congratsquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:55 schreef kunstfiets het volgende:
ik ben sinds gisteren weer een beetje verliefd
ff kijken of het potentie heeft
Pff ik ben eigenlijk non stop verliefd op elke meid die me lief aankijkt... Maar ik moet wel zeggen de laatste heeft wel mn hart veroverd, was echt een superleuk meisje. Alles ze gebruikte me een beetje om haar ex (van 2 weken geleden) te vergeten. Dat was echt een top wijf, maar liever mn exquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:55 schreef kunstfiets het volgende:
ik ben sinds gisteren weer een beetje verliefd
ff kijken of het potentie heeft
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 05:48 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Pff ik ben eigenlijk non stop verliefd op elke meid die me lief aankijkt... Maar ik moet wel zeggen de laatste heeft wel mn hart veroverd, was echt een superleuk meisje. Alles ze gebruikte me een beetje om haar ex (van 2 weken geleden) te vergeten. Dat was echt een top wijf, maar liever mn ex...
Heel herkenbaar.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:51 schreef kunstfiets het volgende:
[..]
ik val in het echt wel mee
maar mijn ex was zo mooi dat niemand die er naast liep noig knap was.
(geen geintje)
Precies, je komt altijd bij je ex uit. Hoe je het wendt of keertquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:20 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
[..]
haha inderdaad elke chick die ook maar 2 seconden kijkt
.
Maar jah, daarna ga je weer nadenken en vergelijken en kom je weer bij je ex uit.
Er zitten stukken in overeenkomen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:35 schreef vencodark het volgende:
Ok, het verdriet was best al endje over en vorige week best eens gewoon leuk/goed gepraat enzo.
Nu verteld ie me net dat ie morgen 2e date heeft met iemand die hij leuk vind.
Merkte dat dit toch best wel weer aankomt en het gewoon klote voelt. Weet niet zo goed wat ik erbij moet denken. Kan het gewoon niet hebben en heb een berg jaloezie in me. Het voelt tussen ons nog maar heel kort geleden. Het idee dat een ander nu zijn aandacht krijgt vind ik helemaal niks. Wat me ook een beetje tegenzit is dat hij, toen hij het uitmaakte, mede als reden opgaf dat hij nog niet toe was aan een relatie, vastigheid etc etc.
Het daten van iemand die hij leuk vind, komt dan beetje apart over. Maar misschien ligt dat aan mij.
Wil er ook ff met hem niet meer over praten. Denk dat ik dan dingen zeg die niet helemaal goed zijn. Of wat fout gaat lopen. Dat wil ik niet. Ga nu mijn gevoel enzo erover ff laten zakken.
Ben jarig vandaag maar voel me ineens helemaal niet meer blij. Kutzooi.
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:35 schreef vencodark het volgende:
Hoeft niet zo apart te zijn toch? Daten met iemand die hij leuk vindt heeft toch nog helemaal niks vasts?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:35 schreef vencodark het volgende:
Ok, het verdriet was best al endje over en vorige week best eens gewoon leuk/goed gepraat enzo.
Nu verteld ie me net dat ie morgen 2e date heeft met iemand die hij leuk vind.
Merkte dat dit toch best wel weer aankomt en het gewoon klote voelt. Weet niet zo goed wat ik erbij moet denken. Kan het gewoon niet hebben en heb een berg jaloezie in me. Het voelt tussen ons nog maar heel kort geleden. Het idee dat een ander nu zijn aandacht krijgt vind ik helemaal niks. Wat me ook een beetje tegenzit is dat hij, toen hij het uitmaakte, mede als reden opgaf dat hij nog niet toe was aan een relatie, vastigheid etc etc.
Het daten van iemand die hij leuk vind, komt dan beetje apart over. Maar misschien ligt dat aan mij.
Wil er ook ff met hem niet meer over praten. Denk dat ik dan dingen zeg die niet helemaal goed zijn. Of wat fout gaat lopen. Dat wil ik niet. Ga nu mijn gevoel enzo erover ff laten zakken.
Je zegt dat je niet meer van haar houdt maar als ik zie hoe krampachtig je hier mee bezig bent (wat begrijpelijk is, daar niet van), dan moet je daar misschien nog is bij stil staan.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:07 schreef Chev het volgende:
Oké ik zit met een dilemma..
Het gaat goed met medat is een ding, mag ook wel na 'n jaar, maar...
Over 'n paar weken is mijn broer jarig viert het in zijn stamkroeg, de kroeg waar ex met vriendje + vrienden (kennissen van me) dus ook wel eens komen.
Ze negeert me volledig en durft me niet eens aan te kijken (laf in mijn ogen), maar dat is wel best.
Ik hou niet meer van haar, dat de relatie uitging voor een ander heb ik geaccepteerd en heb daar vrede mee, maar heb nog steeds een gruwelijke hekel aan alle leugens die zij en haar ouders over en tegen mij gezegt hebben op het einde, vind ik onrechtvaardig en kan ik niet tegen en ik word er aan herinnerd iedere keer als ik haar zie.
In die kroeg ben vorig jaar op m'n broer zijn verjaardag onwijs naar de klote gegaan, nadat ze daar binnen kwam stappen met d'r nieuwe vriendje ben ik los gegaan en heb mezelf zo lam als een tor gezopen, er zijn wat vrij heftige dingen gebeurd dat me bij is gebleven, het was toen ook vrij vers.
Nu zei m'n broer al dat ze niet uitgenodigt waren en niet welkom in de kroeg, dat ze hun eruit zouden zetten als ze kwamen, maar ik heb toch zoiets, heb is een openbare kroeg, en IK ben degene die er blijkbaar nog problemen mee heeftIk krijg al maagpijn van de stres bij het idee om er heen te gaan...
Heb haar wel al een paar keer haar in die kroeg gezien, zelfs op twee hele avonden op een paar meter afstand gezeten/gestaan, dat ging wel goed.
Alleen 2 weken geleden ging het fout toen d'r nieuwe vriendje (oude kennis van me) mij een biertje aanbood weigerde ik en ging weg, en ging ik los met drinken in een andere kroeg (ook niet echt slim)
Ik durf gewoon niet te relaxen en lekker 'n biertje te pakken bang dat ze binnen komt lopen dat ik weer helemaal over de zijk ga zoals vorig jaar, ik word emo van drank zeker als ik weet dat het risico er is dat er wat gebeurd haak ik af en heb ik geen lol.
I know.. ik probeer dit los te laten, maar blijkbaar blijf ik nog ff hangen in dat proces.
Soms weet ik 100% zeker dat ik een nieuwe vriendin wil, en soms heb ik zoiets.. misschien is het wel beter zo, is verlieftheid wel iets goedsTuurlijk is het fijn, maar het verminderd wel je oordeels vermogen
![]()
Er is geen juiste beslissing, onderneem wel veel dingen, neem initiatief met nieuwe contacten opdoen, moet gewoon nog maar even gedult hebben denk ik
Nouja ik wou 't even kwijt, back to real life, een verjaardag waar ik al 'n uur laat voor ben, hopelijk word 't gezellig
Net terug van de verjaardag, denk pas m'n post even aan maar je heb 'm al volledig gequotequote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:40 schreef _Ruby_ het volgende:
Je zegt dat je niet meer van haar houdt maar als ik zie hoe krampachtig je hier mee bezig bent (wat begrijpelijk is, daar niet van), dan moet je daar misschien nog is bij stil staan.
Ik zou zeggen: doe waar jij je goed bij voelt, probeer je niet druk te maken om wat zij misschien vindt. Dat is niet belangrijk meer. Ook al denkt ze dat jij er problemen mee hebt, so what? Veranderd het iets aan jouw situatie? nee. Laat 't haar lekker denken. Tis wel jouw broer en laat die avond niet verpesten.
Dat heb ik ook, dat ik zulk soort dingen in de gaten wil houden. Maar das zeker niet omdat ik denk dat ik nog in de relatie zit en d'r niet vertrouw. Het is gewoon omdat ik het wil weten. Omdat het allemaal dingen zijn die (voor mijn gevoel) wij samen hadden moeten doen...quote:Op zondag 21 juni 2009 01:07 schreef Henk_v het volgende:
En ik ben dus enorm bijna neurotisch haar twittter en zulks aan het in de gaten houden, omdat ik op een of andere manier de hele wil weten waar ze is, wat ze aan het doen is, met wie etc.Alsof ik nog in de relatie zit en dr niet vertrouw ofzo... Ik vind mn gedrag maar raar
Voor iemand die dronken is zie ik maar weinig typefoutenquote:Op zondag 21 juni 2009 01:36 schreef Miesjel het volgende:
Even vooraf sorry voor de typfouten, ik ben dronken of op weg er naar toe.
Ik verbaas me steeds over in hoeveel dingen ze zit. Ik zit in de bios, film waar New York inzit.. En dan zit ik weer even in de relatie, dat zij daar naar toe ging met een vriendin. Het gaat echt wel steeds beter, maar het is nog lang niet over. Na 4 maanden zit het nog steeds vrij diep.
Maar er zijn nu ook momenten dat ik inzie dat ze echt niet de ware was.. dat het geloop op eieren heel erg moeilijk en vermoeiend is, dat ik wellicht heel erg ben gebruikt.
Met alcohol op loopt het allemaal een beetje door elkaar, dat is vervelend.
Ja, dat bedoelde ik ook, maar ik vergeleek het alleen met die situatiequote:Op zondag 21 juni 2009 01:16 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, dat ik zulk soort dingen in de gaten wil houden. Maar das zeker niet omdat ik denk dat ik nog in de relatie zit en d'r niet vertrouw. Het is gewoon omdat ik het wil weten. Omdat het allemaal dingen zijn die (voor mijn gevoel) wij samen hadden moeten doen...
Ok, misschien denk ik inderdaad wel te veel dat ik nog in de relatie zitmaar dat vertrouwen deel vind ik niet echt van toepassing....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |