abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69535538
Ik gooide de laatste dicht..

Godver, kut, baal, en allerlei ziektes.. Ik kon het niet laten en heb haar Hyves opgezocht.. Niet dat ik dingen kan lezen, maar het is je reinste zelfkastijding. Nu weer even op zoek naar mezelf en dan proberen een prettige avond te hebben.

Andere laatste posts:
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 22:06 schreef vencodark het volgende:

[..]

Oh zo diepgaand/echt zijn mijn dromen niet. Maar nu droomde ik al over voormalig lief toen we nog date en we wat hadden. Soms nog weleens. Meestal dat ik hm vasthoud en we iig elkaar weer tegenkomen enzo.
Toen we date had ik nogal eens dromen dat hij iemand anders was en niet zoveel met me te maken wilde hebben.
Dat je natte dromen hebt is niet zo gek, die heb ik ook en zijn best fijn. Soms lijkt het dan alsof je iemand toch echt bij je hebt gehad. Heel maf is dat.

Maar goed, nu toch al zo'n 5 weken single. Tijd gaat snel en ik ben geloof ik nu bijna langer single dan het gebeuren heeft geduurd. Stemming wisselt. Gaan dagen voorbij dat ik er weinig over nadenk, dagen/momenten dat ik ineens weer heel erg aan hem denk en besef dat ik hem gewoon mis. Maar ja, het zij zo. Daarnaast is er nog dat stukje 'lust' of verlangen. Gewoon omdat hij zo mooi is en zo leuk enzo. It's weird.
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 01:53 schreef dreamzk het volgende:

[..]

Ja die stemmings wisselingen zijn heel vervelend. Nu zit ik weer in een (zware) dip, voel me echt kut. Mis haar nu ontzettend en ik kan haar niet loslaten. Ik word er helemaal gek van. Ben nu met een meisje aan het rondscharrelen, maar ik wil haar eigenlijk helemaal niet. De aandacht die ik van haar krijg vind ik leuk, maar het meisje zelf boeit me niet besef ik me vandaag. Ik vergelijk haar non-stop met mijn ex. Dit doet me dus beseffen dat ik nog lang niet klaar ben voor een relatie.

En die dromen heb ik ook. Dat je niet droomt dat je samen bent en iets heel leuks doet (al is het maar in elkaars armen liggen) en dan word je wakker. Dan denk je en voelt het alsof het echt gebeurd is, voel je je de halve dag heel wazig

Ik moet gewoon even tot mezelf komen en goed gaan nadenken, dan proberen een goed gesprek met haar hebben om het te kunnen afsluiten. Zuipen is tijdelijk goed, maar na 4weken non-stop zuipen heb ik het gezien. En mijn lichaam ook, trekt het niet langer meer...

[ Bericht 85% gewijzigd door Mordreth op 29-05-2009 20:06:21 ]
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 20:22:50 #2
98259 mstr
Een jonge God!
pi_69536444
Even meelezen weer
pi_69536612
Thx Mordreth voor de edit. Zat even alleen in mijn eigen wereldje,
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 20:36:44 #4
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_69536814
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 20:22 schreef mstr het volgende:
Even meelezen weer
Ik ook.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_69548293
Even een tvp.
pi_69548639
ik doe ook weer mee
pi_69555343
ik ook.. Alweer deel 76, mensen? Ok, ik post hier niet veel meer.. (De bitch laat me met rust en ik heb mijn eigen leventje weer opgepakt)
Maar ik lees hier nog wel, altijd
pi_69563085
Toch maar ff tvp'tje.
pi_69566642
Vanavond met mijn ex wijntjes gedronken.
Zijn nieuwe vriendin kwam er na een paar uur ook bij.
Wat een goede avond.! Ik vond ze samen wel zo saai... Als dit nou was wat hij zocht dan wens ik hem veel plezier. Ik heb mijn best gedaan, maar tegen zo weinig sociale vaardigheden kan ik niet op

Goed voor mijn zelfrespect dit!
pi_69566669
Zo knap van je dat je met je ex en met zijn vriendin kan afspreken, ik zou dat nog absoluut niet kunnen. Ik hou mezelf een beetje voor dat ze nog niets met andere gasten doet (wat ze waarschijnlijk wel doet). Hopelijk haal ik dat ooit nog, want samen hadden we altijd heel goede gesprekken
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_69566703
Dit was een gevalletje mijzelf voor de leeuwen werpen en kijken hoe ik eruit zou komen.
Gevaarlijke tactiek, maar in dit geval pakte het goed uit.
pi_69567904
Nou goed om te horen dat die gok goed is uitgekomen, altijd mooi om te horen dat het soms toch nog enigszinds goed komt. Houd de hoop iig dat we tenminste vrienden kunnen blijven (moet nog maar kijken of dat een goed idee is)
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
pi_69569458
Gisteren heb ik mijn relatie van een jaar en een maand beėindigd.
Dit liep voor mijn gevoel niet meer, ik voelde me erg beperkt en niet gelukkig meer..

Problemen werden een obsessie, stapelden zich op en brokkelden niet meer af.. Het gin om niks meer.

Nu heb ik zoveel gemengde gevoelens, we hadden bijvoorbeeld een vakantie geboekt voor volgende maand, we zouden allerlei leuke dingen gaan doen, ik mis hem! En wil graag alsnog met hem gaan!

Wat nu!!!

Ik weet het zo niet meer!
pi_69569490
Ik denk dat als je nu weer naar hem terug gaat, je over een paar maanden weer met hetzelfde probleem zit.
  zondag 31 mei 2009 @ 10:25:33 #15
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_69569507
kijk het eens een weekje aan...zie hoe je je dan voelt...en ga dan eens praten als je het (nog) nodig acht
pi_69569575
daar ben ik dus ook wel eens bang voor, dat ik dan over een maand weer met dezelfde problemen zit...

maar ook denk ik, stel dat we het nu geheel anders aanpakken! dan zou het misschien werken...

ik blijf toch onbewust wat hoop houden, en ben wel labiel idd...

ik zal het sowieso wel een tijdje aanzien voor ik uberhaubt wat onderneem !
  zondag 31 mei 2009 @ 10:34:28 #17
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_69569630
Date een ander vent en je bent hem vergeten
Geloof in jezus. Dan zal hij je belonen
  zondag 31 mei 2009 @ 10:52:26 #18
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_69569871
Alle verslavingen zijn hetzelfde. Nu ben je aan het 'afkicken'. Dat is vervelend. Geef het gewoon tijd.

Als je stopt met roken voel je je ook een paar weken klote. Dat is geen teken dat je weer moet gaan beginnen. Je wil met goede reden stoppen, want toen je rookte vond je het ook kut. Gewoon doorzetten.

En inderdaad, een andere kerel is de beste remedie! Ga uit, flirt wat, etc. Dan weet je iig dat je nog in de markt ligt.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuļtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zondag 31 mei 2009 @ 10:56:13 #19
72371 foksuk1981
Fokke vs Sukke
pi_69569936
quote:
Op zondag 31 mei 2009 10:29 schreef rw1234 het volgende:
daar ben ik dus ook wel eens bang voor, dat ik dan over een maand weer met dezelfde problemen zit...

maar ook denk ik, stel dat we het nu geheel anders aanpakken! dan zou het misschien werken...

ik blijf toch onbewust wat hoop houden, en ben wel labiel idd...

ik zal het sowieso wel een tijdje aanzien voor ik uberhaubt wat onderneem !
Maar waarom heb je het dan gedurende de afgelopen de periode het dan niet anders aangepakt?

Ik zou zeggen: pak je rust, neem geen overhaaste acties en bedenk eerst goed wat je echt wil.
Ga dan een keer met zn 2en erover praten.
I know a lot about cars. I can look at a car's headlights and tell you exactly which way it's coming.
Dwaal.net chatbox
pi_69570020
Wat kut om toch nog een vakantie te boeken.
  zondag 31 mei 2009 @ 11:02:25 #21
221112 Nijns
soms een beetje stout
pi_69570042
Wat je mist is de gewenning om bij hem te zijn. Kijk het nog even aan, als dat over een tijdje nog zo is, kan je altijd nog gaan praten. Bedenk goed dat je het niet voor niets hebt uitgemaakt

