abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69634357
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 01:02 schreef dreamzk het volgende:

[..]

Jij hebt dus een brief geschreven met al je gevoelens tegenover haar en daarna opgestuurd naar haar? Hmm klinkt opzich wel als een goed idee, omdat je dan al je gevoelens rustig op papier kan zetten. Als je met haar praat kan het zijn dat je boos word, verdrietig word ofzo en dat je dan dingen zegt die je niet meent. Mischien zou ik ook zoiets moeten doen en dan die brief woensdag aan haar geven. Want mij kennende raak ik geirriteerd en word ik boos en zeg onrationele dingen (ja, ik kan soms heel vervelend zijn in ruzies ).
Ik was daar voor een eerlijk gesprek, na ruim 2 uur praten kwam ik erachter dat ze loog over bepaalde zaken. Ik had haar van te voren al gewaarschuwd volkomen eerlijk te zijn omdat ze wist dat ik anders boos zou worden. Ik heb altijd engelengeduld gehad met haar maar ik kan er erg slecht tegen wanneer mensen tegen me liegen en dan vooral degene met wie ik jaren samen ben geweest en beter zou moeten weten. Toen ik erachter kwam ben ik opgestaan, haar gevraagd waarom ik er was omdat wanneer ze niet eerlijk was een gesprek toch geen zin had, ik ben naar de deur gelopen. Zij vroeg waarom het zo moest lopen en gaf aan dat ze het jammer vond. Ik heb haar toen laten weten dat wanneer ze eerlijk was geweest het niet zo had hoeven te gaan en dat ze dood kon vallen/ik haar nooit meer wilde zien. Ik ben echt maanden verschrikkelijk kwaad geweest (ben dan ook niet voor rede vatbaar). Ik heb haar toen een brief geschreven over hoe en waarom en voor mij was het toen al voor een groot gedeelte verwerkt. Toen kreeg ik een brief terug en dat heeft ook zeker geholpen in het verwerkingsproces. Ik kan nu af en toe nog niet geloven hoe iemand zo egocentrisch en totaal blind voor haar eigen tekortkomingen kan zijn. Ik heb toen een 2e brief geschreven en heb deze nog steeds niet gepost omdat het voor mij nu een afgesloten hoofdstuk is.

Samenvatting: schrijf een brief, dat lucht enorm op.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_69634922
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 00:24 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Schrijf een brief!

Het ging uit met mijn ex en dat ging verre van vreedzaam. Ik ben erg lang verschrikkelijk kwaad geweest totdat ik op het lumineuze idee kwam om een brief te schrijven. Je gevoelens op papier zetten lucht verschrikkelijk op (had ik zelf nooit gedacht).

Ik kreeg een brief terug, believe me ik was verschrikkelijk blij dat het uit was.

Maarre succes
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 12:42 schreef 2PaCaVeLi het volgende:

Vlak voordat het bij mij uitging heb ik haar ook een brief gestuurd.
De brief heeft niet echt geholpen maar ik kon wel wat dingen kwijt.

Kreeg laatst van een vriend een tip om sowieso te gaan schrijven.
Gewoon elke dag een stukje hoe jij je voelt en wat je meemaakt.

Belangrijk is dat je gewoon lekker naar buiten gaat,
Zelf vond ik dit in ht begin wel moeilijk omdat ik hier in Utrecht overal met mijn ex geweest ben.
Gelukkig word dit na verloop van tijd minder en ga je plekken opzoeken waar je nog nooit samen bent geweest.
Een brief schrijven helpt je je eigen gedachten op en rijtje te zetten.

Een zeer emotioneel, en onzinnig gesprek in de eerste 2 weken en 3 weken daar op volgend vol nutteloze en zelfmartelende msn voer (ofwel totaal 5 weken contact gehouden), had ik besloten om een 3 maanden contact break te hebben met mijn ex.

Ze was de dag dat ze het uitmaakte al bij hem, en ik kon dus niks anders doen dan aanhoren wat ze allemaal deed met hem samen via msn, ze hield zich niet aan de afspraak en smste me elke week met iets onzinnigs en onpersoonlijks, ik denk om een reactie uit te lokken.. ik stuurde niks terug i.v.m. de afspraak.

Ze stuurde me na ongeveer een maand een berichtje dat ik helemaal geen contact meer hoefde te zoeken, ik heb mijn woord gehouden en haar niet gebeld zoals eerder afgesproken.

Ik kon dus niets meer kwijt Ik heb 3 1/2 week over een brief gedaan, en heb deze op de dag dat onze afspraak voorbij was, de 3 maanden deze opgestuurd.

Haar antwoord nog geen halve dag/nacht later was zeer pijnlijk, confronterend (met haar gedrag) en beschuldigend, maar ook ondoordacht aldus de conclusie van zeker een 10 tal mensen die deze hebben gelezen.

Nu, bijna een jaar later, had ik afgelopen nacht een droom dat ik weer vol pijn en verdriet tegen een vage kennis (vrouwelijk) in tranen alles probeerde te vertellen tot in elk detail kwam alles voorbij, vaak wakker geworden en weer gaan slapen.

edit: Natuurlijk onzin dat ik vol emotie e.e.a uitleg aan iemand die ik zowat niet ken, maargoed het zal wel iets te maken hebben met mijn rechtvaardigheids gevoel

Ik ben bereid om alles wat er gebeurd is nadat de problemen begonnen in de relatie te vergeten, te leven in het nu en haar nooit meer te zien, haar als een herinnering weg te laten vagen, maar dat kan ik nog niet helemaal om wat voor leugens en onlogische verwijten er door haar en anderen gezegd zijn over en aan mij, die ik zelfs een tijd lang heb gelooft (zelf straffing en/of twijfel) en de pijn die ze mij daar mee heeft aangedaan, voel me soms nog alleen.

Het leven is niet eerlijk, maar wel rechtvaardig, daar geloof ik wel in.
Zij gaat door op een roze wolk en ik ben keihard door een kater van een half jaar gegaan, kapot gegaan en opnieuw gaan leven.

Hier ben ik harder en sterker door geworden, en toch blijf ik mezelf, maar ben niet van plan dit nog een keer mee te hoeven maken, al heb je er niet volledige controle over natuurlijk.

Ik geniet van een hoop dingen maar een leuke vrouw om een relatie mee te beginnen heb ik nog niet ontmoet, ik ben best wel kieskeurig en zoek iemand die mij boeit ipv iemand die mij tijdelijk kan aanvullen, dit betekend dat ik langer moet wachten en zoeken, maar ik bewandel altijd wel een lastigere weg dan sommige anderen mensen dat kunnen, maar zo ben ik.

Ik ben er van overtuigt dat als ik lekker door blijf leven dat ik tegen iemand aan loop die de moeite waard is als je de kansen die je krijgt maar bennut en niet je voorbij laat gaan!

[ Bericht 0% gewijzigd door Chev op 02-06-2009 16:41:48 ]
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_69637321
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 14:03 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:

[..]

Nja, dat zegt wsl. genoeg - het is bij mij echt niet serieus genoeg geweest om 'm zelfs zover in mijn kamer te laten, jah..ankeren, ofzo.
Ik voel me nu inmiddels ook helemaal niet meer zo als gisteravond laat. Maar vanavond wsl. weer wel. En zo blijft het enorm hard op en neer gaan... en daar kan ik gewoon nauwelijks mee omgaan...

En ja, Utrecht... als er nou nog meer mensen met liefdesverdriet uit dit stadje rondhangen hier, what about a liefdesverdrietmeet
Ik heb alles wat me aan haar herrinerd mijn kamer uitgeflikkerd.
Dat je gevoel nu zo hard op en neer gaat is normaal hoor.
En hier zeggen we wel dat het minder word maar dat is nu moeilijk te geloven, dat snap ik.

Op dit moment doe je er weinig aan.
Een liefdesverdriet meet? Gaan we toch niet met z'n allen zitten janken he?
pi_69637992
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 16:34 schreef 2PaCaVeLi het volgende:

Ik heb alles wat me aan haar herrinerd mijn kamer uitgeflikkerd.
Dat je gevoel nu zo hard op en neer gaat is normaal hoor.
En hier zeggen we wel dat het minder word maar dat is nu moeilijk te geloven, dat snap ik.

Op dit moment doe je er weinig aan.
Een liefdesverdriet meet? Gaan we toch niet met z'n allen zitten janken he?
Ik heb al eens een meeting georganiseerd met 5 mensen in Amsterdam omwijs gezellig

En het shit gevoel word zeker minder hoor Vaak genoeg ben ik echt super gelukkig en happy nu na bijna een jaar alleen , en zit lekkerder in mijn vel dan ooit en voel een hoop positieve dingen mijn leven veranderen doordat ik beter in het leven sta.

Ik hield zielsveel van haar maar ze was niet goed voor me, en ik was niet goed genoeg meer voor haar blijkbaar, ik leverde té veel in en cijferde mezelf weg, een les geleerd zeg maar.. ze werd verlieft op een ander heeft me in die periode veel pijn gedaan maar je word er sterker door met een traantje zeg maar

Als ik het allemaal over kon doen zou ik het zeker doen, maar een toekomst met haar zie ik niet meer gebeuren, ook al zegt mijn hart dat die het liever anders had gezien.

Daarentegen als ik dit niet had mee gemaakt had ik nooit geweten hoe het was, en was ik niet zo sterk geweest als ik nu ben, alles heeft zijn voor-en-nadelen blijkbaar en het leven gaat door, hoe kut dat ook soms klinkt.

Alleen het alleen zijn wend niet echt altijd persoonlijk heb ik liever een goede relatie dan dat ik vrijgezel ben, maar dat is altijd zo, als je in een relatie zit wil je soms vrijer zijn als je geen relatie heb wil je soms gebondener zijn, balans is ook iets goeds.

Probeer te genieten van het nu, denk met plezier terug aan de leuke dingen die je samen had, vergeet de pijn en ellende en maak wat leuks van je leven, ga wat doen en lach als een boer met kiespijn wanneer je het kan en de zon gaat weer opnieuw schijnen voor je
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_69638021
Ik kan er iig steeds beter tegen. Eerst had ik geen zin om mn bed in te kruipen of zelfs mn kamer in te gaan omdat ik wist dat ik dan in een zwaar dal zou gaan. Nu valt het wel mee, in bed denk ik nog wel aan haar, maar dan wat muziek op en proberen aan betere dingen te denken (zoals de 20miljoen jackpot van de loterij ).

En bij een liefdesverdrietmeet gaan janken is een beetje saai, ik zeg eerder lekker gaan zuipen en vieren dat we vrijgezel zijn. Daar zitten ook positieve punten bij.

PS: Mischien dat ik nu iets te vrolijk klink maar ik heb net mijn hele kamer opgeruimd en straks maar eens het huis zelf, werkt therapeutisch voor mij. Lekker raam vol open en muziek aan, geeft je een heerlijk gevoel
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_69643110
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 16:57 schreef dreamzk het volgende:

En bij een liefdesverdrietmeet gaan janken is een beetje saai, ik zeg eerder lekker gaan zuipen en vieren dat we vrijgezel zijn. Daar zitten ook positieve punten bij.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 20:09:15 #57
139230 El_Chica_Del_Fuego
Nee, ik wil geen Mac }:|
pi_69644358
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 19:31 schreef 2PaCaVeLi het volgende:

[..]

Ja ik ben ook voor!
*Think outside the box*
  dinsdag 2 juni 2009 @ 21:07:36 #58
257702 Daisass
Don't say a word.
pi_69647065
quote:
Op zondag 31 mei 2009 23:45 schreef Malebolgia het volgende:
ben er achter aan het komen dat NIET loslaten soms de beste optie is (namelijk als dat na verloop van tijd wederzijds blijkt te zijn).
Ooh goede tip voor mij, maar soms wel lastig.
pi_69647789
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 21:07 schreef Daisass het volgende:

[..]

Ooh goede tip voor mij, maar soms wel lastig.
Ook leuk als de ander al een jaar lang bij een ander is
[oké dat was sarcastisch..]

Ik vraag me af of het opnieuw zien en praten met 'n ex hetzelfde kan zijn als het terug zien van een oude goede vriend die je al lang niet gezien heb

Nah.. ik ga zo maar 's pitten
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_69648762
quote:
Op zondag 31 mei 2009 23:45 schreef Malebolgia het volgende:
ben er achter aan het komen dat NIET loslaten soms de beste optie is (namelijk als dat na verloop van tijd wederzijds blijkt te zijn).
Dus jullie zijn nu weer terug bij elkaar?
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
pi_69651494
-edit-

[ Bericht 97% gewijzigd door Mordreth op 02-06-2009 23:05:07 (spam) ]
  dinsdag 2 juni 2009 @ 23:09:11 #62
98259 mstr
Een jonge God!
pi_69651864
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 21:25 schreef Chev het volgende:

[..]

Ook leuk als de ander al een jaar lang bij een ander is
[oké dat was sarcastisch..]

Ik vraag me af of het opnieuw zien en praten met 'n ex hetzelfde kan zijn als het terug zien van een oude goede vriend die je al lang niet gezien heb

Nah.. ik ga zo maar 's pitten
Alleen zul je dan al die intieme momenten ook weer terug zien/denken.
pi_69653308
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 20:09 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:

[..]

Ja ik ben ook voor!
aaaaahhhhww!

In ieder geval succes vanavond met het in slaap komen.
pi_69653412
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 23:09 schreef mstr het volgende:

[..]

Alleen zul je dan al die intieme momenten ook weer terug zien/denken.
En de kans is aanwezig dat je hierdoor je weer wat minder door gaat voelen.
Misschien is het wel andersom, en ga je jezelf er juist prettiger bij voelen.
Je ziet je ex en ziet in dat het sowies niet ging werken, wie weet?!
pi_69654012
Diepe haat heeft bij mij de overhand gemomen.
  woensdag 3 juni 2009 @ 00:27:56 #66
98259 mstr
Een jonge God!
pi_69654087
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 23:59 schreef 2PaCaVeLi het volgende:

[..]

En de kans is aanwezig dat je hierdoor je weer wat minder door gaat voelen.
Misschien is het wel andersom, en ga je jezelf er juist prettiger bij voelen.
Je ziet je ex en ziet in dat het sowies niet ging werken, wie weet?!
Dat laatste is ook wat ik de laatste paar weken gedacht heb.

Maar op de een of andere manier blijft ze toch een speciaal plekje houden waarbij ik niet weet wat ik er nou mee aan moet.
Er zijn toch nog bepaalde gevoelens. Al zijn die een stuk minder als bijv. een maand geleden.
Maar weg zijn ze niet.

En ik denk, dat het onder de juiste omstandigheden weer op kan bloeien als we het allebei de kans zouden geven.
Dat maakt het ook wel extra moeilijk.

Ik ben op dit moment ook weer meer bezig met andere meisjes, maar iets weerhoudt me er van om ook echt meer te ondernemen als een kleine flirt en een babbeltje.
Iets houdt mij nog tegen, is het mijn ex? Is het de angst om opnieuw gekwetst te worden? Is het de angst om hetzelfde door te moeten maken? De angst om mijzelf weer bloot te moeten geven?
Het is ook moeilijk om in te zien dat als ik een leuk meisje tegen kom, mijzelf weer helemaal vanaf voor af aan moet laten leren kennen en mijzelf bloot moet geven..

Het oude vertrouwde blijft van mijn ex, die ik nog regelmatig zie, blijft dus nog hangen. Alsof het lekker makkelijk is zegmaar. Zij kent mij, ze weet hoe ik ben en daar heb ik voldoende aan.
Terwijl ik ook zit te wachten op iemand die op mij wacht als ik thuis kom en lieve dingen smst etc.

Oftewel, ik zit tussen twee vuren in.
pi_69654550
Godver, net een gesprek met mn ex gehad. Bizar genoeg was dit het beste gesprek sinds dat het uitging, we lachten om elkaars grappen en morgen gaan we elkaar weer zien. MAAR, ze is er op gedrukt dat ze mijn spullen meeneemt om terug te geven, terwijl er een paar skischoenen bij zitten die ze dus een hele treinreis moet meesjouwen. Ik bood haar aan om ze een andere keer op te halen, wat ze weigerde. Dit zie ik dus als een teken dat het na morgenavond helemaal klaar is. Ze blijft mischien nog slapen nadat we wat gaan drinken (waar ik op hoop en eigenlijk ook vanuit ging), maar ze neemt een tering vervelende vriendin mee, waar ik dus geen zin in heb. Hopelijk kan mijn zusje haar overhalen om te blijven. Dan kan ik het nog een keer proberen.

Dit is weer een dip, wordt nog een moeilijke avond morgen. Ik zal haar dus even alleen moeten kunnen nemen en even een goede gesprek met haar hebben over hoe het nu verder gaat. Als ze dat niet eens wil, dan hoef ik haar echt niet eens meer te zien. Maakt het wel makkelijker
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
pi_69656581
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 00:27 schreef mstr het volgende:

[..]
Ik ben op dit moment ook weer meer bezig met andere meisjes, maar iets weerhoudt me er van om ook echt meer te ondernemen als een kleine flirt en een babbeltje.
Iets houdt mij nog tegen, is het mijn ex? Is het de angst om opnieuw gekwetst te worden? Is het de angst om hetzelfde door te moeten maken? De angst om mijzelf weer bloot te moeten geven?
Het is ook moeilijk om in te zien dat als ik een leuk meisje tegen kom, mijzelf weer helemaal vanaf voor af aan moet laten leren kennen en mijzelf bloot moet geven..
Natuurlijk zal je ex altijd een plekje in je hart hebben.
Ligt natuurlijk ook hoe lang / heftig de relatie was.
Zelf denk ik regelmatig aan haar en wat we hebben gedaan, de laatste tijd helaas wat meer.

Andere vrouwen af en toe een beetje flirten maar een relatie nee.
Denk inderdaad dat het de angst is om opnieuw te worden gekwetst plus het feit dat je weer iemand meot gaan vertrouwen.

Maar goed van voor af aan beginnen hoeft niet slecht te zijn.
Je kan van bepaalde fouten leren en het nu anders aanpakken.
  woensdag 3 juni 2009 @ 09:51:55 #69
98259 mstr
Een jonge God!
pi_69657216
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 09:14 schreef 2PaCaVeLi het volgende:

[..]

Natuurlijk zal je ex altijd een plekje in je hart hebben.
Ligt natuurlijk ook hoe lang / heftig de relatie was.
Zelf denk ik regelmatig aan haar en wat we hebben gedaan, de laatste tijd helaas wat meer.

Andere vrouwen af en toe een beetje flirten maar een relatie nee.
Denk inderdaad dat het de angst is om opnieuw te worden gekwetst plus het feit dat je weer iemand meot gaan vertrouwen.

Maar goed van voor af aan beginnen hoeft niet slecht te zijn.
Je kan van bepaalde fouten leren en het nu anders aanpakken.
Relatie was 10 maanden, maar het liep al enige tijd daarvoor.
Dus zeg maar een jaar. En hij was redelijk heftig om het zo maar te zeggen
Ik liep gisteravond voordat ik postte er over na te denken en moet zeggen dat ik mij er niet beter door voelde.

Flirten is leuk, maar meer niet op dit moment.
Precies, het is gewoon die angst die het tegen houdt.

Ik zeg ook niet dat het slecht hoeft te zijn, alleen je moet je er wel helemaal voor open kunnen stellen.
Anders gaat het niet werken. En dat is nu juist zo lastig.
Ik heb zeker geleerd van bepaalde dingen en die zullen niet snel opnieuw gebeuren. En ik weet nu ook dat ik bij bepaalde dingen er nu sneller wat van zou zeggen ipv het op te kroppen.
pi_69657536
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 09:51 schreef mstr het volgende:

[..]

Relatie was 10 maanden, maar het liep al enige tijd daarvoor.
Dus zeg maar een jaar. En hij was redelijk heftig om het zo maar te zeggen
Ik liep gisteravond voordat ik postte er over na te denken en moet zeggen dat ik mij er niet beter door voelde.

Flirten is leuk, maar meer niet op dit moment.
Precies, het is gewoon die angst die het tegen houdt.

Ik zeg ook niet dat het slecht hoeft te zijn, alleen je moet je er wel helemaal voor open kunnen stellen.
Anders gaat het niet werken. En dat is nu juist zo lastig.
Ik heb zeker geleerd van bepaalde dingen en die zullen niet snel opnieuw gebeuren. En ik weet nu ook dat ik bij bepaalde dingen er nu sneller wat van zou zeggen ipv het op te kroppen.
Ja precies en dat is alleen maar goed.
Liefde komt ooit wel weer.
Als je er klaar voor bent!
  woensdag 3 juni 2009 @ 10:15:20 #71
98259 mstr
Een jonge God!
pi_69657673
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 10:08 schreef 2PaCaVeLi het volgende:

[..]

Ja precies en dat is alleen maar goed.
Liefde komt ooit wel weer.
Als je er klaar voor bent!
Precies.
Alleen soms die behoefte aan wat aandacht of geknuffel is lastig.
pi_69661430
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 10:15 schreef mstr het volgende:

[..]

Precies.
Alleen soms die behoefte aan wat aandacht of geknuffel is lastig.
Ja dat is inderdaad lastig.
Helemaal als je al die verliefde stelletjes ziet , haha.

Maar goed, kijk met dit mooie weer goed om je heen en je ziet hele mooie "dingen" rondlopen.
Een relatie heeft zo zijn voordelen maar het vrijgezel zijn ook.
  woensdag 3 juni 2009 @ 12:26:34 #73
98259 mstr
Een jonge God!
pi_69661514
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 12:23 schreef 2PaCaVeLi het volgende:

[..]

Ja dat is inderdaad lastig.
Helemaal als je al die verliefde stelletjes ziet , haha.

Maar goed, kijk met dit mooie weer goed om je heen en je ziet hele mooie "dingen" rondlopen.
Een relatie heeft zo zijn voordelen maar het vrijgezel zijn ook.
Ja precies, of op tv enzo.
Om gek van te worden

Het heeft zeker voordelen, je kan flirten en vervolgens zonder gezeik of verplichtingen naar huis gaan.
pi_69661598
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 12:26 schreef mstr het volgende:

[..]

Ja precies, of op tv enzo.
Om gek van te worden

Het heeft zeker voordelen, je kan flirten en vervolgens zonder gezeik of verplichtingen naar huis gaan.
Haha ja tv ook zo erg.
Maar hier in t Gifpark ook hoor.
Liggen ze een beetje klef te doen op het gras en zo.
Fkliker op, doe die bende lekker op je eigen kamer! (of laat mij meedoen)
  woensdag 3 juni 2009 @ 12:29:56 #75
98259 mstr
Een jonge God!
pi_69661628
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 12:28 schreef 2PaCaVeLi het volgende:

[..]

Haha ja tv ook zo erg.
Maar hier in t Gifpark ook hoor.
Liggen ze een beetje klef te doen op het gras en zo.
Fkliker op, doe die bende lekker op je eigen kamer!
Je woont ook in Utrecht dus
Haha
Ja vreselijk is dat
pi_69661661
Er zijn hier een beetje te veel mensen Utrecht.
Heel Utrecht word gedumpt!
  woensdag 3 juni 2009 @ 12:36:13 #77
98259 mstr
Een jonge God!
pi_69661810
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 12:31 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
Er zijn hier een beetje te veel mensen Utrecht.
Heel Utrecht word gedumpt!
Dat blijkt wel weer.
Heeft ook voordelen.
Dat brengt ook meer vrijgezelle dames met zich mee.
Die allemaal hetzelfde gezeik brengen, maar volgens mij zijn er veel vrouwen die dezelfde trekjes vertonen...
pi_69661941
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 12:36 schreef mstr het volgende:

[..]

Dat blijkt wel weer.
Heeft ook voordelen.
Dat brengt ook meer vrijgezelle dames met zich mee.
Die allemaal hetzelfde gezeik brengen, maar volgens mij zijn er veel vrouwen die dezelfde trekjes vertonen...
Ja ok dat dan weer wel.
Dit weekend maar weer eens de stad in.
Moet trouwens zeggen dat er hier in Utrecht veel vrijgezelle dames zijn.
Tenminste als ik uitga zijn er genoeg te vinden.
  woensdag 3 juni 2009 @ 12:43:43 #79
98259 mstr
Een jonge God!
pi_69661982
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 12:41 schreef 2PaCaVeLi het volgende:

[..]

Ja ok dat dan weer wel.
Dit weekend maar weer eens de stad in.
Moet trouwens zeggen dat er hier in Utrecht veel vrijgezelle dames zijn.
Tenminste als ik uitga zijn er genoeg te vinden.
Er lopen er zeker genoeg rond.
Ik heb 8 juni een afspraakje staan om gezellig te gaan doen met een dame
pi_69662079
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 12:43 schreef mstr het volgende:

[..]

Er lopen er zeker genoeg rond.
Ik heb 8 juni een afspraakje staan om gezellig te gaan doen met een dame
Succes!
  woensdag 3 juni 2009 @ 12:49:08 #81
98259 mstr
Een jonge God!
pi_69662133
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 12:47 schreef 2PaCaVeLi het volgende:

[..]

Succes!
Ze kon maar 2 uurtjes ofzo, maar voor de eerste keer afspreken is dat juist wel fijn
Dan wordt het als het niet gezellig is geen hele lange dag/avond.
pi_69662216
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 12:49 schreef mstr het volgende:

[..]

Ze kon maar 2 uurtjes ofzo, maar voor de eerste keer afspreken is dat juist wel fijn
Dan wordt het als het niet gezellig is geen hele lange dag/avond.
Ja dat is inderdaadwel fijn.
Als het niks is hoef je ook niet moeilijk te gaan doen.
Maar als het wel wat is moet je lekker je best gaan doen en er een 2e date uitslepen .
  woensdag 3 juni 2009 @ 12:53:47 #83
98259 mstr
Een jonge God!
pi_69662260
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 12:51 schreef 2PaCaVeLi het volgende:

[..]

Ja dat is inderdaadwel fijn.
Als het niks is hoef je ook niet moeilijk te gaan doen.
Maar als het wel wat is moet je lekker je best gaan doen en er een 2e date uitslepen .
Precies.
Je hebt het helemaal bij 't juiste eind.
pi_69664728
Ik heb een relatie gehad van 3 jaar, waarvan het laatste jaar samenwonen.
In het begin van onze relatie had ze veel verhalen over wat ze voordat ze mij kende zou hebben meegemaakt, daar had ze t allemaal (zogenaamd achteraf) heel moeilijk mee.
Ze zou verkracht zijn, ze zou kanker hebben gehad, en ik leefde ontzettend met haar mee en heb haar alles gegeven wat ik kon.
Totdat ik er afgelopen januari (via mijn eigen ouders en die van haar) erachter kwam dat het allemaal gelogen was, dan stort je wereld wel even in.
Ik heb een fel gesprek met haar gehad en er nog een kans gegeven.
totdat ik enkele weken daarna (afgelopen februari) erachter kwam dat ze geeneens van me gehouden heeft en alleen maar met me wilde samenwonen voor mn geld en omdat ze dicht bij school woonde en ze dan niet elke dag met de trein Veenendaal - Eindhoven hoefde.
Toen was voor mij de maat vol en heb ik haar eruit getrapt met alle spullen erachter aan ;-)

Nu voel ik me veel beter, omdat ik blij ben dat ik van dat liegende object af ben en nog veel meer.
Soms zie ik ze weleens in de trein en dan denk ik "hoe heb ik het uit kunnen houden met d'r" ze is oerlelijk geworden, en als ze mij ziet begint ze in een overvolle trein te gillen en te schreeuwen over het onrecht dat haar zogenaamd is aangedaan.

Nee ik ben blij dat ik van d'r af ben (en dat vinden mn familie en vrienden ook) en heb nu alweer een leuke, lieve eerlijke meid op t oog.
pi_69665384
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 14:16 schreef Erwin_R het volgende:
In het begin van onze relatie had ze veel verhalen over wat ze voordat ze mij kende zou hebben meegemaakt, daar had ze t allemaal (zogenaamd achteraf) heel moeilijk mee.
Ze zou verkracht zijn, ze zou kanker hebben gehad, en ik leefde ontzettend met haar mee en heb haar alles gegeven wat ik kon.
Totdat ik er afgelopen januari (via mijn eigen ouders en die van haar) erachter kwam dat het allemaal gelogen was, dan stort je wereld wel even in.
totdat ik enkele weken daarna (afgelopen februari) erachter kwam dat ze geeneens van me gehouden heeft en alleen maar met me wilde samenwonen voor mn geld en omdat ze dicht bij school woonde en ze dan niet elke dag met de trein Veenendaal - Eindhoven hoefde.
Toen was voor mij de maat vol en heb ik haar eruit getrapt met alle spullen erachter aan ;-)

Nu voel ik me veel beter, omdat ik blij ben dat ik van dat liegende object af ben en nog veel meer.
Soms zie ik ze weleens in de trein en dan denk ik "hoe heb ik het uit kunnen houden met d'r" ze is oerlelijk geworden, en als ze mij ziet begint ze in een overvolle trein te gillen en te schreeuwen over het onrecht dat haar zogenaamd is aangedaan.

Nee ik ben blij dat ik van d'r af ben (en dat vinden mn familie en vrienden ook) en heb nu alweer een leuke, lieve eerlijke meid op t oog.
Jezus wat een heftig verhaal man!
Kan me voorstellen dat je goed leip bent gegaan zeg.
Maar je kreeg via haar ouders te horen dat ze alles had verzonnen?

Had je het dan nooit over die dingen met haar ouders?
In ieder geval goed dat je van haar af bent, wat zijn er toch rare mensen.
  woensdag 3 juni 2009 @ 14:42:12 #86
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_69665545
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 14:16 schreef Erwin_R het volgende:

OMG dat is echt kut!
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_69665721
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 14:36 schreef 2PaCaVeLi het volgende:

[..]

Jezus wat een heftig verhaal man!
Kan me voorstellen dat je goed leip bent gegaan zeg.
Maar je kreeg via haar ouders te horen dat ze alles had verzonnen?

Had je het dan nooit over die dingen met haar ouders?
In ieder geval goed dat je van haar af bent, wat zijn er toch rare mensen.
Ik mocht t van d'r nooit met d'r ouders over hebben "want daar was ze zogenaamd nog niet klaar voor"
maar ik had t het thuis met mijn ouders er wel over.
Tot het moment dat haar ouders een keer op visite kwamen bij de mijnes en mn vader er voorzichtig over begon.
Haar ouders reageerde echt zo dat ze van niets wisten.
pi_69666591
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 14:47 schreef Erwin_R het volgende:

[..]

Ik mocht t van d'r nooit met d'r ouders over hebben "want daar was ze zogenaamd nog niet klaar voor"
Tot het moment dat haar ouders een keer op visite kwamen bij de mijnes en mn vader er voorzichtig over begon.
Godver wat een verhaal, lijkt wel een film!
Dit is echt te ziek om mee te maken.
Ben blij voor je dat je er van af bent kerel.
pi_69667261
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 14:47 schreef Erwin_R het volgende:

[..]

heb je een relatie met mijn ex gehad of zo? zo goed als het zelfde verhaal welke ik heb mee gemaakt.
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_69673193
Heette ze toevallig Cindy uit Veenendaal?
pi_69673916
Ja hoor, dreamzk heeft weer het geluk van de wereld. Vannacht niet geslapen door extreme buikpijn, blijkt dat ik een beginnende blinde darm ontsteking heb. Heb mn ex gesmst dat vanavond mischien niet doorging doordat ik zo ziek was. Staat ze 1.5uur later voor me deur, helemaal bezorgd. Soepel als ik was, geef ik haar een knuffel en 10sec later hang ik boven de wc. JEEEEEEEEEE!!!! Dat helpt het echt. Nu zit ik zwaar onder de paracetamol, dus voel me wel weer goed. Ze staat nu met mn huisgenoot te koken (ik hoef nog echt niet te eten), en zo meteen de stad in... Even kijken wat dat brengt, het is iig niet vreemd tussen ons, wel soms een stilte maar niet ongemakkelijk.

Vanavond filemon voor alle utrechtenaren, ik zal de enige gast zijn die aan de cola of water zit. En een heel knappe blonde jongedame naar wie hij wanhopig verlangt
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
  woensdag 3 juni 2009 @ 18:44:00 #92
98259 mstr
Een jonge God!
pi_69673962
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 18:42 schreef dreamzk het volgende:
Ja hoor, dreamzk heeft weer het geluk van de wereld. Vannacht niet geslapen door extreme buikpijn, blijkt dat ik een beginnende blinde darm ontsteking heb. Heb mn ex gesmst dat vanavond mischien niet doorging doordat ik zo ziek was. Staat ze 1.5uur later voor me deur, helemaal bezorgd. Soepel als ik was, geef ik haar een knuffel en 10sec later hang ik boven de wc. JEEEEEEEEEE!!!! Dat helpt het echt. Nu zit ik zwaar onder de paracetamol, dus voel me wel weer goed. Ze staat nu met mn huisgenoot te koken (ik hoef nog echt niet te eten), en zo meteen de stad in... Even kijken wat dat brengt, het is iig niet vreemd tussen ons, wel soms een stilte maar niet ongemakkelijk.

Vanavond filemon voor alle utrechtenaren, ik zal de enige gast zijn die aan de cola of water zit. En een heel knappe blonde jongedame naar wie hij wanhopig verlangt
Nog een Utrechter
pi_69676291
Utrecht is blijkbaar niet een goede stad om een relatie in op te bouwen, alleen maar utrechtenaren tegen gekomen
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
pi_69677363
Filemon.

Is het daar wat op de woensdagavond?
Verder succes vanavond en probeer alles binnen te houden.
  woensdag 3 juni 2009 @ 21:09:44 #95
98259 mstr
Een jonge God!
pi_69679217
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 20:19 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
Filemon.

Is het daar wat op de woensdagavond?
Verder succes vanavond en probeer alles binnen te houden.
We moeten keer een meet doen
  woensdag 3 juni 2009 @ 21:11:00 #96
pi_69679249
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 21:09 schreef mstr het volgende:

[..]

...
*Think outside the box*
pi_69679279
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 21:09 schreef mstr het volgende:

[..]

woensdag 3 juni 2009 @ 21:12:07 #98
98259 mstr
Een jonge God!
pi_69679288
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 21:11 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:

[..]

...
Een Utrechtse-vrijgezellenmeet
  woensdag 3 juni 2009 @ 21:13:41 #99
pi_69679371
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 21:12 schreef mstr het volgende:

[..]

Een Utrechtse-vrijgezellenmeet
Ja, ik geloof dat het gisteren was, of eergisteren, dat ik een liefdesverdrietmeet voorstelde
*Think outside the box*
  woensdag 3 juni 2009 @ 21:14:51 #100
98259 mstr
Een jonge God!
pi_69679422
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 21:13 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:

[..]

Ja, ik geloof dat het gisteren was, of eergisteren, dat ik een liefdesverdrietmeet voorstelde
Oh

Ik had net de webcam aan bij m'n ex.
En zat met een andere leuke dame te msnen.
Zegt mn ex: Met wie zit je te msnen? Je lachte zo lief..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')