Dus de bijnaam stofzuiger gaat vervallen?quote:Watergraafsmeer, 13 mei 2009. De eerste Albatros mocht even naar buiten. Met dit treinstel zullen uitgebreide testritten plaatsvinden. Daarna gaat het weer terug naar de fabrikant om de testapparatuur te laten verwijderen en om voorzien te worden van een interieur. Het tweede treinstel bevindt zich inmiddels ook in Nederland. Dit is wel voorzien van een interieur. De automatische koppeling zal in de normale dienst verdwijnen achter een grill. Foto Willem van der Houven.
Dankzij een melding op het onvolprezen cargoforum kon ik op 12 mei getuige zijn van de komst van de tweede V250. Het transport reed om 18.40 langzaam door mijn achtertuin.
Met of zonder toeslag?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:28 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb net Utrecht-Arnhem met de ICE gedaanDie kwam toevallig binnenrijden
Mèt, natuurlijkquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:29 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Met of zonder toeslag?
(Stomme vraag van mij overigens.)
Vet treintsje he?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:28 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb net Utrecht-Arnhem met de ICE gedaanDie kwam toevallig binnenrijden
uhu! al heb ik er al vaker mee gereden, het blijft toch lekker. koud colaatje in de Bord Bistroquote:
Bijnaquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:35 schreef Guppyfriend het volgende:
uhu! al heb ik er al vaker mee gereden, het blijft toch lekker. koud colaatje in de Bord Bistro
Dat mag heul niet in de BordBistro. Dan borrel ik wel met Guppy..quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:37 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik neem altijd mijn eigen dranken mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ja... de 13600 eindigde in Tilburg, maar de 1900 naar Den Haag stond er 3 minuten later en die reed wel gewoon.quote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Serveren ze daar wel een beter drankje dan dat Becks?
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat mag heul niet in de BordBistro. Dan borrel ik wel met Guppy..Ik drink ook in een coupé. Jij bent de charmeur, ik ben de alleengenieter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij had je een date met die taxichauffeuse uit Helsinki.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik de charmeur![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het moet niet gekker worden hoor
Vilma was het toch?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:01 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Volgens mij had je een date met die taxichauffeuse uit Helsinki.
Elk avontuur bij de NMBS is een Belgenmop op zich.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:35 schreef Fixers het volgende:
Wel sinds mijn laatste keer dat ik heb geklaagd bij de NMBS over de rijen aan het loket op Brussel centraal en één loketist die met zijn armen over elkaar niets zat te doen is er wel wat veranderd. Er zaten daarnet twéé loketisten niets te doen. Goed hé, 't is net een slechte belgenmop.![]()
Ben blij dat ik morge pas reis en mij kaartje vandaag pas gekocht heb. Wel wat mensen voor laten gaan in de hoop dat zij de trein uit dit gekkenland nog wel haalden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |