Zo zit jij hier nog steeds?!quote:
Heb ik wat leuks getypt is mijn inlog verlopenquote:
Grr..Bah! Breek me de bek niet open..quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:29 schreef Chev het volgende:
Wat werken die herinneringen toch gek.. ondanks dat je hersenen weten dat alles over en voorbij is, en je beter totaal niets meer met die ander te maken kan en wil hebben martelen ze na een jaar soms toch nog met herinneringen van goede tijdenschiet mij maar lek hehe.
Mja, dat slapen gaat wel steeds beterquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:39 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
[..]
Dat je elke dag wat nuutigs doet is heel goed!
Wat dat slapen betreft daar doe je weinig aan.
Ik had in het begin, ongeveer de eerste 2 maanden problemen om in slaap te komen.
Nu na een maand of 5 word ik steeds heel vroeg wakker, ook irritant.
Denk dat dit vanzelf wel een keer over gaat.
Probeer gewoon elke dag wat te leren voor je tentamens.
Ook al verdeel je het in 10 keer over de dag, als je maar wat doet.
Ik weet dat het makkelijk praten is maar heb het zelf ook gehad.
Herken hier ontzettend veel in, vooral dat zuipen. Gelukkig begint binnenkort de zomervakantie dus dan heb ik even wat rust. Kan ik al mn gedachten op een rijtje zetten enzo.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:26 schreef kunstfiets het volgende:
ik geef het iig op om te denken over haar heen te komen.
richt me nu maar op leven zonder haar, alsof ze is gestorven, wat misschien ook zo is van binnen bij haar.
het probleem waar ik nu heel erg mee zit is dat ik vrouwen vaak totaal niet interressant vind.
vind het heel moeilijk om echt iets bij iemand te voelen en het moet gewoon op veel punten klikken.
ga mijn zuipgedrag en gedrag nu eens aanpakken, lijkt totaal nergens meer op.
denk dat ik ook niet meer achter de dames aan ga.
gisteren moest ik gewoon aan mijn ex denken om klaar te kunnen komen![]()
het klinkt gek maar ik geniet echt niet meer van sex, voelde en voel me nu nog ranzig![]()
dit weekend 3 weken geen contact meer met haar mis haar ontzettend, mis mezelf ook.
zij had de macht om het beste in mij naar boven te halen, echt op elk gebied.
en nu verval ik dus weer in een rol die ik niet wil
Leuk is dat hè, als je elk uur van gedachte kan veranderen.quote:Op maandag 15 juni 2009 00:34 schreef Henk_v het volgende:
Ok, ik heb maar besloten om het hele loslaten gebeuren te laten schietenAls ik haar weer zie is het gevoel nog tè sterk, vind ik het/haar nog te leuk om haar los te laten. Ik weet dat als ik dat doe, dat ik me dan nog enorm veel kutter ga voelen, dus dan maar beter zo doorhobbelen, dat het hele loslaten misschien veel langer gaat duren, maar het houdt het wel een stuk draagbaarder
En daarnaast blijf ik ook het gevoel houden dat ik het haar niet aan kan doen, omdat ik een toch een beetje haar beste vriend was en nog steeds ben en zij in een enorm drukke periode zit, waar ze het echt niet kan gebruiken als ik haar laat vallen enzo
Benieuwd hoe lang ik achter deze gedachte blijf staan![]()
Hahaquote:Op maandag 15 juni 2009 00:39 schreef mstr het volgende:
[..]
Leuk is dat hè, als je elk uur van gedachte kan veranderen.
Dat is mooi.quote:Op maandag 15 juni 2009 00:41 schreef Henk_v het volgende:
[..]
Haha
Ach, ik heb wel het gevoel dat het enigszins naar 1 centrale/juiste gedachte convergeert, dus zolang ik dat gevoel heb, ben ik tevree
Wat was er vandaag dan? Je ex weer gezien?quote:Op maandag 15 juni 2009 00:46 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat is mooi.
Ik dacht er tot vandaag ook redelijk over uit te zijn, maar het valt toch vies tegen weer
Vandaag liep toch anders dan ik gehoopt had.
Nee, gezellig film gekeken met een andere dame.quote:Op maandag 15 juni 2009 00:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat was er vandaag dan? Je ex weer gezien?
Diegene van dat lachen-voor-de-webcam verhaal?quote:Op maandag 15 juni 2009 00:55 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee, gezellig film gekeken met een andere dame.
En gezoend. En toch voelt het raar.
Neequote:Op maandag 15 juni 2009 01:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Diegene van dat lachen-voor-de-webcam verhaal?
Rest hoor ik morgen wel op msn![]()
hoop dat het voor jou werktquote:Op maandag 15 juni 2009 01:18 schreef dreamzk het volgende:
Uiteindelijk is FOK weer onlinekan ik weer mn hart uitstorten en het liefdesverdriet delen
Anyway, gisteravond via mn huisgenoot een meisje leren kennen. Was net 2 weken uit met haar vriendje dus zij ging helemaal los, gegeven moment aan het tongen. Prima, afgesproken dat ze bij me kwam tukken alleen maar om lepeltje lepeltje te liggen () uiteindelijk hebben we toch sex gehad. Voelde net zoals vorige donderdag weer heel bizar, alsof ik vreemdging. Maar ja, heeft wel geholpen want vandaag de dag eigenlijk niet meer aan mn ex gedacht. Was van plan om haar vanavond te bellen, maar toch niet gedaan want dan kan ik me opeens heel kut gaan voelen...
Nu even lekker pokeren met een biertje, even genieten van het goede gevoel dat ik nu even heb. Voordat je het weet slaat het weer om en ben ik weer depressief...
Tot nu toe alleen een hersenspinsel.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:11 schreef dreamzk het volgende:
Trouwens, wat ik me net even afvroeg. Hoe zit het met de utrecht liefdesverdrietmeet? (heerlijk rijmend woord).
Vind t best een goed idee!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:11 schreef dreamzk het volgende:
Trouwens, wat ik me net even afvroeg. Hoe zit het met de utrecht liefdesverdrietmeet? (heerlijk rijmend woord).
Geen Stairway, anders krijgt de helft een zenuwinzinkingquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:05 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
[..]
Vind t best een goed idee!
Wat stel je voor?
De helft? Zeg 75%quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Geen Stairway, anders krijgt de helft een zenuwinzinking
Waar bier isquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:05 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
[..]
Vind t best een goed idee!
Wat stel je voor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |