quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh zo diepgaand/echt zijn mijn dromen niet. Maar nu droomde ik al over voormalig lief toen we nog date en we wat hadden. Soms nog weleens. Meestal dat ik hm vasthoud en we iig elkaar weer tegenkomen enzo.
Toen we date had ik nogal eens dromen dat hij iemand anders was en niet zoveel met me te maken wilde hebben.
Dat je natte dromen hebt is niet zo gek, die heb ik ook en zijn best fijn. Soms lijkt het dan alsof je iemand toch echt bij je hebt gehad. Heel maf is dat.
Maar goed, nu toch al zo'n 5 weken single. Tijd gaat snel en ik ben geloof ik nu bijna langer single dan het gebeuren heeft geduurd. Stemming wisselt. Gaan dagen voorbij dat ik er weinig over nadenk, dagen/momenten dat ik ineens weer heel erg aan hem denk en besef dat ik hem gewoon mis. Maar ja, het zij zo. Daarnaast is er nog dat stukje 'lust' of verlangen. Gewoon omdat hij zo mooi is en zo leuk enzo. It's weird.![]()
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:53 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ja die stemmings wisselingen zijn heel vervelend. Nu zit ik weer in een (zware) dip, voel me echt kut. Mis haar nu ontzettend en ik kan haar niet loslaten. Ik word er helemaal gek van. Ben nu met een meisje aan het rondscharrelen, maar ik wil haar eigenlijk helemaal niet. De aandacht die ik van haar krijg vind ik leuk, maar het meisje zelf boeit me niet besef ik me vandaag. Ik vergelijk haar non-stop met mijn ex. Dit doet me dus beseffen dat ik nog lang niet klaar ben voor een relatie.
En die dromen heb ik ook. Dat je niet droomt dat je samen bent en iets heel leuks doet (al is het maar in elkaars armen liggen) en dan word je wakker. Dan denk je en voelt het alsof het echt gebeurd is, voel je je de halve dag heel wazig![]()
Ik moet gewoon even tot mezelf komen en goed gaan nadenken, dan proberen een goed gesprek met haar hebben om het te kunnen afsluiten. Zuipen is tijdelijk goed, maar na 4weken non-stop zuipen heb ik het gezien. En mijn lichaam ook, trekt het niet langer meer...
Ik ook.quote:
Maar waarom heb je het dan gedurende de afgelopen de periode het dan niet anders aangepakt?quote:Op zondag 31 mei 2009 10:29 schreef rw1234 het volgende:
daar ben ik dus ook wel eens bang voor, dat ik dan over een maand weer met dezelfde problemen zit...
maar ook denk ik, stel dat we het nu geheel anders aanpakken! dan zou het misschien werken...
ik blijf toch onbewust wat hoop houden, en ben wel labiel idd...
ik zal het sowieso wel een tijdje aanzien voor ik uberhaubt wat onderneem !
Wow je hebt wel lef hoor, respect.quote:Op zondag 31 mei 2009 01:33 schreef Mejuffrouw het volgende:
Vanavond met mijn ex wijntjes gedronken.
Zijn nieuwe vriendin kwam er na een paar uur ook bij.
Wat een goede avond.! Ik vond ze samen wel zo saai... Als dit nou was wat hij zocht dan wens ik hem veel plezier. Ik heb mijn best gedaan, maar tegen zo weinig sociale vaardigheden kan ik niet op![]()
Goed voor mijn zelfrespect dit!
Huldequote:Op zondag 31 mei 2009 21:31 schreef ArcticBlizzard het volgende:
tvp
En JEEEEEEE ik heb mijn ex losgelaten![]()
Totaal geen spijt of dergelijke gevoelens meer
dat klinkt echt als een geweldig idee! samen afspreken onder een deken van onduidelijke en wellicht éénzijdige verwachtingen terwijl julle jezelf voorhouden dat het niets voorsteltquote:Op zondag 31 mei 2009 21:30 schreef Svenmaar het volgende:
Ik ga morgen opnieuw daten met m'n ex, stelt niet zoveel voor, we gaan ff tennissen maar het gaat om het idee. Wie weet wat daarna nog gebeurt. Ze stelde vrijdag voor om bij mij te komen zonnen maar haakte op het laatste moment af..Donderdag op msn zei ze dat ze een keer voor me wilde koken, oftewel een avondje romantisch eten
![]()
Ze heeft al aangegeven dat het waarschijnlijk niets meer word maar je weet maar nooit.
De tijd zal het leren..
Heb ik alleen wel lang over gedaanquote:
Heerlijk zo'n sarcastische reactie. Die kan die denk ik heel goed gebruiken...quote:Op zondag 31 mei 2009 23:47 schreef Malebolgia het volgende:
[..]
dat klinkt echt als een geweldig idee! samen afspreken onder een deken van onduidelijke en wellicht éénzijdige verwachtingen terwijl julle jezelf voorhouden dat het niets voorstelt(gelukkig blijkt uit je post dat jij zeker niet degene bent met verborgen verwachtingen en hoop)
Haha kan het hebbequote:Op maandag 1 juni 2009 10:41 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Heerlijk zo'n sarcastische reactie. Die kan die denk ik heel goed gebruiken...
Ontopic
Ik dacht dat het de goede kant uit ging, voelde me best lekker de afgelopen 2 weken. Maar vandaag toch weer een dip :S ... Maar ja we overleven het wel
De waarheid is soms hard maar nuttiger dan het gezapige "oh alles wat je doet is goed en zoveel succes ermee want je bent zo zielig en ik hoop echt voor je dat het lukt!"quote:Op maandag 1 juni 2009 10:41 schreef dyonvbaal het volgende:
Heerlijk zo'n sarcastische reactie. Die kan die denk ik heel goed gebruiken...
Seks met je ex is meestal prima! Alleen niet als je met ruzie uit elkaar gegaan bent óf als je de breuk nog niet verwerkt hebt.quote:Op maandag 1 juni 2009 13:14 schreef dreamzk het volgende:
Ik voel me nu echt bizar, heb gister met mn ex gesproken en we gaan deze woensdag wat drinken waarschijnlijk. Dat komt omdat mijn zusje langskomt (woont in het buitenland) en zij konden het altijd goed met elkaar vinden. Anyway, dat betekent dus dat mn ex bij mij komt slapen en dat we elkaar weer zien. Ik heb echt wel zin om haar te zien, en als ze wat opheeft krijg ik mischien wat antwoorden over onze relatie. Maar toch ben ik bang dat als ze hier is dat ik weer compleet verliefd op haar word en het nog moeilijker word om haar los te laten.
En wat ook in mijn achterhoofd speelt, als een soort fantasietje, is dat ze in mijn bed slaapt met mij er waarschijnlijk ook in... mischien dat er nog wat gebeurt
Haha dat laatste is het minst handig indien je nog een sprankje hoop hebt op haar terugkomst ;-)quote:Op maandag 1 juni 2009 13:29 schreef dreamzk het volgende:
Mwoah we zijn uit elkaar gegaan met heel veel vragen, of iig zo is het bij mijn kant. En ja, ik heb ook nooit mijn afscheidsex gehad dus mischien kan ik het juist daarmee afsluiten
Ik ben gewoon bang dat er ongemakkelijke stiltes gaan vallen tussen ons, vroeger stopten we niet met praten (telefoongesprekken van meer dan 4uur gehad) en sinds het uit is heb ik haar een paar keer aan de telefoon gehad en toen was het een heel kort gesprekje maar. Maar als het minder leuk uitpakt, dan zuip ik me gewoon de tering in, bel mn scharrel op en maak mn ex dan zwaar jaloers
Hoe lang geleden is je relatie verbroken?quote:Op maandag 1 juni 2009 23:17 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Is het niet zo dat als je lang genoeg, tot vervelendst aan toe, blijft denken, schrijven, huilen, over je ex, dat het dan op een gegeven moment maar vanzelf over moet gaan?
Ik ben het nu zo zat, maar ik zit er helemaal in vast... Ik kom in de problemen met een schoolopdracht hierdoor, en dat is hij absoluut niet waard, maar ik kom hier gewoon niet uit![]()
En ik wil het hem laten weten, hoe fucking veel pijn hij me doet, maar ik heb juist bij ons laatste afscheid (onbewust) gebagatelliseerd wat ik blijkbaar toch voor 'm voel en ik wil niet nu meedelen dat wat ik eerst zei, dat het helemaal niet zo'n drama is, niet klopt.
Sorry voor het gebrek aan inleiding, maar wie me snapt... naja. Hoi.
Niet lang geleden... maar het was ook niet erg lang geleden begonnen, daarom. Het moet wel in proportie zijn, vind ik. ..Ik heb 'm net toch een mail gestuurd. Dus ben het nu ook weer even kwijt. We zien wel weer hoe het morgen gaat... Ik ga mezelf maar weer eens in slaap huilen.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:51 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
[..]
Hoe lang geleden is je relatie verbroken?
In het begin had ik dit ook heel erg.
Zelf heb ik ook aardig wat verkloot voor mijjn opleiding.
Na een tijdje ga je inzien dat het zonde is en dat je door moet.
Bij mij ging t na een maand of twee al een stuk beter maar dat is bij iedereen anders.
Er zijn hier veel mensen die weten hoe jij je nu voelt.
Sterkte in ieder geval!
Schrijf een brief!quote:Op maandag 1 juni 2009 23:17 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Is het niet zo dat als je lang genoeg, tot vervelendst aan toe, blijft denken, schrijven, huilen, over je ex, dat het dan op een gegeven moment maar vanzelf over moet gaan?
Ik ben het nu zo zat, maar ik zit er helemaal in vast... Ik kom in de problemen met een schoolopdracht hierdoor, en dat is hij absoluut niet waard, maar ik kom hier gewoon niet uit![]()
En ik wil het hem laten weten, hoe fucking veel pijn hij me doet, maar ik heb juist bij ons laatste afscheid (onbewust) gebagatelliseerd wat ik blijkbaar toch voor 'm voel en ik wil niet nu meedelen dat wat ik eerst zei, dat het helemaal niet zo'n drama is, niet klopt.
Sorry voor het gebrek aan inleiding, maar wie me snapt... naja. Hoi.
The thing is, dat we min of meer als vrienden uit elkaar zijn gegaan...en dat we ook alles wel hebben uitgepraat. Ik heb zelfs op zijn schouder uitgehuild. En ik was er klaar mee.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:24 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Schrijf een brief!
Het ging uit met mijn ex en dat ging verre van vreedzaam. Ik ben erg lang verschrikkelijk kwaad geweest totdat ik op het lumineuzeidee kwam om een brief te schrijven. Je gevoelens op papier zetten lucht verschrikkelijk op (had ik zelf nooit gedacht).
Ik kreeg een brief terug, believe me ik was verschrikkelijk blij dat het uit was.
Maarre succes
Jij hebt dus een brief geschreven met al je gevoelens tegenover haar en daarna opgestuurd naar haar? Hmm klinkt opzich wel als een goed idee, omdat je dan al je gevoelens rustig op papier kan zetten. Als je met haar praat kan het zijn dat je boos word, verdrietig word ofzo en dat je dan dingen zegt die je niet meent. Mischien zou ik ook zoiets moeten doen en dan die brief woensdag aan haar geven. Want mij kennende raak ik geirriteerd en word ik boos en zeg onrationele dingen (ja, ik kan soms heel vervelend zijn in ruziesquote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:24 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Schrijf een brief!
Het ging uit met mijn ex en dat ging verre van vreedzaam. Ik ben erg lang verschrikkelijk kwaad geweest totdat ik op het lumineuzeidee kwam om een brief te schrijven. Je gevoelens op papier zetten lucht verschrikkelijk op (had ik zelf nooit gedacht).
Ik kreeg een brief terug, believe me ik was verschrikkelijk blij dat het uit was.
Maarre succes
Vlak voordat het bij mij uitging heb ik haar ook een brief gestuurd.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:38 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
The thing is, dat we min of meer als vrienden uit elkaar zijn gegaan...en dat we ook alles wel hebben uitgepraat. Ik heb zelfs op zijn schouder uitgehuild. En ik was er klaar mee.
Met de nadruk op 'was'.![]()
Maar nu ga ik echt naar bed...
..the thing is... dat ik dat al doe. Misschien zit daar een max aan, een soort resitentie, dat het op een gegeven moment niet meer helpt. Ik schrijf al enorm veel en het wordt met nu allemaal tóch teveel.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:42 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
[..]
Vlak voordat het bij mij uitging heb ik haar ook een brief gestuurd.
De brief heeft niet echt geholpen maar ik kon wel wat dingen kwijt.
Kreeg laatst van een vriend een tip om sowieso te gaan schrijven.
Gewoon elke dag een stukje hoe jij je voelt en wat je meemaakt.
Belangrijk is dat je gewoon lekker naar buiten gaat,
Zelf vond ik dit in ht begin wel moeilijk omdat ik hier in Utrecht overal met mijn ex geweest ben.
Gelukkig word dit na verloop van tijd minder en ga je plekken opzoeken waar je nog nooit samen bent geweest.
Nja, dat zegt wsl. genoeg - het is bij mij echt niet serieus genoeg geweest om 'm zelfs zover in mijn kamer te laten, jah..ankeren, ofzo.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:37 schreef dreamzk het volgende:
Hehe iedereen met een gebroken hart woont in Utrecht? Ik ook nl.
Maar ik had dat ook in het begin toen het net uit was, al die plekken waar we zijn geweest had ik ontzettend veel moeite mee. Als ik daar langsliep of was dan dacht ik alleen maar aan, toen deden we dit of deden we dat. Allemaal goede herinneringen die mij ontzettend veel pijn deden. Maar ik ben doorgegaan en heb weer allemaal nieuwe herinneringen gecreeert met vrienden. Er is echter nog een plek waar het nog steeds pijn doet, en dat is mijn kamer, en dan vooral mijn bed (lekker cliche). Geslapen, sex, goede gesprekken of gewoon genieten van elkaars gezelschap, is nog steeds moeilijk. Heb zelfs overwogen een nieuw bed te kopen, maar dat was me toch teveel moeite
Ik was daar voor een eerlijk gesprek, na ruim 2 uur praten kwam ik erachter dat ze loog over bepaalde zaken. Ik had haar van te voren al gewaarschuwd volkomen eerlijk te zijn omdat ze wist dat ik anders boos zou worden. Ik heb altijd engelengeduld gehad met haar maar ik kan er erg slecht tegen wanneer mensen tegen me liegen en dan vooral degene met wie ik jaren samen ben geweest en beter zou moeten weten. Toen ik erachter kwam ben ik opgestaan, haar gevraagd waarom ik er was omdat wanneer ze niet eerlijk was een gesprek toch geen zin had, ik ben naar de deur gelopen. Zij vroeg waarom het zo moest lopen en gaf aan dat ze het jammer vond. Ik heb haar toen laten weten dat wanneer ze eerlijk was geweest het niet zo had hoeven te gaan en dat ze dood kon vallen/ik haar nooit meer wilde zien. Ik ben echt maanden verschrikkelijk kwaad geweest (ben dan ook niet voor rede vatbaar). Ik heb haar toen een brief geschreven over hoe en waarom en voor mij was het toen al voor een groot gedeelte verwerkt. Toen kreeg ik een brief terug en dat heeft ook zeker geholpen in het verwerkingsproces. Ik kan nu af en toe nog niet geloven hoe iemand zo egocentrisch en totaal blind voor haar eigen tekortkomingen kan zijn. Ik heb toen een 2e brief geschreven en heb deze nog steeds niet gepost omdat het voor mij nu een afgesloten hoofdstuk is.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:02 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Jij hebt dus een brief geschreven met al je gevoelens tegenover haar en daarna opgestuurd naar haar? Hmm klinkt opzich wel als een goed idee, omdat je dan al je gevoelens rustig op papier kan zetten. Als je met haar praat kan het zijn dat je boos word, verdrietig word ofzo en dat je dan dingen zegt die je niet meent. Mischien zou ik ook zoiets moeten doen en dan die brief woensdag aan haar geven. Want mij kennende raak ik geirriteerd en word ik boos en zeg onrationele dingen (ja, ik kan soms heel vervelend zijn in ruzies).
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:24 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Schrijf een brief!
Maarre succes
Een brief schrijven helpt je je eigen gedachten op en rijtje te zetten.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:42 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
Vlak voordat het bij mij uitging heb ik haar ook een brief gestuurd.
De brief heeft niet echt geholpen maar ik kon wel wat dingen kwijt.
Kreeg laatst van een vriend een tip om sowieso te gaan schrijven.
Gewoon elke dag een stukje hoe jij je voelt en wat je meemaakt.
Belangrijk is dat je gewoon lekker naar buiten gaat,
Zelf vond ik dit in ht begin wel moeilijk omdat ik hier in Utrecht overal met mijn ex geweest ben.
Gelukkig word dit na verloop van tijd minder en ga je plekken opzoeken waar je nog nooit samen bent geweest.
Ik heb alles wat me aan haar herrinerd mijn kamer uitgeflikkerd.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:03 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Nja, dat zegt wsl. genoeg - het is bij mij echt niet serieus genoeg geweest om 'm zelfs zover in mijn kamer te laten, jah..ankeren, ofzo.
Ik voel me nu inmiddels ook helemaal niet meer zo als gisteravond laat. Maar vanavond wsl. weer wel. En zo blijft het enorm hard op en neer gaan... en daar kan ik gewoon nauwelijks mee omgaan...![]()
En ja, Utrecht... als er nou nog meer mensen met liefdesverdriet uit dit stadje rondhangen hier, what about a liefdesverdrietmeet![]()
Ik heb al eens een meeting georganiseerd met 5 mensen in Amsterdam omwijs gezelligquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:34 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
Ik heb alles wat me aan haar herrinerd mijn kamer uitgeflikkerd.
Dat je gevoel nu zo hard op en neer gaat is normaal hoor.
En hier zeggen we wel dat het minder word maar dat is nu moeilijk te geloven, dat snap ik.
Op dit moment doe je er weinig aan.
Een liefdesverdriet meet? Gaan we toch niet met z'n allen zitten janken he?
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:57 schreef dreamzk het volgende:
En bij een liefdesverdrietmeet gaan janken is een beetje saai, ik zeg eerder lekker gaan zuipen en vieren dat we vrijgezel zijn. Daar zitten ook positieve punten bij.
Ooh goede tip voor mij, maar soms wel lastig.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:45 schreef Malebolgia het volgende:
ben er achter aan het komen dat NIET loslaten soms de beste optie is (namelijk als dat na verloop van tijd wederzijds blijkt te zijn).
Ook leuk als de ander al een jaar lang bij een ander isquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:07 schreef Daisass het volgende:
[..]
Ooh goede tip voor mij, maar soms wel lastig.
Dus jullie zijn nu weer terug bij elkaar?quote:Op zondag 31 mei 2009 23:45 schreef Malebolgia het volgende:
ben er achter aan het komen dat NIET loslaten soms de beste optie is (namelijk als dat na verloop van tijd wederzijds blijkt te zijn).
Alleen zul je dan al die intieme momenten ook weer terug zien/denken.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:25 schreef Chev het volgende:
[..]
Ook leuk als de ander al een jaar lang bij een ander is
[oké dat was sarcastisch..]
Ik vraag me af of het opnieuw zien en praten met 'n ex hetzelfde kan zijn als het terug zien van een oude goede vriend die je al lang niet gezien heb![]()
Nah.. ik ga zo maar 's pitten
En de kans is aanwezig dat je hierdoor je weer wat minder door gaat voelen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:09 schreef mstr het volgende:
[..]
Alleen zul je dan al die intieme momenten ook weer terug zien/denken.
Dat laatste is ook wat ik de laatste paar weken gedacht heb.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:59 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
[..]
En de kans is aanwezig dat je hierdoor je weer wat minder door gaat voelen.
Misschien is het wel andersom, en ga je jezelf er juist prettiger bij voelen.
Je ziet je ex en ziet in dat het sowies niet ging werken, wie weet?!
Natuurlijk zal je ex altijd een plekje in je hart hebben.quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:27 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik ben op dit moment ook weer meer bezig met andere meisjes, maar iets weerhoudt me er van om ook echt meer te ondernemen als een kleine flirt en een babbeltje.
Iets houdt mij nog tegen, is het mijn ex? Is het de angst om opnieuw gekwetst te worden? Is het de angst om hetzelfde door te moeten maken? De angst om mijzelf weer bloot te moeten geven?
Het is ook moeilijk om in te zien dat als ik een leuk meisje tegen kom, mijzelf weer helemaal vanaf voor af aan moet laten leren kennen en mijzelf bloot moet geven..
Relatie was 10 maanden, maar het liep al enige tijd daarvoor.quote:Op woensdag 3 juni 2009 09:14 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
[..]
Natuurlijk zal je ex altijd een plekje in je hart hebben.
Ligt natuurlijk ook hoe lang / heftig de relatie was.
Zelf denk ik regelmatig aan haar en wat we hebben gedaan, de laatste tijd helaas wat meer.
Andere vrouwen af en toe een beetje flirten maar een relatie nee.
Denk inderdaad dat het de angst is om opnieuw te worden gekwetst plus het feit dat je weer iemand meot gaan vertrouwen.
Maar goed van voor af aan beginnen hoeft niet slecht te zijn.
Je kan van bepaalde fouten leren en het nu anders aanpakken.
Ja precies en dat is alleen maar goed.quote:Op woensdag 3 juni 2009 09:51 schreef mstr het volgende:
[..]
Relatie was 10 maanden, maar het liep al enige tijd daarvoor.
Dus zeg maar een jaar. En hij was redelijk heftig om het zo maar te zeggen
Ik liep gisteravond voordat ik postte er over na te denken en moet zeggen dat ik mij er niet beter door voelde.
Flirten is leuk, maar meer niet op dit moment.
Precies, het is gewoon die angst die het tegen houdt.
Ik zeg ook niet dat het slecht hoeft te zijn, alleen je moet je er wel helemaal voor open kunnen stellen.
Anders gaat het niet werken. En dat is nu juist zo lastig.
Ik heb zeker geleerd van bepaalde dingen en die zullen niet snel opnieuw gebeuren. En ik weet nu ook dat ik bij bepaalde dingen er nu sneller wat van zou zeggen ipv het op te kroppen.
Precies.quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:08 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
[..]
Ja precies en dat is alleen maar goed.
Liefde komt ooit wel weer.
Als je er klaar voor bent!
Ja dat is inderdaad lastig.quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:15 schreef mstr het volgende:
[..]
Precies.
Alleen soms die behoefte aan wat aandacht of geknuffel is lastig.
Ja precies, of op tv enzo.quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:23 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad lastig.
Helemaal als je al die verliefde stelletjes ziet, haha.
Maar goed, kijk met dit mooie weer goed om je heen en je ziet hele mooie "dingen" rondlopen.
Een relatie heeft zo zijn voordelen maar het vrijgezel zijn ook.
Haha ja tv ook zo erg.quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:26 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja precies, of op tv enzo.
Om gek van te worden
Het heeft zeker voordelen, je kan flirten en vervolgens zonder gezeik of verplichtingen naar huis gaan.
Je woont ook in Utrecht dusquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:28 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
[..]
Haha ja tv ook zo erg.
Maar hier in t Gifpark ook hoor.
Liggen ze een beetje klef te doen op het gras en zo.
Fkliker op, doe die bende lekker op je eigen kamer!![]()
Dat blijkt wel weer.quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:31 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
Er zijn hier een beetje te veel mensen Utrecht.
Heel Utrecht word gedumpt!
Ja ok dat dan weer wel.quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:36 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat blijkt wel weer.
Heeft ook voordelen.
Dat brengt ook meer vrijgezelle dames met zich mee.
Die allemaal hetzelfde gezeik brengen, maar volgens mij zijn er veel vrouwen die dezelfde trekjes vertonen...
Er lopen er zeker genoeg rond.quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:41 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
[..]
Ja ok dat dan weer wel.
Dit weekend maar weer eens de stad in.
Moet trouwens zeggen dat er hier in Utrecht veel vrijgezelle dames zijn.
Tenminste als ik uitga zijn er genoeg te vinden.
Succes!quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:43 schreef mstr het volgende:
[..]
Er lopen er zeker genoeg rond.
Ik heb 8 juni een afspraakje staan om gezellig te gaan doen met een dame
Ze kon maar 2 uurtjes ofzo, maar voor de eerste keer afspreken is dat juist wel fijnquote:
Ja dat is inderdaadwel fijn.quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:49 schreef mstr het volgende:
[..]
Ze kon maar 2 uurtjes ofzo, maar voor de eerste keer afspreken is dat juist wel fijn
Dan wordt het als het niet gezellig is geen hele lange dag/avond.
Precies.quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:51 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaadwel fijn.
Als het niks is hoef je ook niet moeilijk te gaan doen.
Maar als het wel wat is moet je lekker je best gaan doen en er een 2e date uitslepen.
Jezus wat een heftig verhaal man!quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:16 schreef Erwin_R het volgende:
Ik heb een relatie gehad van 3 jaar, waarvan het laatste jaar samenwonen.
In het begin van onze relatie had ze veel verhalen over wat ze voordat ze mij kende zou hebben meegemaakt, daar had ze t allemaal (zogenaamd achteraf) heel moeilijk mee.
Ze zou verkracht zijn, ze zou kanker hebben gehad, en ik leefde ontzettend met haar mee en heb haar alles gegeven wat ik kon.
Totdat ik er afgelopen januari (via mijn eigen ouders en die van haar) erachter kwam dat het allemaal gelogen was, dan stort je wereld wel even in.
Ik heb een fel gesprek met haar gehad en er nog een kans gegeven.
totdat ik enkele weken daarna (afgelopen februari) erachter kwam dat ze geeneens van me gehouden heeft en alleen maar met me wilde samenwonen voor mn geld en omdat ze dicht bij school woonde en ze dan niet elke dag met de trein Veenendaal - Eindhoven hoefde.
Toen was voor mij de maat vol en heb ik haar eruit getrapt met alle spullen erachter aan ;-)
Nu voel ik me veel beter, omdat ik blij ben dat ik van dat liegende object af ben en nog veel meer.
Soms zie ik ze weleens in de trein en dan denk ik "hoe heb ik het uit kunnen houden met d'r" ze is oerlelijk geworden, en als ze mij ziet begint ze in een overvolle trein te gillen en te schreeuwen over het onrecht dat haar zogenaamd is aangedaan.
Nee ik ben blij dat ik van d'r af ben (en dat vinden mn familie en vrienden ook) en heb nu alweer een leuke, lieve eerlijke meid op t oog.
OMG dat is echt kut!quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:16 schreef Erwin_R het volgende:
Ik heb een relatie gehad van 3 jaar, waarvan het laatste jaar samenwonen.
In het begin van onze relatie had ze veel verhalen over wat ze voordat ze mij kende zou hebben meegemaakt, daar had ze t allemaal (zogenaamd achteraf) heel moeilijk mee.
Ze zou verkracht zijn, ze zou kanker hebben gehad, en ik leefde ontzettend met haar mee en heb haar alles gegeven wat ik kon.
Totdat ik er afgelopen januari (via mijn eigen ouders en die van haar) erachter kwam dat het allemaal gelogen was, dan stort je wereld wel even in.
Ik heb een fel gesprek met haar gehad en er nog een kans gegeven.
totdat ik enkele weken daarna (afgelopen februari) erachter kwam dat ze geeneens van me gehouden heeft en alleen maar met me wilde samenwonen voor mn geld en omdat ze dicht bij school woonde en ze dan niet elke dag met de trein Veenendaal - Eindhoven hoefde.
Toen was voor mij de maat vol en heb ik haar eruit getrapt met alle spullen erachter aan ;-)
Nu voel ik me veel beter, omdat ik blij ben dat ik van dat liegende object af ben en nog veel meer.
Soms zie ik ze weleens in de trein en dan denk ik "hoe heb ik het uit kunnen houden met d'r" ze is oerlelijk geworden, en als ze mij ziet begint ze in een overvolle trein te gillen en te schreeuwen over het onrecht dat haar zogenaamd is aangedaan.
Nee ik ben blij dat ik van d'r af ben (en dat vinden mn familie en vrienden ook) en heb nu alweer een leuke, lieve eerlijke meid op t oog.
Ik mocht t van d'r nooit met d'r ouders over hebben "want daar was ze zogenaamd nog niet klaar voor"quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:36 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
[..]
Jezus wat een heftig verhaal man!
Kan me voorstellen dat je goed leip bent gegaan zeg.
Maar je kreeg via haar ouders te horen dat ze alles had verzonnen?
Had je het dan nooit over die dingen met haar ouders?
In ieder geval goed dat je van haar af bent, wat zijn er toch rare mensen.
Godver wat een verhaal, lijkt wel een film!quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:47 schreef Erwin_R het volgende:
[..]
Ik mocht t van d'r nooit met d'r ouders over hebben "want daar was ze zogenaamd nog niet klaar voor"
maar ik had t het thuis met mijn ouders er wel over.
Tot het moment dat haar ouders een keer op visite kwamen bij de mijnes en mn vader er voorzichtig over begon.
Haar ouders reageerde echt zo dat ze van niets wisten.
heb je een relatie met mijn ex gehad of zo? zo goed als het zelfde verhaal welke ik heb mee gemaakt.quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:47 schreef Erwin_R het volgende:
[..]
Ik mocht t van d'r nooit met d'r ouders over hebben "want daar was ze zogenaamd nog niet klaar voor"
maar ik had t het thuis met mijn ouders er wel over.
Tot het moment dat haar ouders een keer op visite kwamen bij de mijnes en mn vader er voorzichtig over begon.
Haar ouders reageerde echt zo dat ze van niets wisten.
Nog een Utrechterquote:Op woensdag 3 juni 2009 18:42 schreef dreamzk het volgende:
Ja hoor, dreamzk heeft weer het geluk van de wereld. Vannacht niet geslapen door extreme buikpijn, blijkt dat ik een beginnende blinde darm ontsteking heb. Heb mn ex gesmst dat vanavond mischien niet doorging doordat ik zo ziek was. Staat ze 1.5uur later voor me deur, helemaal bezorgd. Soepel als ik was, geef ik haar een knuffel en 10sec later hang ik boven de wc. JEEEEEEEEEE!!!! Dat helpt het echt. Nu zit ik zwaar onder de paracetamol, dus voel me wel weer goed. Ze staat nu met mn huisgenoot te koken (ik hoef nog echt niet te eten), en zo meteen de stad in... Even kijken wat dat brengt, het is iig niet vreemd tussen ons, wel soms een stilte maar niet ongemakkelijk.
Vanavond filemon voor alle utrechtenaren, ik zal de enige gast zijn die aan de cola of water zit. En een heel knappe blonde jongedame naar wie hij wanhopig verlangt
We moeten keer een meet doenquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:19 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
Filemon.
Is het daar wat op de woensdagavond?
Verder succes vanavond en probeer alles binnen te houden.
Ja, ik geloof dat het gisteren was, of eergisteren, dat ik een liefdesverdrietmeet voorsteldequote:
Ohquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:13 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Ja, ik geloof dat het gisteren was, of eergisteren, dat ik een liefdesverdrietmeet voorstelde
quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:14 schreef mstr het volgende:
[..]
Oh
Ik had net de webcam aan bij m'n ex.
En zat met een andere leuke dame te msnen.
Zegt mn ex: Met wie zit je te msnen? Je lachte zo lief..
Hahaha die is mooi!quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:14 schreef mstr het volgende:
[..]
Oh
Ik had net de webcam aan bij m'n ex.
En zat met een andere leuke dame te msnen.
Zegt mn ex: Met wie zit je te msnen? Je lachte zo lief..
Ik: Ja met <naam>quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:44 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
[..]
Hahaha die is mooi!
Maar wat was je antwoord?
quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:52 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik: Ja met <naam>
Zij: Is ze blond?
Ik: Ja
Zij: Dan weet ik genoeg
Hahaquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:52 schreef mstr het volgende:
[..]
Vooroordeelquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:52 schreef mstr het volgende:
No offence, en leuk voor jou enzo... Maar denk je dat dit leuk is om te lezen voor de anderen in dit topic?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:48 schreef dreamzk het volgende:
(..)
En toen ik zo ontzettend ziek thuis zat, op woensdag om 14.00 ofzo, stond zij als verassing bij mij voor de deur. Toen ik hoorde dat zei het was, kon ik wel huilen van geluk. Het viel mn zus ook al op, toen zei binnenkwam lichtte ik helemaal op, kwam er weer wat uit me (ipv kots of pijnkreten). Dus we houden contact op dit moment (heb mn nieuwe blackberry dus dat komt ook goed uit) en ik zie wel hoe het gaat. Heb wel een gevoel dat het mischien nog wel goed kan komen...
Het heeft ook te maken met het loslaten van je ex.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:14 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
No offence, en leuk voor jou enzo... Maar denk je dat dit leuk is om te lezen voor de anderen in dit topic?
Als anderen er niet tegen kunnen, lezen ze er maar overheen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:39 schreef dreamzk het volgende:
Hmm mischien is het niet leuk voor jullie om te lezen, maar ik wil gewoon mn verhaal hier kwijt. Ik kan hier al mijn gevoelens/frustraties kwijt, anoniem. Als jullie dat niet fijn vinden, tja, dan moet ik er maar op letten
vind ik ook! vind het leuk voor je en hoop dat je geluk hebt :-)quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:42 schreef mstr het volgende:
[..]
Als anderen er niet tegen kunnen, lezen ze er maar overheen.
wtf, dat is wel heftig man. Je blinde darm eruit!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:48 schreef dreamzk het volgende:
Haha net uit ziekenhuis, ben woensdagnacht ingestort na het uitgaan. Ik ging eerst opeens out bij mij thuis en 30min later lag ik te creperen op de grond van de pijn. Hup, naar ziekenhuis, en donderdagmiddag om 3 uur blinde darm eruit gehaalt. Anyway, niet relevant voor dit topic. Ik kreeg echt een gevoel dat er weer een klik zat, in de filemon keek ze naar me en zat ze een beetje aan me, en ze accepteerde het als ik een beetje aan haar zat (tijdens het praten hand op haar onderrug enzo). En toen ik hier thuis instortte was zij ontzettend bezorgt, ik herrinner me nog dat ze constant tegen me zei: komt goed, lieverd. hou nog even vol, schat. Ik word gek, heb nog een kaartje van haar gehad. Dus ik weet het eventjes niet meer. Dit weekend iig eventjes uitrusten van de operatie en alles op een rijtje zetten.
En toen ik zo ontzettend ziek thuis zat, op woensdag om 14.00 ofzo, stond zij als verassing bij mij voor de deur. Toen ik hoorde dat zei het was, kon ik wel huilen van geluk. Het viel mn zus ook al op, toen zei binnenkwam lichtte ik helemaal op, kwam er weer wat uit me (ipv kots of pijnkreten). Dus we houden contact op dit moment (heb mn nieuwe blackberry dus dat komt ook goed uit) en ik zie wel hoe het gaat. Heb wel een gevoel dat het mischien nog wel goed kan komen...
Wat een aparte opmerking. Ik zou daar niet tegen kunnen als me ex zo iets zou zeggen want dan zou ik ook echt verder willen gaan of opnieuw willen beginnen (hoe je het wil noemen...)quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:37 schreef mstr het volgende:
En ze zei van: Bij mij is het zo, dat we zo weer wat zouden kunnen beginnen, maar het 'kan' gewoon niet. En dat is gewoon door meningen, gebeurtenissen en ons verlezen enzo..
Ik weet niet echt wat ik daar van moet denken..
Ik heb er ook een raar gevoel over, tenminste, raar.. Ik weet niet echt wat ik er mee aan moet.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:55 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wat een aparte opmerking. Ik zou daar niet tegen kunnen als me ex zo iets zou zeggen want dan zou ik ook echt verder willen gaan of opnieuw willen beginnen (hoe je het wil noemen...)
Lol dat is echt zwaar klote, dat jullie allebei nog gevoelens voor elkaar hebben maar dat zij niet wil door jullie geschiedenis. Is het kut tussen jullie uit gegaan?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:37 schreef mstr het volgende:
Ze had vanavond gala, ben toch even wezen kijken bij de aankomst.
Het is hier aan het einde van de straat, dus de moeite is klein.
Was wel even leuk en tegelijkertijd moeilijk om haar zo helemaal leuk in jurk en haar haar heel leuk gedaan.
Gisteravond vroeg ze ineens naar mijn gevoelens, die vraag heb ik eerlijk beantwoord.
En ik vroeg ook naar haar gevoelens. En die vertelde ze ook heerlijk.
En ze zei van: Bij mij is het zo, dat we zo weer wat zouden kunnen beginnen, maar het 'kan' gewoon niet. En dat is gewoon door meningen, gebeurtenissen en ons verlezen enzo..
Ik weet niet echt wat ik daar van moet denken..
Wat is kut? Het is uitgegaan op een manier waarop het niet uit had mogen gaan.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:20 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Lol dat is echt zwaar klote, dat jullie allebei nog gevoelens voor elkaar hebben maar dat zij niet wil door jullie geschiedenis. Is het kut tussen jullie uit gegaan?
En ik doe het nu erg rustig aan, mn buik is nog erg gevoelig. Eerst maar even revalideren en dan maar even kijken wat ik ermee moet doen, en ook even kijken of ik eens met haar kan afspreken zodat we het even over ons kunnen hebben. Ik zie wel
Even lekker egoïstisch zijn en kiezen wat het beste is voor jou. Ik gok dat het afstand nemen is (al is dat ook heel erg kut) uiteindelijk zal het wel het beste zijn.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 04:38 schreef Henk_v het volgende:
-knip-
Maar contact met haar houden vind ik ook lastig, vooral omdat ik een van haar beste 'vrienden' ben nu, dus ik voel me ook flink schuldig als ik haar negeer.
Ik weet het allemaal niet meer eigenlijk
Dat zegt idd. iedereen!quote:Op zondag 7 juni 2009 00:08 schreef Chev het volgende:
Kom er achter dat mijn ex mij een "sukkel" noemt tegen haar vrienden en blij is dat ze van me af is(achja dat zegt iedereen toch )
En dat ze ongepland zwanger werd na 3 kwart jaar bij elkaar te zijn met haar nieuwe vriend, en heeft een miskraam gehad... dat gun ik haar dus ook weer niet
Waarschijnlijk door de stresze was altijd al een streskipje en vergat wel eens de pil mmm..
Dus eigenlijk is me een hoop ellende bespaard gebleven.
Ze woont nog bij haar ouders en heeft geen baan heeft en enkele duizenden in de schulden zit, en nu op vakantie is (waar ze dat van betaald joost mag het weten)![]()
Pff heavy shit, weet niet of ik deze info wou weten, maar ik vind het wel sneu voor haar, maar ik als ik het goed begreep dat ze het nogmaals gaat proberen.. (ofwel gepland of ongepland)
Arm kind
Toch blij dat ik nu met beide benen op de grond sta
Mja, dat denk en weet ik ook eigenlijk, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaanquote:Op zondag 7 juni 2009 08:27 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Even lekker egoïstisch zijn en kiezen wat het beste is voor jou. Ik gok dat het afstand nemen is (al is dat ook heel erg kut) uiteindelijk zal het wel het beste zijn.
De zwangerschap was ongepland, en de miskraam volgde na 3 wekenquote:Op zondag 7 juni 2009 10:36 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Soms ga je aan alles twijfelen, zou dat verhaal over die miskraam wel waar zijn?
Zwanger willen worden, ondanks een miskraam terwijl je thuis woont en nog geen nagel hebt om je reet te krabben en ook pas sinds kort een relatie hebt, komt me heel onwaarschijnlijk voor.
Daar ben ik ook bang voor, toch vreemd, het is spoedig zomervakantie en daarna zit ze niet meer hier op school..quote:Op zondag 7 juni 2009 13:12 schreef Chev het volgende:
[..]
En Enneacanthus, klinkt alsof je ex ook een behoorlijk controllerende positie heeft ingenomen bij die oppas, wees voorzichtig.
Heel herkenbaar, ik heb ook jarenlang geprobeerd iets van mijn relatie te maken, met een partner waar gewoon niets mee aan te vangen is. Spijtig..quote:Op zondag 7 juni 2009 16:13 schreef single_queen het volgende:
Maar soms doet het gewoon wel heel erg zeer dat ik nog steeds van iemand hou, die ook van mij houdt, maar niet genoeg...
Ik heb geen idee in jouw situatie, maar ik weet wel dat als het niet zo lekker gaat en je beloftes maakt je die op z'n minst moet proberen na te komen.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:13 schreef single_queen het volgende:
Pfff. en ook ik ben terug...
Ik denk dat ik gewoon heel erg teleurgesteld ben, dat hij altijd zegt dat hij heel erg zijn best voor mij gaat doen... nú! en ik merk het dan vast 'snel genoeg'... (en dat geeft hoop!) Maar er verandert nooit iets...
Same here zeg maar, maar je moet gewoon tevreden zijn met wat je hebt en daarmee doorgaanquote:Op zondag 7 juni 2009 16:39 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Heel herkenbaar, ik heb ook jarenlang geprobeerd iets van mijn relatie te maken, met een partner waar gewoon niets mee aan te vangen is. Spijtig..
Ik ben ondertussen 13 maanden 'vrijgezel', en de situatie die jij schetst is zeer herkenbaar. Mijn vriendin had ook teveel moeite met mij. Ze hield nog wel van mij, maar het was niet genoeg; ze trok het niet meer.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:13 schreef single_queen het volgende:
Pfff. en ook ik ben terug...
ben al wel weer 10 maand vrijgezel... maar nog steeds ex niet kunnen loslaten (paar maanden terug nog gezoend met hem, was ook niet helemaal verstandig)...
En ergste is nog dat het mijn eigen beslissing is om het uit te maken en uit te laten... ex ging nogal slecht om met zijn leven, zichzelf dus, maar ook met mij...
Ik denk dat ik gewoon heel erg teleurgesteld ben, dat hij altijd zegt dat hij heel erg zijn best voor mij gaat doen... nú! en ik merk het dan vast 'snel genoeg'... (en dat geeft hoop!) Maar er verandert nooit iets...
struisvogeltje die ik ben! Maar goed, nog steeds wel blij dat ik het destijds heb uitgemaakt en als ik het overnieuw zou doen, zou ik het wederom precies toen en op die manier uitmaken.
Maar soms doet het gewoon wel heel erg zeer dat ik nog steeds van iemand hou, die ook van mij houdt, maar niet genoeg...
Ey gozer! Jij hier?quote:
Dat doe ik nu ook, ik probeer zoveel mogelijk 'nuttigs' te doen, maar ik slaap nog steeds constant elke nacht slechtquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:03 schreef Chev het volgende:
@iedereen
Ik ben nu op 'n paar weken na 'n jaartje single, maar wat ik hoor over m'n ex maakt me ook niet blij, soms is het beter om niks te horen hè en de boel de boel te laten, maar nieuwschierigheid is ook iets.
Maar nu weet ik wel zeker dat ik haar niet meer terug wil, al kan ze een lieve en mooie meid zijn, en betekende ze ooit mijn hele wereld, zie ik nu wel in dat ze steeds onstabieler word, wat ik wel jammer vind want ik gun haar een betere wereld, niet een waar ze voor altijd afhankelik moet blijven van anderen, en leerd om te geven ipv alleen maar te nemen, maar als iemand dat nu tegen haar zou zeggen zou ze die voor gek verklaren en zeggen dat ze gelukkig en verlieft is![]()
Mijn advies voor iedereen:
Ga leven voor jezelf en MET (en niet voor) anderen en geniet van alles, want het leven is te kort om er niet van te genieten.
Soms zal je je alleen voelen, maar wel vrij, na een tijdje een nieuwe relatie beginnen als je jezelf ondekt heb,
en als je dat niet kan of denkt dat je het niet kan, probeer dan elke dag iets zinsvol te doen al is het maar het opvouwen van je kleding of de ramen lappen om je goed te voelen over jezelf.
Ik deed dat, zette de avond van te voren een doel voor de volgende dag en dat bleef de hele dag knagen als ik het niet deed en dan deed ik het maar en voelde me iets beter
Nu kan ik koken, heb mijn eigen huis(houden), werk gaat goed en ben in een betere conditie dan ik ooit was!
Geluk dat begint bij jezelf
Achja ik ging toen 't pas uit was 5 weken aan m'n huis timmeren met mijn familie tot die bewoonwaar was, die hebben me er doorheen gesleept zeg maar.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:14 schreef Henk_v het volgende:
Dat doe ik nu ook, ik probeer zoveel mogelijk 'nuttigs' te doen, maar ik slaap nog steeds constant elke nacht slechtEn dan komen de tentamens er komende weken ook nog aan, dat gaat nog een pittige periode worden
Hoewel dat misschien juist voor afleiding gaat zorgen; daar hoop ik op
Mmh, misschien had ik ook 5 weken moeten gaan klussenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:25 schreef Chev het volgende:
[..]
Achja ik ging toen 't pas uit was 5 weken aan m'n huis timmeren met mijn familie tot die bewoonwaar was, die hebben me er doorheen gesleept zeg maar.
Daarna nog wel maanden last gehad hoor in meer en mindere mate van emotie, bier drinken met m'n beste maat en véél praten, héél veel praten tot iedereen ziek van me verhaal was, maar die beste maat bleef het rustig aan horen tot ik zelf besloot het er niet meer over te hebben (half jaartje) hehe.
Nu 'n jaar later praat ik er soms nog over met mensen die graag over dat soort dingen praten via msn en fok enzohelemaal niet erg als je het maar relatieveer als iets wat geweest is, je van geleerd heb, en goed en slechte dingen aan overgehouden heb. De herinenring blijft écht wel
Het schijnt overigens dat als je zoiets ooit heb meegemaakt na een lange relatie (gedumpt worden of het zelf heb uitgemaakt) dat de volgende keren iets makkelijker word, dat hoop ik dan maar.
Maar het liefst vind ik een liefje voor 't leven natuurlijk-->
![]()
Dat je elke dag wat nuutigs doet is heel goed!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:14 schreef Henk_v het volgende:
[..]
Dat doe ik nu ook, ik probeer zoveel mogelijk 'nuttigs' te doen, maar ik slaap nog steeds constant elke nacht slechtEn dan komen de tentamens er komende weken ook nog aan, dat gaat nog een pittige periode worden
Hoewel dat misschien juist voor afleiding gaat zorgen; daar hoop ik op
Eh.. ik ga je toch een keer waarschuwen hoor. Het hoeft niet persee onverstandig te zijn nog een keer wat op te starten, maar meestal wel.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:55 schreef dreamzk het volgende:
Net met haar vriendin gesproken, blijkt dat haar hond overleden is. Toch minder erg dan ik zou verwachtte, nog steeds kut voor haar. Morgen haar even proberen te bereiken en haar een beetje troosten
Zo en nu naar bed.
Misschien heel raar maar ik zou het toch als een hint zien dat ze je eerst wegdrukt, dan opneemt en zegt dat ze het te druk heeft en je vervolgens weer wegdrukt wanneer je haar belt.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:55 schreef dreamzk het volgende:
Net met haar vriendin gesproken, blijkt dat haar hond overleden is. Toch minder erg dan ik zou verwachtte, nog steeds kut voor haar. Morgen haar even proberen te bereiken en haar een beetje troosten
Zo en nu naar bed.
Kan toch zijn dat ze ergens druk mee was, ik belde haar in een tijdsbestek van 45minuten. En anders ja, ik ben nooit goed geweest in hintsquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:52 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Misschien heel raar maar ik zou het toch als een hint zien dat ze je eerst wegdrukt, dan opneemt en zegt dat ze het te druk heeft en je vervolgens weer wegdrukt wanneer je haar belt.
Zo zit jij hier nog steeds?!quote:
Heb ik wat leuks getypt is mijn inlog verlopenquote:
Grr..Bah! Breek me de bek niet open..quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:29 schreef Chev het volgende:
Wat werken die herinneringen toch gek.. ondanks dat je hersenen weten dat alles over en voorbij is, en je beter totaal niets meer met die ander te maken kan en wil hebben martelen ze na een jaar soms toch nog met herinneringen van goede tijdenschiet mij maar lek hehe.
Mja, dat slapen gaat wel steeds beterquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:39 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
[..]
Dat je elke dag wat nuutigs doet is heel goed!
Wat dat slapen betreft daar doe je weinig aan.
Ik had in het begin, ongeveer de eerste 2 maanden problemen om in slaap te komen.
Nu na een maand of 5 word ik steeds heel vroeg wakker, ook irritant.
Denk dat dit vanzelf wel een keer over gaat.
Probeer gewoon elke dag wat te leren voor je tentamens.
Ook al verdeel je het in 10 keer over de dag, als je maar wat doet.
Ik weet dat het makkelijk praten is maar heb het zelf ook gehad.
Herken hier ontzettend veel in, vooral dat zuipen. Gelukkig begint binnenkort de zomervakantie dus dan heb ik even wat rust. Kan ik al mn gedachten op een rijtje zetten enzo.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:26 schreef kunstfiets het volgende:
ik geef het iig op om te denken over haar heen te komen.
richt me nu maar op leven zonder haar, alsof ze is gestorven, wat misschien ook zo is van binnen bij haar.
het probleem waar ik nu heel erg mee zit is dat ik vrouwen vaak totaal niet interressant vind.
vind het heel moeilijk om echt iets bij iemand te voelen en het moet gewoon op veel punten klikken.
ga mijn zuipgedrag en gedrag nu eens aanpakken, lijkt totaal nergens meer op.
denk dat ik ook niet meer achter de dames aan ga.
gisteren moest ik gewoon aan mijn ex denken om klaar te kunnen komen![]()
het klinkt gek maar ik geniet echt niet meer van sex, voelde en voel me nu nog ranzig![]()
dit weekend 3 weken geen contact meer met haar mis haar ontzettend, mis mezelf ook.
zij had de macht om het beste in mij naar boven te halen, echt op elk gebied.
en nu verval ik dus weer in een rol die ik niet wil
Leuk is dat hè, als je elk uur van gedachte kan veranderen.quote:Op maandag 15 juni 2009 00:34 schreef Henk_v het volgende:
Ok, ik heb maar besloten om het hele loslaten gebeuren te laten schietenAls ik haar weer zie is het gevoel nog tè sterk, vind ik het/haar nog te leuk om haar los te laten. Ik weet dat als ik dat doe, dat ik me dan nog enorm veel kutter ga voelen, dus dan maar beter zo doorhobbelen, dat het hele loslaten misschien veel langer gaat duren, maar het houdt het wel een stuk draagbaarder
En daarnaast blijf ik ook het gevoel houden dat ik het haar niet aan kan doen, omdat ik een toch een beetje haar beste vriend was en nog steeds ben en zij in een enorm drukke periode zit, waar ze het echt niet kan gebruiken als ik haar laat vallen enzo
Benieuwd hoe lang ik achter deze gedachte blijf staan![]()
Hahaquote:Op maandag 15 juni 2009 00:39 schreef mstr het volgende:
[..]
Leuk is dat hè, als je elk uur van gedachte kan veranderen.
Dat is mooi.quote:Op maandag 15 juni 2009 00:41 schreef Henk_v het volgende:
[..]
Haha
Ach, ik heb wel het gevoel dat het enigszins naar 1 centrale/juiste gedachte convergeert, dus zolang ik dat gevoel heb, ben ik tevree
Wat was er vandaag dan? Je ex weer gezien?quote:Op maandag 15 juni 2009 00:46 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat is mooi.
Ik dacht er tot vandaag ook redelijk over uit te zijn, maar het valt toch vies tegen weer
Vandaag liep toch anders dan ik gehoopt had.
Nee, gezellig film gekeken met een andere dame.quote:Op maandag 15 juni 2009 00:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat was er vandaag dan? Je ex weer gezien?
Diegene van dat lachen-voor-de-webcam verhaal?quote:Op maandag 15 juni 2009 00:55 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee, gezellig film gekeken met een andere dame.
En gezoend. En toch voelt het raar.
Neequote:Op maandag 15 juni 2009 01:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Diegene van dat lachen-voor-de-webcam verhaal?
Rest hoor ik morgen wel op msn![]()
hoop dat het voor jou werktquote:Op maandag 15 juni 2009 01:18 schreef dreamzk het volgende:
Uiteindelijk is FOK weer onlinekan ik weer mn hart uitstorten en het liefdesverdriet delen
Anyway, gisteravond via mn huisgenoot een meisje leren kennen. Was net 2 weken uit met haar vriendje dus zij ging helemaal los, gegeven moment aan het tongen. Prima, afgesproken dat ze bij me kwam tukken alleen maar om lepeltje lepeltje te liggen () uiteindelijk hebben we toch sex gehad. Voelde net zoals vorige donderdag weer heel bizar, alsof ik vreemdging. Maar ja, heeft wel geholpen want vandaag de dag eigenlijk niet meer aan mn ex gedacht. Was van plan om haar vanavond te bellen, maar toch niet gedaan want dan kan ik me opeens heel kut gaan voelen...
Nu even lekker pokeren met een biertje, even genieten van het goede gevoel dat ik nu even heb. Voordat je het weet slaat het weer om en ben ik weer depressief...
Tot nu toe alleen een hersenspinsel.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:11 schreef dreamzk het volgende:
Trouwens, wat ik me net even afvroeg. Hoe zit het met de utrecht liefdesverdrietmeet? (heerlijk rijmend woord).
Vind t best een goed idee!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:11 schreef dreamzk het volgende:
Trouwens, wat ik me net even afvroeg. Hoe zit het met de utrecht liefdesverdrietmeet? (heerlijk rijmend woord).
Geen Stairway, anders krijgt de helft een zenuwinzinkingquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:05 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
[..]
Vind t best een goed idee!
Wat stel je voor?
De helft? Zeg 75%quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Geen Stairway, anders krijgt de helft een zenuwinzinking
Waar bier isquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:05 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
[..]
Vind t best een goed idee!
Wat stel je voor?
zit nu vandaag op exact 5 maanden...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:15 schreef Rest het volgende:
Bizar topic dit. Af en toe lurk ik hier wel eens en ik lees altijd herkenbare verhalen. (Nu alweer 8 maanden vrijgezel.)
Nu weer over dromen over je scharrel en je ex etc. Had ik laatst ook en ik had met beide tegelijk een relatie en ik wilde ze echt niet bedriegen en goed behandelen maar dat lukte maar niet...Echt bizar altijd dat soort dingen.
Je voelt je af en toe kut en echt alleen op de wereld en dan blijkt steeds weer dat er dus een hoop lui met dezelfde gevoelens zitten opgescheept.
Heel herkenbaar ditquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:29 schreef kunstfiets het volgende:
[..]
zit nu vandaag op exact 5 maanden...
ik kan niet zeggen dat het echt beter gaat.
ja ik eet wat beter en ben weer aangekomen.
heb mijn toevlucht in allerlei dingen gezocht en het meeste werkt tot nu toe averechts.
ik snap er ook geen fuck van, het is voorbij, het is over.
ik zou een hekel aan haar moeten hebben.
maar ik mis haar zo ontzettend, ze was echt het meisje van mijn dromen (letterlijk en figuurlijk).
een van de dingen was dat ze evenwicht en rust in mijn leven bracht.
me remde op bepaalde vlakken en extreem motiveerde op andere.
en nu vind ik nergens nog rust. vlieg van de ene plek naar de andere.
en hoe meer ik best doe om haar te vergeten hoe meer ik aan haar denk.
ik hoop echt dat dit over gaat want ik word stapelgek.
ik wil weer lekker kunnen studeren, lekker werken, stappen met vrienden, rustig op de bank zitten, uitgaan zonder te vergelijken en weer interesse krijgen in andere dames.
dat is zo naar he.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Heel herkenbaar ditIk haal ook uit weinig tot geen dingen echt voldoening, op een of andere manier
Ik blijf maar van ding naar ding vliegen, als een soort leegte-opvulling.
Ik denk dat meer mensen die 'ziekte' hebbenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:36 schreef kunstfiets het volgende:
[..]
dat is zo naar he.
ze was ook zeker niet mijn enige vriendin, heb ervoor ook een lange relatie gehad.
daar was ik bij de breuk ook kapot van maar ik had op een gegeven moment er vrede mee.
dan weet je dat het niet zo mocht zijn maar in dit geval ben ik het er niet mee eens.
ook voor mijn omgeving kwam het als een complete verrassing, de meesten zagen ons al trouwen.
maar goed, mijn pa en anderen beweren dat ik een ziekte heb of zoiets, vitaminetekort, willen dat ik naar de dokter ga :S
naja, ik zou het ook raar vinden als iemand zo van slag was. maar ik kan er niks aan doen
Hmm, ik zit nu ook op ongeveer 5 maanden.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:29 schreef kunstfiets het volgende:
[..]
zit nu vandaag op exact 5 maanden...
ik kan niet zeggen dat het echt beter gaat.
ja ik eet wat beter en ben weer aangekomen.
heb mijn toevlucht in allerlei dingen gezocht en het meeste werkt tot nu toe averechts.
ik snap er ook geen fuck van, het is voorbij, het is over.
ik zou een hekel aan haar moeten hebben.
maar ik mis haar zo ontzettend, ze was echt het meisje van mijn dromen (letterlijk en figuurlijk).
een van de dingen was dat ze evenwicht en rust in mijn leven bracht.
me remde op bepaalde vlakken en extreem motiveerde op andere.
en nu vind ik nergens nog rust. vlieg van de ene plek naar de andere.
en hoe meer ik best doe om haar te vergeten hoe meer ik aan haar denk.
ik hoop echt dat dit over gaat want ik word stapelgek.
ik wil weer lekker kunnen studeren, lekker werken, stappen met vrienden, rustig op de bank zitten, uitgaan zonder te vergelijken en weer interesse krijgen in andere dames.
was er maar iets wat ik kon doen, dit is zo machteloos.
