abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 juni 2009 @ 10:28:21 #251
70651 dyonvbaal
Baldy Nova
pi_70214907
quote:
Op zondag 21 juni 2009 09:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Nou dit gaat nog wel even duren. Meneer vind het leuk om de wond steeds weer open te halen en er gezellig zout in te gooien.
Waarom geef je meneer dan nog de kans dat te doen? Je hoeft toch niet meer met hem in kontakt te komen/zijn? Of gooit hij het zout via vrienden in wonden?
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_70215035
quote:
Op zondag 21 juni 2009 10:28 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Waarom geef je meneer dan nog de kans dat te doen? Je hoeft toch niet meer met hem in kontakt te komen/zijn? Of gooit hij het zout via vrienden in wonden?
Contact vermijden is wel het gemakkelijkst. En ik denk uiteindelijk het beste voor iedereen.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_70219730
quote:
Op zondag 21 juni 2009 10:37 schreef Miesjel het volgende:

[..]

Contact vermijden is wel het gemakkelijkst. En ik denk uiteindelijk het beste voor iedereen.
Begin ik me ook steeds meer en meer te beseffen. Vannacht weer over haar gedroomd, ik wil haar zo graag bellen nu. Maar dan denk ik weer aan vorige keer dat ik haar belde, toen werd ze ontzettend boos op me. Dus ik moet me echt inhouden.
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_70227216
quote:
Op zondag 21 juni 2009 13:56 schreef dreamzk het volgende:

[..]

Begin ik me ook steeds meer en meer te beseffen. Vannacht weer over haar gedroomd, ik wil haar zo graag bellen nu. Maar dan denk ik weer aan vorige keer dat ik haar belde, toen werd ze ontzettend boos op me. Dus ik moet me echt inhouden.
Ik heb nog wel eens slechte dagen dat ik haar wil bellen. Vorige keer dat het uitging heb ik haar nummer gewist, maar nu ken ik het uit mijn hoofd dus veel zin heeft dat niet. Het wordt echt gemakkelijker met de tijd.

Ik zou wel graag een keer een scharrel opdoen, maar ik heb er het lef niet voor. Best een beetje jammer.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_70227611
Mijn ex weer gezien. Ik ging naar terug naar huis. En kwam hem tegen.
In laatste berichtje aan hem had ik dus verteld aan hem dat ik gevoelens voor hem had omdat ik dat voor mezelf aan hem kwijt moest.
Dat is 2 a 3 weken terug. Nu was het dus raar want hij zei gedag en aan lichaamshouding zag ik ook een reactie van wat nu en kwam een beetje over alsof die een gesprek wilde.
Voor mezelf op dit moment wil ik het even bij hoi laten omdat er veel is voorgevallen en ik ook voor mezelf niet te snel wil gaan.
Wel heb ik zoiets dat ik nu wel weet dat ik een keer een gesprek kan verwachten aan zijn reactie te zien en dat komt ook wel sinds ik ook nog contact met zijn broer heb en die toch in augustus terugkomt.
Al met al een positieve reactie.
pi_70227626
quote:
Op zondag 21 juni 2009 18:08 schreef Miesjel het volgende:

[..]

Ik heb nog wel eens slechte dagen dat ik haar wil bellen. Vorige keer dat het uitging heb ik haar nummer gewist, maar nu ken ik het uit mijn hoofd dus veel zin heeft dat niet. Het wordt echt gemakkelijker met de tijd.

Ik zou wel graag een keer een scharrel opdoen, maar ik heb er het lef niet voor. Best een beetje jammer.
Scharrel kan volgens mij heel veel helpen om te vergeten, ik ben er alleen nog niet klaar voor. Loop wel een beetje aan te modderen met een meisje, maar daardoor neig ik eigenlijk alleen maar meer naar mn ex omdat mn ex zoveel leuker en beter was . Ach zoals ze zeggen; time will heal all wounds. Dus maar geduld uitoefenen...
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
pi_70227724
Afgelopen vrijdag was ik voor het eerst weer sinds een half jaar op het station waar ik 7,5 half jaar lang kwam om naar mijn ex te gaan. Een goede vriend van me woont daar ook en hij had zijn verkering ook net uit . Hij zou me ophalen van het station waar ik al meer dan duizend keer ben geweest en zo vaak afscheid heb genomen van mijn ex. Toen ik de tren uitstapte wist ik niet hoe snel ik weg moest komen.
Dit station is ook de plek waar ik mijn ex voor het laatst heb gezien.

Ik dacht dat het wel mee zou vallen na een half jaar, heb me er toch in vergist blijkbaar.
  zondag 21 juni 2009 @ 18:31:49 #258
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_70227767
quote:
Op zondag 21 juni 2009 10:28 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Ja ik weet 't ook niet waarom. Bij opnieuw contact steeds weer in mooie beloftes en verhalen trappen. Dat moet ik eens afleren maar het lukt niet. Alhoewel ik al heel ver ben in vergelijking met een paar maanden geleden.

En bovendien sta ik open voor scharrels dus dat is al een stap vooruit en het komt ooit wel weer goed hoop ik. Maar wanneer dat weet ik niet.

En steeds nieuwe spelletjes en teleurstellingen helpen ook wel om sterker te worden. Ik kan ook meer negatieve punten opnoemen dan positieve. Alleen dat gevoel moet er nog ff uit.

[ Bericht 7% gewijzigd door SuperrrTuxxx op 21-06-2009 18:41:15 ]
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_70235826
quote:
Op zondag 21 juni 2009 18:29 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
Afgelopen vrijdag was ik voor het eerst weer sinds een half jaar op het station waar ik 7,5 half jaar lang kwam om naar mijn ex te gaan. Een goede vriend van me woont daar ook en hij had zijn verkering ook net uit . Hij zou me ophalen van het station waar ik al meer dan duizend keer ben geweest en zo vaak afscheid heb genomen van mijn ex. Toen ik de tren uitstapte wist ik niet hoe snel ik weg moest komen.
Dit station is ook de plek waar ik mijn ex voor het laatst heb gezien.

Ik dacht dat het wel mee zou vallen na een half jaar, heb me er toch in vergist blijkbaar.
Haha herken het zo erg, ik vermijd Leiden Centraal zo veel mogelijk. Heb ik gelukkig nog niet naartoe gemoeten sinds het uit is. Wel moeilijk is het als ik de trein in Utrecht neem van hetzelfde perron als de trein naar Leiden normaal gaat. Begint wel te slijten, in het begin kon ik wel huilen toen ik op hetzelfde perron stond, nu mis ik haar heel erg en herinner me goede tijden die we daar hebben gehad.
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
pi_70235853
Een vriendin van me heeft haar verkering uitgemaakt. Het was ongeveer dezelfde ongezonde relatie als die ik had. Het praten helpt me wel verder, maar het haalt het nodige ook weer boven.

Samenvatting, het was echt ongezond, en ik zou er zo weer intrappen.
pi_70237264
quote:
Op zondag 21 juni 2009 22:15 schreef dreamzk het volgende:

[..]

Haha herken het zo erg, ik vermijd Leiden Centraal zo veel mogelijk. Heb ik gelukkig nog niet naartoe gemoeten sinds het uit is. Wel moeilijk is het als ik de trein in Utrecht neem van hetzelfde perron als de trein naar Leiden normaal gaat. Begint wel te slijten, in het begin kon ik wel huilen toen ik op hetzelfde perron stond, nu mis ik haar heel erg en herinner me goede tijden die we daar hebben gehad.
ik vermijd leiden centraal ook

trouwens je ex komt ook uit leiden...

als ik dan zag dat in de nederlandse taal en media te vaak gebruik word gemaakt van leiden dan herken je het
pi_70238741
Hé Miesjel, maak je niet druk joh, bij jou is het nu ongeveer even lang uit als bij mij als ik me niet vergis

Met anderen praten kan vervelend zijn maar geeft je ook een bepaalde opluchting dat je het even kwijt kan, je ontladen zeg maar, voor een steeds langere periode tot je er weer over wilt praten plus je probeerd diegene te helpen.

Mijn ex woont op 20 min fietsen afstand van me vandaan en heb haar maar 3x gezien in 12 maanden tijd, dus eigenlijk heeft het er mee te maken of je het risico wil lopen om diegene tegen te komen of niet, het blijft een risico.

Maar ik betrap mezelf er ook nog vaak op dat ik nog de auto van d'r ouders zie rijden als ik op de weg ben en bij haar in de buurt, of toch links kijk als ik langs haar afslag rij, maar gelukkig niet meer continu
Geen idee waarom denk ik, gewoon automatisme

Als ik het goed begrijp dan komt mijn ex, op de stamkroeg van haar nieuwe vriendje na (dezelfde als die van mijn broer), op geen enkele plek waar wij met z´n tweetjes ooit zijn geweest, logisch natuurlijk, heb zelf die confrontatie enkele maanden geleden al aangegaan en overwonnen.

Voel me vanavond op wat alleen na best wel goed, alleen soms zou ik willen dat ik voor wat meer thuiskom dan eten, sport en tv

Vanavond op rudetube, geniaal stukje electrisch gitaar
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_70238966
Ik ga juist graag naar plekken toe waar we samen zijn geweest, dat doet me eigenlijk juist wel goed Dan denk ik weer aan de leuke momenten die we daar hebben gehad En dat is wel ff slikken maar uiteindelijk kan ik het op die manier toch wat beter achter me laten.

Hoewel er nog steeds geen nacht voorbij gaat dat ik niet een uur wakker lig, te denken aan haar
pi_70239963
Ach die plekken kunnen inderdaad heel leuk zijn. Ik heb ontzettend veel goede herinneringen aan haar, en het is leuk om aan de goede tijd te denken maar het doet ook ontzettend veel pijn omdat je je dan weer beseft dat je haar kwijt bent en haar niet terug kan brengen...

In slaap vallen heb ik uiteindelijk niet zo heel veel moeite mee, maar het wakker worden is zwaar verneukt. Ik droom bijna elke nacht van haar en alleen wakker worden voelt ook zo kut. Dan mis ik haar het meest...
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
pi_70240546
quote:
Op zondag 21 juni 2009 23:58 schreef dreamzk het volgende:
In slaap vallen heb ik uiteindelijk niet zo heel veel moeite mee, maar het wakker worden is zwaar verneukt. Ik droom bijna elke nacht van haar en alleen wakker worden voelt ook zo kut. Dan mis ik haar het meest...
Dat weet John Mayer dan weer mooi te verwoorden:
"When your dreaming with a broken heart, the waking up is the heardest part".

maandag 22 juni 2009 @ 00:35:16 #266
70651 dyonvbaal
Baldy Nova
pi_70240861
Woensdag me ex voor het laatst gezien en sinds dien niks meer gehoord/gezien (jammer genoeg). En het zal best beter zijn voor me, maar ik vind het erg vervelend geen kontakt. Ik ben niet zo sociaal aangelegd, dus heb ook niet al te veel vrienden en dan is het vervelend als je een erg goede vriend kwijt raakt natuurlijk. Maar ja...

Vandaag wezen paintballen met collega's. Was weer erg gezellig, ik betrapte me er alleen op dat ik na het paintballen naar me telefoon greep en haar wilde gaan sms'en. Toen ik me telefoon vast had dacht ik wel O... dit hoor ik niet te doen. Heb het ook maar niet gedaan dus. Ik baal van die momenten dat ik al met me telefoon in me hand zit en dan denk foei.. dat hoort niet... :S (en dat na 3 maanden nog steeds...)
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_70241154
quote:
Op zondag 21 juni 2009 23:58 schreef dreamzk het volgende:
Ach die plekken kunnen inderdaad heel leuk zijn. Ik heb ontzettend veel goede herinneringen aan haar, en het is leuk om aan de goede tijd te denken maar het doet ook ontzettend veel pijn omdat je je dan weer beseft dat je haar kwijt bent en haar niet terug kan brengen...

Grappig, ik heb het precies andersom; in slaap vallen is killing omdat ik haar gewoon naast me mis en als ik wakker word jump ik gelijk mn bed uit Zoals Acda & de Munnik dat mooi verwoorde:
quote:
Wie in bed stapt met beschadigd hart
geeft aan z’n droom al snel een slechte start.
Maar soms drink ik mezelf zo schadevrij, dat ik jou denk bij mij.
pi_70251360
Weer heerlijk verneukt wakker geworden, net in de douche heb ik even nagedacht over wat we nou precies gemeen hadden. Na een tijdje nadenken kwam ik erachter dat we vrijwel niks tot weining gemeen hadden. Ik snap eigenlijk niet waar onze klik nou zat, we hadden verschillende jeugd, leeftijdsverschil (16 tegenover 19), zij doet MBO ik WO en ga zo maar door. Het is voor mij beetje onbegrijpelijk dat we een klik hadden, want waarover had ik het nou dan met haar? Ik zou me dat niet eens meer kunnen herinneren, alleen dat we altijd veel lachten om van alles.

Anyway, ook net op facebook heeft ze haar profiel verandererd naar single. Is ook weer een klap in het gezicht, duwt je weer even op de feiten. Ben daarna foto's van ons samen gaan kijken, ook al geen goed idee nu dan maar therapeutisch mn kamer gaan opruimen
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
  maandag 22 juni 2009 @ 14:01:11 #269
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_70251607
quote:
Op maandag 22 juni 2009 13:53 schreef dreamzk het volgende:
Weer heerlijk verneukt wakker geworden, net in de douche heb ik even nagedacht over wat we nou precies gemeen hadden. Na een tijdje nadenken kwam ik erachter dat we vrijwel niks tot weining gemeen hadden. Ik snap eigenlijk niet waar onze klik nou zat, we hadden verschillende jeugd, leeftijdsverschil (16 tegenover 19), zij doet MBO ik WO en ga zo maar door. Het is voor mij beetje onbegrijpelijk dat we een klik hadden, want waarover had ik het nou dan met haar? Ik zou me dat niet eens meer kunnen herinneren, alleen dat we altijd veel lachten om van alles.

Anyway, ook net op facebook heeft ze haar profiel verandererd naar single. Is ook weer een klap in het gezicht, duwt je weer even op de feiten. Ben daarna foto's van ons samen gaan kijken, ook al geen goed idee nu dan maar therapeutisch mn kamer gaan opruimen
Waarbij je weer foto's enzo van haar gaat tegenkomen
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_70251731
quote:
Op maandag 22 juni 2009 14:01 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Waarbij je weer foto's enzo van haar gaat tegenkomen
Haha nee, ik heb twee foto's van haar. Eentje ligt al goed opgeborgen en de andere staat nog steeds pontificaal op mn bureau, heb geprobeerd hem weg te halen maar dan voelt mn bureau zo leeg aan
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
  maandag 22 juni 2009 @ 14:16:44 #271
183021 lightmoon
ben je blij?
pi_70252165
Pfff, was naar een feestje afgelopen zaterdag en wist dat er foto's gemaakt waren(ook groepsfoto van mij en vrienden), dus zit ik door de foto's heen te bladeren op zoek naar die bewuste foto op de website, kom ik er eentje tegen van mn ex met dr nieuwe vriend (zagen er best gelukkig uit).. Werd er misselijk van, en tis nu al 8 maanden uit

pi_70257409
quote:
Op maandag 22 juni 2009 14:05 schreef dreamzk het volgende:

[..]

Haha nee, ik heb twee foto's van haar. Eentje ligt al goed opgeborgen en de andere staat nog steeds pontificaal op mn bureau, heb geprobeerd hem weg te halen maar dan voelt mn bureau zo leeg aan
gooi er een foto van een fotomodel neer.

een vriend van mij had ook een foto van zijn ex op zijn nachtkastje staan.

als ik bij hem kwam legde ik hem steeds plat of verstopte het.
hij heeft hem nu zelf ook weg gehaald
er is nog een foto op mijn kamer in een multifotohouder, maar dan wel omgedraaid zodat ik haar niet zie.
stel dat ik een hartaanval krijg of whatever dan wil ik dat ding nog kunnen grijpen en een laatste blik kunnen werpen op het meisje waarvan ik zoveel hou en die mijn hart heeft gestolen (en gebroken).

het beste en moeilijkste is om alle herinneringen van je ex weg te halen en het contact compleet verbreken...
uitgaan en leuke mensen ontmoeten en niet op zoek gaan naar vervanging van je ex maar gewoon wel open staan voor anderen....
pi_70263792
quote:
Op maandag 22 juni 2009 16:37 schreef melovechai het volgende:

[..]

gooi er een foto van een fotomodel neer.

een vriend van mij had ook een foto van zijn ex op zijn nachtkastje staan.

als ik bij hem kwam legde ik hem steeds plat of verstopte het.
hij heeft hem nu zelf ook weg gehaald
er is nog een foto op mijn kamer in een multifotohouder, maar dan wel omgedraaid zodat ik haar niet zie.
stel dat ik een hartaanval krijg of whatever dan wil ik dat ding nog kunnen grijpen en een laatste blik kunnen werpen op het meisje waarvan ik zoveel hou en die mijn hart heeft gestolen (en gebroken).

het beste en moeilijkste is om alle herinneringen van je ex weg te halen en het contact compleet verbreken...
uitgaan en leuke mensen ontmoeten en niet op zoek gaan naar vervanging van je ex maar gewoon wel open staan voor anderen....
Haha om cliche te zijn en afgezaagt: mn ex vind ik de knapste ter wereld en niet eens adriana lima kan tegen haar op (die daarvoor mijn droomvrouw bij uitstek was)...

maar van die foto heb ik eigenlijk niet eens last van, let er niet op. zodra hij weg is let ik er weer op en denk ik eraan, dus ik wacht eventjes met hem weghalen.

en die laatste alinea klinkt zo logisch maar oh zo moeilijk. als ik uitga (wat ik teveel doe laatste tijd) dan zoek ik naar vervanging en vergelijk ik iedereen met haar. werkt natuurlijk niet want ze blijft nog steeds mn droomvrouw... ik zou haar eigenlijk zo moeten haten voor wat ze heeft gedaan de laatste tijd, maar ik blijf mezelf maar voorhouden dat ze het niet zo bedoelt enzo... gelukkig helpt het lekkere weer me enorm vandaag, lekker kamer helemaal opgeruimd, geld van mn spaarrekening gehaald voor vakantie en buiten zitten met huisgenoten en een biertje, heel relaxed. blijf gezelschap de beste remedie tegen een gebroken hart vinden
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
  maandag 22 juni 2009 @ 19:31:46 #274
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_70263989
quote:
Op maandag 22 juni 2009 00:50 schreef Henk_v het volgende:

Zoals Acda & de Munnik dat mooi verwoorde:
[..]

Idd.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_70265512
quote:
Op maandag 22 juni 2009 19:27 schreef dreamzk het volgende:

[..]

Haha om cliche te zijn en afgezaagt: mn ex vind ik de knapste ter wereld en niet eens adriana lima kan tegen haar op (die daarvoor mijn droomvrouw bij uitstek was)...

maar van die foto heb ik eigenlijk niet eens last van, let er niet op. zodra hij weg is let ik er weer op en denk ik eraan, dus ik wacht eventjes met hem weghalen.

en die laatste alinea klinkt zo logisch maar oh zo moeilijk. als ik uitga (wat ik teveel doe laatste tijd) dan zoek ik naar vervanging en vergelijk ik iedereen met haar. werkt natuurlijk niet want ze blijft nog steeds mn droomvrouw... ik zou haar eigenlijk zo moeten haten voor wat ze heeft gedaan de laatste tijd, maar ik blijf mezelf maar voorhouden dat ze het niet zo bedoelt enzo... gelukkig helpt het lekkere weer me enorm vandaag, lekker kamer helemaal opgeruimd, geld van mn spaarrekening gehaald voor vakantie en buiten zitten met huisgenoten en een biertje, heel relaxed. blijf gezelschap de beste remedie tegen een gebroken hart vinden
ja dat van knapste ken ik, althans in onze ogen...
toch herinnerd die foto je wel elke keer, al is het maar voor even, voel je je weer down.
ik heb meer dan 5 maanden heel zwaar in de put gezeten puur door mijn ex.
niet slapen, niet kunnen eten, depressief, naar een psy, slaapmiddelen, overmatig alcoholgebruik, met je zatte kop vrouwen pakken en mijn studie verwaarlozen, niet meer sporten.
depressieve kop, etc.

en ja mijn ex paste heel goed bij mij en onder andere omstandigdheden was het beter gegaan...

maar goed, het resulteerde erin dat ik een ontzettend lage eigenwaarde had maar sinds vorige week is er verandering in gekomen, ik weet niet of het tijdelijk is maar ik ben er blij mee.

ik heb twee meisjes ontmoet die echt iets met me deden.
met een ervan heb ik gezoend en voor het eerst sinds lange tijd kan ik wauwwww zeggen.
die meid was overigens objectief gezien wel knapper dan mijn ex, extreem knapper, snap nog steeds niet wat ze met mij moest maar goed

ik ga gewoon weer met een frisse start beginnen, studie afmaken en carriere maken, reizen, nog heel veel dingen op mijn to do lijst en veel stappen.
ik heb geen zin meer om mijn leven te laten vergooien door vrouwen, dit is de fucking 2e keer en ben er jaren mee verloren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')