Sterkte!
Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
  zondag 31 mei 2009 @ 11:46:03 #22
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_69570800
quote:
Op zondag 31 mei 2009 10:21 schreef rw1234 het volgende:
Wat nu!!!
Nu begint de rest van je leven.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_69577367
quote:
Op zondag 31 mei 2009 01:33 schreef Mejuffrouw het volgende:
Vanavond met mijn ex wijntjes gedronken.
Zijn nieuwe vriendin kwam er na een paar uur ook bij.
Wat een goede avond.! Ik vond ze samen wel zo saai... Als dit nou was wat hij zocht dan wens ik hem veel plezier. Ik heb mijn best gedaan, maar tegen zo weinig sociale vaardigheden kan ik niet op

Goed voor mijn zelfrespect dit!
Wow je hebt wel lef hoor, respect.
Ik zou dat echt niet trekken denk ik.
Veel te bang dat ik rare dingen ga den of zo.
Moet er (nog) niet aan denken zelfs.

Maar ik vind het knap van je hoor!
pi_69585075
Ik ga morgen opnieuw daten met m'n ex, stelt niet zoveel voor, we gaan ff tennissen maar het gaat om het idee. Wie weet wat daarna nog gebeurt. Ze stelde vrijdag voor om bij mij te komen zonnen maar haakte op het laatste moment af.. Donderdag op msn zei ze dat ze een keer voor me wilde koken, oftewel een avondje romantisch eten

Ze heeft al aangegeven dat het waarschijnlijk niets meer word maar je weet maar nooit.

De tijd zal het leren..
pi_69585093
tvp

En JEEEEEEE ik heb mijn ex losgelaten
Totaal geen spijt of dergelijke gevoelens meer
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_69585532
quote:
Op zondag 31 mei 2009 21:31 schreef ArcticBlizzard het volgende:
tvp

En JEEEEEEE ik heb mijn ex losgelaten
Totaal geen spijt of dergelijke gevoelens meer
Hulde
pi_69588172
Ik lees weer even mee
pi_69589701
ben er achter aan het komen dat NIET loslaten soms de beste optie is (namelijk als dat na verloop van tijd wederzijds blijkt te zijn).
"Het is een bedreiging voor onze cultuur om geluk te reduceren tot aangename ervaringen" - Joep Dohmen
pi_69589763
quote:
Op zondag 31 mei 2009 21:30 schreef Svenmaar het volgende:
Ik ga morgen opnieuw daten met m'n ex, stelt niet zoveel voor, we gaan ff tennissen maar het gaat om het idee. Wie weet wat daarna nog gebeurt. Ze stelde vrijdag voor om bij mij te komen zonnen maar haakte op het laatste moment af.. Donderdag op msn zei ze dat ze een keer voor me wilde koken, oftewel een avondje romantisch eten

Ze heeft al aangegeven dat het waarschijnlijk niets meer word maar je weet maar nooit.

De tijd zal het leren..
dat klinkt echt als een geweldig idee! samen afspreken onder een deken van onduidelijke en wellicht éénzijdige verwachtingen terwijl julle jezelf voorhouden dat het niets voorstelt (gelukkig blijkt uit je post dat jij zeker niet degene bent met verborgen verwachtingen en hoop)
"Het is een bedreiging voor onze cultuur om geluk te reduceren tot aangename ervaringen" - Joep Dohmen
pi_69589764
quote:
Op zondag 31 mei 2009 21:45 schreef 2PaCaVeLi het volgende:

[..]

Hulde
Heb ik alleen wel lang over gedaan

Maar nu
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
  maandag 1 juni 2009 @ 10:41:58 #31
70651 dyonvbaal
Baldy Nova
pi_69596404
quote:
Op zondag 31 mei 2009 23:47 schreef Malebolgia het volgende:

[..]

dat klinkt echt als een geweldig idee! samen afspreken onder een deken van onduidelijke en wellicht éénzijdige verwachtingen terwijl julle jezelf voorhouden dat het niets voorstelt (gelukkig blijkt uit je post dat jij zeker niet degene bent met verborgen verwachtingen en hoop)
Heerlijk zo'n sarcastische reactie. Die kan die denk ik heel goed gebruiken...

Ontopic
Ik dacht dat het de goede kant uit ging, voelde me best lekker de afgelopen 2 weken. Maar vandaag toch weer een dip :S ... Maar ja we overleven het wel
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_69597415
quote:
Op maandag 1 juni 2009 10:41 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Ontopic
Ik dacht dat het de goede kant uit ging, voelde me best lekker de afgelopen 2 weken. Maar vandaag toch weer een dip :S ... Maar ja we overleven het wel
Haha kan het hebbe

Alles komt goed
  maandag 1 juni 2009 @ 12:06:21 #33
257234 Watals..
mis me meid
pi_69598262
Nou het is één week later... na 4 jaar voor het eerst mijn meisje niet zolang gezien (buiten 2x een korte vakantie om)...

Het gaat beter dan is zou verwachten. Ligt misschien aan de 'ontkenning', sprak haar gisteren nog aan de telefoon, het voelt bijna nog als daarvoor op zulke momenten.
Samen weten we dat het, in iedergeval voor mij, beter is om elkaar een tijdje niet te zien en te spreken om dit een plek te kunnen geven. Zij is al bijzonder opgelucht nu het over is, maar toch mist ze me wel. Ze voelt zich alleen, maar ze staat wel vol achter haar keuze.

Dus nu is het plan elkaar een tijdje niet te spreken en dan weer eens af te spreken. Maar zal haar vast wel met uitgaan oid tegenkomen en dat lijkt me wel lastig. Juist op dit feeststemmingsmomenten zal het hard aankomen, haar te zien en te beseffen dat ze niet meer van mij is. Lastig..

Ik denk dat ik me de komende tijd slechter ga voelen dan nu eigenlijk, als het besef komt.. jammer dit..

diep, diep, heel diep van binnen weet ik dat deze relatie misschien in de toekomst kan slagen, maar nu nog niet. Daarvoor heb ik teveel oog voor andere denk ik. De boel de boel laten en elkaar misschien later elkaar weer zien als partners zou geweldig zijn, maar ik mag er niet op gaan hopen/wachten....
pi_69599686
quote:
Op maandag 1 juni 2009 10:41 schreef dyonvbaal het volgende:

De waarheid is soms hard maar nuttiger dan het gezapige "oh alles wat je doet is goed en zoveel succes ermee want je bent zo zielig en ik hoop echt voor je dat het lukt!"

Als je het oprechte advies er niet uit kunt distilleren dan is dat niet mijn probleem...
pi_69600052
Ik voel me nu echt bizar, heb gister met mn ex gesproken en we gaan deze woensdag wat drinken waarschijnlijk. Dat komt omdat mijn zusje langskomt (woont in het buitenland) en zij konden het altijd goed met elkaar vinden. Anyway, dat betekent dus dat mn ex bij mij komt slapen en dat we elkaar weer zien. Ik heb echt wel zin om haar te zien, en als ze wat opheeft krijg ik mischien wat antwoorden over onze relatie. Maar toch ben ik bang dat als ze hier is dat ik weer compleet verliefd op haar word en het nog moeilijker word om haar los te laten.

En wat ook in mijn achterhoofd speelt, als een soort fantasietje, is dat ze in mijn bed slaapt met mij er waarschijnlijk ook in... mischien dat er nog wat gebeurt
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
  maandag 1 juni 2009 @ 13:24:43 #36
257234 Watals..
mis me meid
pi_69600352
quote:
Op maandag 1 juni 2009 13:14 schreef dreamzk het volgende:
Ik voel me nu echt bizar, heb gister met mn ex gesproken en we gaan deze woensdag wat drinken waarschijnlijk. Dat komt omdat mijn zusje langskomt (woont in het buitenland) en zij konden het altijd goed met elkaar vinden. Anyway, dat betekent dus dat mn ex bij mij komt slapen en dat we elkaar weer zien. Ik heb echt wel zin om haar te zien, en als ze wat opheeft krijg ik mischien wat antwoorden over onze relatie. Maar toch ben ik bang dat als ze hier is dat ik weer compleet verliefd op haar word en het nog moeilijker word om haar los te laten.

En wat ook in mijn achterhoofd speelt, als een soort fantasietje, is dat ze in mijn bed slaapt met mij er waarschijnlijk ook in... mischien dat er nog wat gebeurt
Seks met je ex is meestal prima! Alleen niet als je met ruzie uit elkaar gegaan bent óf als je de breuk nog niet verwerkt hebt.
Maar aan de andere kant, wonden kunnen opengetrokken worden, maar zullen wel sneller herstellen dan de eerste keer. En ach, deze herinnering zal ook wel wat waard kunnen zijn ;-)..
Ik zou zeggen; maak je niet druk en ga er gewoon in zonder verwachtingen. Als het dan leuker wordt dan verwacht is het mooi meegenomen. .. zo denk ik er dan over
pi_69600503
Mwoah we zijn uit elkaar gegaan met heel veel vragen, of iig zo is het bij mijn kant. En ja, ik heb ook nooit mijn afscheidsex gehad dus mischien kan ik het juist daarmee afsluiten

Ik ben gewoon bang dat er ongemakkelijke stiltes gaan vallen tussen ons, vroeger stopten we niet met praten (telefoongesprekken van meer dan 4uur gehad) en sinds het uit is heb ik haar een paar keer aan de telefoon gehad en toen was het een heel kort gesprekje maar. Maar als het minder leuk uitpakt, dan zuip ik me gewoon de tering in, bel mn scharrel op en maak mn ex dan zwaar jaloers
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
  maandag 1 juni 2009 @ 13:46:52 #38
257234 Watals..
mis me meid
pi_69601004
quote:
Op maandag 1 juni 2009 13:29 schreef dreamzk het volgende:
Mwoah we zijn uit elkaar gegaan met heel veel vragen, of iig zo is het bij mijn kant. En ja, ik heb ook nooit mijn afscheidsex gehad dus mischien kan ik het juist daarmee afsluiten

Ik ben gewoon bang dat er ongemakkelijke stiltes gaan vallen tussen ons, vroeger stopten we niet met praten (telefoongesprekken van meer dan 4uur gehad) en sinds het uit is heb ik haar een paar keer aan de telefoon gehad en toen was het een heel kort gesprekje maar. Maar als het minder leuk uitpakt, dan zuip ik me gewoon de tering in, bel mn scharrel op en maak mn ex dan zwaar jaloers
Haha dat laatste is het minst handig indien je nog een sprankje hoop hebt op haar terugkomst ;-)

Wat mij in ieder geval goed doet, is te denken; "beter dat ze het nu uitgemaakt heeft dan over zoveel jaar". Jong zat om een nieuwe leuke meid te vinden en als je zo perfect voor elkaar gemaakt bent (dat idee heb ik ook met m'n ex) dan komt het uiteindelijk wel goed! Dan vind je elkaar wel!
Komen jullie niet meer bij elkaar; nou dan werkt het blijkbaar ook gewoon niet. Bij elkaar zijn is dan geen betere oplossing! je moet wel iemand hebben die 100% voor je gaat, zo niet 200%!..

Dat de gesprekken minder makkelijk gaan is een pijnlijk constatering lijkt mij, maar misschien daardoor ook wel beter af te sluiten! Als alles precies het oude blijft qua gesprekken en smsjes (zoals bij mij deze week), voelt het ontzettend raar en dubbel.

Afscheidseks is toch eigenlijk wel heel belangrijk ja dus eigenlijk zou dat wel moeten.. gewoon het wijn rijkelijk laten vloeien!

Mijn vriendin (ex, ik leer het nooit) en ik, hebben regelmatig besproken; stel wat gebeurt er als het uit zou zijn. Heb je dan wel soms nog seks? Beide kwamen we tot de conclusie dat na een avond lekker stappen zoiets niet heel erg zeldzaam zou moeten worden .. nu maar kijken wat daar van in de praktijk komt, mij lijkt het in ieder geval erg prettig. Maar ja, dan moeten mijn gevoelens wel op een rijtje staan!
pi_69601755
Ja dat ze het zo vroeg uit heeft gemaakt betekent mischien wel dati k meer tijd heb om een ander iemand te vinden maar het voelde bij mij alsof ze de ware was en we hadden een mooie toekomst uitgepland. En ik weet ook niet waarom de gesprekken zo moeilijk gaan nu, ze doet redelijk kortaf tegen me. Ergens gelezen of gehoord dat ze zo bot doet om het makkelijker te maken voor ons beiden. Maar ik wil gewoon vrienden blijven, en raak alleen maar gefrustreerder door zo bot te doen.

Anyway, als ze komt woensdag gaat ze drinken. En ze kan al niet zo goed tegen alcohol dus dan gaat ze helemaal los. Dus mischien zit sex er wel in, moet er wel voor zorgen dat ze geen vriendin mee neemt, wat ze wel van plan is. Alleen heb helemaal geen zin in haar dozerige vriendinnen, accepteerde alleen omdat ze vriendinnen waren van mn ex

En jouw relatie met je ex is om jaloers over te worden. Ook al ben je uit elkaar, dan heb je nog steeds sex. Hoe geniaal, meer hoef ik eigenlijk niet. Voor affectie ga ik wel naar een ander meisje dat in de buurt woont.

Ik hou de hoop erop dat het mischien ooit nog goedkomt, maar dat moet ik maar even zien nadat we elkaar weer hebben gezien. Ik heb haar nu al 5 weken niet meer gezien, dus mijn visie is ook een beetje vertroebelt
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
  maandag 1 juni 2009 @ 18:55:58 #40
255728 Vutch
is Vutch
pi_69609850
Meldt zich, helaas.

Van regular friendship naar close naar relatie naar niks, alsof je naar boven klautert om vervolgens met een smak op de grond te komen.
Ach ja, ik ben weer zo naļef als altijd, dus het verbaast me niet zo veel meer.

Het is alleen zo dat ik lief en leed met haar heb meegemaakt, samen door verschillende soorten vuren gesprongen heb om vervolgens toch weer op onze pootjes terecht te komen.
Tenminste, dat dacht ik.

Nu blijkt het maar weer dat het leven hard is ( en liefde maakt me echt een softie, niet gezond )

Tijdje uit, proberen als vrienden door te gaan, maar ik weet van mijzelf dat ik het echt niet aan kan.
En als klap op de vuurpijl zoent ze (voor mijn gezicht...) met een oud-collega van me. Whoop-dee-effin-doo~...

Nu is het misschien niet haar schuld, omdat ik stom genoeg was om vrienden met haar te blijven, maar toch voel ik me verraden of vies/gebruikt.
Ik had gelijk contact moeten verbreken, maar ze is als een soort soulmate voor me geworden.

Nu is het een kwestie van vallen en opstaan, I guess. En wat kickjes onder mijn kont te krijgen van de mensen op het FOK!forum.
Gelukkig woon ik over een paar weken 200+ km verderop ......

Zo, dat moest ik even kwijt. Sorry voor de rant

[ Bericht 0% gewijzigd door Vutch op 01-06-2009 22:35:27 ]
Duisternis is slechts de afwezigheid van licht.
  maandag 1 juni 2009 @ 23:17:48 #41
139230 El_Chica_Del_Fuego
Nee, ik wil geen Mac }:|
pi_69620422
Is het niet zo dat als je lang genoeg, tot vervelendst aan toe, blijft denken, schrijven, huilen, over je ex, dat het dan op een gegeven moment maar vanzelf over moet gaan?
Ik ben het nu zo zat, maar ik zit er helemaal in vast... Ik kom in de problemen met een schoolopdracht hierdoor, en dat is hij absoluut niet waard, maar ik kom hier gewoon niet uit
En ik wil het hem laten weten, hoe fucking veel pijn hij me doet, maar ik heb juist bij ons laatste afscheid (onbewust) gebagatelliseerd wat ik blijkbaar toch voor 'm voel en ik wil niet nu meedelen dat wat ik eerst zei, dat het helemaal niet zo'n drama is, niet klopt.

Sorry voor het gebrek aan inleiding, maar wie me snapt... naja. Hoi.
*Think outside the box*
pi_69621775
quote:
Op maandag 1 juni 2009 23:17 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Is het niet zo dat als je lang genoeg, tot vervelendst aan toe, blijft denken, schrijven, huilen, over je ex, dat het dan op een gegeven moment maar vanzelf over moet gaan?
Ik ben het nu zo zat, maar ik zit er helemaal in vast... Ik kom in de problemen met een schoolopdracht hierdoor, en dat is hij absoluut niet waard, maar ik kom hier gewoon niet uit
En ik wil het hem laten weten, hoe fucking veel pijn hij me doet, maar ik heb juist bij ons laatste afscheid (onbewust) gebagatelliseerd wat ik blijkbaar toch voor 'm voel en ik wil niet nu meedelen dat wat ik eerst zei, dat het helemaal niet zo'n drama is, niet klopt.

Hoe lang geleden is je relatie verbroken?
In het begin had ik dit ook heel erg.
Zelf heb ik ook aardig wat verkloot voor mijjn opleiding.

Na een tijdje ga je inzien dat het zonde is en dat je door moet.
Bij mij ging t na een maand of twee al een stuk beter maar dat is bij iedereen anders.

Er zijn hier veel mensen die weten hoe jij je nu voelt.
Sterkte in ieder geval!
  dinsdag 2 juni 2009 @ 00:23:20 #43
pi_69622679
quote:
Op maandag 1 juni 2009 23:51 schreef 2PaCaVeLi het volgende:

[..]

Hoe lang geleden is je relatie verbroken?
In het begin had ik dit ook heel erg.
Zelf heb ik ook aardig wat verkloot voor mijjn opleiding.

Na een tijdje ga je inzien dat het zonde is en dat je door moet.
Bij mij ging t na een maand of twee al een stuk beter maar dat is bij iedereen anders.

Er zijn hier veel mensen die weten hoe jij je nu voelt.
Sterkte in ieder geval!
Niet lang geleden... maar het was ook niet erg lang geleden begonnen, daarom. Het moet wel in proportie zijn, vind ik. ..Ik heb 'm net toch een mail gestuurd. Dus ben het nu ook weer even kwijt. We zien wel weer hoe het morgen gaat... Ik ga mezelf maar weer eens in slaap huilen.

Thanx, ieg.
*Think outside the box*
pi_69622714
quote:
Op maandag 1 juni 2009 23:17 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:

Schrijf een brief!

Het ging uit met mijn ex en dat ging verre van vreedzaam. Ik ben erg lang verschrikkelijk kwaad geweest totdat ik op het lumineuze idee kwam om een brief te schrijven. Je gevoelens op papier zetten lucht verschrikkelijk op (had ik zelf nooit gedacht).

Ik kreeg een brief terug, believe me ik was verschrikkelijk blij dat het uit was.

Maarre succes
  dinsdag 2 juni 2009 @ 00:38:00 #45
pi_69622962
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 00:24 schreef ArcticBlizzard het volgende:

[..]

Schrijf een brief!

Het ging uit met mijn ex en dat ging verre van vreedzaam. Ik ben erg lang verschrikkelijk kwaad geweest totdat ik op het lumineuze idee kwam om een brief te schrijven. Je gevoelens op papier zetten lucht verschrikkelijk op (had ik zelf nooit gedacht).

Ik kreeg een brief terug, believe me ik was verschrikkelijk blij dat het uit was.

Maarre succes
The thing is, dat we min of meer als vrienden uit elkaar zijn gegaan...en dat we ook alles wel hebben uitgepraat. Ik heb zelfs op zijn schouder uitgehuild. En ik was er klaar mee.
Met de nadruk op 'was'.

Maar nu ga ik echt naar bed...
*Think outside the box*
pi_69623355
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 00:24 schreef ArcticBlizzard het volgende:

[..]

Schrijf een brief!

Maarre succes
Jij hebt dus een brief geschreven met al je gevoelens tegenover haar en daarna opgestuurd naar haar? Hmm klinkt opzich wel als een goed idee, omdat je dan al je gevoelens rustig op papier kan zetten. Als je met haar praat kan het zijn dat je boos word, verdrietig word ofzo en dat je dan dingen zegt die je niet meent. Mischien zou ik ook zoiets moeten doen en dan die brief woensdag aan haar geven. Want mij kennende raak ik geirriteerd en word ik boos en zeg onrationele dingen (ja, ik kan soms heel vervelend zijn in ruzies ).
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
pi_69631009
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 00:38 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:

[..]

The thing is, dat we min of meer als vrienden uit elkaar zijn gegaan...en dat we ook alles wel hebben uitgepraat. Ik heb zelfs op zijn schouder uitgehuild. En ik was er klaar mee.
Met de nadruk op 'was'.

Maar nu ga ik echt naar bed...
Vlak voordat het bij mij uitging heb ik haar ook een brief gestuurd.
De brief heeft niet echt geholpen maar ik kon wel wat dingen kwijt.

Kreeg laatst van een vriend een tip om sowieso te gaan schrijven.
Gewoon elke dag een stukje hoe jij je voelt en wat je meemaakt.

Belangrijk is dat je gewoon lekker naar buiten gaat,
Zelf vond ik dit in ht begin wel moeilijk omdat ik hier in Utrecht overal met mijn ex geweest ben.
Gelukkig word dit na verloop van tijd minder en ga je plekken opzoeken waar je nog nooit samen bent geweest.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 13:22:47 #48
pi_69632032
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 12:42 schreef 2PaCaVeLi het volgende:

[..]

Vlak voordat het bij mij uitging heb ik haar ook een brief gestuurd.
De brief heeft niet echt geholpen maar ik kon wel wat dingen kwijt.

Kreeg laatst van een vriend een tip om sowieso te gaan schrijven.
Gewoon elke dag een stukje hoe jij je voelt en wat je meemaakt.

Belangrijk is dat je gewoon lekker naar buiten gaat,
Zelf vond ik dit in ht begin wel moeilijk omdat ik hier in Utrecht overal met mijn ex geweest ben.
Gelukkig word dit na verloop van tijd minder en ga je plekken opzoeken waar je nog nooit samen bent geweest.
..the thing is... dat ik dat al doe. Misschien zit daar een max aan, een soort resitentie, dat het op een gegeven moment niet meer helpt. Ik schrijf al enorm veel en het wordt met nu allemaal tóch teveel.

Dat ik sommige plekken in Utrecht (ook ja ) nu met hem associeer herken ik wel, maar dat zijn er gelukkig niet veel, en geen belangrijke waar ik veel ben/moet zijn. Het is voornamelijk mijn kamer waar we tijd hebben doorgebracht - en dat is gelukkig echt mijn kamer, met mijn dingen en mijn herinneringen.
*Think outside the box*
pi_69632456
Hehe iedereen met een gebroken hart woont in Utrecht? Ik ook nl.

Maar ik had dat ook in het begin toen het net uit was, al die plekken waar we zijn geweest had ik ontzettend veel moeite mee. Als ik daar langsliep of was dan dacht ik alleen maar aan, toen deden we dit of deden we dat. Allemaal goede herinneringen die mij ontzettend veel pijn deden. Maar ik ben doorgegaan en heb weer allemaal nieuwe herinneringen gecreeert met vrienden. Er is echter nog een plek waar het nog steeds pijn doet, en dat is mijn kamer, en dan vooral mijn bed (lekker cliche). Geslapen, sex, goede gesprekken of gewoon genieten van elkaars gezelschap, is nog steeds moeilijk. Heb zelfs overwogen een nieuw bed te kopen, maar dat was me toch teveel moeite
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 14:03:19 #50
pi_69633149
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 13:37 schreef dreamzk het volgende:
Hehe iedereen met een gebroken hart woont in Utrecht? Ik ook nl.

Maar ik had dat ook in het begin toen het net uit was, al die plekken waar we zijn geweest had ik ontzettend veel moeite mee. Als ik daar langsliep of was dan dacht ik alleen maar aan, toen deden we dit of deden we dat. Allemaal goede herinneringen die mij ontzettend veel pijn deden. Maar ik ben doorgegaan en heb weer allemaal nieuwe herinneringen gecreeert met vrienden. Er is echter nog een plek waar het nog steeds pijn doet, en dat is mijn kamer, en dan vooral mijn bed (lekker cliche). Geslapen, sex, goede gesprekken of gewoon genieten van elkaars gezelschap, is nog steeds moeilijk. Heb zelfs overwogen een nieuw bed te kopen, maar dat was me toch teveel moeite
Nja, dat zegt wsl. genoeg - het is bij mij echt niet serieus genoeg geweest om 'm zelfs zover in mijn kamer te laten, jah..ankeren, ofzo.
Ik voel me nu inmiddels ook helemaal niet meer zo als gisteravond laat. Maar vanavond wsl. weer wel. En zo blijft het enorm hard op en neer gaan... en daar kan ik gewoon nauwelijks mee omgaan...

En ja, Utrecht... als er nou nog meer mensen met liefdesverdriet uit dit stadje rondhangen hier, what about a liefdesverdrietmeet
*Think outside the box*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')