb recentelijk iig de 517 en de 521 nog gezien.
een NS 1200 in geel/grijs met 8 bakken M2 in het rood bedoel jequote:Op maandag 1 juni 2009 23:57 schreef Brembo het volgende:
Ach de oude gloriedagen op de IJssellijn komen nooit meer terug,
Tja, geld hé.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:02 schreef sander89 het volgende:
Blijf het stom vinden dat ze die bak niet 1M dieper hebben gemaakt en een deksel op hebben gelegd, kost wat natuurlijk maar dan heb je ook wat.
Want nu lijkt ook of ze vergeten zijn de bak diep genoeg te maken en dat ziet er ook niet uit.
Ff geen 1200, maar toch:quote:Op maandag 1 juni 2009 23:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
een NS 1200 in geel/grijs met 8 bakken M2 in het rood bedoel je
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 08:18 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ff geen 1200, maar toch:
[ afbeelding ]
Vroeger was alles leuker, afwisselender, etc.
Reden deze toevallig tussen Rsd - Zl?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 08:18 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ff geen 1200, maar toch:
[ afbeelding ]
Vroeger was alles leuker, afwisselender, etc.
Good old timesquote:Op dinsdag 2 juni 2009 08:18 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ff geen 1200, maar toch:
[ afbeelding ]
Vroeger was alles leuker, afwisselender, etc.
Ik dacht dat het de trein vanuit Almelo was (die rechts dus)quote:
512 check afgelopen week gezien als stopper Utrecht-Baarnquote:Op maandag 1 juni 2009 23:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aflopende zaak daarmee idd. Over Plan T zegt wikipedia het volgende:
[..]
mogelijk dus de 512. Ik heb recentelijk iig de 517 en de 521 nog gezien.
in welke periode reden deze en was die gewoon leasemateriaal van onze zuiderburen?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 08:18 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ff geen 1200, maar toch:
[ afbeelding ]
Vroeger was alles leuker, afwisselender, etc.
Ja, dat was lekker geregeld. Waar vorig jaar nog 12 bakken VIRM reed, mocht nu iedereen in 10 bakken GTW naar Landgraaf. Zeker handig omdat de NS de mensen wél met 12 bakken VIRM naar Heerlen bracht.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:41 schreef dennistd het volgende:
Veolia pakte groot uit vandaag zo te zien
[ afbeelding ]
http://www.flickr.com/pho(...)1501/in/photostream/
(via OVNL)
Ik vraag me af hoe jullie dat doen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:34 schreef RubenK het volgende:
http://ruben.gazup.com/
Vanaf morgen ben ik te volgen waar ik ook gaElke 10 seconden een update als ik in de trein zit
Zoals: http://www.trackr.nl/ (voor telefoons)quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:58 schreef James1988 het volgende:
't lijkt me een kwestie van (A)GPS-data uitlezen en de GPS-coördinaten doorsturen naar een webservice die er vervolgens een mooi kaartje van uitpoept
En het ging net zo goed de laatste tijdquote:Winterswijk-Arnhem Dinsdag 2 Juni 20:36
Tussen Zevenaar en Doetinchem rijden geen treinen door een sein- en wisselstoring.
Er rijden stopbussen.
Jippie!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:38 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
En het ging net zo goed de laatste tijd
Was vorig jaar geloof ik nr 1 of nr 2 van de meest vertragende traject, de andere was Ah - Nm, maar ja dat kwam door de geniale 3600 en de rest wat er achteraan moestquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:38 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
En het ging net zo goed de laatste tijd
Nummer 1.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:17 schreef Brembo het volgende:
[..]
Was vorig jaar geloof ik nr 1 of nr 2 van de meest vertragende traject, de andere was Ah - Nm, maar ja dat kwam door de geniale 3600 en de rest wat er achteraan moest.
Almelo <-> Hengelo was een paar maand terug de besliste nummer 1quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nummer 1.
Hoe vaak ging Arnhem-Winterswijk eruit dit jaar?
3 keer in een week. Das nietsquote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:35 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Almelo <-> Hengelo was een paar maand terug de besliste nummer 1![]()
Binnen 1 week er 3 keer uitliggen![]()
http://www.arnhemcentraal.nu/quote:Bouwterrein nieuwe perrontunnel Arnhem open voor bezichtiging
In het kader van de Dag van de Bouw op zaterdag 6 juni is de bouwplaats van de nieuwe perrontunnel op station Arnhem open voor bezoekers. Belangstellenden zijn welkom tussen 10 uur ’s ochtends en 16 uur ’s middags. De bouwplaats is bereikbaar via de Amsterdamseweg. Daar kunnen bezoekers via het bouwterrein van aannemer Besix Welling de nieuwe trap van de perrontunnel gebruiken om in de tunnel te komen. Bezoekers die met de trein komen kunnen de nieuwe trap van de tunnel bij spoor 8 en 9 gebruiken. Die trap is op deze dag normaal bereikbaar.
Nieuw Vennep?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:55 schreef Igen het volgende:
Zeg, herkent iemand hier misschien het volgende station?
[ afbeelding ]
O ja, daar lijkt het wel op. Bedankt!quote:
Gaafquote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:34 schreef RubenK het volgende:
http://ruben.gazup.com/
Vanaf morgen ben ik te volgen waar ik ook gaElke 10 seconden een update als ik in de trein zit
Past bij DD-ARquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:23 schreef patatmetfriet het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom staat er "Drol" in dit DD-AR kunstwerk?
electronisch huisarest?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:34 schreef RubenK het volgende:
http://ruben.gazup.com/
Vanaf morgen ben ik te volgen waar ik ook gaElke 10 seconden een update als ik in de trein zit
Daar gaat een stukje ambitie.quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:14 schreef knars het volgende:
Ha, de RGL gaat toch niet over straat rijden en station Gouda krijgt er een perron 12 bij. Voor lightrail trams, dat dan weer wel, maar toch.
http://www.ad.nl/groeneha(...)ver_Jamessingel.html
Zou kunnen, en ik mis de schrikstrepen op het perron (of zijn ze er toch??). Maar: waar is het dan wel? Beweegbare bovenleiding van dit type, perron met een onderdoorgang (zie het hek links), twee sporen...? Ik ga toch voor Nieuw Vennep denk ik.quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:25 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]
Dat past toch nooit op dat naambordje?
Best jammer ja, al is een perron 12 dichter bij het centrum dan de eindhalte die er eerst gepland was. Okee, het scheelt nog geen 50 meter, maar toch. Het hele idee van die lijn doortrekken door de stad was zo perfect geweest om het parkeerprobleem op te lossen - Stolwijkersluis was dé ideale plek voor een transferium voor centrumbezoekers vanuit de polder.quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:17 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Daar gaat een stukje ambitie.
Wat is leukers dan een tram die je vanuit een dorp in hartje Gouda weet te brengen. Die perron 12 vind ik een beetje te afstandelijk.
Slechts 80 km/h kan de A32.quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:58 schreef knars het volgende:
Dat, en het feit dat die klotetram echt gigantisch inferieure bagger is.
omdat die KUT Rampstadrail voertuigen ook maar 80 mogen? :/quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Slechts 80 km/h kan de A32.
Waarom werden geen trams gehaald die 100 konden?
Je voelt ieder hobbeltje tien keer versterktquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:58 schreef knars het volgende:
Dat, en het feit dat die klotetram echt gigantisch inferieure bagger is.
Dat lukt met non-railvoertuigen ook nog welquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je voelt ieder hobbeltje tien keer versterkt
Op de Saarbahn rijden anders wel trams die de 100 kunnen bereiken (zij het dan op wisselstroom).quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:41 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
omdat die KUT Rampstadrail voertuigen ook maar 80 mogen? :/
op DC lukt t ook wel! en met 650V op de lijn ook nog wel :pquote:Op donderdag 4 juni 2009 00:06 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Op de Saarbahn rijden anders wel trams die de 100 kunnen bereiken (zij het dan op wisselstroom).
Oh, ik was vergeten dat die tram ook op gelijkstroom reed.quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:20 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
op DC lukt t ook wel! en met 650V op de lijn ook nog wel :p
Dat werkt bij NS Slowspeed ook niet goed, hun connectie met BENE is niet juist. Je kunt 't beste via DB kijken of gewoon via b-rail.be (waar dat hele systeem namelijk op draait) BENE zit gekoppeld aan de systemen van veel EU spoorbedrijven, en soms weet 't systeem meer dat ProRail ons mededeelt op 't station zelf.quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:05 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik heb net een reisadvies aangevraagd voor iemand die vanuit Zaventem op vakantie wil gaan, maar wat een rompslomp is dit.
Ik moest dus niet alleen een reisadvies opstellen, maar ook berekenen hoeveel de kaartjes kosten. Bij NS Hispeed is dit juist niet het geval.
Je weet niet waar je over praat.quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:41 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
omdat die KUT Rampstadrail voertuigen ook maar 80 mogen? :/
Spoor 2 en 3 lagen er waarschijnlijk eerder, en toen is van het zakspoor aan de Oldenzaalse kant maar spoor 11 gemaakt. Normaal gesproken is ie trouwens niet in gebruik (maar goed ook, zo'n eind van de trappen af...)quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:51 schreef Geqxon het volgende:
Ik vroeg mij trouwens af...
Recentelijk stapte ik weer eens in Hengelo uit, en zag ik het bordje met "Spoor 11". Omdat Hengelo naar mijn weten enkel 2ab en 3ab heeft schrok ik mij dood en dacht ik dat ik verkeerd uit was gestapt, maar ik zat wel goed.
Wat doet dat bordje daar? En waarom staat spoor 11 ook op de website van de NS?
Foei, het zakspoor is jarenlang in gebruik geweest voor de stopper naar Oldenzaal!quote:Op donderdag 4 juni 2009 07:55 schreef dennistd het volgende:
[..]
Spoor 2 en 3 lagen er waarschijnlijk eerder, en toen is van het zakspoor aan de Oldenzaalse kant maar spoor 11 gemaakt. Normaal gesproken is ie trouwens niet in gebruik (maar goed ook, zo'n eind van de trappen af...)
op dat stukje van Breda naar 's-Hertogenbosch?quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:16 schreef James1988 het volgende:
Gvd, rijden we net een stukje, staan we wéér stil. Kut-kutprofail.
Edit: en de 3e keer. For fuck's sake.
Weet ik, maar ik zeg dus ook dat ie op dit moment normaal gesproken niet gebruikt wordt.quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:13 schreef Duvel het volgende:
[..]
Foei, het zakspoor is jarenlang in gebruik geweest voor de stopper naar Oldenzaal!
Ik zeg ook alleen dat het vroeger wel gebruikt werd.quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:30 schreef dennistd het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik zeg dus ook dat ie op dit moment normaal gesproken niet gebruikt wordt.
Ik was nog een stop vergeten tussen Breda en Tilburg. In totaal is mijn trein dus 4x stil te komen staan en was ik bijna 10 minuten later in Den Bosch dan aanvankelijk de bedoeling was.quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:21 schreef bork het volgende:
[..]
op dat stukje van Breda naar 's-Hertogenbosch?
Heb je het nou tegen mij?quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:01 schreef Duvel het volgende:
Bij toegang tot Fok vanaf mobieltjes zou de reageermogelijkheid standaard uitgeschakeld moeten zijn.
Daar staan normaal toch de locs voor de Berlijntrein te wachten op een volgende inzet?quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:30 schreef dennistd het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik zeg dus ook dat ie op dit moment normaal gesproken niet gebruikt wordt.
Volgens mij staan ze daar alleen tussen de laatste en eerste trein, aangezien ze nu 1x per 2 uur rijden. Eerder stonden ze er ook tussen de treinen door inderdaad. Soms staan ze ook wel eens op spoor 5 of bij de lijn naar Delden.quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Daar staan normaal toch de locs voor de Berlijntrein te wachten op een volgende inzet?
Neuh, ik zat ook niet te FOK!ken vanaf m'n mobieltjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt voor de tip.quote:Op donderdag 4 juni 2009 02:28 schreef zwahiel het volgende:
[..]
Dat werkt bij NS Slowspeed ook niet goed, hun connectie met BENE is niet juist. Je kunt 't beste via DB kijken of gewoon via b-rail.be (waar dat hele systeem namelijk op draait) BENE zit gekoppeld aan de systemen van veel EU spoorbedrijven, en soms weet 't systeem meer dat ProRail ons mededeelt op 't station zelf.
Uitermate handig om te gebruiken!
Klopt, zat gister ook in die SGM.quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:03 schreef thats-me het volgende:
Opvallend trein 7060 reed vandaag met 2x SGM namelijk de 2114 en 2968
[ afbeelding ]
Op zich niet zo een heel vreemde combinatie.quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:18 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Klopt, zat gister ook in die SGM.
Een tweetje en een drietje.
Normaal gesproken rijdt er maar 1 SGMm
Maar hier in Twente niet, daar horen losse SGMm-III's te rijden. De tweetjes horen hier eigenlijk niet eensquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:43 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Op zich niet zo een heel vreemde combinatie.
Vroeger reden de SGM's altijd gescheiden van elkaar. Twee drietjes of twee/drie tweetjes.
Sinds de afstoting van de Zoetermeerlijn en Hofpleinlijn is dit wel dagelijkse kost.
Juust. randstad pruttelquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:50 schreef dennistd het volgende:
[..]
Maar hier in Twente niet, daar horen losse SGMm-III's te rijden. De tweetjes horen hier eigenlijk niet eens
Dat zou handig zijn jaquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:01 schreef Duvel het volgende:
Bij toegang tot Fok vanaf mobieltjes zou de reageermogelijkheid standaard uitgeschakeld moeten zijn.
There, FTFY.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zou handig zijn jaVoorkomt een stortvloed aan null-posts van het kaliber
"ik zit in de trein! We staat stil! Kan iemand zeggen wat er aan de hand is??! "
Als je kan posten kan je ook profail.nl bezoeken.
De HLE13's zijn niet helemaal wintergeschikt en ik ga ervan uit dat de HLE18's ook getest zijn op extremere temperaturen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Die NMBS-locs 1300 / CFL 3000 met Prio. Wat is daar mis mee?
Ja, waar de Maastricht-Brussel-expres komt is het een stuk dichter bij de Sahara, dat is waar jaquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:37 schreef Ofyles2 het volgende:
De HLE13's zijn niet helemaal wintergeschikt
Ja, niks eigenlijk. Alleen heb je geen stuurstandrijtuig. En ik denk dat NS Hispeed hun Prio's niet zomaar aan de NMBS wil verhuren/verkopen. Maar als je toch Prio's wilt gebruiken kun je er netzogoed een Traxx of BR189 voorhangen...quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Die NMBS-locs 1300 / CFL 3000 met Prio. Wat is daar mis mee?
Nou dan pak je toch de bijbehorende rijtuigen bij de 1300, waar de MBE ook mee rijdt?quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:47 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ja, niks eigenlijk. Alleen heb je geen stuurstandrijtuig. En ik denk dat NS Hispeed hun Prio's niet zomaar aan de NMBS wil verhuren/verkopen.
Afaik is dat I11, zijn die in NL toegelaten behalve het traject Visé-Maastricht?quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dan pak je toch de bijbehorende rijtuigen bij de 1300, waar de MBE ook mee rijdt?
Verder dan Breda hoeven ze toch niet. Die FLIRTS die naar Venlo komen hoeven ook geen toelating te doenquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:53 schreef James1988 het volgende:
Afaik is dat I11, zijn die in NL toegelaten behalve het traject Visé-Maastricht?
Nee. Maar zijn postduif heet Martin. En zijn rooksignaal is wolkje wolkje WOOOOLK wolkjequote:Op donderdag 4 juni 2009 22:03 schreef James1988 het volgende:
Heeft iemand hier een telefoonnummer of e-mailadres van iemand bij de NMBS die daarover gaat?
En vergeet de couppoging niet. Ik wil Vlaanderen beter maken, ik wil het zo graag.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:03 schreef JeePee83 het volgende:
Wat geef je allemaal moeilijke ideeën Fles. Niemand is publiciteitsgeiler dan die Descheemaeker of hoe die flapdrol ook heet. Gewoon naar een willekeurig iets toegaan in België wat met treinen te maken heeft, is ie vast in de buurt. Idee aan hem uitleggen en zeggen dat hij er populair van wordt. Regelt ie het vast wel
Waarom heeft NS Hispeed geen Viaggio-rijtuigen gekocht?quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:47 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ja, niks eigenlijk. Alleen heb je geen stuurstandrijtuig. En ik denk dat NS Hispeed hun Prio's niet zomaar aan de NMBS wil verhuren/verkopen. Maar als je toch Prio's wilt gebruiken kun je er netzogoed een Traxx of BR189 voorhangen...
Als de Belgen met I11 gaan rijden, mogen ze harder - 200 km/h.
Wat wil je er allemaal doen dan?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:48 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En vergeet de couppoging niet. Ik wil Vlaanderen beter maken, ik wil het zo graag.
Dat lijkt me wel duidelijk: toen NS Hispeed werd opgericht zou op korte termijn de HSL gaan rijden met V250's... NS is niet zo 'into' getrokken materieel de laatste jaren, dat is wel te zien ook - de laatste decennia heeft men amper getrokken materieel besteld - alleen ICR(m). ICK was om een tekort op te vangen (nu allemaal VIRM), ICL hetzelfde.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:49 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Waarom heeft NS Hispeed geen Viaggio-rijtuigen gekocht?
Dat hadden we al een paar topics geleden besproken, de toekomst van België is onzeker en ik wil uit deze verwarring garen spinnen.quote:
Wat lul jij nou flippie?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:01 schreef James1988 het volgende:
alle recente aankopen: Mat '64, ICM, ICR, VIRM, SLT, DM '90, enzovoorts.
Aankopen in de laatste 50 jaar dan. Voor zover mij bekend is 't enige getrokken mat wat NS heeft aangeschaft het ICR. Of weet jij meer dan ik?quote:
Ja zo kan ik het ook. In de 10 jaar vóór de laatste 50 jaar had NS nou net een heleboel rijtuigen aangeschaft.Tegelijk met de plan V's bouwden ze ook de plan W's. Toen kwamen de jaren '80: oude getrokken treinen vervangen? nieuwe rijtuigen en locs kopen. Oude beneluxstellen vervangen? nieuwe rijtuigen en locs kopen. Dubbeldekkers? nieuwe rijtuigen en locs kopen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:30 schreef James1988 het volgende:
[..]
Aankopen in de laatste 50 jaar dan. Voor zover mij bekend is 't enige getrokken mat wat NS heeft aangeschaft het ICR. Of weet jij meer dan ik?
Een zakspoor is een kopspoor met aan beide weerszijden een perron.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:24 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Wat is het verschil tussen een kopspoor en een zakspoor
Een zakspoor is aan tweedrie zijden omgeven door perron.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:24 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Wat is het verschil tussen een kopspoor en een zakspoor
Hoi, ook boven en onder?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:41 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Een zakspoor is een kopspoor met aan beide weerszijden een perron.
Ah dan heb ik een keer een zakspoor in vol ornaat beleeft op gouda toen de deuren aan weerszijden openden.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:45 schreef Duvel het volgende:
[..]
Een zakspoor is aan tweedrie zijden omgeven door perron.
Als je kijkt naar de stammen van VIRM en DDAR dan zijn het nog steeds getrokken rijtuigen. Alleen zit er geen apparaat meer bij wat je kan bestempelen als "Locomotief". (Afgezien van de 1700+DDAR-stammen)quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:40 schreef ReisT het volgende:
De aversie van NS tegen getrokken treinen is meer iets uit de jaren '90.
Dus de bijnaam stofzuiger gaat vervallen?quote:Watergraafsmeer, 13 mei 2009. De eerste Albatros mocht even naar buiten. Met dit treinstel zullen uitgebreide testritten plaatsvinden. Daarna gaat het weer terug naar de fabrikant om de testapparatuur te laten verwijderen en om voorzien te worden van een interieur. Het tweede treinstel bevindt zich inmiddels ook in Nederland. Dit is wel voorzien van een interieur. De automatische koppeling zal in de normale dienst verdwijnen achter een grill. Foto Willem van der Houven.
Dankzij een melding op het onvolprezen cargoforum kon ik op 12 mei getuige zijn van de komst van de tweede V250. Het transport reed om 18.40 langzaam door mijn achtertuin.
Met of zonder toeslag?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:28 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb net Utrecht-Arnhem met de ICE gedaanDie kwam toevallig binnenrijden
Mèt, natuurlijkquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:29 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Met of zonder toeslag?
(Stomme vraag van mij overigens.)
Vet treintsje he?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:28 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb net Utrecht-Arnhem met de ICE gedaanDie kwam toevallig binnenrijden
uhu! al heb ik er al vaker mee gereden, het blijft toch lekker. koud colaatje in de Bord Bistroquote:
Bijnaquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:35 schreef Guppyfriend het volgende:
uhu! al heb ik er al vaker mee gereden, het blijft toch lekker. koud colaatje in de Bord Bistro
Dat mag heul niet in de BordBistro. Dan borrel ik wel met Guppy..quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:37 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik neem altijd mijn eigen dranken mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ja... de 13600 eindigde in Tilburg, maar de 1900 naar Den Haag stond er 3 minuten later en die reed wel gewoon.quote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Serveren ze daar wel een beter drankje dan dat Becks?
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat mag heul niet in de BordBistro. Dan borrel ik wel met Guppy..Ik drink ook in een coupé. Jij bent de charmeur, ik ben de alleengenieter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij had je een date met die taxichauffeuse uit Helsinki.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik de charmeur![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het moet niet gekker worden hoor
Vilma was het toch?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:01 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Volgens mij had je een date met die taxichauffeuse uit Helsinki.
Elk avontuur bij de NMBS is een Belgenmop op zich.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:35 schreef Fixers het volgende:
Wel sinds mijn laatste keer dat ik heb geklaagd bij de NMBS over de rijen aan het loket op Brussel centraal en één loketist die met zijn armen over elkaar niets zat te doen is er wel wat veranderd. Er zaten daarnet twéé loketisten niets te doen. Goed hé, 't is net een slechte belgenmop.![]()
Ben blij dat ik morge pas reis en mij kaartje vandaag pas gekocht heb. Wel wat mensen voor laten gaan in de hoop dat zij de trein uit dit gekkenland nog wel haalden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |