Waarom geef je meneer dan nog de kans dat te doen? Je hoeft toch niet meer met hem in kontakt te komen/zijn? Of gooit hij het zout via vrienden in wonden?quote:Op zondag 21 juni 2009 09:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Nou dit gaat nog wel even duren.Meneer vind het leuk om de wond steeds weer open te halen en er gezellig zout in te gooien.
Contact vermijden is wel het gemakkelijkst. En ik denk uiteindelijk het beste voor iedereen.quote:Op zondag 21 juni 2009 10:28 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Waarom geef je meneer dan nog de kans dat te doen? Je hoeft toch niet meer met hem in kontakt te komen/zijn? Of gooit hij het zout via vrienden in wonden?
Begin ik me ook steeds meer en meer te beseffen. Vannacht weer over haar gedroomd, ik wil haar zo graag bellen nu. Maar dan denk ik weer aan vorige keer dat ik haar belde, toen werd ze ontzettend boos op me. Dus ik moet me echt inhouden.quote:Op zondag 21 juni 2009 10:37 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Contact vermijden is wel het gemakkelijkst. En ik denk uiteindelijk het beste voor iedereen.
Ik heb nog wel eens slechte dagen dat ik haar wil bellen. Vorige keer dat het uitging heb ik haar nummer gewist, maar nu ken ik het uit mijn hoofd dus veel zin heeft dat niet. Het wordt echt gemakkelijker met de tijd.quote:Op zondag 21 juni 2009 13:56 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Begin ik me ook steeds meer en meer te beseffen. Vannacht weer over haar gedroomd, ik wil haar zo graag bellen nu. Maar dan denk ik weer aan vorige keer dat ik haar belde, toen werd ze ontzettend boos op me. Dus ik moet me echt inhouden.
Scharrel kan volgens mij heel veel helpen om te vergeten, ik ben er alleen nog niet klaar voor. Loop wel een beetje aan te modderen met een meisje, maar daardoor neig ik eigenlijk alleen maar meer naar mn ex omdat mn ex zoveel leuker en beter wasquote:Op zondag 21 juni 2009 18:08 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Ik heb nog wel eens slechte dagen dat ik haar wil bellen. Vorige keer dat het uitging heb ik haar nummer gewist, maar nu ken ik het uit mijn hoofd dus veel zin heeft dat niet. Het wordt echt gemakkelijker met de tijd.
Ik zou wel graag een keer een scharrel opdoen, maar ik heb er het lef niet voor. Best een beetje jammer.
Ja ik weet 't ook niet waarom.quote:Op zondag 21 juni 2009 10:28 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Waarom geef je meneer dan nog de kans dat te doen? Je hoeft toch niet meer met hem in kontakt te komen/zijn? Of gooit hij het zout via vrienden in wonden?
Haha herken het zo erg, ik vermijd Leiden Centraal zo veel mogelijk. Heb ik gelukkig nog niet naartoe gemoeten sinds het uit is. Wel moeilijk is het als ik de trein in Utrecht neem van hetzelfde perron als de trein naar Leiden normaal gaat. Begint wel te slijten, in het begin kon ik wel huilen toen ik op hetzelfde perron stond, nu mis ik haar heel erg en herinner me goede tijden die we daar hebben gehad.quote:Op zondag 21 juni 2009 18:29 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
Afgelopen vrijdag was ik voor het eerst weer sinds een half jaar op het station waar ik 7,5 half jaar lang kwam om naar mijn ex te gaan. Een goede vriend van me woont daar ook en hij had zijn verkering ook net uit. Hij zou me ophalen van het station waar ik al meer dan duizend keer ben geweest en zo vaak afscheid heb genomen van mijn ex. Toen ik de tren uitstapte wist ik niet hoe snel ik weg moest komen.
Dit station is ook de plek waar ik mijn ex voor het laatst heb gezien.
Ik dacht dat het wel mee zou vallen na een half jaar, heb me er toch in vergist blijkbaar.
ik vermijd leiden centraal ookquote:Op zondag 21 juni 2009 22:15 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Haha herken het zo erg, ik vermijd Leiden Centraal zo veel mogelijk. Heb ik gelukkig nog niet naartoe gemoeten sinds het uit is. Wel moeilijk is het als ik de trein in Utrecht neem van hetzelfde perron als de trein naar Leiden normaal gaat. Begint wel te slijten, in het begin kon ik wel huilen toen ik op hetzelfde perron stond, nu mis ik haar heel erg en herinner me goede tijden die we daar hebben gehad.
Dat weet John Mayer dan weer mooi te verwoorden:quote:Op zondag 21 juni 2009 23:58 schreef dreamzk het volgende:
In slaap vallen heb ik uiteindelijk niet zo heel veel moeite mee, maar het wakker worden is zwaar verneukt. Ik droom bijna elke nacht van haar en alleen wakker worden voelt ook zo kut. Dan mis ik haar het meest...
Grappig, ik heb het precies andersom; in slaap vallen is killing omdat ik haar gewoon naast me mis en als ik wakker word jump ik gelijk mn bed uitquote:Op zondag 21 juni 2009 23:58 schreef dreamzk het volgende:
Ach die plekken kunnen inderdaad heel leuk zijn. Ik heb ontzettend veel goede herinneringen aan haar, en het is leuk om aan de goede tijd te denken maar het doet ook ontzettend veel pijn omdat je je dan weer beseft dat je haar kwijt bent en haar niet terug kan brengen...
In slaap vallen heb ik uiteindelijk niet zo heel veel moeite mee, maar het wakker worden is zwaar verneukt. Ik droom bijna elke nacht van haar en alleen wakker worden voelt ook zo kut. Dan mis ik haar het meest...
quote:Wie in bed stapt met beschadigd hart
geeft aan z’n droom al snel een slechte start.
Maar soms drink ik mezelf zo schadevrij, dat ik jou denk bij mij.
Waarbij je weer foto's enzo van haar gaat tegenkomenquote:Op maandag 22 juni 2009 13:53 schreef dreamzk het volgende:
Weer heerlijk verneukt wakker geworden, net in de douche heb ik even nagedacht over wat we nou precies gemeen hadden. Na een tijdje nadenken kwam ik erachter dat we vrijwel niks tot weining gemeen hadden. Ik snap eigenlijk niet waar onze klik nou zat, we hadden verschillende jeugd, leeftijdsverschil (16 tegenover 19), zij doet MBO ik WO en ga zo maar door. Het is voor mij beetje onbegrijpelijk dat we een klik hadden, want waarover had ik het nou dan met haar? Ik zou me dat niet eens meer kunnen herinneren, alleen dat we altijd veel lachten om van alles.
Anyway, ook net op facebook heeft ze haar profiel verandererd naar single. Is ook weer een klap in het gezicht, duwt je weer even op de feiten. Ben daarna foto's van ons samen gaan kijken, ook al geen goed ideenu dan maar therapeutisch mn kamer gaan opruimen
Haha nee, ik heb twee foto's van haar. Eentje ligt al goed opgeborgen en de andere staat nog steeds pontificaal op mn bureau, heb geprobeerd hem weg te halen maar dan voelt mn bureau zo leeg aanquote:Op maandag 22 juni 2009 14:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Waarbij je weer foto's enzo van haar gaat tegenkomen
gooi er een foto van een fotomodel neer.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:05 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Haha nee, ik heb twee foto's van haar. Eentje ligt al goed opgeborgen en de andere staat nog steeds pontificaal op mn bureau, heb geprobeerd hem weg te halen maar dan voelt mn bureau zo leeg aan
Haha om cliche te zijn en afgezaagt: mn ex vind ik de knapste ter wereld en niet eens adriana lima kan tegen haar op (die daarvoor mijn droomvrouw bij uitstek was)...quote:Op maandag 22 juni 2009 16:37 schreef melovechai het volgende:
[..]
gooi er een foto van een fotomodel neer.
een vriend van mij had ook een foto van zijn ex op zijn nachtkastje staan.
als ik bij hem kwam legde ik hem steeds plat of verstopte het.
hij heeft hem nu zelf ook weg gehaald
er is nog een foto op mijn kamer in een multifotohouder, maar dan wel omgedraaid zodat ik haar niet zie.
stel dat ik een hartaanval krijg of whatever dan wil ik dat ding nog kunnen grijpen en een laatste blik kunnen werpen op het meisje waarvan ik zoveel hou en die mijn hart heeft gestolen (en gebroken).
het beste en moeilijkste is om alle herinneringen van je ex weg te halen en het contact compleet verbreken...
uitgaan en leuke mensen ontmoeten en niet op zoek gaan naar vervanging van je ex maar gewoon wel open staan voor anderen....
Idd.quote:Op maandag 22 juni 2009 00:50 schreef Henk_v het volgende:
Zoals Acda & de Munnik dat mooi verwoorde:
[..]
ja dat van knapste ken ik, althans in onze ogen...quote:Op maandag 22 juni 2009 19:27 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Haha om cliche te zijn en afgezaagt: mn ex vind ik de knapste ter wereld en niet eens adriana lima kan tegen haar op (die daarvoor mijn droomvrouw bij uitstek was)...
maar van die foto heb ik eigenlijk niet eens last van, let er niet op. zodra hij weg is let ik er weer op en denk ik eraan, dus ik wacht eventjes met hem weghalen.
en die laatste alinea klinkt zo logisch maar oh zo moeilijk. als ik uitga (wat ik teveel doe laatste tijd) dan zoek ik naar vervanging en vergelijk ik iedereen met haar. werkt natuurlijk niet want ze blijft nog steeds mn droomvrouw... ik zou haar eigenlijk zo moeten haten voor wat ze heeft gedaan de laatste tijd, maar ik blijf mezelf maar voorhouden dat ze het niet zo bedoelt enzo... gelukkig helpt het lekkere weer me enorm vandaag, lekker kamer helemaal opgeruimd, geld van mn spaarrekening gehaald voor vakantie en buiten zitten met huisgenoten en een biertje, heel relaxed. blijf gezelschap de beste remedie tegen een gebroken hart vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |