Laat hem los en denk aan jezelf lightmoon, probeer een beetje te genieten van de dingen die je wel hebt.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:16 schreef lightmoon het volgende:
Pfff, was naar een feestje afgelopen zaterdag en wist dat er foto's gemaakt waren(ook groepsfoto van mij en vrienden), dus zit ik door de foto's heen te bladeren op zoek naar die bewuste foto op de website, kom ik er eentje tegen van mn ex met dr nieuwe vriend (zagen er best gelukkig uit).. Werd er misselijk van, en tis nu al 8 maanden uit
wat een super lieve reactie tnx!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:04 schreef Chev het volgende:
Jeetje Carooltje79, kan me wel voorstellen dat dit een grote deuk in het vetrouwen in mensen heeft gemaakt...
Stank voor dank heet dat.
Kan er echt geen goed woord voor over hebben die ex van je en je nichtje.. al zal die laatste waarschijnlijk compleet niet weten wat ze aan het doen is, want op die leeftijd doen veel jongeren onzinnige dingen
Vandaag is de eerste dag van de rest van je leven.
en
Het leven is te kort om er niet van te genieten.
Het is zoiezo achterbaks als mensen pas na lange tijd vreemd te zijn gegaan, of alleen al gevoelens te hebben voor een ander het uitmaken als ze daadwerkelijk al een affaire/relatie hebben.
De mentaliteit: Je oude schoenen niet wegdoen vorodat je nieuwe heb, bestaat helaas.. maar gelukkig heb ik een betere, wie de bal kaatst kan die ooit terug verwachten!
Ofwel dikke kans dat je ex en nichtje er nog wel een keer achter komen dat dit niet de manier is om een relatie op te bouwen.
We kunnen alleen de normen en waarden aanhouden die we mee gekregen hebben en op een zo waardig mogelijke manier ons leven voortzetten, ook al doen anderen dat niet.
dikke knuffel en hou je haaks Carooltje
Tjek, hoe herkenbaar. Als is de ergste pijn er bij mij wel af.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:47 schreef dreamzk het volgende:
-knip- Ergerde me soms dood aan haar, maar ik mis het ontzettend.
Klinkt heel bekend in de oren... Vroeger hadden ze dus ook al liefdesverdrietquote:Op woensdag 24 juni 2009 12:48 schreef Chev het volgende:
Difficile est deponere longum amorem - google maar
Ik denk dat je best weet dat ze beter niet langs kan komen en dat dat voor jezelf ook niet goed is..quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:58 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Klinkt heel bekend in de oren... Vroeger hadden ze dus ook al liefdesverdriet.
Vroeg ze of ze donderdag weer langskon komen. Beetje vaag beantwoord van denk het wel, moet even kijken. Anyway, zij vind mij dus redelijk leuk maar ik hoef haar helemaal niet, het enige leuke aan haar is dat ik genegenheid van een vrouw krijg, dus lekker knuffelen en samen slapen. Op dat moment is dat heerlijk maar daarna wil ik haar het liefst direct de deur uit trappen want het voelt gewoon niet goed want ze is niet mn ex... Ik weet dus niet wat ik moet doen, zal het maar even aankijken.
50/50 zou ik zeggen, geen flauw idee.quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:52 schreef lightmoon het volgende:
Ik vroeg me af of dat hyves positief was of meer een afwimpel manier
Eigenlijk wel, maar even geliefd voelen doet zoveel goed. Die paar momenten van dat je je echt weer gelukkig voelt, daar doe ik het dan voor.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:05 schreef skadhd het volgende:
[..]
Ik denk dat je best weet dat ze beter niet langs kan komen en dat dat voor jezelf ook niet goed is..
Hey Tux,quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Het is nu bijna 9 maanden uit. In het begin keek ik helemaal niet naar mannen, ik moest er niks van hebben. Maar sinds een maand of 3 ben ik begonnen mannen te bekijken zoals "keuren": hoe zien ze eruit, hoe is hun houding, hoe praten ze. Maar er is er geen 1 die kan tippen aan mijn ex.Ik wil gewoon alleen hem...
Herkenbaarquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:29 schreef F_B het volgende:
Ze had me (voor zover ik weet natuurlijk) niet gedumpt voor een ander. Het was een beetje een (erg) stressvolle tijd voor haar toen.
Dat is echt een nummer welke lekker aankomt als het (net) uit is met je vriend/vriendin... Ook zeer herkenbaarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |