quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:14 schreef mstr het volgende:
[..]
Oh
Ik had net de webcam aan bij m'n ex.
En zat met een andere leuke dame te msnen.
Zegt mn ex: Met wie zit je te msnen? Je lachte zo lief..
Hahaha die is mooi!quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:14 schreef mstr het volgende:
[..]
Oh
Ik had net de webcam aan bij m'n ex.
En zat met een andere leuke dame te msnen.
Zegt mn ex: Met wie zit je te msnen? Je lachte zo lief..
Ik: Ja met <naam>quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:44 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
[..]
Hahaha die is mooi!
Maar wat was je antwoord?
quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:52 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik: Ja met <naam>
Zij: Is ze blond?
Ik: Ja
Zij: Dan weet ik genoeg
Hahaquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:52 schreef mstr het volgende:
[..]
Vooroordeelquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:52 schreef mstr het volgende:
No offence, en leuk voor jou enzo... Maar denk je dat dit leuk is om te lezen voor de anderen in dit topic?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:48 schreef dreamzk het volgende:
(..)
En toen ik zo ontzettend ziek thuis zat, op woensdag om 14.00 ofzo, stond zij als verassing bij mij voor de deur. Toen ik hoorde dat zei het was, kon ik wel huilen van geluk. Het viel mn zus ook al op, toen zei binnenkwam lichtte ik helemaal op, kwam er weer wat uit me (ipv kots of pijnkreten). Dus we houden contact op dit moment (heb mn nieuwe blackberry dus dat komt ook goed uit) en ik zie wel hoe het gaat. Heb wel een gevoel dat het mischien nog wel goed kan komen...
Het heeft ook te maken met het loslaten van je ex.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:14 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
No offence, en leuk voor jou enzo... Maar denk je dat dit leuk is om te lezen voor de anderen in dit topic?
Als anderen er niet tegen kunnen, lezen ze er maar overheen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:39 schreef dreamzk het volgende:
Hmm mischien is het niet leuk voor jullie om te lezen, maar ik wil gewoon mn verhaal hier kwijt. Ik kan hier al mijn gevoelens/frustraties kwijt, anoniem. Als jullie dat niet fijn vinden, tja, dan moet ik er maar op letten
vind ik ook! vind het leuk voor je en hoop dat je geluk hebt :-)quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:42 schreef mstr het volgende:
[..]
Als anderen er niet tegen kunnen, lezen ze er maar overheen.
wtf, dat is wel heftig man. Je blinde darm eruit!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:48 schreef dreamzk het volgende:
Haha net uit ziekenhuis, ben woensdagnacht ingestort na het uitgaan. Ik ging eerst opeens out bij mij thuis en 30min later lag ik te creperen op de grond van de pijn. Hup, naar ziekenhuis, en donderdagmiddag om 3 uur blinde darm eruit gehaalt. Anyway, niet relevant voor dit topic. Ik kreeg echt een gevoel dat er weer een klik zat, in de filemon keek ze naar me en zat ze een beetje aan me, en ze accepteerde het als ik een beetje aan haar zat (tijdens het praten hand op haar onderrug enzo). En toen ik hier thuis instortte was zij ontzettend bezorgt, ik herrinner me nog dat ze constant tegen me zei: komt goed, lieverd. hou nog even vol, schat. Ik word gek, heb nog een kaartje van haar gehad. Dus ik weet het eventjes niet meer. Dit weekend iig eventjes uitrusten van de operatie en alles op een rijtje zetten.
En toen ik zo ontzettend ziek thuis zat, op woensdag om 14.00 ofzo, stond zij als verassing bij mij voor de deur. Toen ik hoorde dat zei het was, kon ik wel huilen van geluk. Het viel mn zus ook al op, toen zei binnenkwam lichtte ik helemaal op, kwam er weer wat uit me (ipv kots of pijnkreten). Dus we houden contact op dit moment (heb mn nieuwe blackberry dus dat komt ook goed uit) en ik zie wel hoe het gaat. Heb wel een gevoel dat het mischien nog wel goed kan komen...
Wat een aparte opmerking. Ik zou daar niet tegen kunnen als me ex zo iets zou zeggen want dan zou ik ook echt verder willen gaan of opnieuw willen beginnen (hoe je het wil noemen...)quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:37 schreef mstr het volgende:
En ze zei van: Bij mij is het zo, dat we zo weer wat zouden kunnen beginnen, maar het 'kan' gewoon niet. En dat is gewoon door meningen, gebeurtenissen en ons verlezen enzo..
Ik weet niet echt wat ik daar van moet denken..
Ik heb er ook een raar gevoel over, tenminste, raar.. Ik weet niet echt wat ik er mee aan moet.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:55 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wat een aparte opmerking. Ik zou daar niet tegen kunnen als me ex zo iets zou zeggen want dan zou ik ook echt verder willen gaan of opnieuw willen beginnen (hoe je het wil noemen...)
Lol dat is echt zwaar klote, dat jullie allebei nog gevoelens voor elkaar hebben maar dat zij niet wil door jullie geschiedenis. Is het kut tussen jullie uit gegaan?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:37 schreef mstr het volgende:
Ze had vanavond gala, ben toch even wezen kijken bij de aankomst.
Het is hier aan het einde van de straat, dus de moeite is klein.
Was wel even leuk en tegelijkertijd moeilijk om haar zo helemaal leuk in jurk en haar haar heel leuk gedaan.
Gisteravond vroeg ze ineens naar mijn gevoelens, die vraag heb ik eerlijk beantwoord.
En ik vroeg ook naar haar gevoelens. En die vertelde ze ook heerlijk.
En ze zei van: Bij mij is het zo, dat we zo weer wat zouden kunnen beginnen, maar het 'kan' gewoon niet. En dat is gewoon door meningen, gebeurtenissen en ons verlezen enzo..
Ik weet niet echt wat ik daar van moet denken..
Wat is kut? Het is uitgegaan op een manier waarop het niet uit had mogen gaan.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:20 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Lol dat is echt zwaar klote, dat jullie allebei nog gevoelens voor elkaar hebben maar dat zij niet wil door jullie geschiedenis. Is het kut tussen jullie uit gegaan?
En ik doe het nu erg rustig aan, mn buik is nog erg gevoelig. Eerst maar even revalideren en dan maar even kijken wat ik ermee moet doen, en ook even kijken of ik eens met haar kan afspreken zodat we het even over ons kunnen hebben. Ik zie wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |