Dat blijkt wel weer.quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:31 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
Er zijn hier een beetje te veel mensen Utrecht.
Heel Utrecht word gedumpt!
Ja ok dat dan weer wel.quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:36 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat blijkt wel weer.
Heeft ook voordelen.
Dat brengt ook meer vrijgezelle dames met zich mee.
Die allemaal hetzelfde gezeik brengen, maar volgens mij zijn er veel vrouwen die dezelfde trekjes vertonen...
Er lopen er zeker genoeg rond.quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:41 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
[..]
Ja ok dat dan weer wel.
Dit weekend maar weer eens de stad in.
Moet trouwens zeggen dat er hier in Utrecht veel vrijgezelle dames zijn.
Tenminste als ik uitga zijn er genoeg te vinden.
Succes!quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:43 schreef mstr het volgende:
[..]
Er lopen er zeker genoeg rond.
Ik heb 8 juni een afspraakje staan om gezellig te gaan doen met een dame
Ze kon maar 2 uurtjes ofzo, maar voor de eerste keer afspreken is dat juist wel fijnquote:
Ja dat is inderdaadwel fijn.quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:49 schreef mstr het volgende:
[..]
Ze kon maar 2 uurtjes ofzo, maar voor de eerste keer afspreken is dat juist wel fijn
Dan wordt het als het niet gezellig is geen hele lange dag/avond.
Precies.quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:51 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaadwel fijn.
Als het niks is hoef je ook niet moeilijk te gaan doen.
Maar als het wel wat is moet je lekker je best gaan doen en er een 2e date uitslepen.
Jezus wat een heftig verhaal man!quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:16 schreef Erwin_R het volgende:
Ik heb een relatie gehad van 3 jaar, waarvan het laatste jaar samenwonen.
In het begin van onze relatie had ze veel verhalen over wat ze voordat ze mij kende zou hebben meegemaakt, daar had ze t allemaal (zogenaamd achteraf) heel moeilijk mee.
Ze zou verkracht zijn, ze zou kanker hebben gehad, en ik leefde ontzettend met haar mee en heb haar alles gegeven wat ik kon.
Totdat ik er afgelopen januari (via mijn eigen ouders en die van haar) erachter kwam dat het allemaal gelogen was, dan stort je wereld wel even in.
Ik heb een fel gesprek met haar gehad en er nog een kans gegeven.
totdat ik enkele weken daarna (afgelopen februari) erachter kwam dat ze geeneens van me gehouden heeft en alleen maar met me wilde samenwonen voor mn geld en omdat ze dicht bij school woonde en ze dan niet elke dag met de trein Veenendaal - Eindhoven hoefde.
Toen was voor mij de maat vol en heb ik haar eruit getrapt met alle spullen erachter aan ;-)
Nu voel ik me veel beter, omdat ik blij ben dat ik van dat liegende object af ben en nog veel meer.
Soms zie ik ze weleens in de trein en dan denk ik "hoe heb ik het uit kunnen houden met d'r" ze is oerlelijk geworden, en als ze mij ziet begint ze in een overvolle trein te gillen en te schreeuwen over het onrecht dat haar zogenaamd is aangedaan.
Nee ik ben blij dat ik van d'r af ben (en dat vinden mn familie en vrienden ook) en heb nu alweer een leuke, lieve eerlijke meid op t oog.
OMG dat is echt kut!quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:16 schreef Erwin_R het volgende:
Ik heb een relatie gehad van 3 jaar, waarvan het laatste jaar samenwonen.
In het begin van onze relatie had ze veel verhalen over wat ze voordat ze mij kende zou hebben meegemaakt, daar had ze t allemaal (zogenaamd achteraf) heel moeilijk mee.
Ze zou verkracht zijn, ze zou kanker hebben gehad, en ik leefde ontzettend met haar mee en heb haar alles gegeven wat ik kon.
Totdat ik er afgelopen januari (via mijn eigen ouders en die van haar) erachter kwam dat het allemaal gelogen was, dan stort je wereld wel even in.
Ik heb een fel gesprek met haar gehad en er nog een kans gegeven.
totdat ik enkele weken daarna (afgelopen februari) erachter kwam dat ze geeneens van me gehouden heeft en alleen maar met me wilde samenwonen voor mn geld en omdat ze dicht bij school woonde en ze dan niet elke dag met de trein Veenendaal - Eindhoven hoefde.
Toen was voor mij de maat vol en heb ik haar eruit getrapt met alle spullen erachter aan ;-)
Nu voel ik me veel beter, omdat ik blij ben dat ik van dat liegende object af ben en nog veel meer.
Soms zie ik ze weleens in de trein en dan denk ik "hoe heb ik het uit kunnen houden met d'r" ze is oerlelijk geworden, en als ze mij ziet begint ze in een overvolle trein te gillen en te schreeuwen over het onrecht dat haar zogenaamd is aangedaan.
Nee ik ben blij dat ik van d'r af ben (en dat vinden mn familie en vrienden ook) en heb nu alweer een leuke, lieve eerlijke meid op t oog.
Ik mocht t van d'r nooit met d'r ouders over hebben "want daar was ze zogenaamd nog niet klaar voor"quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:36 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
[..]
Jezus wat een heftig verhaal man!
Kan me voorstellen dat je goed leip bent gegaan zeg.
Maar je kreeg via haar ouders te horen dat ze alles had verzonnen?
Had je het dan nooit over die dingen met haar ouders?
In ieder geval goed dat je van haar af bent, wat zijn er toch rare mensen.
Godver wat een verhaal, lijkt wel een film!quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:47 schreef Erwin_R het volgende:
[..]
Ik mocht t van d'r nooit met d'r ouders over hebben "want daar was ze zogenaamd nog niet klaar voor"
maar ik had t het thuis met mijn ouders er wel over.
Tot het moment dat haar ouders een keer op visite kwamen bij de mijnes en mn vader er voorzichtig over begon.
Haar ouders reageerde echt zo dat ze van niets wisten.
heb je een relatie met mijn ex gehad of zo? zo goed als het zelfde verhaal welke ik heb mee gemaakt.quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:47 schreef Erwin_R het volgende:
[..]
Ik mocht t van d'r nooit met d'r ouders over hebben "want daar was ze zogenaamd nog niet klaar voor"
maar ik had t het thuis met mijn ouders er wel over.
Tot het moment dat haar ouders een keer op visite kwamen bij de mijnes en mn vader er voorzichtig over begon.
Haar ouders reageerde echt zo dat ze van niets wisten.
Nog een Utrechterquote:Op woensdag 3 juni 2009 18:42 schreef dreamzk het volgende:
Ja hoor, dreamzk heeft weer het geluk van de wereld. Vannacht niet geslapen door extreme buikpijn, blijkt dat ik een beginnende blinde darm ontsteking heb. Heb mn ex gesmst dat vanavond mischien niet doorging doordat ik zo ziek was. Staat ze 1.5uur later voor me deur, helemaal bezorgd. Soepel als ik was, geef ik haar een knuffel en 10sec later hang ik boven de wc. JEEEEEEEEEE!!!! Dat helpt het echt. Nu zit ik zwaar onder de paracetamol, dus voel me wel weer goed. Ze staat nu met mn huisgenoot te koken (ik hoef nog echt niet te eten), en zo meteen de stad in... Even kijken wat dat brengt, het is iig niet vreemd tussen ons, wel soms een stilte maar niet ongemakkelijk.
Vanavond filemon voor alle utrechtenaren, ik zal de enige gast zijn die aan de cola of water zit. En een heel knappe blonde jongedame naar wie hij wanhopig verlangt
We moeten keer een meet doenquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:19 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
Filemon.
Is het daar wat op de woensdagavond?
Verder succes vanavond en probeer alles binnen te houden.
Ja, ik geloof dat het gisteren was, of eergisteren, dat ik een liefdesverdrietmeet voorsteldequote:
Ohquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:13 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Ja, ik geloof dat het gisteren was, of eergisteren, dat ik een liefdesverdrietmeet voorstelde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |