Ik was daar voor een eerlijk gesprek, na ruim 2 uur praten kwam ik erachter dat ze loog over bepaalde zaken. Ik had haar van te voren al gewaarschuwd volkomen eerlijk te zijn omdat ze wist dat ik anders boos zou worden. Ik heb altijd engelengeduld gehad met haar maar ik kan er erg slecht tegen wanneer mensen tegen me liegen en dan vooral degene met wie ik jaren samen ben geweest en beter zou moeten weten. Toen ik erachter kwam ben ik opgestaan, haar gevraagd waarom ik er was omdat wanneer ze niet eerlijk was een gesprek toch geen zin had, ik ben naar de deur gelopen. Zij vroeg waarom het zo moest lopen en gaf aan dat ze het jammer vond. Ik heb haar toen laten weten dat wanneer ze eerlijk was geweest het niet zo had hoeven te gaan en dat ze dood kon vallen/ik haar nooit meer wilde zien. Ik ben echt maanden verschrikkelijk kwaad geweest (ben dan ook niet voor rede vatbaar). Ik heb haar toen een brief geschreven over hoe en waarom en voor mij was het toen al voor een groot gedeelte verwerkt. Toen kreeg ik een brief terug en dat heeft ook zeker geholpen in het verwerkingsproces. Ik kan nu af en toe nog niet geloven hoe iemand zo egocentrisch en totaal blind voor haar eigen tekortkomingen kan zijn. Ik heb toen een 2e brief geschreven en heb deze nog steeds niet gepost omdat het voor mij nu een afgesloten hoofdstuk is.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:02 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Jij hebt dus een brief geschreven met al je gevoelens tegenover haar en daarna opgestuurd naar haar? Hmm klinkt opzich wel als een goed idee, omdat je dan al je gevoelens rustig op papier kan zetten. Als je met haar praat kan het zijn dat je boos word, verdrietig word ofzo en dat je dan dingen zegt die je niet meent. Mischien zou ik ook zoiets moeten doen en dan die brief woensdag aan haar geven. Want mij kennende raak ik geirriteerd en word ik boos en zeg onrationele dingen (ja, ik kan soms heel vervelend zijn in ruzies).
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:24 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Schrijf een brief!
Het ging uit met mijn ex en dat ging verre van vreedzaam. Ik ben erg lang verschrikkelijk kwaad geweest totdat ik op het lumineuzeidee kwam om een brief te schrijven. Je gevoelens op papier zetten lucht verschrikkelijk op (had ik zelf nooit gedacht).
Ik kreeg een brief terug, believe me ik was verschrikkelijk blij dat het uit was.
Maarre succes
Een brief schrijven helpt je je eigen gedachten op en rijtje te zetten.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:42 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
Vlak voordat het bij mij uitging heb ik haar ook een brief gestuurd.
De brief heeft niet echt geholpen maar ik kon wel wat dingen kwijt.
Kreeg laatst van een vriend een tip om sowieso te gaan schrijven.
Gewoon elke dag een stukje hoe jij je voelt en wat je meemaakt.
Belangrijk is dat je gewoon lekker naar buiten gaat,
Zelf vond ik dit in ht begin wel moeilijk omdat ik hier in Utrecht overal met mijn ex geweest ben.
Gelukkig word dit na verloop van tijd minder en ga je plekken opzoeken waar je nog nooit samen bent geweest.
Ik heb alles wat me aan haar herrinerd mijn kamer uitgeflikkerd.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:03 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Nja, dat zegt wsl. genoeg - het is bij mij echt niet serieus genoeg geweest om 'm zelfs zover in mijn kamer te laten, jah..ankeren, ofzo.
Ik voel me nu inmiddels ook helemaal niet meer zo als gisteravond laat. Maar vanavond wsl. weer wel. En zo blijft het enorm hard op en neer gaan... en daar kan ik gewoon nauwelijks mee omgaan...![]()
En ja, Utrecht... als er nou nog meer mensen met liefdesverdriet uit dit stadje rondhangen hier, what about a liefdesverdrietmeet![]()
Ik heb al eens een meeting georganiseerd met 5 mensen in Amsterdam omwijs gezelligquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:34 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
Ik heb alles wat me aan haar herrinerd mijn kamer uitgeflikkerd.
Dat je gevoel nu zo hard op en neer gaat is normaal hoor.
En hier zeggen we wel dat het minder word maar dat is nu moeilijk te geloven, dat snap ik.
Op dit moment doe je er weinig aan.
Een liefdesverdriet meet? Gaan we toch niet met z'n allen zitten janken he?
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:57 schreef dreamzk het volgende:
En bij een liefdesverdrietmeet gaan janken is een beetje saai, ik zeg eerder lekker gaan zuipen en vieren dat we vrijgezel zijn. Daar zitten ook positieve punten bij.
Ooh goede tip voor mij, maar soms wel lastig.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:45 schreef Malebolgia het volgende:
ben er achter aan het komen dat NIET loslaten soms de beste optie is (namelijk als dat na verloop van tijd wederzijds blijkt te zijn).
Ook leuk als de ander al een jaar lang bij een ander isquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:07 schreef Daisass het volgende:
[..]
Ooh goede tip voor mij, maar soms wel lastig.
Dus jullie zijn nu weer terug bij elkaar?quote:Op zondag 31 mei 2009 23:45 schreef Malebolgia het volgende:
ben er achter aan het komen dat NIET loslaten soms de beste optie is (namelijk als dat na verloop van tijd wederzijds blijkt te zijn).
Alleen zul je dan al die intieme momenten ook weer terug zien/denken.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:25 schreef Chev het volgende:
[..]
Ook leuk als de ander al een jaar lang bij een ander is
[oké dat was sarcastisch..]
Ik vraag me af of het opnieuw zien en praten met 'n ex hetzelfde kan zijn als het terug zien van een oude goede vriend die je al lang niet gezien heb![]()
Nah.. ik ga zo maar 's pitten
En de kans is aanwezig dat je hierdoor je weer wat minder door gaat voelen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:09 schreef mstr het volgende:
[..]
Alleen zul je dan al die intieme momenten ook weer terug zien/denken.
Dat laatste is ook wat ik de laatste paar weken gedacht heb.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:59 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
[..]
En de kans is aanwezig dat je hierdoor je weer wat minder door gaat voelen.
Misschien is het wel andersom, en ga je jezelf er juist prettiger bij voelen.
Je ziet je ex en ziet in dat het sowies niet ging werken, wie weet?!
Natuurlijk zal je ex altijd een plekje in je hart hebben.quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:27 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik ben op dit moment ook weer meer bezig met andere meisjes, maar iets weerhoudt me er van om ook echt meer te ondernemen als een kleine flirt en een babbeltje.
Iets houdt mij nog tegen, is het mijn ex? Is het de angst om opnieuw gekwetst te worden? Is het de angst om hetzelfde door te moeten maken? De angst om mijzelf weer bloot te moeten geven?
Het is ook moeilijk om in te zien dat als ik een leuk meisje tegen kom, mijzelf weer helemaal vanaf voor af aan moet laten leren kennen en mijzelf bloot moet geven..
Relatie was 10 maanden, maar het liep al enige tijd daarvoor.quote:Op woensdag 3 juni 2009 09:14 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
[..]
Natuurlijk zal je ex altijd een plekje in je hart hebben.
Ligt natuurlijk ook hoe lang / heftig de relatie was.
Zelf denk ik regelmatig aan haar en wat we hebben gedaan, de laatste tijd helaas wat meer.
Andere vrouwen af en toe een beetje flirten maar een relatie nee.
Denk inderdaad dat het de angst is om opnieuw te worden gekwetst plus het feit dat je weer iemand meot gaan vertrouwen.
Maar goed van voor af aan beginnen hoeft niet slecht te zijn.
Je kan van bepaalde fouten leren en het nu anders aanpakken.
Ja precies en dat is alleen maar goed.quote:Op woensdag 3 juni 2009 09:51 schreef mstr het volgende:
[..]
Relatie was 10 maanden, maar het liep al enige tijd daarvoor.
Dus zeg maar een jaar. En hij was redelijk heftig om het zo maar te zeggen
Ik liep gisteravond voordat ik postte er over na te denken en moet zeggen dat ik mij er niet beter door voelde.
Flirten is leuk, maar meer niet op dit moment.
Precies, het is gewoon die angst die het tegen houdt.
Ik zeg ook niet dat het slecht hoeft te zijn, alleen je moet je er wel helemaal voor open kunnen stellen.
Anders gaat het niet werken. En dat is nu juist zo lastig.
Ik heb zeker geleerd van bepaalde dingen en die zullen niet snel opnieuw gebeuren. En ik weet nu ook dat ik bij bepaalde dingen er nu sneller wat van zou zeggen ipv het op te kroppen.
Precies.quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:08 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
[..]
Ja precies en dat is alleen maar goed.
Liefde komt ooit wel weer.
Als je er klaar voor bent!
Ja dat is inderdaad lastig.quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:15 schreef mstr het volgende:
[..]
Precies.
Alleen soms die behoefte aan wat aandacht of geknuffel is lastig.
Ja precies, of op tv enzo.quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:23 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad lastig.
Helemaal als je al die verliefde stelletjes ziet, haha.
Maar goed, kijk met dit mooie weer goed om je heen en je ziet hele mooie "dingen" rondlopen.
Een relatie heeft zo zijn voordelen maar het vrijgezel zijn ook.
Haha ja tv ook zo erg.quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:26 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja precies, of op tv enzo.
Om gek van te worden
Het heeft zeker voordelen, je kan flirten en vervolgens zonder gezeik of verplichtingen naar huis gaan.
Je woont ook in Utrecht dusquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:28 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
[..]
Haha ja tv ook zo erg.
Maar hier in t Gifpark ook hoor.
Liggen ze een beetje klef te doen op het gras en zo.
Fkliker op, doe die bende lekker op je eigen kamer!![]()
Dat blijkt wel weer.quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:31 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
Er zijn hier een beetje te veel mensen Utrecht.
Heel Utrecht word gedumpt!
Ja ok dat dan weer wel.quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:36 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat blijkt wel weer.
Heeft ook voordelen.
Dat brengt ook meer vrijgezelle dames met zich mee.
Die allemaal hetzelfde gezeik brengen, maar volgens mij zijn er veel vrouwen die dezelfde trekjes vertonen...
Er lopen er zeker genoeg rond.quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:41 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
[..]
Ja ok dat dan weer wel.
Dit weekend maar weer eens de stad in.
Moet trouwens zeggen dat er hier in Utrecht veel vrijgezelle dames zijn.
Tenminste als ik uitga zijn er genoeg te vinden.
Succes!quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:43 schreef mstr het volgende:
[..]
Er lopen er zeker genoeg rond.
Ik heb 8 juni een afspraakje staan om gezellig te gaan doen met een dame
Ze kon maar 2 uurtjes ofzo, maar voor de eerste keer afspreken is dat juist wel fijnquote:
Ja dat is inderdaadwel fijn.quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:49 schreef mstr het volgende:
[..]
Ze kon maar 2 uurtjes ofzo, maar voor de eerste keer afspreken is dat juist wel fijn
Dan wordt het als het niet gezellig is geen hele lange dag/avond.
Precies.quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:51 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaadwel fijn.
Als het niks is hoef je ook niet moeilijk te gaan doen.
Maar als het wel wat is moet je lekker je best gaan doen en er een 2e date uitslepen.
Jezus wat een heftig verhaal man!quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:16 schreef Erwin_R het volgende:
Ik heb een relatie gehad van 3 jaar, waarvan het laatste jaar samenwonen.
In het begin van onze relatie had ze veel verhalen over wat ze voordat ze mij kende zou hebben meegemaakt, daar had ze t allemaal (zogenaamd achteraf) heel moeilijk mee.
Ze zou verkracht zijn, ze zou kanker hebben gehad, en ik leefde ontzettend met haar mee en heb haar alles gegeven wat ik kon.
Totdat ik er afgelopen januari (via mijn eigen ouders en die van haar) erachter kwam dat het allemaal gelogen was, dan stort je wereld wel even in.
Ik heb een fel gesprek met haar gehad en er nog een kans gegeven.
totdat ik enkele weken daarna (afgelopen februari) erachter kwam dat ze geeneens van me gehouden heeft en alleen maar met me wilde samenwonen voor mn geld en omdat ze dicht bij school woonde en ze dan niet elke dag met de trein Veenendaal - Eindhoven hoefde.
Toen was voor mij de maat vol en heb ik haar eruit getrapt met alle spullen erachter aan ;-)
Nu voel ik me veel beter, omdat ik blij ben dat ik van dat liegende object af ben en nog veel meer.
Soms zie ik ze weleens in de trein en dan denk ik "hoe heb ik het uit kunnen houden met d'r" ze is oerlelijk geworden, en als ze mij ziet begint ze in een overvolle trein te gillen en te schreeuwen over het onrecht dat haar zogenaamd is aangedaan.
Nee ik ben blij dat ik van d'r af ben (en dat vinden mn familie en vrienden ook) en heb nu alweer een leuke, lieve eerlijke meid op t oog.
OMG dat is echt kut!quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:16 schreef Erwin_R het volgende:
Ik heb een relatie gehad van 3 jaar, waarvan het laatste jaar samenwonen.
In het begin van onze relatie had ze veel verhalen over wat ze voordat ze mij kende zou hebben meegemaakt, daar had ze t allemaal (zogenaamd achteraf) heel moeilijk mee.
Ze zou verkracht zijn, ze zou kanker hebben gehad, en ik leefde ontzettend met haar mee en heb haar alles gegeven wat ik kon.
Totdat ik er afgelopen januari (via mijn eigen ouders en die van haar) erachter kwam dat het allemaal gelogen was, dan stort je wereld wel even in.
Ik heb een fel gesprek met haar gehad en er nog een kans gegeven.
totdat ik enkele weken daarna (afgelopen februari) erachter kwam dat ze geeneens van me gehouden heeft en alleen maar met me wilde samenwonen voor mn geld en omdat ze dicht bij school woonde en ze dan niet elke dag met de trein Veenendaal - Eindhoven hoefde.
Toen was voor mij de maat vol en heb ik haar eruit getrapt met alle spullen erachter aan ;-)
Nu voel ik me veel beter, omdat ik blij ben dat ik van dat liegende object af ben en nog veel meer.
Soms zie ik ze weleens in de trein en dan denk ik "hoe heb ik het uit kunnen houden met d'r" ze is oerlelijk geworden, en als ze mij ziet begint ze in een overvolle trein te gillen en te schreeuwen over het onrecht dat haar zogenaamd is aangedaan.
Nee ik ben blij dat ik van d'r af ben (en dat vinden mn familie en vrienden ook) en heb nu alweer een leuke, lieve eerlijke meid op t oog.
Ik mocht t van d'r nooit met d'r ouders over hebben "want daar was ze zogenaamd nog niet klaar voor"quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:36 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
[..]
Jezus wat een heftig verhaal man!
Kan me voorstellen dat je goed leip bent gegaan zeg.
Maar je kreeg via haar ouders te horen dat ze alles had verzonnen?
Had je het dan nooit over die dingen met haar ouders?
In ieder geval goed dat je van haar af bent, wat zijn er toch rare mensen.
Godver wat een verhaal, lijkt wel een film!quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:47 schreef Erwin_R het volgende:
[..]
Ik mocht t van d'r nooit met d'r ouders over hebben "want daar was ze zogenaamd nog niet klaar voor"
maar ik had t het thuis met mijn ouders er wel over.
Tot het moment dat haar ouders een keer op visite kwamen bij de mijnes en mn vader er voorzichtig over begon.
Haar ouders reageerde echt zo dat ze van niets wisten.
heb je een relatie met mijn ex gehad of zo? zo goed als het zelfde verhaal welke ik heb mee gemaakt.quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:47 schreef Erwin_R het volgende:
[..]
Ik mocht t van d'r nooit met d'r ouders over hebben "want daar was ze zogenaamd nog niet klaar voor"
maar ik had t het thuis met mijn ouders er wel over.
Tot het moment dat haar ouders een keer op visite kwamen bij de mijnes en mn vader er voorzichtig over begon.
Haar ouders reageerde echt zo dat ze van niets wisten.
Nog een Utrechterquote:Op woensdag 3 juni 2009 18:42 schreef dreamzk het volgende:
Ja hoor, dreamzk heeft weer het geluk van de wereld. Vannacht niet geslapen door extreme buikpijn, blijkt dat ik een beginnende blinde darm ontsteking heb. Heb mn ex gesmst dat vanavond mischien niet doorging doordat ik zo ziek was. Staat ze 1.5uur later voor me deur, helemaal bezorgd. Soepel als ik was, geef ik haar een knuffel en 10sec later hang ik boven de wc. JEEEEEEEEEE!!!! Dat helpt het echt. Nu zit ik zwaar onder de paracetamol, dus voel me wel weer goed. Ze staat nu met mn huisgenoot te koken (ik hoef nog echt niet te eten), en zo meteen de stad in... Even kijken wat dat brengt, het is iig niet vreemd tussen ons, wel soms een stilte maar niet ongemakkelijk.
Vanavond filemon voor alle utrechtenaren, ik zal de enige gast zijn die aan de cola of water zit. En een heel knappe blonde jongedame naar wie hij wanhopig verlangt
We moeten keer een meet doenquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:19 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
Filemon.
Is het daar wat op de woensdagavond?
Verder succes vanavond en probeer alles binnen te houden.
Ja, ik geloof dat het gisteren was, of eergisteren, dat ik een liefdesverdrietmeet voorsteldequote:
Ohquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:13 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Ja, ik geloof dat het gisteren was, of eergisteren, dat ik een liefdesverdrietmeet voorstelde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |