Bron: Gelrenieuws.nlquote:Ongeval op spoorovergang Twello
Geplaatst door de redactie op 29-05-09 23:18 uur
TWELLO – Op een spoorovergang aan ‘t Hartelaar in Twello heeft vrijdag een aanrijding tussen een trein en een voertuig plaatsgevonden. Het is nog onbekend of er slachtoffers zijn.
Het ongeval deed zich even voor 23 uur voor. Het is nog onduidelijk wat er precies is gebeurt. ‘t Hartelaar is een zandweg.
Het treinverkeer tussen Apeldoorn en Deventer ligt als gevolg van het ongeval voorlopig stil.
Als de straat voor je voordeur niet opgebroken is wel denk ikquote:Op zaterdag 30 mei 2009 08:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat zal ik dit weekend nog eens gaan doen qua rondjes?Kan ik eigenlijk m'n huis wel uit?
Niet om 16.45 uur. Toen stond de 4242 nog reserve (waarschijnlijk eerder die dag uit onderhoud gekomen).quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:07 schreef Ou-Tannu het volgende:
ze moeten even wat materieel naar t noorden rijden :w op groningen was een klein tekortje aan railvoertuigen
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 08:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat zal ik dit weekend nog eens gaan doen qua rondjes?Kan ik eigenlijk m'n huis wel uit?
Ze zijn eindelijk dat rotte bruggetje aan het vervangen bij Hekendorp/Driebruggen.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:12 schreef knars het volgende:
Ha, fijn dat deze week niet alleen het westen platligt maar nu ook het (noord-) oosten
quote:
Station moeten ze viersporig ondertunneld uitvoeren zodat de IC er door kan rijden met die kut sprinterquote:
Ik denk het niet, misschien rollen om makkelijk kabels te kunnen trekken?? Links op de foto de railspoelen, die hebben meer met treinbeveiliging te maken.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:55 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Enkele foto's van de aansluiting van Almelo Verdiept:
ATB?
Oke dankje, ja die rollen zaten op 1 lijn met die spoelen. dus zodoendequote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:01 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik denk het niet, misschien rollen om makkelijk kabels te kunnen trekken?? Links op de foto de railspoelen, die hebben meer met treinbeveiliging te maken.
http://www.hgbtf.net/viewtopic.php?p=99030#p99030quote:Gisteren was de officiele inhuldiging [van Antwerpen-Noorderkempen/Brecht] waarbij ook M. Descheemaecker [CEO NMBS-groep] aanwezig was.
Dit is uitgedraaid op een regelrechte scheldpartij tussen Descheemaecker en burgemeester Aerts [Brecht] en zijn collega-burgemeesters.
"Deze man verdient zijn C4. Ongehoord. Nooit gezien. Schandalig!" waren de woorden van de burgemeester.
Descheemaecker had in zijn toespraak ondermeer kritiek dat de gemeente daar een feesttent had gezet voor de opening.
Wat gaan we nog allemaal meemaken ?
Net of we er blij mee moeten zijnquote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:23 schreef James1988 het volgende:
Nog even en we hoeven niet eens meer een overnamebod te doen, dan krijgen we het zo in onze schoot geworpen!
Ik las het... neprel!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, het schijnt allemaal wel mee te vallen, getuige een update van iemand die zelf bij die toespraken geweest is
bronquote:Een jongetje van 13 jaar heeft twintig minuten lang voor de kick aan de buitenkant van een rijdende trein gehangen. De trein haalde intussen snelheden tot 160 kilometer per uur. De jonge treinsurfer viel in de buurt van het station van Halle van de trein, raakte ernstig gewond en werd pas een uur later gevonden. De NMBS is in alle staten. Het parket van Brussel is een onderzoek gestart.
Die faalhaas is nog geen 16, maar mocht hij zijn overleden dan kwam een Darwin Award zijn kant op.quote:
Mja, kun je zeggen. En wat nou als een groepje vriendjes hem een beetje opjut? Dan wil ik de dertienjarige nog weleens zien die zegt "quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:16 schreef Ofyles2 het volgende:
Die faalhaas is nog geen 16, maar mocht hij zijn overleden dan kwam een Darwin Award zijn kant op.
Waar kun je aan de trein hangen zonder dat het opvalt? Alleen aan de loc volgens mij...quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, kun je zeggen. En wat nou als een groepje vriendjes hem een beetje opjut? Dan wil ik de dertienjarige nog weleens zien die zegt "dat is gevaarlijk, dat durf ik niet
"
Waarschijnlijk scheet het joch al 7 kleuren stront toen die trein 50 reed, en kon hij niet anders dan vasthouden tot het volgende station. Of tot het ECHT niet meer ging dus. Hij mag blij zijn dat ie nog leeft iig.
Maakt niet echt uit, hij heeft zich _ergens_ aan kunnen vastgrijpen. En het moet zowat wel aan de zijkant geweest zijn. Sowieso is het raar dat hij pas een uur later gevonden werd. Daar in de buurt rijden zat plenty genoeg treinen langsquote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:31 schreef Duvel het volgende:
Waar kun je aan de trein hangen zonder dat het opvalt? Alleen aan de loc volgens mij...
Sickquote:
Nee, je bent in de war met Bananenrepubliek Nederland. In België wordt ook in binnenlands verkeer al 200 gereden, bijvoorbeeld tussen Leuven en Luik.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:48 schreef James1988 het volgende:
Waar rijdt men in België 160 dan? Was het daar ook niet overal 140?
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net of we er blij mee moeten zijnKrijgen we infrabel er ook bij? Dat wordt nog wat dan
![]()
[ afbeelding ]
De titel op HLN klopt sowieso niet. "Jongetje (13) valt tegen 160 per uur van trein in Halle"quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:59 schreef James1988 het volgende:
Het wordt tijd dat we hier in Nederland of eens minder strikt naar Brussel luisteren ("Fuck you Brussel, wij gaan onze ATB gewoon upgraden") ofwel ERTMS gaan invoeren en onze infrastructuur updaten zodat Amsterdam - Maastricht met 200 km/h mogelijk wordt.
Overigens ligt station Halle aan de spoorlijn 94, waar de maximumsnelheid 140 km/h is (aldus Wikipedia). In de buurt ligt wel de HSL-1, waar men 300 mag... misschien reed de trein daar?
Edit: op spoorlijn 96N mag men 160 km/h.
Welkom, en veel plezierquote:
Falerquote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:37 schreef Guppyfriend het volgende:
Ja, echt! Ik heb natuurlijk weer geen foto's,
Hipquote:maar ProRail vernieuwt er de tegels. Vandaar dat er tijdelijk tapijt ligt. Compleet met waarschuwingen voor het stuikelgevaar. Weer eens wat anders dan dat 'wet floor'.
quote:
Stuikelen is tof hoorquote:HipKun je nog stuikelen, stuikel dan mee
![]()
Hee Guppy, zin in een lekker potje stuikelen? Mag jij me uitleggen hoe dat gaat
Kei hip man. Ik ben nogeens in Rhenen heel cool uit een mat'54 gestuikeld toen de deuren nog open konden onder het rijden. Ik heb al mijn tanden nog!quote:
dirty a-mind needs a-foodquote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:43 schreef dennistd het volgende:
Een streepje er tussen zou misschien duidelijker zijn geweest, maar dan past het er niet op volgens mij
Ik op perror 4 van Arnhem. Bepakt en bezakt met A1 portfoliomap, ontwerpstuff en lunchrantsoen liep ik nietsvermoedend op m'n sleehakken te wandelen naar de trein. Het perror is daar alleen niet even vlak. Ook ik heb al mijn tanden nog. Mijn waardigheid ligt daar alleen nog ergens, op perror 4quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kei hip man. Ik ben nogeens in Rhenen heel cool uit een mat'54 gestuikeld toen de deuren nog open konden onder het rijden. Ik heb al mijn tanden nog!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
bron link url meer pics bittequote:
is inderdaad een fotosoep van http://www.tunnelplan.nl/tunnelplan.htmquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
bron link url meer pics bitte
if true then morgen ik erheenmaar waarschijnlijk niet.
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
perror 4 uit, altijd lastig
error, over en uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik ga maar eens wat eten, volgens mij is het nodig[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
Ik was ervan overtuigd dat ik heel goed uit een rijdende trein kon springen in Tsjechië. Ik kreeg ook gelijk, maar landen was iets lastiger... Nog steeds stukjes grind in mijn lichaam volgens mij. Ook ik heb al mijn tanden nog thoughquote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kei hip man. Ik ben nogeens in Rhenen heel cool uit een mat'54 gestuikeld toen de deuren nog open konden onder het rijden. Ik heb al mijn tanden nog!![]()
Ik ben heel benieuwd naar wat het verhaal hierachter WEL is. Tubeke - Halle is namelijk maar 7 minuten, met ook nog een stop in Lembeek. Hoe iemand het dan klaarspeelt om in Tubeke op te stappen en TWINTIG minuten later in Halle aan 160 km/h van die trein te pleuren.... hier klopt gewoon helemaal niets.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De titel op HLN klopt sowieso niet. "Jongetje (13) valt tegen 160 per uur van trein in Halle"![]()
Hij is, las ik op HGBTF, in Tubize opgestapt. Alle treinen die in Tubize stoppen, stoppen ook in Halle. En dat zo'n trein dan ERGENS op zijn traject, en waarschijnlijk buiten Tubize - Halle, 160 haalt, dat is natuurlijk wat anders dan dat dat gastje met 160 van die trein gepleurd is. Als je met 160 van een trein pleurt ben je kraaienvoer, meer niet.
Koblenz Hbf toevallig?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:46 schreef knars het volgende:
Geen uit de trein spring avonturen hier. Wel eens op een stop in Duitsland even uit een internationale trein gestapt om de benen te strekken op het perron. Jammer genoeg had de trein ergens vertraging opgelopen waardoor de geplande 5 minuten stoptijd werd ingekort tot in- en uitstappen en karren met die hap. Ik stond nog zonder portemonnee, paspoort of wat dan ook een wandelingetje te maken toen achter mij de deur dichging. Ik heb nog flink mogen rennen om uiteindelijk bij de conducteur nog in de optrekkende trein te kunnen springen.
Een heftige duitstalige berisping en een nederlandstalige scheldkannonade verder kon ik weer in mn stoel kruipen. Die stop verliep niet helemaal volgens verwachting, maar ik had m'n benen in ieder geval wel gestrekt
toen was treinsurfen alleen nog niet hipquote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar Stuikelen welquote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:54 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
toen was treinsurfen alleen nog niet hip
NEE!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:58 schreef Ofyles2 het volgende:
Het is struikelen.
Niet manquote:
Mensen die zich door spellingscontrole laten sturen zijn totale hersenloze mongolen. Maar die mogen ook bestaan.quote:Op zondag 31 mei 2009 00:00 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Mijn spellingscontrole zegt dat het fout is.
d0h!quote:Op zondag 31 mei 2009 00:00 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Mijn spellingscontrole zegt dat het fout is.
Nee, Fles. Het is struikelen.quote:Op zondag 31 mei 2009 00:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet man
Laat Guppy en mij nou maar lekker samen stuikelen, en bemoei je niet met dingen waar je geen verstand van hebt.
Is Fles soms de grijze eminentie hier?quote:Op zondag 31 mei 2009 00:02 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
d0h!
maar je weet toch dat fles JOU spellingscontrole pwnd?
quote:Op zondag 31 mei 2009 00:03 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee, Fles. Het is struikelen.
En het is patat, geen friet.
grijs? Neuh. Eminentie? Nou dat valt wel mee hoorquote:
Een fotosoep van Almelo de Riet?quote:
En daaro stopt ook nog een trein? Lig je bij uitstappen gelijk op je snufferdquote:Op zondag 31 mei 2009 00:17 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Een fotosoep van Almelo de Riet?![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Denk het niet. Het was op een ritje van Basel naar Utrecht in 1994, volgens mij stopte dat niet in Koblenz. Ik zou echt even moeten gaan graven op zolder of daar nog wat spul van die reis ligt, dan kan ik het opzoekenquote:
Deventer-Enschede ligt er dit gehele pinkster weekend uit.quote:Op zondag 31 mei 2009 00:23 schreef greavy het volgende:
[..]
En daaro stopt ook nog een trein? Lig je bij uitstappen gelijk op je snufferd
Dat was mss helemaal niet zo'n gek idee geweest eigenlijkquote:Op zondag 31 mei 2009 00:28 schreef knars het volgende:
Ik weet dat m'n reisgenoot in ieder geval peuken scheet, hij zei dat hij er over had getijwfeld of hij mijn rugzak met paspoort uit het raam moest keilen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |