abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 juni 2009 @ 21:17:34 #101
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_69679556
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 21:14 schreef mstr het volgende:

[..]

Oh

Ik had net de webcam aan bij m'n ex.
En zat met een andere leuke dame te msnen.
Zegt mn ex: Met wie zit je te msnen? Je lachte zo lief..
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_69683498
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 21:14 schreef mstr het volgende:

[..]

Oh

Ik had net de webcam aan bij m'n ex.
En zat met een andere leuke dame te msnen.
Zegt mn ex: Met wie zit je te msnen? Je lachte zo lief..
Hahaha die is mooi!
Maar wat was je antwoord?
  woensdag 3 juni 2009 @ 22:52:21 #103
98259 mstr
Een jonge God!
pi_69683872
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 22:44 schreef 2PaCaVeLi het volgende:

[..]

Hahaha die is mooi!
Maar wat was je antwoord?
Ik: Ja met <naam>
Zij: Is ze blond?
Ik: Ja
Zij: Dan weet ik genoeg
  woensdag 3 juni 2009 @ 22:56:39 #104
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_69684084
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 22:52 schreef mstr het volgende:

[..]

Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  woensdag 3 juni 2009 @ 23:18:37 #105
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_69685250
quote:

[..]

Haha

Tevens onverkapte TVP
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_69697057
quote:
Vooroordeel
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_69702724
niet gedacht dat ik hier nog eens terug zou komen

in de vorige reeksen wel eens gepost.

tis nu bijna 5 maanden uit en ik heb nu bijna 3 weken compleet het contact verbroken in de hoop dat het dan beter zou gaan.
het domme is dat elk smsje of gesprekje je hoopt doet geven op de een of andere manier en dat is fout.

heb absoluut nog geen vrede met de breuk aangezien ik er nog steeds van overtuigd ben dat als ze haar hart had gelucht en professionele hulp had gezocht dat we 2 maanden na de breuk weer in rustig vaarwater waren gekomen.
ook haar laatste email gaf ze dat enigzins toen maar opnieuw proberen nee

het erge is dat dit meisje zo extreem veel (positieve) invloed op mij heeft gehad en dat we jarenlang zo'n sterke band hadden en dan verlies je opeens alles.
probeer niet aan haar te denken maar dat is nog steeds mission impossible.
de hele tijd door flashbacks, het eerste telefoongesprek, eerste wandeling door de nachtelijke stad waarin we uren praten.
de eerst kus, de eerste ruzie waarbij we eigenlijk extreem naar elkaar verlangden maar het niet kon.
de eerste keer dat ik de nacht bij haar doorbracht en wist dat mijn leven niet beter zou worden.

hoe ik haar na 3 maanden daten als een klein jongetje vroeg: "wil je verkering met mij"

vind het heel moeilijk om meisjes tegen te komen waarvan ik niet het gevoel heb dat het echt de helft is van mijn ex.
moet me richten op mijn studie en carriere maar gaat echt kut.
he bah, zo naar als je geen controle hebt over het lot

trouwens een utrechtmeet lijkt me wel wat, kom er niet vandaan maar wel eens wezen stappen

(ritueel foto's verbranden van onze exen )
pi_69709192
Utrecht is de woonplaats van mijn ex.. dan kan ik dus niet ofzo.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
  donderdag 4 juni 2009 @ 18:42:22 #109
98259 mstr
Een jonge God!
pi_69710367
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 12:23 schreef Chev het volgende:

[..]

Vooroordeel
En jaloersigheid.
pi_69713298
Ben benieuwd hoe het met dreamzk is afgelopen?

[ Bericht 1% gewijzigd door 2PaCaVeLi op 05-06-2009 12:02:48 ]
pi_69748028
Haha net uit ziekenhuis, ben woensdagnacht ingestort na het uitgaan. Ik ging eerst opeens out bij mij thuis en 30min later lag ik te creperen op de grond van de pijn. Hup, naar ziekenhuis, en donderdagmiddag om 3 uur blinde darm eruit gehaalt. Anyway, niet relevant voor dit topic. Ik kreeg echt een gevoel dat er weer een klik zat, in de filemon keek ze naar me en zat ze een beetje aan me, en ze accepteerde het als ik een beetje aan haar zat (tijdens het praten hand op haar onderrug enzo). En toen ik hier thuis instortte was zij ontzettend bezorgt, ik herrinner me nog dat ze constant tegen me zei: komt goed, lieverd. hou nog even vol, schat. Ik word gek, heb nog een kaartje van haar gehad. Dus ik weet het eventjes niet meer. Dit weekend iig eventjes uitrusten van de operatie en alles op een rijtje zetten.

En toen ik zo ontzettend ziek thuis zat, op woensdag om 14.00 ofzo, stond zij als verassing bij mij voor de deur. Toen ik hoorde dat zei het was, kon ik wel huilen van geluk. Het viel mn zus ook al op, toen zei binnenkwam lichtte ik helemaal op, kwam er weer wat uit me (ipv kots of pijnkreten ). Dus we houden contact op dit moment (heb mn nieuwe blackberry dus dat komt ook goed uit) en ik zie wel hoe het gaat. Heb wel een gevoel dat het mischien nog wel goed kan komen...
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_69748808
Zo, jij gaat wel ver om je ex weer terug te krijgen....

Maar, beterschap in ieder geval.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 19:14:13 #113
139230 El_Chica_Del_Fuego
Nee, ik wil geen Mac }:|
pi_69748829
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 18:48 schreef dreamzk het volgende:
(..)

En toen ik zo ontzettend ziek thuis zat, op woensdag om 14.00 ofzo, stond zij als verassing bij mij voor de deur. Toen ik hoorde dat zei het was, kon ik wel huilen van geluk. Het viel mn zus ook al op, toen zei binnenkwam lichtte ik helemaal op, kwam er weer wat uit me (ipv kots of pijnkreten ). Dus we houden contact op dit moment (heb mn nieuwe blackberry dus dat komt ook goed uit) en ik zie wel hoe het gaat. Heb wel een gevoel dat het mischien nog wel goed kan komen...
No offence, en leuk voor jou enzo... Maar denk je dat dit leuk is om te lezen voor de anderen in dit topic?
*Think outside the box*
  vrijdag 5 juni 2009 @ 19:17:04 #114
98259 mstr
Een jonge God!
pi_69748920
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 19:14 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:

[..]

No offence, en leuk voor jou enzo... Maar denk je dat dit leuk is om te lezen voor de anderen in dit topic?
Het heeft ook te maken met het loslaten van je ex.
In het begin en door sommige omstandigheden kan je weer hoop krijgen, terwijl dat soms niet 'terecht' is en dan krijg je weer een klap. Dus de hoop op dat het nog wat kan worden.
En ja, dat hoort wel in dit topic.
pi_69749716
Hmm mischien is het niet leuk voor jullie om te lezen, maar ik wil gewoon mn verhaal hier kwijt. Ik kan hier al mijn gevoelens/frustraties kwijt, anoniem. Als jullie dat niet fijn vinden, tja, dan moet ik er maar op letten
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 20:42:35 #116
98259 mstr
Een jonge God!
pi_69752206
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 19:39 schreef dreamzk het volgende:
Hmm mischien is het niet leuk voor jullie om te lezen, maar ik wil gewoon mn verhaal hier kwijt. Ik kan hier al mijn gevoelens/frustraties kwijt, anoniem. Als jullie dat niet fijn vinden, tja, dan moet ik er maar op letten
Als anderen er niet tegen kunnen, lezen ze er maar overheen.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 21:31:07 #117
70651 dyonvbaal
Baldy Nova
pi_69754019
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 20:42 schreef mstr het volgende:

[..]

Als anderen er niet tegen kunnen, lezen ze er maar overheen.
vind ik ook! vind het leuk voor je en hoop dat je geluk hebt :-)
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
  vrijdag 5 juni 2009 @ 21:37:09 #118
98259 mstr
Een jonge God!
pi_69754206
Ze had vanavond gala, ben toch even wezen kijken bij de aankomst.
Het is hier aan het einde van de straat, dus de moeite is klein.
Was wel even leuk en tegelijkertijd moeilijk om haar zo helemaal leuk in jurk en haar haar heel leuk gedaan.

Gisteravond vroeg ze ineens naar mijn gevoelens, die vraag heb ik eerlijk beantwoord.
En ik vroeg ook naar haar gevoelens. En die vertelde ze ook heerlijk.
En ze zei van: Bij mij is het zo, dat we zo weer wat zouden kunnen beginnen, maar het 'kan' gewoon niet. En dat is gewoon door meningen, gebeurtenissen en ons verlezen enzo..

Ik weet niet echt wat ik daar van moet denken..
pi_69755586
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 18:48 schreef dreamzk het volgende:
Haha net uit ziekenhuis, ben woensdagnacht ingestort na het uitgaan. Ik ging eerst opeens out bij mij thuis en 30min later lag ik te creperen op de grond van de pijn. Hup, naar ziekenhuis, en donderdagmiddag om 3 uur blinde darm eruit gehaalt. Anyway, niet relevant voor dit topic. Ik kreeg echt een gevoel dat er weer een klik zat, in de filemon keek ze naar me en zat ze een beetje aan me, en ze accepteerde het als ik een beetje aan haar zat (tijdens het praten hand op haar onderrug enzo). En toen ik hier thuis instortte was zij ontzettend bezorgt, ik herrinner me nog dat ze constant tegen me zei: komt goed, lieverd. hou nog even vol, schat. Ik word gek, heb nog een kaartje van haar gehad. Dus ik weet het eventjes niet meer. Dit weekend iig eventjes uitrusten van de operatie en alles op een rijtje zetten.

wtf, dat is wel heftig man. Je blinde darm eruit!
Je gaat inderdaad wel ver voor je ex .
Maar even serieus, hoop dat het weer wat word.
Doe in ieder geval even rustig aan wat betreft je gezondheid.
Houd ons op de hoogte, en inderdaad mensen kunnen ook over jouw verhaal heen lezen.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 22:55:01 #120
70651 dyonvbaal
Baldy Nova
pi_69756724
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 21:37 schreef mstr het volgende:

En ze zei van: Bij mij is het zo, dat we zo weer wat zouden kunnen beginnen, maar het 'kan' gewoon niet. En dat is gewoon door meningen, gebeurtenissen en ons verlezen enzo..

Wat een aparte opmerking. Ik zou daar niet tegen kunnen als me ex zo iets zou zeggen want dan zou ik ook echt verder willen gaan of opnieuw willen beginnen (hoe je het wil noemen...)
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
  vrijdag 5 juni 2009 @ 23:04:30 #121
98259 mstr
Een jonge God!
pi_69757020
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 22:55 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Wat een aparte opmerking. Ik zou daar niet tegen kunnen als me ex zo iets zou zeggen want dan zou ik ook echt verder willen gaan of opnieuw willen beginnen (hoe je het wil noemen...)
Ik heb er ook een raar gevoel over, tenminste, raar.. Ik weet niet echt wat ik er mee aan moet.
Voorlopig doe ik er maar niet teveel me en zie ik wel hoe het allemaal gaat lopen.
pi_69758979
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 21:37 schreef mstr het volgende:
Ze had vanavond gala, ben toch even wezen kijken bij de aankomst.
Het is hier aan het einde van de straat, dus de moeite is klein.
Was wel even leuk en tegelijkertijd moeilijk om haar zo helemaal leuk in jurk en haar haar heel leuk gedaan.

Gisteravond vroeg ze ineens naar mijn gevoelens, die vraag heb ik eerlijk beantwoord.
En ik vroeg ook naar haar gevoelens. En die vertelde ze ook heerlijk.

Lol dat is echt zwaar klote, dat jullie allebei nog gevoelens voor elkaar hebben maar dat zij niet wil door jullie geschiedenis. Is het kut tussen jullie uit gegaan?

En ik doe het nu erg rustig aan, mn buik is nog erg gevoelig . Eerst maar even revalideren en dan maar even kijken wat ik ermee moet doen, en ook even kijken of ik eens met haar kan afspreken zodat we het even over ons kunnen hebben. Ik zie wel
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
  zaterdag 6 juni 2009 @ 00:27:05 #123
98259 mstr
Een jonge God!
pi_69759111
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 00:20 schreef dreamzk het volgende:

[..]

Lol dat is echt zwaar klote, dat jullie allebei nog gevoelens voor elkaar hebben maar dat zij niet wil door jullie geschiedenis. Is het kut tussen jullie uit gegaan?

En ik doe het nu erg rustig aan, mn buik is nog erg gevoelig . Eerst maar even revalideren en dan maar even kijken wat ik ermee moet doen, en ook even kijken of ik eens met haar kan afspreken zodat we het even over ons kunnen hebben. Ik zie wel
Wat is kut? Het is uitgegaan op een manier waarop het niet uit had mogen gaan.
Ik was gestopt met school, daardoor gezeik en stress thuis. Zij had toetsweek.
Dus allebei gestresst en dan ga je op gegeven moment dingen zeggen, zonder echte bedoelingen, die je beter niet zou kunnen zeggen.
Daarna heeft ze er met mij niet over 4 ogen over willen praten, dit heb ik haar een tijd kwalijk genomen, logisch in mijn ogen, maar uiteindelijk toch mijzelf eroverheen gezet. Toen samen besloten dat het beter zou zijn, om het even een pauze te geven.
We zijn elkaar blijven zien en het contact is gewoon hetzelfde gebleven.

Sindsdien zijn er nog wel wat onenigheden geweest etc, maar dat is puur steeds omdezelfde dingen.
Dat is gewoon omdat we niks meer hebben, dus in principe vrij zijn, maar elkaar in bepaalde mate toch nog 'claimen' door de gevoelens die er nog wel zijn.

Maar het is al met al behoorlijk klote ja.
pi_69762090
Hier een maandje of 2 uit met mn (nu dus ex-)vriendin en ik zit nog wel eens te twijfelen of het wel uit had hoeven gaan Het is uitgegaan omdat we min of meer in een vrienden-stadium beland waren; we werden eigenlijk steeds meer vrienden dan 'lovers'. Daarom hebben we de relatie eigenlijk beëindigd, maar ik zit eigenlijk nog steeds met dr in mn hoofd, bij zo ongeveer alles wat ik doe of zie. Alles doet me aan haar herinneren, of het nou een kaart van haar is, of gewoon een t-shirt wat ik met haar gekocht heb, het leidt allemaal naar haar.

Zij daarentegen was volgens mij heel snel over me heen, want toen ik na een paar weken zei dat ik 'ons' toch wel heel erg mistte, als we elkaar weer zagen, reageerde ze zoiets van dat ons nog wel steeds was, maar dat het 'veranderd' was...

Ik heb geprobeerd haar te 'negeren' door heel weinig contact met haar te hebben maar dat werkte eigenllijk alleen maar averechts; ik verlangde steeds weer en meer naar haar.
Maar contact met haar houden vind ik ook lastig, vooral omdat ik een van haar beste 'vrienden' ben nu, dus ik voel me ook flink schuldig als ik haar negeer.

Ik weet het allemaal niet meer eigenlijk
pi_69784218
Kom er achter dat mijn ex mij een "sukkel" noemt tegen haar vrienden en blij is dat ze van me af is (achja dat zegt iedereen toch )

En dat ze ongepland zwanger werd na 3 kwart jaar bij elkaar te zijn met haar nieuwe vriend, en heeft een miskraam gehad... dat gun ik haar dus ook weer niet

Waarschijnlijk door de stres ze was altijd al een streskipje en vergat wel eens de pil mmm..

Dus eigenlijk is me een hoop ellende bespaard gebleven.
Ze woont nog bij haar ouders en heeft geen baan heeft en enkele duizenden in de schulden zit, en nu op vakantie is (waar ze dat van betaald joost mag het weten)

Pff heavy shit, weet niet of ik deze info wou weten, maar ik vind het wel sneu voor haar, maar ik als ik het goed begreep dat ze het nogmaals gaat proberen.. (ofwel gepland of ongepland)

Arm kind
Toch blij dat ik nu met beide benen op de grond sta
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')