En hoe lang is dat nu?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:31 schreef 1299 het volgende:
Ik was ook pas van roken af toen ik niet meer wist hoe lang ik gestopt was
Mmh, je trapte er bijna inquote:
kan ik me wat bij voorstellen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:29 schreef TeenWolf het volgende:
Je bent pas over je ex heen als je het niet meer over haar hebt. Ook niet om te vermelden dat je over haar heen bent op forums. Dat was bij mij zo in ieder geval.
Heel herkenbaar, mijn vrienden denken dat ik helemaal niks meer met haar te maken wil hebben en dat ik er al lang overheen ben. En als ik dan alleen ben verander ik van die stoere gast in een onzekere jongen die zn ex ontzettend mist.quote:[b]Op dinsdag 16 juni 2009 21:42 schreef kunstfiets het volgende:
ik beperk mijn commentaar tot vrienden tot: "dat kutwijf" "die trut" etc.
doe ook net alsof ik niet meer aan haar denk.
maar goed, dat zeg ik naar de buitenwereld toe, binnenin mij denk ik er helaas nog anders over.
[/b][/b]quote:[b]Op dinsdag 16 juni 2009 21:42 schreef kunstfiets het volgende:
ik vraag me ook heel erg af of ze nu dus echt gelukkig is en of ze me niet mist, ik mis haar wel.
vorige week sprak ik haar vriendin en dat heb ik helaas ff gezegd, zal uiteraard bij haar zijn beland.
daarna heb ik die vriendin ook verwijderd.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:42 schreef kunstfiets het volgende:
kan ik me wat bij voorstellen.
ik beperk mijn commentaar tot vrienden tot: "dat kutwijf" "die trut" etc.
doe ook net alsof ik niet meer aan haar denk.
maar goed, dat zeg ik naar de buitenwereld toe, binnenin mij denk ik er helaas nog anders over.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:01 schreef dreamzk het volgende:
[b]Heel herkenbaar, mijn vrienden denken dat ik helemaal niks meer met haar te maken wil hebben en dat ik er al lang overheen ben. En als ik dan alleen ben verander ik van die stoere gast in een onzekere jongen die zn ex ontzettend mist.
Grappig is dat, je hoort het vaak, als het uit is worden beide kanten voor rotte vis uitgemaakt om de vertoning op te houden dat de ander niks meer waard is voor je.quote:[b]Op zondag 7 juni 2009 00:08 schreef Chev het volgende:
Kom er achter dat mijn ex mij een "sukkel" noemt tegen haar vrienden en blij is dat ze van me af is(achja dat zegt iedereen toch )
Zeker een goed voorteken single_queen!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:58 schreef single_queen het volgende:
chev, ik werd even heel blij van je reactie op vorige pagina...
zit weer goed in mijn vel en zie zowaar weer wat leuke mannelijke exemplaren rondlopen ;-) Dat moeten goede voortekenen zijn!
Yup zo gaat dat..quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:17 schreef kunstfiets het volgende:
zo dubbelzinnig, houden van iemand is voor mij het belangrijkste, dan heb ik niks meer nodig maar aan de andere kant maakt het me ook diep ongelukkig.
ik hoop het maar soms heb ik echt extreme dippen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:21 schreef Chev het volgende:
[..]
Yup zo gaat dat..
En nu kerel, moet je weer leren van jezelf te gaan houden, voor jezelf dingen te doen en alles wat er met haar gebeurd als bijzaak gaan beschouwen, al duurt het eventjes, maar de tijd zorgt daar wel voor hoef je niks voor te doen dan gewoon je ding
Hehe weer wat geleerdquote:
sex en one night stands is niks mis mee zolang je het van elkaar weet wat je wilt.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:54 schreef Chev het volgende:
[..]
Hehe weer wat geleerd
Als je de kans krijgt iets nieuws te doen of iets nieuws te leren dan zou ik dat gewoon proberen, tenzij het tegen je princiepes ingaat natuurlijk
Hmm klinkt heel bekend, heb met meerdere vrouwen gezoend voordat ik mn ex leerde kennen en een paar gezoend daarna, en geen enkele zoen, ongeacht haar uiterlijk, was beter dan die van mn ex. Als je van iemand houdt voelt het zoveel specialer en lekkerder aan, onvergelijkbaar bij een one night stand.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:02 schreef kunstfiets het volgende:
[..]
sex en one night stands is niks mis mee zolang je het van elkaar weet wat je wilt.
ik weet nu dat ik in een one night stand geen sexuele bevrediging zocht maar gewoon het gevoel van liefde en geborgenheid wou vinden met een meisje wat totaal niet bij me past maar voorhanden was.
natuurlijk heb ik sexuele behoeftes maar dan kan ik beter een pornofilm ff opzetten.
nooit gedacht dat ik het ooit zou zeggen![]()
een kus van een meisje waarvan je houdt is 10x beter dan elke nacht een one night stand met een fotomodel.
|Je bent nu dus nog niet over haar heen?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:29 schreef TeenWolf het volgende:
Je bent pas over je ex heen als je het niet meer over haar hebt. Ook niet om te vermelden dat je over haar heen bent op forums. Dat was bij mij zo in ieder geval.
Niet meer verlieft zijn of houden van een ex is iets heel anders dan er overheen zijnquote:Op woensdag 17 juni 2009 08:35 schreef Mejuffrouw het volgende:
|Je bent nu dus nog niet over haar heen?![]()
Ik snap heel goed wat je bedoelt hoor
idd onbewust.quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:28 schreef Chev het volgende:
[..]
Niet meer verlieft zijn of houden van een ex is iets heel anders dan er overheen zijn![]()
Zoals iemand al zei, je bent pas over je ex heen als je er niet meer onbewust nog mee bezig ben.
Dat duurt wel ff
Het enige nummer dat ik uit mn kop ken is die van mn ex, wissen heeft dus geen zin.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:37 schreef kunstfiets het volgende:
soms heb ik de drang om mijn ex op te bellen en te vragen waar we mee bezig zijn.
waarom we niet gewoon weer kunnen doen wat we altijd deden, gezellig, lief, klaar staan voor elkaar.
die momenten heb ik vaak sochtends, maar ik heb haar nummer al gewist uit mijn gsm zodat ik op mijn zwakke momenten niet bel of sms.
ik hoop dat de kerel die ze nu date een eikel is
ja je gaat je bizarre dingen herinneren.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:12 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Het enige nummer dat ik uit mn kop ken is die van mn ex, wissen heeft dus geen zin.
Vannacht weer heerlijk gedroomd dat we weer samen kwamen enzo, illusie armer toen ik wakker werd. Het is zo bizar, dingen die ik normaal nooit associeerde met haar, doen mij nu zoveel pijn om te zien of te horen. Daarom ben ik ook zo blij dat ik zo meteen weer naar mn eigen kamertje ga, waar het allemaal mijn territoruim is.
Taxi is er, ik moet gaan.
Klinkt heel bekend.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:16 schreef dreamzk het volgende:
Ik ben weer eens aan het denken geweest. Alles ging goed, dacht niet veel meer aan haar en was redelijk over haar heen dacht ik...
<knip>
Ik zit nu op mn bed alleen terwijl als alles goed was ze nu naast me zou liggen en we een filmpje zouden kijken.
Is dat ooit 100% bekend?quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:27 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Even een vraag voor jullie;
Waarom is het uit?
Hoe zijn jullie uit elkaar gegaan?
Bij mij was het vrij duidelijk jaquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:15 schreef Chev het volgende:
[..]
Is dat ooit 100% bekend?![]()
Bij mij in 't kort:
Zij werd verlieft op een ander, nu 1 jaar uit.
waarom: vanuit mijn opinie --> zij overspannen en overwerkt plus heel veel onverwerkte zaken. plus dat ik denk dat ze dacht dat ik nog gek was op mijn ex en andere meidenquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:27 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Even een vraag voor jullie;
Waarom is het uit?
Hoe zijn jullie uit elkaar gegaan?
Vergeten zelf ook eerst antwoord te geven.
Waarom: Zij geloofde niet dat ik van haar hield en dacht dat ik me voor haar schaamde.
Hoe: Door middel van een discussie waarna ik erachter kwam dat ze had gelogen, ik ben opgestaan en heb haar te kennen gegeven nooit meer te willen zien of horen en ben weggegaan dat ze dood mag vallen. Niet echt wat je zegt vredelievend![]()
Ik liep testraks in de stad, en dan zie je van die lelijke gasten met een fucking leuke dame lopen, dan denk je van:quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:56 schreef Bravebart het volgende:
Weet je wat pas erg isAls er een vrouw langsloopt met dezelfde parfum. Dat je denkt van: "Jij hier?
Oooh, je bent het niet
" Is me vandaag al 2 keer gebeurd
![]()
ik liep savonds een keer door de buurt en schreeuwen paar knaapjes...wat moet zo'n mooi meisje met zo'n lelijkerdquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:58 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik liep testraks in de stad, en dan zie je van die lelijke gasten met een fucking leuke dame lopen, dan denk je van:
Ja, maar innerlijk zie je niet van buiten, snapje.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:01 schreef kunstfiets het volgende:
[..]
ik liep savonds een keer door de buurt en schreeuwen paar knaapjes...wat moet zo'n mooi meisje met zo'n lelijkerd![]()
naja, ik zag er toen ook niet super apetijtelijk uit maar ik moet zeggen dat mijn vaste relaties altijd wel erg mooi zijn![]()
gaat om innerlijk
Mja, dat schijnt normaal te zijn bij 'zien'quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:09 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, maar innerlijk zie je niet van buiten, snapje.
Je eerst indruk als je 2 mensen ziet lopen is toch puur op uiterlijk.
Ja daaromquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, dat schijnt normaal te zijn bij 'zien'
ik val in het echt wel meequote:Op donderdag 18 juni 2009 15:09 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, maar innerlijk zie je niet van buiten, snapje.
Je eerst indruk als je 2 mensen ziet lopen is toch puur op uiterlijk.
Haha ja dat was bij mijn ex ook. Ook een van de reden dat er spanningen tussen ons waren. Zij was redelijk naief en als een jongen haar probeerde te versieren dacht ze altijd dat ze gewoon vrienden wou zijn. Onder andere daardoor is ze ook 1x vreemdgegaan, daarna heeft ze haar gedrag wel aangepast. Maar voelt wel goed om naast zo een knap meisje hand in hand te lopenquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:51 schreef kunstfiets het volgende:
[..]
ik val in het echt wel mee
maar mijn ex was zo mooi dat niemand die er naast liep noig knap was.
(geen geintje)
congratsquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:55 schreef kunstfiets het volgende:
ik ben sinds gisteren weer een beetje verliefd
ff kijken of het potentie heeft
Pff ik ben eigenlijk non stop verliefd op elke meid die me lief aankijkt... Maar ik moet wel zeggen de laatste heeft wel mn hart veroverd, was echt een superleuk meisje. Alles ze gebruikte me een beetje om haar ex (van 2 weken geleden) te vergeten. Dat was echt een top wijf, maar liever mn exquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:55 schreef kunstfiets het volgende:
ik ben sinds gisteren weer een beetje verliefd
ff kijken of het potentie heeft
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 05:48 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Pff ik ben eigenlijk non stop verliefd op elke meid die me lief aankijkt... Maar ik moet wel zeggen de laatste heeft wel mn hart veroverd, was echt een superleuk meisje. Alles ze gebruikte me een beetje om haar ex (van 2 weken geleden) te vergeten. Dat was echt een top wijf, maar liever mn ex...
Heel herkenbaar.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:51 schreef kunstfiets het volgende:
[..]
ik val in het echt wel mee
maar mijn ex was zo mooi dat niemand die er naast liep noig knap was.
(geen geintje)
Precies, je komt altijd bij je ex uit. Hoe je het wendt of keertquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:20 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
[..]
haha inderdaad elke chick die ook maar 2 seconden kijkt
.
Maar jah, daarna ga je weer nadenken en vergelijken en kom je weer bij je ex uit.
Er zitten stukken in overeenkomen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:35 schreef vencodark het volgende:
Ok, het verdriet was best al endje over en vorige week best eens gewoon leuk/goed gepraat enzo.
Nu verteld ie me net dat ie morgen 2e date heeft met iemand die hij leuk vind.
Merkte dat dit toch best wel weer aankomt en het gewoon klote voelt. Weet niet zo goed wat ik erbij moet denken. Kan het gewoon niet hebben en heb een berg jaloezie in me. Het voelt tussen ons nog maar heel kort geleden. Het idee dat een ander nu zijn aandacht krijgt vind ik helemaal niks. Wat me ook een beetje tegenzit is dat hij, toen hij het uitmaakte, mede als reden opgaf dat hij nog niet toe was aan een relatie, vastigheid etc etc.
Het daten van iemand die hij leuk vind, komt dan beetje apart over. Maar misschien ligt dat aan mij.
Wil er ook ff met hem niet meer over praten. Denk dat ik dan dingen zeg die niet helemaal goed zijn. Of wat fout gaat lopen. Dat wil ik niet. Ga nu mijn gevoel enzo erover ff laten zakken.
Ben jarig vandaag maar voel me ineens helemaal niet meer blij. Kutzooi.
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:35 schreef vencodark het volgende:
Hoeft niet zo apart te zijn toch? Daten met iemand die hij leuk vindt heeft toch nog helemaal niks vasts?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:35 schreef vencodark het volgende:
Ok, het verdriet was best al endje over en vorige week best eens gewoon leuk/goed gepraat enzo.
Nu verteld ie me net dat ie morgen 2e date heeft met iemand die hij leuk vind.
Merkte dat dit toch best wel weer aankomt en het gewoon klote voelt. Weet niet zo goed wat ik erbij moet denken. Kan het gewoon niet hebben en heb een berg jaloezie in me. Het voelt tussen ons nog maar heel kort geleden. Het idee dat een ander nu zijn aandacht krijgt vind ik helemaal niks. Wat me ook een beetje tegenzit is dat hij, toen hij het uitmaakte, mede als reden opgaf dat hij nog niet toe was aan een relatie, vastigheid etc etc.
Het daten van iemand die hij leuk vind, komt dan beetje apart over. Maar misschien ligt dat aan mij.
Wil er ook ff met hem niet meer over praten. Denk dat ik dan dingen zeg die niet helemaal goed zijn. Of wat fout gaat lopen. Dat wil ik niet. Ga nu mijn gevoel enzo erover ff laten zakken.
Je zegt dat je niet meer van haar houdt maar als ik zie hoe krampachtig je hier mee bezig bent (wat begrijpelijk is, daar niet van), dan moet je daar misschien nog is bij stil staan.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:07 schreef Chev het volgende:
Oké ik zit met een dilemma..
Het gaat goed met medat is een ding, mag ook wel na 'n jaar, maar...
Over 'n paar weken is mijn broer jarig viert het in zijn stamkroeg, de kroeg waar ex met vriendje + vrienden (kennissen van me) dus ook wel eens komen.
Ze negeert me volledig en durft me niet eens aan te kijken (laf in mijn ogen), maar dat is wel best.
Ik hou niet meer van haar, dat de relatie uitging voor een ander heb ik geaccepteerd en heb daar vrede mee, maar heb nog steeds een gruwelijke hekel aan alle leugens die zij en haar ouders over en tegen mij gezegt hebben op het einde, vind ik onrechtvaardig en kan ik niet tegen en ik word er aan herinnerd iedere keer als ik haar zie.
In die kroeg ben vorig jaar op m'n broer zijn verjaardag onwijs naar de klote gegaan, nadat ze daar binnen kwam stappen met d'r nieuwe vriendje ben ik los gegaan en heb mezelf zo lam als een tor gezopen, er zijn wat vrij heftige dingen gebeurd dat me bij is gebleven, het was toen ook vrij vers.
Nu zei m'n broer al dat ze niet uitgenodigt waren en niet welkom in de kroeg, dat ze hun eruit zouden zetten als ze kwamen, maar ik heb toch zoiets, heb is een openbare kroeg, en IK ben degene die er blijkbaar nog problemen mee heeftIk krijg al maagpijn van de stres bij het idee om er heen te gaan...
Heb haar wel al een paar keer haar in die kroeg gezien, zelfs op twee hele avonden op een paar meter afstand gezeten/gestaan, dat ging wel goed.
Alleen 2 weken geleden ging het fout toen d'r nieuwe vriendje (oude kennis van me) mij een biertje aanbood weigerde ik en ging weg, en ging ik los met drinken in een andere kroeg (ook niet echt slim)
Ik durf gewoon niet te relaxen en lekker 'n biertje te pakken bang dat ze binnen komt lopen dat ik weer helemaal over de zijk ga zoals vorig jaar, ik word emo van drank zeker als ik weet dat het risico er is dat er wat gebeurd haak ik af en heb ik geen lol.
I know.. ik probeer dit los te laten, maar blijkbaar blijf ik nog ff hangen in dat proces.
Soms weet ik 100% zeker dat ik een nieuwe vriendin wil, en soms heb ik zoiets.. misschien is het wel beter zo, is verlieftheid wel iets goedsTuurlijk is het fijn, maar het verminderd wel je oordeels vermogen
![]()
Er is geen juiste beslissing, onderneem wel veel dingen, neem initiatief met nieuwe contacten opdoen, moet gewoon nog maar even gedult hebben denk ik
Nouja ik wou 't even kwijt, back to real life, een verjaardag waar ik al 'n uur laat voor ben, hopelijk word 't gezellig
Net terug van de verjaardag, denk pas m'n post even aan maar je heb 'm al volledig gequotequote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:40 schreef _Ruby_ het volgende:
Je zegt dat je niet meer van haar houdt maar als ik zie hoe krampachtig je hier mee bezig bent (wat begrijpelijk is, daar niet van), dan moet je daar misschien nog is bij stil staan.
Ik zou zeggen: doe waar jij je goed bij voelt, probeer je niet druk te maken om wat zij misschien vindt. Dat is niet belangrijk meer. Ook al denkt ze dat jij er problemen mee hebt, so what? Veranderd het iets aan jouw situatie? nee. Laat 't haar lekker denken. Tis wel jouw broer en laat die avond niet verpesten.
Dat heb ik ook, dat ik zulk soort dingen in de gaten wil houden. Maar das zeker niet omdat ik denk dat ik nog in de relatie zit en d'r niet vertrouw. Het is gewoon omdat ik het wil weten. Omdat het allemaal dingen zijn die (voor mijn gevoel) wij samen hadden moeten doen...quote:Op zondag 21 juni 2009 01:07 schreef Henk_v het volgende:
En ik ben dus enorm bijna neurotisch haar twittter en zulks aan het in de gaten houden, omdat ik op een of andere manier de hele wil weten waar ze is, wat ze aan het doen is, met wie etc.Alsof ik nog in de relatie zit en dr niet vertrouw ofzo... Ik vind mn gedrag maar raar
Voor iemand die dronken is zie ik maar weinig typefoutenquote:Op zondag 21 juni 2009 01:36 schreef Miesjel het volgende:
Even vooraf sorry voor de typfouten, ik ben dronken of op weg er naar toe.
Ik verbaas me steeds over in hoeveel dingen ze zit. Ik zit in de bios, film waar New York inzit.. En dan zit ik weer even in de relatie, dat zij daar naar toe ging met een vriendin. Het gaat echt wel steeds beter, maar het is nog lang niet over. Na 4 maanden zit het nog steeds vrij diep.
Maar er zijn nu ook momenten dat ik inzie dat ze echt niet de ware was.. dat het geloop op eieren heel erg moeilijk en vermoeiend is, dat ik wellicht heel erg ben gebruikt.
Met alcohol op loopt het allemaal een beetje door elkaar, dat is vervelend.
Ja, dat bedoelde ik ook, maar ik vergeleek het alleen met die situatiequote:Op zondag 21 juni 2009 01:16 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, dat ik zulk soort dingen in de gaten wil houden. Maar das zeker niet omdat ik denk dat ik nog in de relatie zit en d'r niet vertrouw. Het is gewoon omdat ik het wil weten. Omdat het allemaal dingen zijn die (voor mijn gevoel) wij samen hadden moeten doen...
Ok, misschien denk ik inderdaad wel te veel dat ik nog in de relatie zitmaar dat vertrouwen deel vind ik niet echt van toepassing....
Waarom geef je meneer dan nog de kans dat te doen? Je hoeft toch niet meer met hem in kontakt te komen/zijn? Of gooit hij het zout via vrienden in wonden?quote:Op zondag 21 juni 2009 09:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Nou dit gaat nog wel even duren.Meneer vind het leuk om de wond steeds weer open te halen en er gezellig zout in te gooien.
Contact vermijden is wel het gemakkelijkst. En ik denk uiteindelijk het beste voor iedereen.quote:Op zondag 21 juni 2009 10:28 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Waarom geef je meneer dan nog de kans dat te doen? Je hoeft toch niet meer met hem in kontakt te komen/zijn? Of gooit hij het zout via vrienden in wonden?
Begin ik me ook steeds meer en meer te beseffen. Vannacht weer over haar gedroomd, ik wil haar zo graag bellen nu. Maar dan denk ik weer aan vorige keer dat ik haar belde, toen werd ze ontzettend boos op me. Dus ik moet me echt inhouden.quote:Op zondag 21 juni 2009 10:37 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Contact vermijden is wel het gemakkelijkst. En ik denk uiteindelijk het beste voor iedereen.
Ik heb nog wel eens slechte dagen dat ik haar wil bellen. Vorige keer dat het uitging heb ik haar nummer gewist, maar nu ken ik het uit mijn hoofd dus veel zin heeft dat niet. Het wordt echt gemakkelijker met de tijd.quote:Op zondag 21 juni 2009 13:56 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Begin ik me ook steeds meer en meer te beseffen. Vannacht weer over haar gedroomd, ik wil haar zo graag bellen nu. Maar dan denk ik weer aan vorige keer dat ik haar belde, toen werd ze ontzettend boos op me. Dus ik moet me echt inhouden.
Scharrel kan volgens mij heel veel helpen om te vergeten, ik ben er alleen nog niet klaar voor. Loop wel een beetje aan te modderen met een meisje, maar daardoor neig ik eigenlijk alleen maar meer naar mn ex omdat mn ex zoveel leuker en beter wasquote:Op zondag 21 juni 2009 18:08 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Ik heb nog wel eens slechte dagen dat ik haar wil bellen. Vorige keer dat het uitging heb ik haar nummer gewist, maar nu ken ik het uit mijn hoofd dus veel zin heeft dat niet. Het wordt echt gemakkelijker met de tijd.
Ik zou wel graag een keer een scharrel opdoen, maar ik heb er het lef niet voor. Best een beetje jammer.
Ja ik weet 't ook niet waarom.quote:Op zondag 21 juni 2009 10:28 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Waarom geef je meneer dan nog de kans dat te doen? Je hoeft toch niet meer met hem in kontakt te komen/zijn? Of gooit hij het zout via vrienden in wonden?
Haha herken het zo erg, ik vermijd Leiden Centraal zo veel mogelijk. Heb ik gelukkig nog niet naartoe gemoeten sinds het uit is. Wel moeilijk is het als ik de trein in Utrecht neem van hetzelfde perron als de trein naar Leiden normaal gaat. Begint wel te slijten, in het begin kon ik wel huilen toen ik op hetzelfde perron stond, nu mis ik haar heel erg en herinner me goede tijden die we daar hebben gehad.quote:Op zondag 21 juni 2009 18:29 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
Afgelopen vrijdag was ik voor het eerst weer sinds een half jaar op het station waar ik 7,5 half jaar lang kwam om naar mijn ex te gaan. Een goede vriend van me woont daar ook en hij had zijn verkering ook net uit. Hij zou me ophalen van het station waar ik al meer dan duizend keer ben geweest en zo vaak afscheid heb genomen van mijn ex. Toen ik de tren uitstapte wist ik niet hoe snel ik weg moest komen.
Dit station is ook de plek waar ik mijn ex voor het laatst heb gezien.
Ik dacht dat het wel mee zou vallen na een half jaar, heb me er toch in vergist blijkbaar.
ik vermijd leiden centraal ookquote:Op zondag 21 juni 2009 22:15 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Haha herken het zo erg, ik vermijd Leiden Centraal zo veel mogelijk. Heb ik gelukkig nog niet naartoe gemoeten sinds het uit is. Wel moeilijk is het als ik de trein in Utrecht neem van hetzelfde perron als de trein naar Leiden normaal gaat. Begint wel te slijten, in het begin kon ik wel huilen toen ik op hetzelfde perron stond, nu mis ik haar heel erg en herinner me goede tijden die we daar hebben gehad.
Dat weet John Mayer dan weer mooi te verwoorden:quote:Op zondag 21 juni 2009 23:58 schreef dreamzk het volgende:
In slaap vallen heb ik uiteindelijk niet zo heel veel moeite mee, maar het wakker worden is zwaar verneukt. Ik droom bijna elke nacht van haar en alleen wakker worden voelt ook zo kut. Dan mis ik haar het meest...
Grappig, ik heb het precies andersom; in slaap vallen is killing omdat ik haar gewoon naast me mis en als ik wakker word jump ik gelijk mn bed uitquote:Op zondag 21 juni 2009 23:58 schreef dreamzk het volgende:
Ach die plekken kunnen inderdaad heel leuk zijn. Ik heb ontzettend veel goede herinneringen aan haar, en het is leuk om aan de goede tijd te denken maar het doet ook ontzettend veel pijn omdat je je dan weer beseft dat je haar kwijt bent en haar niet terug kan brengen...
In slaap vallen heb ik uiteindelijk niet zo heel veel moeite mee, maar het wakker worden is zwaar verneukt. Ik droom bijna elke nacht van haar en alleen wakker worden voelt ook zo kut. Dan mis ik haar het meest...
quote:Wie in bed stapt met beschadigd hart
geeft aan z’n droom al snel een slechte start.
Maar soms drink ik mezelf zo schadevrij, dat ik jou denk bij mij.
Waarbij je weer foto's enzo van haar gaat tegenkomenquote:Op maandag 22 juni 2009 13:53 schreef dreamzk het volgende:
Weer heerlijk verneukt wakker geworden, net in de douche heb ik even nagedacht over wat we nou precies gemeen hadden. Na een tijdje nadenken kwam ik erachter dat we vrijwel niks tot weining gemeen hadden. Ik snap eigenlijk niet waar onze klik nou zat, we hadden verschillende jeugd, leeftijdsverschil (16 tegenover 19), zij doet MBO ik WO en ga zo maar door. Het is voor mij beetje onbegrijpelijk dat we een klik hadden, want waarover had ik het nou dan met haar? Ik zou me dat niet eens meer kunnen herinneren, alleen dat we altijd veel lachten om van alles.
Anyway, ook net op facebook heeft ze haar profiel verandererd naar single. Is ook weer een klap in het gezicht, duwt je weer even op de feiten. Ben daarna foto's van ons samen gaan kijken, ook al geen goed ideenu dan maar therapeutisch mn kamer gaan opruimen
Haha nee, ik heb twee foto's van haar. Eentje ligt al goed opgeborgen en de andere staat nog steeds pontificaal op mn bureau, heb geprobeerd hem weg te halen maar dan voelt mn bureau zo leeg aanquote:Op maandag 22 juni 2009 14:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Waarbij je weer foto's enzo van haar gaat tegenkomen
gooi er een foto van een fotomodel neer.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:05 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Haha nee, ik heb twee foto's van haar. Eentje ligt al goed opgeborgen en de andere staat nog steeds pontificaal op mn bureau, heb geprobeerd hem weg te halen maar dan voelt mn bureau zo leeg aan
Haha om cliche te zijn en afgezaagt: mn ex vind ik de knapste ter wereld en niet eens adriana lima kan tegen haar op (die daarvoor mijn droomvrouw bij uitstek was)...quote:Op maandag 22 juni 2009 16:37 schreef melovechai het volgende:
[..]
gooi er een foto van een fotomodel neer.
een vriend van mij had ook een foto van zijn ex op zijn nachtkastje staan.
als ik bij hem kwam legde ik hem steeds plat of verstopte het.
hij heeft hem nu zelf ook weg gehaald
er is nog een foto op mijn kamer in een multifotohouder, maar dan wel omgedraaid zodat ik haar niet zie.
stel dat ik een hartaanval krijg of whatever dan wil ik dat ding nog kunnen grijpen en een laatste blik kunnen werpen op het meisje waarvan ik zoveel hou en die mijn hart heeft gestolen (en gebroken).
het beste en moeilijkste is om alle herinneringen van je ex weg te halen en het contact compleet verbreken...
uitgaan en leuke mensen ontmoeten en niet op zoek gaan naar vervanging van je ex maar gewoon wel open staan voor anderen....
Idd.quote:Op maandag 22 juni 2009 00:50 schreef Henk_v het volgende:
Zoals Acda & de Munnik dat mooi verwoorde:
[..]
ja dat van knapste ken ik, althans in onze ogen...quote:Op maandag 22 juni 2009 19:27 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Haha om cliche te zijn en afgezaagt: mn ex vind ik de knapste ter wereld en niet eens adriana lima kan tegen haar op (die daarvoor mijn droomvrouw bij uitstek was)...
maar van die foto heb ik eigenlijk niet eens last van, let er niet op. zodra hij weg is let ik er weer op en denk ik eraan, dus ik wacht eventjes met hem weghalen.
en die laatste alinea klinkt zo logisch maar oh zo moeilijk. als ik uitga (wat ik teveel doe laatste tijd) dan zoek ik naar vervanging en vergelijk ik iedereen met haar. werkt natuurlijk niet want ze blijft nog steeds mn droomvrouw... ik zou haar eigenlijk zo moeten haten voor wat ze heeft gedaan de laatste tijd, maar ik blijf mezelf maar voorhouden dat ze het niet zo bedoelt enzo... gelukkig helpt het lekkere weer me enorm vandaag, lekker kamer helemaal opgeruimd, geld van mn spaarrekening gehaald voor vakantie en buiten zitten met huisgenoten en een biertje, heel relaxed. blijf gezelschap de beste remedie tegen een gebroken hart vinden
Laat hem los en denk aan jezelf lightmoon, probeer een beetje te genieten van de dingen die je wel hebt.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:16 schreef lightmoon het volgende:
Pfff, was naar een feestje afgelopen zaterdag en wist dat er foto's gemaakt waren(ook groepsfoto van mij en vrienden), dus zit ik door de foto's heen te bladeren op zoek naar die bewuste foto op de website, kom ik er eentje tegen van mn ex met dr nieuwe vriend (zagen er best gelukkig uit).. Werd er misselijk van, en tis nu al 8 maanden uit
wat een super lieve reactie tnx!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:04 schreef Chev het volgende:
Jeetje Carooltje79, kan me wel voorstellen dat dit een grote deuk in het vetrouwen in mensen heeft gemaakt...
Stank voor dank heet dat.
Kan er echt geen goed woord voor over hebben die ex van je en je nichtje.. al zal die laatste waarschijnlijk compleet niet weten wat ze aan het doen is, want op die leeftijd doen veel jongeren onzinnige dingen
Vandaag is de eerste dag van de rest van je leven.
en
Het leven is te kort om er niet van te genieten.
Het is zoiezo achterbaks als mensen pas na lange tijd vreemd te zijn gegaan, of alleen al gevoelens te hebben voor een ander het uitmaken als ze daadwerkelijk al een affaire/relatie hebben.
De mentaliteit: Je oude schoenen niet wegdoen vorodat je nieuwe heb, bestaat helaas.. maar gelukkig heb ik een betere, wie de bal kaatst kan die ooit terug verwachten!
Ofwel dikke kans dat je ex en nichtje er nog wel een keer achter komen dat dit niet de manier is om een relatie op te bouwen.
We kunnen alleen de normen en waarden aanhouden die we mee gekregen hebben en op een zo waardig mogelijke manier ons leven voortzetten, ook al doen anderen dat niet.
dikke knuffel en hou je haaks Carooltje
Tjek, hoe herkenbaar. Als is de ergste pijn er bij mij wel af.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:47 schreef dreamzk het volgende:
-knip- Ergerde me soms dood aan haar, maar ik mis het ontzettend.
Klinkt heel bekend in de oren... Vroeger hadden ze dus ook al liefdesverdrietquote:Op woensdag 24 juni 2009 12:48 schreef Chev het volgende:
Difficile est deponere longum amorem - google maar
Ik denk dat je best weet dat ze beter niet langs kan komen en dat dat voor jezelf ook niet goed is..quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:58 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Klinkt heel bekend in de oren... Vroeger hadden ze dus ook al liefdesverdriet.
Vroeg ze of ze donderdag weer langskon komen. Beetje vaag beantwoord van denk het wel, moet even kijken. Anyway, zij vind mij dus redelijk leuk maar ik hoef haar helemaal niet, het enige leuke aan haar is dat ik genegenheid van een vrouw krijg, dus lekker knuffelen en samen slapen. Op dat moment is dat heerlijk maar daarna wil ik haar het liefst direct de deur uit trappen want het voelt gewoon niet goed want ze is niet mn ex... Ik weet dus niet wat ik moet doen, zal het maar even aankijken.
50/50 zou ik zeggen, geen flauw idee.quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:52 schreef lightmoon het volgende:
Ik vroeg me af of dat hyves positief was of meer een afwimpel manier
Eigenlijk wel, maar even geliefd voelen doet zoveel goed. Die paar momenten van dat je je echt weer gelukkig voelt, daar doe ik het dan voor.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:05 schreef skadhd het volgende:
[..]
Ik denk dat je best weet dat ze beter niet langs kan komen en dat dat voor jezelf ook niet goed is..
Hey Tux,quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Het is nu bijna 9 maanden uit. In het begin keek ik helemaal niet naar mannen, ik moest er niks van hebben. Maar sinds een maand of 3 ben ik begonnen mannen te bekijken zoals "keuren": hoe zien ze eruit, hoe is hun houding, hoe praten ze. Maar er is er geen 1 die kan tippen aan mijn ex.Ik wil gewoon alleen hem...
Herkenbaarquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:29 schreef F_B het volgende:
Ze had me (voor zover ik weet natuurlijk) niet gedumpt voor een ander. Het was een beetje een (erg) stressvolle tijd voor haar toen.
Dat is echt een nummer welke lekker aankomt als het (net) uit is met je vriend/vriendin... Ook zeer herkenbaarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |