Dat blijkt wel weer.quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:31 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
Er zijn hier een beetje te veel mensen Utrecht.
Heel Utrecht word gedumpt!
Ja ok dat dan weer wel.quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:36 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat blijkt wel weer.
Heeft ook voordelen.
Dat brengt ook meer vrijgezelle dames met zich mee.
Die allemaal hetzelfde gezeik brengen, maar volgens mij zijn er veel vrouwen die dezelfde trekjes vertonen...
Er lopen er zeker genoeg rond.quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:41 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
[..]
Ja ok dat dan weer wel.
Dit weekend maar weer eens de stad in.
Moet trouwens zeggen dat er hier in Utrecht veel vrijgezelle dames zijn.
Tenminste als ik uitga zijn er genoeg te vinden.
Succes!quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:43 schreef mstr het volgende:
[..]
Er lopen er zeker genoeg rond.
Ik heb 8 juni een afspraakje staan om gezellig te gaan doen met een dame
Ze kon maar 2 uurtjes ofzo, maar voor de eerste keer afspreken is dat juist wel fijnquote:
Ja dat is inderdaadwel fijn.quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:49 schreef mstr het volgende:
[..]
Ze kon maar 2 uurtjes ofzo, maar voor de eerste keer afspreken is dat juist wel fijn
Dan wordt het als het niet gezellig is geen hele lange dag/avond.
Precies.quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:51 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaadwel fijn.
Als het niks is hoef je ook niet moeilijk te gaan doen.
Maar als het wel wat is moet je lekker je best gaan doen en er een 2e date uitslepen.
Jezus wat een heftig verhaal man!quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:16 schreef Erwin_R het volgende:
Ik heb een relatie gehad van 3 jaar, waarvan het laatste jaar samenwonen.
In het begin van onze relatie had ze veel verhalen over wat ze voordat ze mij kende zou hebben meegemaakt, daar had ze t allemaal (zogenaamd achteraf) heel moeilijk mee.
Ze zou verkracht zijn, ze zou kanker hebben gehad, en ik leefde ontzettend met haar mee en heb haar alles gegeven wat ik kon.
Totdat ik er afgelopen januari (via mijn eigen ouders en die van haar) erachter kwam dat het allemaal gelogen was, dan stort je wereld wel even in.
Ik heb een fel gesprek met haar gehad en er nog een kans gegeven.
totdat ik enkele weken daarna (afgelopen februari) erachter kwam dat ze geeneens van me gehouden heeft en alleen maar met me wilde samenwonen voor mn geld en omdat ze dicht bij school woonde en ze dan niet elke dag met de trein Veenendaal - Eindhoven hoefde.
Toen was voor mij de maat vol en heb ik haar eruit getrapt met alle spullen erachter aan ;-)
Nu voel ik me veel beter, omdat ik blij ben dat ik van dat liegende object af ben en nog veel meer.
Soms zie ik ze weleens in de trein en dan denk ik "hoe heb ik het uit kunnen houden met d'r" ze is oerlelijk geworden, en als ze mij ziet begint ze in een overvolle trein te gillen en te schreeuwen over het onrecht dat haar zogenaamd is aangedaan.
Nee ik ben blij dat ik van d'r af ben (en dat vinden mn familie en vrienden ook) en heb nu alweer een leuke, lieve eerlijke meid op t oog.
OMG dat is echt kut!quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:16 schreef Erwin_R het volgende:
Ik heb een relatie gehad van 3 jaar, waarvan het laatste jaar samenwonen.
In het begin van onze relatie had ze veel verhalen over wat ze voordat ze mij kende zou hebben meegemaakt, daar had ze t allemaal (zogenaamd achteraf) heel moeilijk mee.
Ze zou verkracht zijn, ze zou kanker hebben gehad, en ik leefde ontzettend met haar mee en heb haar alles gegeven wat ik kon.
Totdat ik er afgelopen januari (via mijn eigen ouders en die van haar) erachter kwam dat het allemaal gelogen was, dan stort je wereld wel even in.
Ik heb een fel gesprek met haar gehad en er nog een kans gegeven.
totdat ik enkele weken daarna (afgelopen februari) erachter kwam dat ze geeneens van me gehouden heeft en alleen maar met me wilde samenwonen voor mn geld en omdat ze dicht bij school woonde en ze dan niet elke dag met de trein Veenendaal - Eindhoven hoefde.
Toen was voor mij de maat vol en heb ik haar eruit getrapt met alle spullen erachter aan ;-)
Nu voel ik me veel beter, omdat ik blij ben dat ik van dat liegende object af ben en nog veel meer.
Soms zie ik ze weleens in de trein en dan denk ik "hoe heb ik het uit kunnen houden met d'r" ze is oerlelijk geworden, en als ze mij ziet begint ze in een overvolle trein te gillen en te schreeuwen over het onrecht dat haar zogenaamd is aangedaan.
Nee ik ben blij dat ik van d'r af ben (en dat vinden mn familie en vrienden ook) en heb nu alweer een leuke, lieve eerlijke meid op t oog.
Ik mocht t van d'r nooit met d'r ouders over hebben "want daar was ze zogenaamd nog niet klaar voor"quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:36 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
[..]
Jezus wat een heftig verhaal man!
Kan me voorstellen dat je goed leip bent gegaan zeg.
Maar je kreeg via haar ouders te horen dat ze alles had verzonnen?
Had je het dan nooit over die dingen met haar ouders?
In ieder geval goed dat je van haar af bent, wat zijn er toch rare mensen.
Godver wat een verhaal, lijkt wel een film!quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:47 schreef Erwin_R het volgende:
[..]
Ik mocht t van d'r nooit met d'r ouders over hebben "want daar was ze zogenaamd nog niet klaar voor"
maar ik had t het thuis met mijn ouders er wel over.
Tot het moment dat haar ouders een keer op visite kwamen bij de mijnes en mn vader er voorzichtig over begon.
Haar ouders reageerde echt zo dat ze van niets wisten.
heb je een relatie met mijn ex gehad of zo? zo goed als het zelfde verhaal welke ik heb mee gemaakt.quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:47 schreef Erwin_R het volgende:
[..]
Ik mocht t van d'r nooit met d'r ouders over hebben "want daar was ze zogenaamd nog niet klaar voor"
maar ik had t het thuis met mijn ouders er wel over.
Tot het moment dat haar ouders een keer op visite kwamen bij de mijnes en mn vader er voorzichtig over begon.
Haar ouders reageerde echt zo dat ze van niets wisten.
Nog een Utrechterquote:Op woensdag 3 juni 2009 18:42 schreef dreamzk het volgende:
Ja hoor, dreamzk heeft weer het geluk van de wereld. Vannacht niet geslapen door extreme buikpijn, blijkt dat ik een beginnende blinde darm ontsteking heb. Heb mn ex gesmst dat vanavond mischien niet doorging doordat ik zo ziek was. Staat ze 1.5uur later voor me deur, helemaal bezorgd. Soepel als ik was, geef ik haar een knuffel en 10sec later hang ik boven de wc. JEEEEEEEEEE!!!! Dat helpt het echt. Nu zit ik zwaar onder de paracetamol, dus voel me wel weer goed. Ze staat nu met mn huisgenoot te koken (ik hoef nog echt niet te eten), en zo meteen de stad in... Even kijken wat dat brengt, het is iig niet vreemd tussen ons, wel soms een stilte maar niet ongemakkelijk.
Vanavond filemon voor alle utrechtenaren, ik zal de enige gast zijn die aan de cola of water zit. En een heel knappe blonde jongedame naar wie hij wanhopig verlangt
We moeten keer een meet doenquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:19 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
Filemon.
Is het daar wat op de woensdagavond?
Verder succes vanavond en probeer alles binnen te houden.
Ja, ik geloof dat het gisteren was, of eergisteren, dat ik een liefdesverdrietmeet voorsteldequote:
Ohquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:13 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Ja, ik geloof dat het gisteren was, of eergisteren, dat ik een liefdesverdrietmeet voorstelde
quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:14 schreef mstr het volgende:
[..]
Oh
Ik had net de webcam aan bij m'n ex.
En zat met een andere leuke dame te msnen.
Zegt mn ex: Met wie zit je te msnen? Je lachte zo lief..
Hahaha die is mooi!quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:14 schreef mstr het volgende:
[..]
Oh
Ik had net de webcam aan bij m'n ex.
En zat met een andere leuke dame te msnen.
Zegt mn ex: Met wie zit je te msnen? Je lachte zo lief..
Ik: Ja met <naam>quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:44 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
[..]
Hahaha die is mooi!
Maar wat was je antwoord?
quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:52 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik: Ja met <naam>
Zij: Is ze blond?
Ik: Ja
Zij: Dan weet ik genoeg
Hahaquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:52 schreef mstr het volgende:
[..]
Vooroordeelquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:52 schreef mstr het volgende:
No offence, en leuk voor jou enzo... Maar denk je dat dit leuk is om te lezen voor de anderen in dit topic?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:48 schreef dreamzk het volgende:
(..)
En toen ik zo ontzettend ziek thuis zat, op woensdag om 14.00 ofzo, stond zij als verassing bij mij voor de deur. Toen ik hoorde dat zei het was, kon ik wel huilen van geluk. Het viel mn zus ook al op, toen zei binnenkwam lichtte ik helemaal op, kwam er weer wat uit me (ipv kots of pijnkreten). Dus we houden contact op dit moment (heb mn nieuwe blackberry dus dat komt ook goed uit) en ik zie wel hoe het gaat. Heb wel een gevoel dat het mischien nog wel goed kan komen...
Het heeft ook te maken met het loslaten van je ex.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:14 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
No offence, en leuk voor jou enzo... Maar denk je dat dit leuk is om te lezen voor de anderen in dit topic?
Als anderen er niet tegen kunnen, lezen ze er maar overheen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:39 schreef dreamzk het volgende:
Hmm mischien is het niet leuk voor jullie om te lezen, maar ik wil gewoon mn verhaal hier kwijt. Ik kan hier al mijn gevoelens/frustraties kwijt, anoniem. Als jullie dat niet fijn vinden, tja, dan moet ik er maar op letten
vind ik ook! vind het leuk voor je en hoop dat je geluk hebt :-)quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:42 schreef mstr het volgende:
[..]
Als anderen er niet tegen kunnen, lezen ze er maar overheen.
wtf, dat is wel heftig man. Je blinde darm eruit!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:48 schreef dreamzk het volgende:
Haha net uit ziekenhuis, ben woensdagnacht ingestort na het uitgaan. Ik ging eerst opeens out bij mij thuis en 30min later lag ik te creperen op de grond van de pijn. Hup, naar ziekenhuis, en donderdagmiddag om 3 uur blinde darm eruit gehaalt. Anyway, niet relevant voor dit topic. Ik kreeg echt een gevoel dat er weer een klik zat, in de filemon keek ze naar me en zat ze een beetje aan me, en ze accepteerde het als ik een beetje aan haar zat (tijdens het praten hand op haar onderrug enzo). En toen ik hier thuis instortte was zij ontzettend bezorgt, ik herrinner me nog dat ze constant tegen me zei: komt goed, lieverd. hou nog even vol, schat. Ik word gek, heb nog een kaartje van haar gehad. Dus ik weet het eventjes niet meer. Dit weekend iig eventjes uitrusten van de operatie en alles op een rijtje zetten.
En toen ik zo ontzettend ziek thuis zat, op woensdag om 14.00 ofzo, stond zij als verassing bij mij voor de deur. Toen ik hoorde dat zei het was, kon ik wel huilen van geluk. Het viel mn zus ook al op, toen zei binnenkwam lichtte ik helemaal op, kwam er weer wat uit me (ipv kots of pijnkreten). Dus we houden contact op dit moment (heb mn nieuwe blackberry dus dat komt ook goed uit) en ik zie wel hoe het gaat. Heb wel een gevoel dat het mischien nog wel goed kan komen...
Wat een aparte opmerking. Ik zou daar niet tegen kunnen als me ex zo iets zou zeggen want dan zou ik ook echt verder willen gaan of opnieuw willen beginnen (hoe je het wil noemen...)quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:37 schreef mstr het volgende:
En ze zei van: Bij mij is het zo, dat we zo weer wat zouden kunnen beginnen, maar het 'kan' gewoon niet. En dat is gewoon door meningen, gebeurtenissen en ons verlezen enzo..
Ik weet niet echt wat ik daar van moet denken..
Ik heb er ook een raar gevoel over, tenminste, raar.. Ik weet niet echt wat ik er mee aan moet.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:55 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wat een aparte opmerking. Ik zou daar niet tegen kunnen als me ex zo iets zou zeggen want dan zou ik ook echt verder willen gaan of opnieuw willen beginnen (hoe je het wil noemen...)
Lol dat is echt zwaar klote, dat jullie allebei nog gevoelens voor elkaar hebben maar dat zij niet wil door jullie geschiedenis. Is het kut tussen jullie uit gegaan?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:37 schreef mstr het volgende:
Ze had vanavond gala, ben toch even wezen kijken bij de aankomst.
Het is hier aan het einde van de straat, dus de moeite is klein.
Was wel even leuk en tegelijkertijd moeilijk om haar zo helemaal leuk in jurk en haar haar heel leuk gedaan.
Gisteravond vroeg ze ineens naar mijn gevoelens, die vraag heb ik eerlijk beantwoord.
En ik vroeg ook naar haar gevoelens. En die vertelde ze ook heerlijk.
En ze zei van: Bij mij is het zo, dat we zo weer wat zouden kunnen beginnen, maar het 'kan' gewoon niet. En dat is gewoon door meningen, gebeurtenissen en ons verlezen enzo..
Ik weet niet echt wat ik daar van moet denken..
Wat is kut? Het is uitgegaan op een manier waarop het niet uit had mogen gaan.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:20 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Lol dat is echt zwaar klote, dat jullie allebei nog gevoelens voor elkaar hebben maar dat zij niet wil door jullie geschiedenis. Is het kut tussen jullie uit gegaan?
En ik doe het nu erg rustig aan, mn buik is nog erg gevoelig. Eerst maar even revalideren en dan maar even kijken wat ik ermee moet doen, en ook even kijken of ik eens met haar kan afspreken zodat we het even over ons kunnen hebben. Ik zie wel
Even lekker egoïstisch zijn en kiezen wat het beste is voor jou. Ik gok dat het afstand nemen is (al is dat ook heel erg kut) uiteindelijk zal het wel het beste zijn.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 04:38 schreef Henk_v het volgende:
-knip-
Maar contact met haar houden vind ik ook lastig, vooral omdat ik een van haar beste 'vrienden' ben nu, dus ik voel me ook flink schuldig als ik haar negeer.
Ik weet het allemaal niet meer eigenlijk
Dat zegt idd. iedereen!quote:Op zondag 7 juni 2009 00:08 schreef Chev het volgende:
Kom er achter dat mijn ex mij een "sukkel" noemt tegen haar vrienden en blij is dat ze van me af is(achja dat zegt iedereen toch )
En dat ze ongepland zwanger werd na 3 kwart jaar bij elkaar te zijn met haar nieuwe vriend, en heeft een miskraam gehad... dat gun ik haar dus ook weer niet
Waarschijnlijk door de stresze was altijd al een streskipje en vergat wel eens de pil mmm..
Dus eigenlijk is me een hoop ellende bespaard gebleven.
Ze woont nog bij haar ouders en heeft geen baan heeft en enkele duizenden in de schulden zit, en nu op vakantie is (waar ze dat van betaald joost mag het weten)![]()
Pff heavy shit, weet niet of ik deze info wou weten, maar ik vind het wel sneu voor haar, maar ik als ik het goed begreep dat ze het nogmaals gaat proberen.. (ofwel gepland of ongepland)
Arm kind
Toch blij dat ik nu met beide benen op de grond sta
Mja, dat denk en weet ik ook eigenlijk, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaanquote:Op zondag 7 juni 2009 08:27 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Even lekker egoïstisch zijn en kiezen wat het beste is voor jou. Ik gok dat het afstand nemen is (al is dat ook heel erg kut) uiteindelijk zal het wel het beste zijn.
De zwangerschap was ongepland, en de miskraam volgde na 3 wekenquote:Op zondag 7 juni 2009 10:36 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Soms ga je aan alles twijfelen, zou dat verhaal over die miskraam wel waar zijn?
Zwanger willen worden, ondanks een miskraam terwijl je thuis woont en nog geen nagel hebt om je reet te krabben en ook pas sinds kort een relatie hebt, komt me heel onwaarschijnlijk voor.
Daar ben ik ook bang voor, toch vreemd, het is spoedig zomervakantie en daarna zit ze niet meer hier op school..quote:Op zondag 7 juni 2009 13:12 schreef Chev het volgende:
[..]
En Enneacanthus, klinkt alsof je ex ook een behoorlijk controllerende positie heeft ingenomen bij die oppas, wees voorzichtig.
Heel herkenbaar, ik heb ook jarenlang geprobeerd iets van mijn relatie te maken, met een partner waar gewoon niets mee aan te vangen is. Spijtig..quote:Op zondag 7 juni 2009 16:13 schreef single_queen het volgende:
Maar soms doet het gewoon wel heel erg zeer dat ik nog steeds van iemand hou, die ook van mij houdt, maar niet genoeg...
Ik heb geen idee in jouw situatie, maar ik weet wel dat als het niet zo lekker gaat en je beloftes maakt je die op z'n minst moet proberen na te komen.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:13 schreef single_queen het volgende:
Pfff. en ook ik ben terug...
Ik denk dat ik gewoon heel erg teleurgesteld ben, dat hij altijd zegt dat hij heel erg zijn best voor mij gaat doen... nú! en ik merk het dan vast 'snel genoeg'... (en dat geeft hoop!) Maar er verandert nooit iets...
Same here zeg maar, maar je moet gewoon tevreden zijn met wat je hebt en daarmee doorgaanquote:Op zondag 7 juni 2009 16:39 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Heel herkenbaar, ik heb ook jarenlang geprobeerd iets van mijn relatie te maken, met een partner waar gewoon niets mee aan te vangen is. Spijtig..
Ik ben ondertussen 13 maanden 'vrijgezel', en de situatie die jij schetst is zeer herkenbaar. Mijn vriendin had ook teveel moeite met mij. Ze hield nog wel van mij, maar het was niet genoeg; ze trok het niet meer.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:13 schreef single_queen het volgende:
Pfff. en ook ik ben terug...
ben al wel weer 10 maand vrijgezel... maar nog steeds ex niet kunnen loslaten (paar maanden terug nog gezoend met hem, was ook niet helemaal verstandig)...
En ergste is nog dat het mijn eigen beslissing is om het uit te maken en uit te laten... ex ging nogal slecht om met zijn leven, zichzelf dus, maar ook met mij...
Ik denk dat ik gewoon heel erg teleurgesteld ben, dat hij altijd zegt dat hij heel erg zijn best voor mij gaat doen... nú! en ik merk het dan vast 'snel genoeg'... (en dat geeft hoop!) Maar er verandert nooit iets...
struisvogeltje die ik ben! Maar goed, nog steeds wel blij dat ik het destijds heb uitgemaakt en als ik het overnieuw zou doen, zou ik het wederom precies toen en op die manier uitmaken.
Maar soms doet het gewoon wel heel erg zeer dat ik nog steeds van iemand hou, die ook van mij houdt, maar niet genoeg...
Ey gozer! Jij hier?quote:
Dat doe ik nu ook, ik probeer zoveel mogelijk 'nuttigs' te doen, maar ik slaap nog steeds constant elke nacht slechtquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:03 schreef Chev het volgende:
@iedereen
Ik ben nu op 'n paar weken na 'n jaartje single, maar wat ik hoor over m'n ex maakt me ook niet blij, soms is het beter om niks te horen hè en de boel de boel te laten, maar nieuwschierigheid is ook iets.
Maar nu weet ik wel zeker dat ik haar niet meer terug wil, al kan ze een lieve en mooie meid zijn, en betekende ze ooit mijn hele wereld, zie ik nu wel in dat ze steeds onstabieler word, wat ik wel jammer vind want ik gun haar een betere wereld, niet een waar ze voor altijd afhankelik moet blijven van anderen, en leerd om te geven ipv alleen maar te nemen, maar als iemand dat nu tegen haar zou zeggen zou ze die voor gek verklaren en zeggen dat ze gelukkig en verlieft is![]()
Mijn advies voor iedereen:
Ga leven voor jezelf en MET (en niet voor) anderen en geniet van alles, want het leven is te kort om er niet van te genieten.
Soms zal je je alleen voelen, maar wel vrij, na een tijdje een nieuwe relatie beginnen als je jezelf ondekt heb,
en als je dat niet kan of denkt dat je het niet kan, probeer dan elke dag iets zinsvol te doen al is het maar het opvouwen van je kleding of de ramen lappen om je goed te voelen over jezelf.
Ik deed dat, zette de avond van te voren een doel voor de volgende dag en dat bleef de hele dag knagen als ik het niet deed en dan deed ik het maar en voelde me iets beter
Nu kan ik koken, heb mijn eigen huis(houden), werk gaat goed en ben in een betere conditie dan ik ooit was!
Geluk dat begint bij jezelf
Achja ik ging toen 't pas uit was 5 weken aan m'n huis timmeren met mijn familie tot die bewoonwaar was, die hebben me er doorheen gesleept zeg maar.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:14 schreef Henk_v het volgende:
Dat doe ik nu ook, ik probeer zoveel mogelijk 'nuttigs' te doen, maar ik slaap nog steeds constant elke nacht slechtEn dan komen de tentamens er komende weken ook nog aan, dat gaat nog een pittige periode worden
Hoewel dat misschien juist voor afleiding gaat zorgen; daar hoop ik op
Mmh, misschien had ik ook 5 weken moeten gaan klussenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:25 schreef Chev het volgende:
[..]
Achja ik ging toen 't pas uit was 5 weken aan m'n huis timmeren met mijn familie tot die bewoonwaar was, die hebben me er doorheen gesleept zeg maar.
Daarna nog wel maanden last gehad hoor in meer en mindere mate van emotie, bier drinken met m'n beste maat en véél praten, héél veel praten tot iedereen ziek van me verhaal was, maar die beste maat bleef het rustig aan horen tot ik zelf besloot het er niet meer over te hebben (half jaartje) hehe.
Nu 'n jaar later praat ik er soms nog over met mensen die graag over dat soort dingen praten via msn en fok enzohelemaal niet erg als je het maar relatieveer als iets wat geweest is, je van geleerd heb, en goed en slechte dingen aan overgehouden heb. De herinenring blijft écht wel
Het schijnt overigens dat als je zoiets ooit heb meegemaakt na een lange relatie (gedumpt worden of het zelf heb uitgemaakt) dat de volgende keren iets makkelijker word, dat hoop ik dan maar.
Maar het liefst vind ik een liefje voor 't leven natuurlijk-->
![]()
Dat je elke dag wat nuutigs doet is heel goed!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:14 schreef Henk_v het volgende:
[..]
Dat doe ik nu ook, ik probeer zoveel mogelijk 'nuttigs' te doen, maar ik slaap nog steeds constant elke nacht slechtEn dan komen de tentamens er komende weken ook nog aan, dat gaat nog een pittige periode worden
Hoewel dat misschien juist voor afleiding gaat zorgen; daar hoop ik op
Eh.. ik ga je toch een keer waarschuwen hoor. Het hoeft niet persee onverstandig te zijn nog een keer wat op te starten, maar meestal wel.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:55 schreef dreamzk het volgende:
Net met haar vriendin gesproken, blijkt dat haar hond overleden is. Toch minder erg dan ik zou verwachtte, nog steeds kut voor haar. Morgen haar even proberen te bereiken en haar een beetje troosten
Zo en nu naar bed.
Misschien heel raar maar ik zou het toch als een hint zien dat ze je eerst wegdrukt, dan opneemt en zegt dat ze het te druk heeft en je vervolgens weer wegdrukt wanneer je haar belt.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:55 schreef dreamzk het volgende:
Net met haar vriendin gesproken, blijkt dat haar hond overleden is. Toch minder erg dan ik zou verwachtte, nog steeds kut voor haar. Morgen haar even proberen te bereiken en haar een beetje troosten
Zo en nu naar bed.
Kan toch zijn dat ze ergens druk mee was, ik belde haar in een tijdsbestek van 45minuten. En anders ja, ik ben nooit goed geweest in hintsquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:52 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Misschien heel raar maar ik zou het toch als een hint zien dat ze je eerst wegdrukt, dan opneemt en zegt dat ze het te druk heeft en je vervolgens weer wegdrukt wanneer je haar belt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |