abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70055715
Bizar topic dit. Af en toe lurk ik hier wel eens en ik lees altijd herkenbare verhalen. (Nu alweer 8 maanden vrijgezel.)

Nu weer over dromen over je scharrel en je ex etc. Had ik laatst ook en ik had met beide tegelijk een relatie en ik wilde ze echt niet bedriegen en goed behandelen maar dat lukte maar niet... Echt bizar altijd dat soort dingen.

Je voelt je af en toe kut en echt alleen op de wereld en dan blijkt steeds weer dat er dus een hoop lui met dezelfde gevoelens zitten opgescheept.
pi_70056100
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 12:15 schreef Rest het volgende:
Bizar topic dit. Af en toe lurk ik hier wel eens en ik lees altijd herkenbare verhalen. (Nu alweer 8 maanden vrijgezel.)

Nu weer over dromen over je scharrel en je ex etc. Had ik laatst ook en ik had met beide tegelijk een relatie en ik wilde ze echt niet bedriegen en goed behandelen maar dat lukte maar niet... Echt bizar altijd dat soort dingen.

Je voelt je af en toe kut en echt alleen op de wereld en dan blijkt steeds weer dat er dus een hoop lui met dezelfde gevoelens zitten opgescheept.
zit nu vandaag op exact 5 maanden...

ik kan niet zeggen dat het echt beter gaat.
ja ik eet wat beter en ben weer aangekomen.

heb mijn toevlucht in allerlei dingen gezocht en het meeste werkt tot nu toe averechts.

ik snap er ook geen fuck van, het is voorbij, het is over.
ik zou een hekel aan haar moeten hebben.
maar ik mis haar zo ontzettend, ze was echt het meisje van mijn dromen (letterlijk en figuurlijk).

een van de dingen was dat ze evenwicht en rust in mijn leven bracht.
me remde op bepaalde vlakken en extreem motiveerde op andere.

en nu vind ik nergens nog rust. vlieg van de ene plek naar de andere.
en hoe meer ik best doe om haar te vergeten hoe meer ik aan haar denk.

ik hoop echt dat dit over gaat want ik word stapelgek.
ik wil weer lekker kunnen studeren, lekker werken, stappen met vrienden, rustig op de bank zitten, uitgaan zonder te vergelijken en weer interesse krijgen in andere dames.

was er maar iets wat ik kon doen, dit is zo machteloos.
  dinsdag 16 juni 2009 @ 12:31:14 #178
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_70056171
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 12:29 schreef kunstfiets het volgende:

[..]

heb mijn toevlucht in allerlei dingen gezocht en het meeste werkt tot nu toe averechts.

maar ik mis haar zo ontzettend, ze was echt het meisje van mijn dromen (letterlijk en figuurlijk).

ik wil weer lekker kunnen studeren, lekker werken, stappen met vrienden, rustig op de bank zitten, uitgaan zonder te vergelijken en weer interesse krijgen in andere dames.
Heel herkenbaar dit Ik haal ook uit weinig tot geen dingen echt voldoening, op een of andere manier Ik blijf maar van ding naar ding vliegen, als een soort leegte-opvulling.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_70056311
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 12:31 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Heel herkenbaar dit Ik haal ook uit weinig tot geen dingen echt voldoening, op een of andere manier Ik blijf maar van ding naar ding vliegen, als een soort leegte-opvulling.
dat is zo naar he.
ze was ook zeker niet mijn enige vriendin, heb ervoor ook een lange relatie gehad.
daar was ik bij de breuk ook kapot van maar ik had op een gegeven moment er vrede mee.
dan weet je dat het niet zo mocht zijn maar in dit geval ben ik het er niet mee eens.
ook voor mijn omgeving kwam het als een complete verrassing, de meesten zagen ons al trouwen.

maar goed, mijn pa en anderen beweren dat ik een ziekte heb of zoiets, vitaminetekort, willen dat ik naar de dokter ga :S

naja, ik zou het ook raar vinden als iemand zo van slag was. maar ik kan er niks aan doen
  dinsdag 16 juni 2009 @ 12:39:33 #180
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_70056421
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 12:36 schreef kunstfiets het volgende:

[..]

dat is zo naar he.
ze was ook zeker niet mijn enige vriendin, heb ervoor ook een lange relatie gehad.
daar was ik bij de breuk ook kapot van maar ik had op een gegeven moment er vrede mee.
dan weet je dat het niet zo mocht zijn maar in dit geval ben ik het er niet mee eens.
ook voor mijn omgeving kwam het als een complete verrassing, de meesten zagen ons al trouwen.

maar goed, mijn pa en anderen beweren dat ik een ziekte heb of zoiets, vitaminetekort, willen dat ik naar de dokter ga :S

naja, ik zou het ook raar vinden als iemand zo van slag was. maar ik kan er niks aan doen
Ik denk dat meer mensen die 'ziekte' hebben Dat afvallen, eten en slapen lees ik bij veel meer mensen
  dinsdag 16 juni 2009 @ 12:58:51 #181
244451 Carooltje79
Papi, dame lo que quiero!
pi_70057091
tvptje
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
pi_70059782
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 12:29 schreef kunstfiets het volgende:

[..]

was er maar iets wat ik kon doen, dit is zo machteloos.

Hmm, ik zit nu ook op ongeveer 5 maanden.
Het lijkt erop dat ik er net zo druk mee ben als in het begin.
Alles wat jij beschrijft herken ik helemaal.
Hoop dat het een soort van periode is en dat deze weer snel verdwijnd.
Probeer wel gewoon je eigen dingen te doen, dit is het enige wat helpt.
pi_70062171
Chev hier nu 1 jaar (bijna exact) het gaat een stuk beter hierzo na 'n maandje of 6, daarna 'n maandje of 10 begonnen met sporten, en nu bijna 12 maanden later voel ik me sterk fysiek en mentaal sterkende

Ze is nog wel in mijn gedachten, elke dag wel, maar ik mis haar niet echt meer.
Het is meer het verwerken van alles gekgenoeg.

Voor mij is 't gevoel is als 'n koude bak water, iedere keer als ik er aan denk, koud zoals ze nu is, en de complete ommedraai die ze gemaakt heeft binnen 'n paar maanden, begrijpen kan ik het niet, wel weet ik dat het niet anders meer kon.

Ik zal altijd wel om haar geven als een ex-vriendin, maar zou haar niet terug willen, mijn leven is nu goed genoeg

En ik ben wel toe aan een nieuwe relatie, ik neem er de tijd voor en zie wel wat er verders op mijn pad komt, vrijgezel zijn heeft ook z'n voordelen.

Mijn tip, doe wat je moet doen om enigsinds vrede met mezelf te krijgen en haal uit je dag wat je kan en ga door met bouwen aan jezelf, stapje voor stapje.

Als je blijft hangen in zelfverdriet of schultgevoel zal dit je érg lang blijven achtervolgen, tenzij je op een gegeven moment de leugen gaat geloven zou ook nog een uitvlucht kunnen zijn (weet 't niet).
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_70063953
Feest der herkenning hierzo...
  dinsdag 16 juni 2009 @ 16:29:34 #185
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_70064164
Je bent pas over je ex heen als je het niet meer over haar hebt. Ook niet om te vermelden dat je over haar heen bent op forums. Dat was bij mij zo in ieder geval.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_70064257
Ik was ook pas van roken af toen ik niet meer wist hoe lang ik gestopt was
  dinsdag 16 juni 2009 @ 16:56:47 #187
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_70065233
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 16:31 schreef 1299 het volgende:
Ik was ook pas van roken af toen ik niet meer wist hoe lang ik gestopt was
En hoe lang is dat nu?
pi_70065668
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 16:56 schreef Bravebart het volgende:

[..]

En hoe lang is dat nu?
Geen idee, ruim 4 jaar ofzo
  dinsdag 16 juni 2009 @ 17:49:35 #189
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_70066991
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 17:08 schreef 1299 het volgende:

[..]

Geen idee, ruim 4 jaar ofzo
Mmh, je trapte er bijna in
pi_70073333
chev, ik werd even heel blij van je reactie op vorige pagina...

zit weer goed in mijn vel en zie zowaar weer wat leuke mannelijke exemplaren rondlopen ;-) Dat moeten goede voortekenen zijn!
Dromen zijn voorgevoelens van dingen die je in staat bent daadwerkelijk te verwerkelijken
pi_70075187
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 16:29 schreef TeenWolf het volgende:
Je bent pas over je ex heen als je het niet meer over haar hebt. Ook niet om te vermelden dat je over haar heen bent op forums. Dat was bij mij zo in ieder geval.
kan ik me wat bij voorstellen.

ik beperk mijn commentaar tot vrienden tot: "dat kutwijf" "die trut" etc.
doe ook net alsof ik niet meer aan haar denk.
maar goed, dat zeg ik naar de buitenwereld toe, binnenin mij denk ik er helaas nog anders over.

ik vraag me nog teveel dingen af, wat als, had ik op haar uitnodiging in moeten gaan, zocht ze verzoening...

ik vraag me ook heel erg af of ze nu dus echt gelukkig is en of ze me niet mist, ik mis haar wel.
vorige week sprak ik haar vriendin en dat heb ik helaas ff gezegd, zal uiteraard bij haar zijn beland.
daarna heb ik die vriendin ook verwijderd.

wat mij heel erg dwars zit is het feit dat ze zoveel dingen verkeerd heeft opgevat en dat ze overspannen was op het moment dat de relatie is verbroken en dat ze me geen kan heeft gegeven haar te helpen want ik weet zeker dat ik dat had gekunt.

verwerken van liefdesverdriet is voor mij echt het moeilijkste in mijn leven.
beheerst mijn hele dagritme ook omdat ik teveel denk en alternatieve scenario's bedenk.

naja, wachten op de engel die mij dit keer gaat redden
pi_70076004
[b]
quote:
[b]Op dinsdag 16 juni 2009 21:42 schreef kunstfiets het volgende:

maar goed, dat zeg ik naar de buitenwereld toe, binnenin mij denk ik er helaas nog anders over.
Heel herkenbaar, mijn vrienden denken dat ik helemaal niks meer met haar te maken wil hebben en dat ik er al lang overheen ben. En als ik dan alleen ben verander ik van die stoere gast in een onzekere jongen die zn ex ontzettend mist.
quote:
[b]Op dinsdag 16 juni 2009 21:42 schreef kunstfiets het volgende:

ik vraag me ook heel erg af of ze nu dus echt gelukkig is en of ze me niet mist, ik mis haar wel.
vorige week sprak ik haar vriendin en dat heb ik helaas ff gezegd, zal uiteraard bij haar zijn beland.
daarna heb ik die vriendin ook verwijderd.
[/b][/b]

Ook 1keer gedaan per ongeluk, vertelde haar dat ik mn ex mistte enzo. Kreeg toen wel te horen dat ze het soms over mij had en dat ze het ook niet gemakkelijk heeft. Alleen ik was dan zo tactisch om erbij te vertellen dat ik 2x een one night stand had gehad, dat is dus waarschijnlijk ook bij mijn ex terechtgekomen. Ach, uiteindelijk maakt het niet zoveel meer uit, ik ben nog steeds van plan binnenkort met haar af te spreken en alles op tafel leggen en kijken hoe we eruit komen...
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_70078239
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 21:42 schreef kunstfiets het volgende:
kan ik me wat bij voorstellen.

quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:01 schreef dreamzk het volgende:
[b]Heel herkenbaar, mijn vrienden denken dat ik helemaal niks meer met haar te maken wil hebben en dat ik er al lang overheen ben. En als ik dan alleen ben verander ik van die stoere gast in een onzekere jongen die zn ex ontzettend mist.
quote:
[b]Op zondag 7 juni 2009 00:08 schreef Chev het volgende:
Kom er achter dat mijn ex mij een "sukkel" noemt tegen haar vrienden en blij is dat ze van me af is (achja dat zegt iedereen toch )
Grappig is dat, je hoort het vaak, als het uit is worden beide kanten voor rotte vis uitgemaakt om de vertoning op te houden dat de ander niks meer waard is voor je.

Ik heb dat ook wel een paar keer gedaan tegenover 'n vriend die ik vertrouw, maar ondanks dat ze me en kutstreek heeft geleverd en ik haar, toch best wel enkele dingen kwalijk nam en deels nog neem (de trappen na en de figuurlijke "oude schoenen" nog niet weg gedaan heeft voordat ze nieuwe had) zag ik later ook wel dat de situatie onhoudbaar was geworden doordat ik op alle mogelijke manieren werd tegengewerkt, als de een opgeeft kan de ander niet slagen in het behoud van de relatie

Je moet ook begrijpen dat de keuze om het uit te maken in de meeste gevallen ook niet makkelijk is, zeker als je een tijd bij elkaar ben, maar soms is het beter te stoppen dan om verder te gaan heb ik gemerkt, en soms merk je later is dat niet zo, maar soms merk je juist dat je de vrijheid gewoon nodig!

Tot nog toe heb ik veel voordelen ondekt, en geniet er wel van, maar 's avonds is alleen toch maar alleen, en mis ik soms wel een knuffel een kus, een gesprekspartner de seks en gewoon het samen zijn met een leuke meid hehe maar dat komt vanzelf, nu heb ik tenmiste tijd om lekker te sporten, in vorm te komen voor de zomer en de dingen te doen die ik wil doen zonder al te veel rekening te houden met een partner!

Ik ga een trip maken door Engeland, op vakantie naar IJsland en volgend jaar naar de USA met een vriend .
Leuke dingen maken om naar uit te kijken is belangrijk!!

Helaas heb ik niet zoveel vrijgezelle vrienden maarja de sociale kring begint wat actiever te worden, dat zal je zelf ook wel merken op een gegeven moment.
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 20:58 schreef single_queen het volgende:
chev, ik werd even heel blij van je reactie op vorige pagina...
zit weer goed in mijn vel en zie zowaar weer wat leuke mannelijke exemplaren rondlopen ;-) Dat moeten goede voortekenen zijn!
Zeker een goed voorteken single_queen! ik ben blij dat ik iemand kan helpen met mijn ervaringen van het afgelopen jaar en mensen kan laten lachen

Ik kijk ook volop naar de dames hoor zoek steeds vaker spontaan contact met ze, eenpraatje maken, maar vraag niet om telefoonnummers ofzo een vrouw die ik zoek heb ik gewoon nog niet gevonden , een leuke, lieve, slimme spontane meid met een beetje pit

Als je weer kan lachen kan je weer liefhebben denk ik leven in het nu is belangrijk, genieten van elk moment want het leven is te kort, en als het even tegen zit goed voor jezelf zorgen of anderen dat laten doen
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_70079274
toen het net uit was heb ik haar gezegd dat ik altijd van haar zal blijven houden en dat ik wel wist wat er ging gebeuren.
heb haar ook verteld dat ze een heel lief en bijzonder meisje is maar dat ze moet oppassen dat ze niet gebruikt zou worden.
dat is dus helaas wel gebeurd.
en ik heb haar verteld dat ik het contact zou gaan verbreken en ik kwaad op haar zou zijn maar dat ze dat niet serieus moest nemen.

tis allemaal nog zo uitgekomen, beetje teveel en ben toch geschrokken van zaken.

ik hou nog steeds van haar en dat zal nooit veranderen, zal er altijd voor haar zijn wanneer ze mij nodig heeft of hulp in het algemeen.

misschien dat ze zich ooit dingen gaat herinneren waarom ze voor me gevallen is, daarin onderscheid ik mezelf van anderen. sommigen, velen verklaren me voor gek maar ooit wist ze dat als geen ander te waarderen.

het is gewoon alles wat ik aan haar mis. haar algehele aanwezigheid en die blik in haar ogen als ze me dromerig aankeek.

vergeet nooit hoe ze wel eens naast me in slaap viel, half op me, dan kuste ik haar nog ff en keek naar haar en wist toen al dat het het liefste en mooiste meisje was die ik kende en dat als ik toen zou sterven dat ik gelukkig zou sterven.

soms baal ik ervan dat ik toen niet ben gestorven, dan was ik iig voor altijd gelukkig geweest

ben benieuwd hoe ik morgen wakker word, of ik heb gedroomd en of ik weer met een schok moet constateren dat het uit is. dat gebeurd me ook nog te vaak, wakker worden en je realiseren dat het uit is alsof het gisteren was, alsof het een nachtmerrie is.
dan wil ik haar bellen en zeggen schatje, heb zo naar gedroomd. maar dan slaat de realiteit je keihard in het gezicht en weet je dat je leeft in je grootste eigen nachtmerrie.

zo dubbelzinnig, houden van iemand is voor mij het belangrijkste, dan heb ik niks meer nodig maar aan de andere kant maakt het me ook diep ongelukkig.

ik wou lieverd dat je weer bij me was, want ik herinner me nog hoe je naast me sliep in bed en ik een arm om je heen had en je dicht tegen me aan trok om je nooit meer te laten gaan.
pi_70079441
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 23:17 schreef kunstfiets het volgende:
zo dubbelzinnig, houden van iemand is voor mij het belangrijkste, dan heb ik niks meer nodig maar aan de andere kant maakt het me ook diep ongelukkig.
Yup zo gaat dat..

En nu kerel, moet je weer leren van jezelf te gaan houden, voor jezelf dingen te doen en alles wat er met haar gebeurd als bijzaak gaan beschouwen, al duurt het eventjes, maar de tijd zorgt daar wel voor hoef je niks voor te doen dan gewoon je ding
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_70080295
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 23:21 schreef Chev het volgende:

[..]

Yup zo gaat dat..

En nu kerel, moet je weer leren van jezelf te gaan houden, voor jezelf dingen te doen en alles wat er met haar gebeurd als bijzaak gaan beschouwen, al duurt het eventjes, maar de tijd zorgt daar wel voor hoef je niks voor te doen dan gewoon je ding
ik hoop het maar soms heb ik echt extreme dippen.
spring ik weer op mijn motor en rij ik als een aso.
dan gaat het weer ff.

maar misschien komt het ook omdat ik dit weekend dus voor het eerst een meisje naar mijn eigen bed heb meegenomen, plek waar na mijn ex nog nooit iemand op die manier had gelegen.
was zo raar die nacht, ook pijnlijke stiltes.

het was ook voor het eerst in mijn leven dat ik niet heb genoten van sex of dat ik me extreem irriteerde aan intiem gedoe.

maar goed, ik probeer een tijdje celibaat te leven, kijken hoe dat gaat (mits ik the one tegenkom natuurlijk )

edit: wat ook belangrijk is is dat iedereen wel een huisje boompje beestje wil.
gewoon iemand om samen oud mee te worden, een gezinnetje stichten en later als je 80 bent een feestje geven en je kinderen, partners, kleinkinderen en vriendjes en vriendinnetjes ervan zien.

maar dat wil je graag met iemand waarmee het echt klikt en je zeker weet dat dat lukt.
je ziet vrij veel mensen die een relatie nemen om de relatie en niet uit pure liefde.

enerzijds kun je dan jezelf de vraag stellen of de ex dan de pure liefde was omdat het uit is, de vraag is of het noodlot en samenloop van omstandigheden op dat moment niet verkeerd waren.

misschien als we elkaar ooit weer spreken over x aantal jaar dat we lachen om deze topics en onze postsen we kunnen zeggen dat we overdreven.

de kans is er echter ook dat we dat wat we hadden nooit meer evenaren.

en ik weet niet waar ik banger voor moet zijn...

ze zei vaak tegen mij dat ikhaar ware liefde was en ze me nooit kwijt wou.
hoe kan zoiets zo snel veranderen?

[ Bericht 28% gewijzigd door kunstfiets op 16-06-2009 23:56:58 ]
pi_70080590
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 23:45 schreef kunstfiets het volgende:
[knip]
Hehe weer wat geleerd
Als je de kans krijgt iets nieuws te doen of iets nieuws te leren dan zou ik dat gewoon proberen, tenzij het tegen je princiepes ingaat natuurlijk
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_70080855
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 23:54 schreef Chev het volgende:

[..]

Hehe weer wat geleerd
Als je de kans krijgt iets nieuws te doen of iets nieuws te leren dan zou ik dat gewoon proberen, tenzij het tegen je princiepes ingaat natuurlijk
sex en one night stands is niks mis mee zolang je het van elkaar weet wat je wilt.
ik weet nu dat ik in een one night stand geen sexuele bevrediging zocht maar gewoon het gevoel van liefde en geborgenheid wou vinden met een meisje wat totaal niet bij me past maar voorhanden was.

natuurlijk heb ik sexuele behoeftes maar dan kan ik beter een pornofilm ff opzetten.
nooit gedacht dat ik het ooit zou zeggen
een kus van een meisje waarvan je houdt is 10x beter dan elke nacht een one night stand met een fotomodel.
pi_70081510
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 00:02 schreef kunstfiets het volgende:

[..]

sex en one night stands is niks mis mee zolang je het van elkaar weet wat je wilt.
ik weet nu dat ik in een one night stand geen sexuele bevrediging zocht maar gewoon het gevoel van liefde en geborgenheid wou vinden met een meisje wat totaal niet bij me past maar voorhanden was.

natuurlijk heb ik sexuele behoeftes maar dan kan ik beter een pornofilm ff opzetten.
nooit gedacht dat ik het ooit zou zeggen
een kus van een meisje waarvan je houdt is 10x beter dan elke nacht een one night stand met een fotomodel.
Hmm klinkt heel bekend, heb met meerdere vrouwen gezoend voordat ik mn ex leerde kennen en een paar gezoend daarna, en geen enkele zoen, ongeacht haar uiterlijk, was beter dan die van mn ex. Als je van iemand houdt voelt het zoveel specialer en lekkerder aan, onvergelijkbaar bij een one night stand.

En voor de sex, ik geef het ook eerlijk toe, was meer om de genegenheid en volle aandacht van een vrouw te krijgen. Proberen het gevoel dat je in bed had met je ex te evenaren. Samen slapen, samen wakker worden enzo...
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_70084406
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 16:29 schreef TeenWolf het volgende:
|Je bent nu dus nog niet over haar heen?

Ik snap heel goed wat je bedoelt hoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')