abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 22 juni 2009 @ 14:16:44 #271
183021 lightmoon
ben je blij?
pi_70252165
Pfff, was naar een feestje afgelopen zaterdag en wist dat er foto's gemaakt waren(ook groepsfoto van mij en vrienden), dus zit ik door de foto's heen te bladeren op zoek naar die bewuste foto op de website, kom ik er eentje tegen van mn ex met dr nieuwe vriend (zagen er best gelukkig uit).. Werd er misselijk van, en tis nu al 8 maanden uit

pi_70257409
quote:
Op maandag 22 juni 2009 14:05 schreef dreamzk het volgende:

[..]

Haha nee, ik heb twee foto's van haar. Eentje ligt al goed opgeborgen en de andere staat nog steeds pontificaal op mn bureau, heb geprobeerd hem weg te halen maar dan voelt mn bureau zo leeg aan
gooi er een foto van een fotomodel neer.

een vriend van mij had ook een foto van zijn ex op zijn nachtkastje staan.

als ik bij hem kwam legde ik hem steeds plat of verstopte het.
hij heeft hem nu zelf ook weg gehaald
er is nog een foto op mijn kamer in een multifotohouder, maar dan wel omgedraaid zodat ik haar niet zie.
stel dat ik een hartaanval krijg of whatever dan wil ik dat ding nog kunnen grijpen en een laatste blik kunnen werpen op het meisje waarvan ik zoveel hou en die mijn hart heeft gestolen (en gebroken).

het beste en moeilijkste is om alle herinneringen van je ex weg te halen en het contact compleet verbreken...
uitgaan en leuke mensen ontmoeten en niet op zoek gaan naar vervanging van je ex maar gewoon wel open staan voor anderen....
pi_70263792
quote:
Op maandag 22 juni 2009 16:37 schreef melovechai het volgende:

[..]

gooi er een foto van een fotomodel neer.

een vriend van mij had ook een foto van zijn ex op zijn nachtkastje staan.

als ik bij hem kwam legde ik hem steeds plat of verstopte het.
hij heeft hem nu zelf ook weg gehaald
er is nog een foto op mijn kamer in een multifotohouder, maar dan wel omgedraaid zodat ik haar niet zie.
stel dat ik een hartaanval krijg of whatever dan wil ik dat ding nog kunnen grijpen en een laatste blik kunnen werpen op het meisje waarvan ik zoveel hou en die mijn hart heeft gestolen (en gebroken).

het beste en moeilijkste is om alle herinneringen van je ex weg te halen en het contact compleet verbreken...
uitgaan en leuke mensen ontmoeten en niet op zoek gaan naar vervanging van je ex maar gewoon wel open staan voor anderen....
Haha om cliche te zijn en afgezaagt: mn ex vind ik de knapste ter wereld en niet eens adriana lima kan tegen haar op (die daarvoor mijn droomvrouw bij uitstek was)...

maar van die foto heb ik eigenlijk niet eens last van, let er niet op. zodra hij weg is let ik er weer op en denk ik eraan, dus ik wacht eventjes met hem weghalen.

en die laatste alinea klinkt zo logisch maar oh zo moeilijk. als ik uitga (wat ik teveel doe laatste tijd) dan zoek ik naar vervanging en vergelijk ik iedereen met haar. werkt natuurlijk niet want ze blijft nog steeds mn droomvrouw... ik zou haar eigenlijk zo moeten haten voor wat ze heeft gedaan de laatste tijd, maar ik blijf mezelf maar voorhouden dat ze het niet zo bedoelt enzo... gelukkig helpt het lekkere weer me enorm vandaag, lekker kamer helemaal opgeruimd, geld van mn spaarrekening gehaald voor vakantie en buiten zitten met huisgenoten en een biertje, heel relaxed. blijf gezelschap de beste remedie tegen een gebroken hart vinden
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
  maandag 22 juni 2009 @ 19:31:46 #274
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_70263989
quote:
Op maandag 22 juni 2009 00:50 schreef Henk_v het volgende:

Zoals Acda & de Munnik dat mooi verwoorde:
[..]

Idd.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_70265512
quote:
Op maandag 22 juni 2009 19:27 schreef dreamzk het volgende:

[..]

Haha om cliche te zijn en afgezaagt: mn ex vind ik de knapste ter wereld en niet eens adriana lima kan tegen haar op (die daarvoor mijn droomvrouw bij uitstek was)...

maar van die foto heb ik eigenlijk niet eens last van, let er niet op. zodra hij weg is let ik er weer op en denk ik eraan, dus ik wacht eventjes met hem weghalen.

en die laatste alinea klinkt zo logisch maar oh zo moeilijk. als ik uitga (wat ik teveel doe laatste tijd) dan zoek ik naar vervanging en vergelijk ik iedereen met haar. werkt natuurlijk niet want ze blijft nog steeds mn droomvrouw... ik zou haar eigenlijk zo moeten haten voor wat ze heeft gedaan de laatste tijd, maar ik blijf mezelf maar voorhouden dat ze het niet zo bedoelt enzo... gelukkig helpt het lekkere weer me enorm vandaag, lekker kamer helemaal opgeruimd, geld van mn spaarrekening gehaald voor vakantie en buiten zitten met huisgenoten en een biertje, heel relaxed. blijf gezelschap de beste remedie tegen een gebroken hart vinden
ja dat van knapste ken ik, althans in onze ogen...
toch herinnerd die foto je wel elke keer, al is het maar voor even, voel je je weer down.
ik heb meer dan 5 maanden heel zwaar in de put gezeten puur door mijn ex.
niet slapen, niet kunnen eten, depressief, naar een psy, slaapmiddelen, overmatig alcoholgebruik, met je zatte kop vrouwen pakken en mijn studie verwaarlozen, niet meer sporten.
depressieve kop, etc.

en ja mijn ex paste heel goed bij mij en onder andere omstandigdheden was het beter gegaan...

maar goed, het resulteerde erin dat ik een ontzettend lage eigenwaarde had maar sinds vorige week is er verandering in gekomen, ik weet niet of het tijdelijk is maar ik ben er blij mee.

ik heb twee meisjes ontmoet die echt iets met me deden.
met een ervan heb ik gezoend en voor het eerst sinds lange tijd kan ik wauwwww zeggen.
die meid was overigens objectief gezien wel knapper dan mijn ex, extreem knapper, snap nog steeds niet wat ze met mij moest maar goed

ik ga gewoon weer met een frisse start beginnen, studie afmaken en carriere maken, reizen, nog heel veel dingen op mijn to do lijst en veel stappen.
ik heb geen zin meer om mijn leven te laten vergooien door vrouwen, dit is de fucking 2e keer en ben er jaren mee verloren.
pi_70273285
quote:
Op maandag 22 juni 2009 14:16 schreef lightmoon het volgende:
Pfff, was naar een feestje afgelopen zaterdag en wist dat er foto's gemaakt waren(ook groepsfoto van mij en vrienden), dus zit ik door de foto's heen te bladeren op zoek naar die bewuste foto op de website, kom ik er eentje tegen van mn ex met dr nieuwe vriend (zagen er best gelukkig uit).. Werd er misselijk van, en tis nu al 8 maanden uit

Laat hem los en denk aan jezelf lightmoon, probeer een beetje te genieten van de dingen die je wel hebt.
En laat de rest langzaam uitdoven

Is helemaal niet vreemd dat je er nu al 8 maanden mee bezig bent, betekend gewoon dat je jezelf nog niet gevonden heb

[ Bericht 9% gewijzigd door Chev op 22-06-2009 23:02:42 ]
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  maandag 22 juni 2009 @ 23:50:21 #277
257041 Editeur
I LOVE MUDKIP K?
pi_70275566
Een heel verhaal getypt, maar er stonden teveel details in. Even opnieuw in grote lijnen:
Heb 4 jaar lang een vriendin gehad, maar het afgelopen jaar was het moeilijk. Zij op kamers en ik nog thuis. Geen spontane afspraken meer en zomaar even langs. Maar het hele jaar zeiden we tegen elkaar: jij gaat binnenkort ook op kamers en dan zijn we uit de sleur. Nu zijn we vlak voor de finish gestrand. Het is 1.5 maand uit. 'Ben ik bij je om jóu, of bang om alleen te zijn' + de sleur. Tussen toen en nu al wel een paar keer gewoon langsgekomen bij de schoonfamilie en gezellig gezeten net als voorheen. Dan komt de avond dat je toch een keer zoent. Vervolgens nog een keer..
Ik helemaal in mijn nopjes, 'misschien is het dan toch een kleine pauze van 2 maand en pakken we zo de draad op'
Alsof ze mijn gedachtes leest zegt ze plots: Je moet niet denken dat dit een pauze is, het is gewoon uit en ik voel niets van liefde meer. Ik vind je een schat en lief maar het komt niet zo makkelijk terug.'
Klap in je gezicht, maar wel goed van haar dat ze het eerlijk zegt. Mijn eigen conclusies getrokken: niet meer afspreken tussendoor want het is te pijnlijk om nog eens zoiets te horen. Alsof je het voor een 2e keer uitmaakt. Dit tegen haar gezegd en ze begon te húilen, 'ik wil je nog wel zien' Dus ze geeft toch nog wat om me?!
Mijn vriendin ex zitten in dezelfde stad als mn vrienden en kunnen door deze 4 jaar relatie ook al wel even goed met haar als ik zelf. Kan dus niet om haar heen volgend schooljaar.

Ik word gek. Ik wil nog wel, zij niet. Oke dan niet; niet meer afspreken en elkaar zien, zij wil dat nog wel.
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
pi_70283183
Mijn ex heeft nu bijna een nieuwe vriend een of andere alto met een hanekam die er echt niet uit ziet.
Ik vroeg wat ze in hem ziet en ze zei dat ze het extreme leuk vond dat ik erg netjes was. Echt ik zie er zoveel beter uit dan die gast en als ze nou met een knappe gast iets nieuws begint die echt om haar geeft ipv een of andere lul kan ik dat beter begrijpen. Ik heb het gevoel dat ik zoveel meer te bieden heb.
Het is echt een lang verhaal hoe het uit is gegaan en iedereen zegt dat ik haar maar moet laten maar haar vergeten kan ik gewoon niet.

Zo dat moest er ff uit
  dinsdag 23 juni 2009 @ 12:50:22 #279
244451 Carooltje79
Papi, dame lo que quiero!
pi_70286210
Ik ben nu ruim 3 jaar gescheiden na een relatie van ruim 12 jaar en een huwelijk van bijna 6 jaar, ik heb een zoontje van 6 die nu bij mij woont. Het begon allemaal 8 jaar terug, mijn nichtje stond huilend op de stoep bij ons huis, ze had thuis ruzie gehad en haar vader had haar paar flinke meppen verkocht.. het eerste wat ik dacht was jij blijft hier! je hoeft niet meer terug! Dat was dus de grootste fout van me leven (achteraf) Ze trok bij pns in en ik vond het gezellig en het ging ook allemaal goed, ik was pas verhuisd naar Brabant en had daar nog niet veel vrienden dus zij vulde mijn eenzaamheid goed op.
Toen me kleine 3 jaar was verhuisden we terug naar Utrecht ik was super blij! me nichtje woonde nog steeds bij ons maar had ondertussen wel weer contact met haar ouders en sliep daar ook af en toe zodat ik en mijn ex ook eens de ruimte voor onszelf hadden..
Vlak nadat we verhuisd waren hadden me ex en ik veel ruzie, ik dacht dat het kwam door de verhuizing en de verandering van omgeving en blabla, mijn nicht kwam nog steeds vaak langs en bleef steeds tot in de late uurtjes, mijn ex vond het dan niet veilig om haar alleen met de bus naar huis te sturen zij was toen net 18 geworden dus bracht hij haar met de auto naar huis, het begon mij op te vallen dat ze steeds vaker en langer wegbleven en mijn gevoel zei me dat er iets niet klopte, als ik daarover begon tegen mijn ex kreeg ik dingen naar me hoofd als: je moet nie zo jaloers doen en wat lul je nou voor onzin en blabla. Na ongeveer een half jaar in utrecht gewoond te hebben kwam me ex op een dag uit zn werk met de mededeling dat hij een break wilde van 6 weken (totaal onverwachts) omdat hij niet meer wist wat hij met onze relatie moest en hij had even tijd nodig, dus ging hij naar zijn moeder...
Naja om een lang verhaal kort te maken, ik heb ze meerdere malen betrapt en scheiding aangevraagd en hij woont nu dus samen met mijn nichtje en dan hoor je achteraf dat ze al een jaar voordat we uit elkaar gingen een relatie hadden met elkaar....
Dat was een flinke klap ik voelde me aan 2 kanten genaaid, door me ex maar ook zeker door haar, toen mijn ex wegging heb ik zo vaak bij haar uitgehuild en nooit heeft ze iets gezegd.. ik heb alles voor die meid gedaan en altijd klaar voor haar gestaan... en dan doet ze zoiets..

sorry dat het zooo lang verhaal is geworden, maar ik moest het echt ff kwijt, dit is voor het eerst na 3 jaar dat ik zo uitgebreid aan iemand verteld heb wat er is gebeurd.. maar ik las hier zo al die verhalen en ik moest het echt ff kwijt
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
pi_70286680
Jeetje Carooltje79, kan me wel voorstellen dat dit een grote deuk in het vetrouwen in mensen heeft gemaakt...
Stank voor dank heet dat.

Kan er echt geen goed woord voor over hebben die ex van je en je nichtje.. al zal die laatste waarschijnlijk compleet niet weten wat ze aan het doen is, want op die leeftijd doen veel jongeren onzinnige dingen

Vandaag is de eerste dag van de rest van je leven.
en
Het leven is te kort om er niet van te genieten.

Het is zoiezo achterbaks als mensen pas na lange tijd vreemd te zijn gegaan, of alleen al gevoelens te hebben voor een ander het uitmaken als ze daadwerkelijk al een affaire/relatie hebben.

De mentaliteit: Je oude schoenen niet wegdoen vorodat je nieuwe heb, bestaat helaas.. maar gelukkig heb ik een betere, wie de bal kaatst kan die ooit terug verwachten!

Ofwel dikke kans dat je ex en nichtje er nog wel een keer achter komen dat dit niet de manier is om een relatie op te bouwen.

We kunnen alleen de normen en waarden aanhouden die we mee gekregen hebben en op een zo waardig mogelijke manier ons leven voortzetten, ook al doen anderen dat niet.

dikke knuffel en hou je haaks Carooltje
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  dinsdag 23 juni 2009 @ 13:22:28 #281
244451 Carooltje79
Papi, dame lo que quiero!
pi_70287225
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 13:04 schreef Chev het volgende:
Jeetje Carooltje79, kan me wel voorstellen dat dit een grote deuk in het vetrouwen in mensen heeft gemaakt...
Stank voor dank heet dat.

Kan er echt geen goed woord voor over hebben die ex van je en je nichtje.. al zal die laatste waarschijnlijk compleet niet weten wat ze aan het doen is, want op die leeftijd doen veel jongeren onzinnige dingen

Vandaag is de eerste dag van de rest van je leven.
en
Het leven is te kort om er niet van te genieten.

Het is zoiezo achterbaks als mensen pas na lange tijd vreemd te zijn gegaan, of alleen al gevoelens te hebben voor een ander het uitmaken als ze daadwerkelijk al een affaire/relatie hebben.

De mentaliteit: Je oude schoenen niet wegdoen vorodat je nieuwe heb, bestaat helaas.. maar gelukkig heb ik een betere, wie de bal kaatst kan die ooit terug verwachten!

Ofwel dikke kans dat je ex en nichtje er nog wel een keer achter komen dat dit niet de manier is om een relatie op te bouwen.

We kunnen alleen de normen en waarden aanhouden die we mee gekregen hebben en op een zo waardig mogelijke manier ons leven voortzetten, ook al doen anderen dat niet.

dikke knuffel en hou je haaks Carooltje
wat een super lieve reactie tnx!

Ik ben ook zeker verder met me leven gegaan en heb nu alles wat ik wil en weet ook zeker dat ik het beter dan hun heb... het vervelendste is alleen wat we samen een kind hebben en dat ik me ex dus niet compleet uit me leven kan bannen... mijn zoontje heeft Adhd dus we zitten nu toch om de week wel samen bij een arts en ik moet eerlijk toegeven dat ik het heel moeilijk vind om hem nu steeds te zien. het is wel een goeie les voor me want schijnbaar ben ik er dus nog niet helemaal overheen en brengt hij weer bepaalde gevoelens bij me boven

maja vanaf hier kan het alleen maar bergopwaards gaan
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
pi_70304478
Pff zit net gossip girl te kijken (slechte gewoonte die ik heb overgenomen van mn ex). Bij de openingsscene zegt ze altijd; You know you love me, XOXO Gossip Girl. Ik vond dat altijd heel erg geil om te horen (ze heeft een heel erg geile stem), anyways, mn ex vond het leuk om me te plagen dat als ze ze dat op tv zeiden dat ze er doorheen ging praten. Kreeg echt net een kippenvel momentje daarnet, maag draaide eventjes om. Dit is waarschijnlijk een van de weinige momenten in de week wat ze aan het doen is. Op dit moment een peukje buiten aan het roken, aangezien het reclame bij Gossip Girl is... Verdomme, wat wil ik nu graag weer met haar tv kijken. Ergerde me soms dood aan haar, maar ik mis het ontzettend.
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
pi_70304800
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 21:47 schreef dreamzk het volgende:
-knip- Ergerde me soms dood aan haar, maar ik mis het ontzettend.
Tjek, hoe herkenbaar. Als is de ergste pijn er bij mij wel af.

Trouwens leuke serie!
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_70307147
Hehe, werd een paar daagjes geleden gebeld. 's Avonds laat, was net terug van een etentje met vrienden. Anyways, een voor mij onbekend nummer en ik neem echt zo fokking droog en niets vermoedend op. haha Die stilte daarna was echt priceless. Ze had denk ik wel door dat ik dr nummer verwijderd had .

Maar wel tof dat ze belde. Ze had heeft me een paar maandjes terug zo hard gedumpt en nooit meer echt wat van zich laten horen.
Ze zei dat ze wel eens aan me dacht, en dat ze onze tijd samen toch wel leuk vond. Het geeft toch wel aan dat ze me wel waardeer(t/de).

Persoonlijk voelde ik vooral de woede en ergernis, hoe ze me zo kon dumpen en hoe het kwam dat ik zo blind kon zijn. En waarom ik zoveel energie erin had gestopt.

Door het drukte op het moment dat ze belde wilde ik er niet te diep op in gaan. Ik vraag me toch wel af wat de achterliggende intenties zijn. Zal het enkel dr geweten zijn, of zou ze meer willen?
Ik had dr nog gezegd haar terug te bellen als t wat beter uit kwam...spannend.
pi_70308140
F_B pas wel op hè.. ze kan je gedumpt hebben voor een ander die nu haar weer gedumpt heeft.
Je weet het dus écht niet.. laat je niet als rebound gebruiken.

Als het oprecht is, dan is dat wel fijn voor je trouwens
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_70308720
Ze had me (voor zover ik weet natuurlijk) niet gedumpt voor een ander. Het was een beetje een (erg) stressvolle tijd voor haar toen.
Maar ik pas zeker op, ik ga me niet nog een keer zo in iemand verliezen (heb ik ook helemaal geen tijd meer voor).

K ben ondertussen ook op mezelf gaan wonen ed, de afstand was voor haar ook altijd een probleem. Ik woon nu vlak bij dr. Daarvan was ze ook al op de hoogte .
pi_70310978
morgen de andere posts eens lezen....

vandaag was mijn moeder jarig alleen mijn moeder is er voor het eerst dit jaar niet bij.
mijn vriendin ook niet meer.

wel gezellige en leuke avond gehad op 1 moment na.
ik en een vriend hebben altijd een beetje strijd over wat de mooiste vrouw is...
we verschillen van smaak maar ik liet hem een clip zien van alizee.
eerste wat hij zegt... lijkt wel heel veel opje ex....

dus mijn droommeid alizee is meteen weg en ikherinner mijn ex.
eens mijn scharrel smsen .... P

wel kut aan je ex herinnerd worden ...

en ik herinner me nu hoeveel ik van der hou.
ik snap het nog steeds niet, waar is de haat en boosheid.

ik wil haar haten, haar vervloeken maar diep in mijn hart wil ik haar in mijn armen sluiten en lief kussen en nooit meer loslaten, haar herinneren aan ons, twee mensen die zielsveel van elkaar houden.

liefje waar ben je

[ Bericht 27% gewijzigd door melovechai op 24-06-2009 00:56:46 ]
pi_70320655
Difficile est deponere longum amorem - google maar
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_70322992
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 12:48 schreef Chev het volgende:
Difficile est deponere longum amorem - google maar
Klinkt heel bekend in de oren... Vroeger hadden ze dus ook al liefdesverdriet .

Iig vannacht weer heerlijk van mn ex gedroomd zoals gewoonlijk, alleen gisteravond heb ik nog beetje gesmst met een meisje die al een keer is blijven slapen. Vroeg ze of ze donderdag weer langskon komen. Beetje vaag beantwoord van denk het wel, moet even kijken. Anyway, zij vind mij dus redelijk leuk maar ik hoef haar helemaal niet, het enige leuke aan haar is dat ik genegenheid van een vrouw krijg, dus lekker knuffelen en samen slapen. Op dat moment is dat heerlijk maar daarna wil ik haar het liefst direct de deur uit trappen want het voelt gewoon niet goed want ze is niet mn ex... Ik weet dus niet wat ik moet doen, zal het maar even aankijken. Eerst vandaag maar even mn outfit kopen voor sensation white met mn net aangekomen stufi
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
pi_70323249
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 13:58 schreef dreamzk het volgende:

[..]

Klinkt heel bekend in de oren... Vroeger hadden ze dus ook al liefdesverdriet .

Vroeg ze of ze donderdag weer langskon komen. Beetje vaag beantwoord van denk het wel, moet even kijken. Anyway, zij vind mij dus redelijk leuk maar ik hoef haar helemaal niet, het enige leuke aan haar is dat ik genegenheid van een vrouw krijg, dus lekker knuffelen en samen slapen. Op dat moment is dat heerlijk maar daarna wil ik haar het liefst direct de deur uit trappen want het voelt gewoon niet goed want ze is niet mn ex... Ik weet dus niet wat ik moet doen, zal het maar even aankijken.
Ik denk dat je best weet dat ze beter niet langs kan komen en dat dat voor jezelf ook niet goed is..
pi_70325545
Hey Skad jij volgt het topic dus ook nog op de voet
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  woensdag 24 juni 2009 @ 15:46:33 #292
183021 lightmoon
ben je blij?
pi_70326919
Leuk om al die verhalen te lezen hier, naja niet leuk als in haha grappig leuk, maar leuk vanwege de herkenbaarheid en zo, geeft mij tenminste t idee dat ik niet helemaal gek ben soms.

ff tussendoor, ik was laatst naar een feest, met paar verschillende meiden staan praten enzo, en ik kreeg aan het eind van elke gesprek de vraag of ik een hyves had (3x achter elkaar), is dit nou een goeie teken, of een ja je bent wel leuk maar toch niet teken zeg maar?

Succes met verwerken!
pi_70328537
Snap niet geheel wat je bedoel eigenlijk met dat hyves ja en nee, maarja heb mijn hyves allang verwijderd

Persoonlijk denk ik dat álle breakups hetzelfde zijn met 'n miljoen verschillende variaties

Wel goed dat je uit gaat enzo, heb daar sinds 'n jaar al bijna geen zin meer in (weinig vrijgezelle stappende vrienden) en zuip niet zoveel meer als voorheen hehe.

Wel leuk de aandacht natuurlijk, maar zou niet meteen verwachten dat ze wat willen.
En dan natuurlijk de vraag of jij het wel wil
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  woensdag 24 juni 2009 @ 16:52:18 #294
183021 lightmoon
ben je blij?
pi_70329649
Hey Chev, ik ben niet echt bewust op zoek naar een relatie, gewoon andere mensen ontmoeten en een beetje verkennen enzo. Lang uit de roulatie geweest

Maar veel situaties hiero zijn best herkenbaar, ook in deel 75 las ik een beetje door alle verhalen en dacht, hey verrek.

Ik vroeg me af of dat hyves positief was of meer een afwimpel manier
pi_70330093
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 16:52 schreef lightmoon het volgende:
Ik vroeg me af of dat hyves positief was of meer een afwimpel manier
50/50 zou ik zeggen, geen flauw idee.
Persoonlijk als man zijnde is het wel erg wanhopig om en vrouw een hyves bericht te sturen als je haar leuk vind

Vrouwen nemen over 't algemeen minder aanstalten om iemand direct te vragen als ze iemand leuk vinden (eng), (maarja genoeg mannen hebben daar ook last van )

Heb ook wel 's in de trein dat ik denk, hé die ziet er leuk uit.

Ik zou een praatje kunnen gaan maken, en soms doe ik dat ook wel, maar vaak bedenk ik me dan: Ach ze ziet er leuk uit, maar is toch niet mijn type

Heeft te maken met wederzijtse intressse tonen , als dat niet gebeurd dan ben ik er al vrij snel klaar mee.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_70330966
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 14:05 schreef skadhd het volgende:

[..]

Ik denk dat je best weet dat ze beter niet langs kan komen en dat dat voor jezelf ook niet goed is..
Eigenlijk wel, maar even geliefd voelen doet zoveel goed. Die paar momenten van dat je je echt weer gelukkig voelt, daar doe ik het dan voor.

En over dat hyves, dat heb ik nog nooit aan een meisje gevraagd of ze hyves had. 1. bijna iedereen in nederland heeft hyves 2. als ze hyves heeft vind ik haar wel. Toevoegen doe ik dan pas als ik haar al een paar keer heb gezien anders ben je straks zo een triest figuur met 800 vrienden die je allemaal maar 1x bent tegengekomen
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
  woensdag 24 juni 2009 @ 20:30:04 #297
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_70336400
Het is nu bijna 9 maanden uit. In het begin keek ik helemaal niet naar mannen, ik moest er niks van hebben. Maar sinds een maand of 3 ben ik begonnen mannen te bekijken zoals "keuren": hoe zien ze eruit, hoe is hun houding, hoe praten ze. Maar er is er geen 1 die kan tippen aan mijn ex. Ik wil gewoon alleen hem...
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_70343897
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 20:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Het is nu bijna 9 maanden uit. In het begin keek ik helemaal niet naar mannen, ik moest er niks van hebben. Maar sinds een maand of 3 ben ik begonnen mannen te bekijken zoals "keuren": hoe zien ze eruit, hoe is hun houding, hoe praten ze. Maar er is er geen 1 die kan tippen aan mijn ex. Ik wil gewoon alleen hem...
Hey Tux,

Wees gerust ik denk dat iedereen dat wel in meer of mindere maten heeft hoor
Zoiezo haat en liefde zit een hele fijne lijn tussen zeggen ze wel, en dat klopt.
Zo veel tegenstrijdige gevoelens

Iedereen is aan het keuren 'out there' maar je weet toch niet waar naar je op zoek bent

Je ex is je ex voor een reden, en grote kans dat door de wisselende gevoelens tussen jullie twee zijn.

Een gesprek zal volgens mij vaak op bekvechten en welles-nietes uitkomen (Tenmiste als die van jou net zo koppig is als die van mij ), en toch is niemand zoals je ex!

Dus zoek iemand die niet is zoals je ex, en kijk of je daar gelukkig mee kan worden, ik ben nu ruim een half jaar bezig om zelf gelukkig te worden, en heb totaal geen idee naar wat ik zoek dus 'keur' ik ook, en kan niet serieus zeggen dat ik op zoek ben.. hoop eerder dat ik gevonden word, maarja

Het is gewoon overleven, het gelieft worden is een geweldig en fenominaal gevoel, maar als je houd van jezelf dan red je je in ieder geval alleen als het nodig is
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_70346394
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 23:29 schreef F_B het volgende:
Ze had me (voor zover ik weet natuurlijk) niet gedumpt voor een ander. Het was een beetje een (erg) stressvolle tijd voor haar toen.
Herkenbaar .
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 00:55 schreef melovechai het volgende:

Dat is echt een nummer welke lekker aankomt als het (net) uit is met je vriend/vriendin... Ook zeer herkenbaar .

[ Bericht 12% gewijzigd door i2Them2 op 25-06-2009 01:28:53 ]
Een nichterige moslim, is een Islamietje.[/b] H. Finkers
[b]Die met de hoogste percentages gaan het eerst.[/b] B. B.
|[b]DASOO
| LastFM|
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')