Ze zijn eindelijk dat rotte bruggetje aan het vervangen bij Hekendorp/Driebruggen.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:12 schreef knars het volgende:
Ha, fijn dat deze week niet alleen het westen platligt maar nu ook het (noord-) oosten
quote:
Station moeten ze viersporig ondertunneld uitvoeren zodat de IC er door kan rijden met die kut sprinterquote:
Ik denk het niet, misschien rollen om makkelijk kabels te kunnen trekken?? Links op de foto de railspoelen, die hebben meer met treinbeveiliging te maken.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:55 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Enkele foto's van de aansluiting van Almelo Verdiept:
ATB?
Oke dankje, ja die rollen zaten op 1 lijn met die spoelen. dus zodoendequote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:01 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik denk het niet, misschien rollen om makkelijk kabels te kunnen trekken?? Links op de foto de railspoelen, die hebben meer met treinbeveiliging te maken.
http://www.hgbtf.net/viewtopic.php?p=99030#p99030quote:Gisteren was de officiele inhuldiging [van Antwerpen-Noorderkempen/Brecht] waarbij ook M. Descheemaecker [CEO NMBS-groep] aanwezig was.
Dit is uitgedraaid op een regelrechte scheldpartij tussen Descheemaecker en burgemeester Aerts [Brecht] en zijn collega-burgemeesters.
"Deze man verdient zijn C4. Ongehoord. Nooit gezien. Schandalig!" waren de woorden van de burgemeester.
Descheemaecker had in zijn toespraak ondermeer kritiek dat de gemeente daar een feesttent had gezet voor de opening.
Wat gaan we nog allemaal meemaken ?
Net of we er blij mee moeten zijnquote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:23 schreef James1988 het volgende:
Nog even en we hoeven niet eens meer een overnamebod te doen, dan krijgen we het zo in onze schoot geworpen!
Ik las het... neprel!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, het schijnt allemaal wel mee te vallen, getuige een update van iemand die zelf bij die toespraken geweest is
bronquote:Een jongetje van 13 jaar heeft twintig minuten lang voor de kick aan de buitenkant van een rijdende trein gehangen. De trein haalde intussen snelheden tot 160 kilometer per uur. De jonge treinsurfer viel in de buurt van het station van Halle van de trein, raakte ernstig gewond en werd pas een uur later gevonden. De NMBS is in alle staten. Het parket van Brussel is een onderzoek gestart.
Die faalhaas is nog geen 16, maar mocht hij zijn overleden dan kwam een Darwin Award zijn kant op.quote:
Mja, kun je zeggen. En wat nou als een groepje vriendjes hem een beetje opjut? Dan wil ik de dertienjarige nog weleens zien die zegt "quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:16 schreef Ofyles2 het volgende:
Die faalhaas is nog geen 16, maar mocht hij zijn overleden dan kwam een Darwin Award zijn kant op.
Waar kun je aan de trein hangen zonder dat het opvalt? Alleen aan de loc volgens mij...quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, kun je zeggen. En wat nou als een groepje vriendjes hem een beetje opjut? Dan wil ik de dertienjarige nog weleens zien die zegt "dat is gevaarlijk, dat durf ik niet
"
Waarschijnlijk scheet het joch al 7 kleuren stront toen die trein 50 reed, en kon hij niet anders dan vasthouden tot het volgende station. Of tot het ECHT niet meer ging dus. Hij mag blij zijn dat ie nog leeft iig.
Maakt niet echt uit, hij heeft zich _ergens_ aan kunnen vastgrijpen. En het moet zowat wel aan de zijkant geweest zijn. Sowieso is het raar dat hij pas een uur later gevonden werd. Daar in de buurt rijden zat plenty genoeg treinen langsquote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:31 schreef Duvel het volgende:
Waar kun je aan de trein hangen zonder dat het opvalt? Alleen aan de loc volgens mij...
Sickquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |