dat had ik ook! alleen niet bij Sebquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:41 schreef Kleurdoos het volgende:
dat had ik gisteren.. zo van 'huh:? waar komen die vetkwabjes nou opeens vandaan':D
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:54 schreef Estrys het volgende:
[..]
dat had ik ook! alleen niet bij Seb![]()
Zijn kale plek begint ook te begroeien
Nou opvatten dat de thuissituatie minder oed is dan gewenst of zoiets, en daardoor evt. verhoogd risico voor problemen ofzow? Nou ja ik draaf door, hopelijkquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:53 schreef Jore het volgende:
Goed gegroeid Hannah! En die prikjes blijven stom
Maar wat zouden ze met jouw informatie moeten doen dan? Alleen maar opschrijven, verder niks toch?
dat krullen zeg maar, deed ik ook idd. dan ging ik met mijn knieen opgetrokken op mijn zij liggen, zodat hij niet naar beneden kon. of met mijn gezicht naast zijn gezichtje gaan liggen, en mijn arm tegen zijn voetjes, vond hij ook heerlijk slapenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:38 schreef owlet het volgende:
Het is wel bewezen zo dat moeders die naast hun kind slapen automatisch om de baby heenkrullen met de knieën onder de baby waardoor de baby al minder makkelijk weg kan zakken. Daarnaast bleek uit slaaponderzoek dat moeder die naast hun kind slapen op een andere manier slapen. Ze reageren al slapend op hun kind door het even aan te raken, recht te leggen, aan te leggen, etc. Negen van de tien keer werden ze daar niet eens wakker voorJe bent alerter dan je denkt als je met je kinderen samen slaapt, daarom is het ook ineens wel gevaarlijk als je gedronken hebt, medicijnen hebt gebruikt of echt héél erg moe bent.
Ik merk dat ik nu Avalon zes maanden is steeds verder van haar af ga slapen. Toen ze net geboren was moest ze echt met zo veel mogelijk huid tegen me aan liggen en ik lag echt als een hoepeltje om haar heen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
dat krullen zeg maar, deed ik ook idd. dan ging ik met mijn knieen opgetrokken op mijn zij liggen, zodat hij niet naar beneden kon. of met mijn gezicht naast zijn gezichtje gaan liggen, en mijn arm tegen zijn voetjes, vond hij ook heerlijk slapen
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:04 schreef Estrys het volgende:
Seb krijgt flesvoeding dus in slaap vallen is niet echt een optie, laatst wasin slaap gevallen tijdens het fles geven, was hij het kussen waar Seb op lag eten aan het geven
En Seb lag te kijken van jaa hallooo papa
Ja, in het begin hield ik allebei haar handjes vast en lag ik zowat om haar heengevouwen. De eerste drie weken dam, toen zij bij mij op bed sliep en mijn man op de bankquote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:27 schreef owlet het volgende:
[..]
Ik merk dat ik nu Avalon zes maanden is steeds verder van haar af ga slapen. Toen ze net geboren was moest ze echt met zo veel mogelijk huid tegen me aan liggen en ik lag echt als een hoepeltje om haar heen.
Naarmate ze ouder wordt wordt het contact vanzelf steeds losser. Inmiddels lig ik ook wel eens met mijn rug naar haar toe of zij rolt zelf van me af.
Meestal houdt ze nog wel contact met een voet of hand, maar dat hele hechte is er al weer voor een groot deel af.
Geheel onbewust trouwens.
[..]
waar zag je dat plaatje?? misschien dat ik johan wel zo gek krijg (en mijn schoonvader zo gek om het te maken) nee even serieus: ik ben wel nieuwsgierig naar hoe dat er uitziet??quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:34 schreef texelonia het volgende:
Ik zag laatst een plaatje van een gezin die hadden een eigen bed ontworpen van 2,40 bij 2,00 meter met een hoge rand om het hele bed behalve 1 van de hoeken waar je dan erin kan kruipen zeg maar. Zag er best gaaf uitMaar zover krijg ik Micha nooit...
Oeh, eng!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:34 schreef texelonia het volgende:
Bedankt voor de tips!
Toen Noah baby was ben ik nooit bang geweest dat er iets zou gebeuren. Idd krulde ik ook zo om hem heen, en als hij bij mij in bed lag was ik me ervan bewust dat ie er lag, dat merkte ik ook aan hoe ik sliep: beroerd![]()
Nu heb ik dat gevoel echter helemaal niet. Kan misschien nog steeds wel zijn dat ik er onbewust op reageer, maar ik merk daar dus niks van zoals ik bij Noah wel had. Het is van de week 1 keer gebeurd vertelde Micha dat Hannah al onder het dekbed lagEn ik heb er echt niks van gemerkt...
Dat verschil zal er misschien mee te maken hebben dat ik nu borstvoeding geef en toen niet, en dan komt er een stofje bij waarvan je slaperig wordt las ik laatst.
Oh en het is zo heerlijk!quote:Maar goed, ik ga wat tips van jullie uitproberen en dan komt het vast wel goed
Ik zag laatst een plaatje van een gezin die hadden een eigen bed ontworpen van 2,40 bij 2,00 meter met een hoge rand om het hele bed behalve 1 van de hoeken waar je dan erin kan kruipen zeg maar. Zag er best gaaf uitMaar zover krijg ik Micha nooit...
\quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:01 schreef Raissa het volgende:
Hee, wat grappig, ik zie nu pas dat Elodie en Mila even oud zijn
Mja, maar das dan ook allesquote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:08 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Niet echt eigenlijk he. De jouwe is wat later in elkaar gestoken...
Een montego liberty, zal straks even foto's maken als ie helemaal klaar is (zitjes erop etc)quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:43 schreef _Ingrid_ het volgende:
Wat voor fiets LL?
Lijkt me leuk om met de 2 kinders te fietsen, maar zal nog wel heel wat maandjes duren denk ik.
Geen last gehad, we zitten 6 hoog hier.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 10:13 schreef Kleurdoos het volgende:
hmpffweer zo'n nacht
n dan slaap je eindelijk.. komen er van die luilakken voor je huis langs.. mn vriend is er achteraan gegaan en heeft hun fluitje afgepakt
En lekker toch een kerel die kan genieten van zijn sport..quote:Op zaterdag 30 mei 2009 10:23 schreef DJMO het volgende:
niks gehoord hier... wel om zeven uur wakker omdat johan moest voetballen.......... voor dat pokkevoetbal sta je wél op, en voor je kind en mij niet. .
Zou toch kunnen.quote:Op zondag 31 mei 2009 11:16 schreef Kleurdoos het volgende:
oja elin schreeuwt nu de hele tijd BABABABBAB MAMAMMMAMAM PAPAPPAPAP DADADDAD.. en mijn vriend denkt dat ze echt papa zegt
ik krijg het niet uit zijn hoofd.
Amber zegt sinds donderdagavond heel vaak rajdte-rajdte-rajdtequote:Op zondag 31 mei 2009 11:16 schreef Kleurdoos het volgende:
oja elin schreeuwt nu de hele tijd BABABABBAB MAMAMMMAMAM PAPAPPAPAP DADADDAD.. en mijn vriend denkt dat ze echt papa zegt
ik krijg het niet uit zijn hoofd.
Zo doe ik dat ook. Zit ik op de rand van het bed en hij ligt in zijn wieg en dan is hij meestal zo in slaap.quote:Op maandag 1 juni 2009 10:13 schreef DJMO het volgende:
dan ben ik blij dat jan nog redelijk makkelijk in bedwang kan houden llewellamijn hoofd naast het zijne, arm om hem heen, en hij is vrij rustig
quote:Op maandag 1 juni 2009 10:47 schreef seilram het volgende:
DankJoep is na zijn ontbijt van 8 uur weer gaan slapen, dus wij deden heerlijk mee
Heerlijk! Even wat inhalen.
Diaan wat gaaf! The boss gezien?
Ja het lijkt me ook super handig. Vooral omdat wij verder geen auto hebben. Ik heb zitten kijken op bakfiets.nl, die komen bij kassa goed uit de bus. Binnenkort eens kijken wat ze in de fietsenwinkel kosten.quote:Op maandag 1 juni 2009 16:59 schreef cattie het volgende:
Ik heb een bakfiets en dat is super. Die van ons is van 't mannetje in Haarlem. Erg degelijk (en niet goedkoop, gelukkig was het een showroommodel). Fee doe ik in een autostoeltje en het autostoeltje zet ik vast in de bakfiets. En dan kan Ive er ook nog bij.
seilram ga gewoon eens verschillende bakfietsen proberen. Wij hebben een fietsfabriek bakfiets en omdat die een kleiner model hebben is dat voor ons helemaal super, maar voor iedereen is weer een andere het prettigst. Wel kan ik je aanraden om een goed merk te kopen, dus geen boxbike, hema, baboe of bakfietsweb, die fietsen echt veel slechter en zijn veel sneller verroest als goede merken zoals bakfiets.nl, fietsfabriek, christiana, 't mannetje etc...quote:Op maandag 1 juni 2009 19:46 schreef seilram het volgende:
[..]
Ja het lijkt me ook super handig. Vooral omdat wij verder geen auto hebben. Ik heb zitten kijken op bakfiets.nl, die komen bij kassa goed uit de bus. Binnenkort eens kijken wat ze in de fietsenwinkel kosten.
Ja ik hoorde idd van boxbike en baboe dat het niks is, dan geef ik liever wat meer uit. Maar ik zal zeker eens wat fietsen gaan testen!quote:Op maandag 1 juni 2009 19:49 schreef p_iglet het volgende:
[..]
seilram ga gewoon eens verschillende bakfietsen proberen. Wij hebben een fietsfabriek bakfiets en omdat die een kleiner model hebben is dat voor ons helemaal super, maar voor iedereen is weer een andere het prettigst. Wel kan ik je aanraden om een goed merk te kopen, dus geen boxbike, hema, baboe of bakfietsweb, die fietsen echt veel slechter en zijn veel sneller verroest als goede merken zoals bakfiets.nl, fietsfabriek, christiana, 't mannetje etc...
ik had zijn luier uitgedaan, en stond zelf pal tegen de commode aan, had jan zonder luier laten liggen, doe ik wel vaker, eventjes bloot, en ik stond dit keer zijn neus schoon te maken.. toen hij begon te piesen.. ja dan moet ik eerst alles weer schoon maken he, voor ik hem weer een luier om kan doen ..quote:Op maandag 1 juni 2009 19:46 schreef p_iglet het volgende:
Dan vooral lekker 2 minuten op de commode laten liggen
Dat dusquote:Op maandag 1 juni 2009 21:04 schreef DJMO het volgende:
svp niet gelijk conclusies trekken, maar even goed lezen voor je zo'n reactie geeft zeg ... alsof ik mijn kind zonder toezicht zou laten liggen
De riempjes zitten strak, zijn lijfje blijft in de maxi-cosi, maar hij wurmt zijn hoofd eruit om te kunnen kijken.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:37 schreef texelonia het volgende:
Kunnen de riempjes van de maxi cosi niet zo strak dat hij niet rechtop kán zitten dan?
Dat zijn nu de trucs inderdaadquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:56 schreef texelonia het volgende:
Ik zou als het mogelijk is toch liever zo lang mogelijk de maxi cosi gebruiken, zeker als ie nog zo licht is. Misschien je proberen hem af te leiden met speelgoed? Evt. iets wat ie heel leuk vindt maar alleen in de auto mag? Of als jullie met 2 volwassenen zijn dat 1 iemand achterin naast hem gaat zitten?
Joep is nu 3,5 weken oud en weegt 2500 gram. In mijn zwangerschap zou ik nu net uitgerekend zijn (3 dagen).quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:02 schreef DJMO het volgende:
hoe zwaar en oud is joep nu seilram??
ja ik was toen ik hem voor het eerst zag, al verliefd op dit model. ik ben dan ook onwijs blij met de belastingteruggave, want zonder dat had ik m nooit aangeschaft, veel te duur eigenlijk
Krijgt hij borst of fles?Want met fles lijkt doorslapen nu al me al erg vroeg, maar met de borst is dit écht niet zo! Met 6 maanden was het hier pas geen nachtvoeding meer... en met een jaar is dat ook nog niet raar...quote:Op woensdag 3 juni 2009 06:26 schreef seilram het volgende:
[..]
Joep is nu 3,5 weken oud en weegt 2500 gram. In mijn zwangerschap zou ik nu net uitgerekend zijn (3 dagen).
Maar hij zou nu 7 voedingen moeten doen om de 3 uur en s'nachts niet, maar hij komt nog vaak voor die voeding s'nachts. Hij slaapt max 4,5 uur door en wil met regelmaat een uur na de voeding toch nog wat eten.
Hier met bijna 2 nog met periodesquote:Op woensdag 3 juni 2009 07:36 schreef mrien het volgende:
Precies...ik heb nu regelmatig nog nachtvoedingen met bijna een jaar...
Hij krijgt via de fles moedermelk. Ik kolf wat ik kan, al ben ik dat nu aan het afbouwen. Het is nl nooit echt op gang gekomen en dat gaat nu waarschijnlijk ook niet meer gebeuren (ondanks de borstvoedingsthee, anijs, cashewnoten, borstvoedingsmassage olie, vsm siroop... zelfs domperidon). Hij krijgt vandaag bijv. van de 7 of 8 voedingen: 5 x moedermelk en de overige voedingen nutrilon hypoallergeen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 07:05 schreef freecell het volgende:
[..]
Krijgt hij borst of fles?Want met fles lijkt doorslapen nu al me al erg vroeg, maar met de borst is dit écht niet zo! Met 6 maanden was het hier pas geen nachtvoeding meer... en met een jaar is dat ook nog niet raar...
naast hem gaan zitten? (als je niet de bestuurder bent uiteraard)quote:Op woensdag 3 juni 2009 08:57 schreef peterfan het volgende:
Mooie stoel DJMO!![]()
En Seilram, gefeliciteerd. Ik had het in Z&G al gezegd maar wat is Joep een moppie en Joep is echt een van mijn lievelingsnamen... Ik vind ook de nachtvoeding overslaan met bv wel erg vroeg hoor, mijn zoontje heeft ook tot ongeveer 6 maanden 's nachts nog een voeding gehad (4 maanden bv en daarna fv)...
Over autostoeltjes gesproken: mjin zoontje verveelt zich heel snel in de auto merk ik. Niet fijn, want we rijden af en toe best wel stukken en gaan van de zomer naar Frankrijk. Iemand tips? Ik neem nu al van alles mee en gooi dan regelmatig wat nieuws naar achter, maar op een gegeven moment is dat op en kan ik er niet meer bij al rijdende....
oke, begrijp ik het goed, dat je maar twee keer borstvoeding geeft, en de rest afgekolfde melk? want met 3,5 week al doorslapen is een utoipie voor het merendeel van de baby's. daarnaast, afgekolfde borstvoeding geven en dan afgemeten.. je kijgt zo wel een beeld van wat hij binnenkrijgt seilram, maar borstvoeding mogen ze onbeperkt drinken itt tot kunstvoeding. als je afgekolfde melk geeft vind ik het dus niet raar als hij zo snel na een voeding nog een keer komt.quote:Op woensdag 3 juni 2009 06:26 schreef seilram het volgende:
[..]
Joep is nu 3,5 weken oud en weegt 2500 gram. In mijn zwangerschap zou ik nu net uitgerekend zijn (3 dagen).
Maar hij zou nu 7 voedingen moeten doen om de 3 uur en s'nachts niet, maar hij komt nog vaak voor die voeding s'nachts. Hij slaapt max 4,5 uur door en wil met regelmaat een uur na de voeding toch nog wat eten.
Lekker toch, jezelf eens verwennen met iets wat je eigenlijk te duur vindtHeb ik ook lekker gedaan met mijn vakantie geld!
Bijna, hij krijgt dus wel 2 kunstvoedingen omdat ik weinig moedermelk heb. Ik ben nu het kolven ook aan het afbouwen, want het blijft gewoon maar weinig (2 borsten per keer kolven = 40 ml). Maar borstvoeding mag hij dus onbeperkt? Goed om te weten, dan leg ik hem gewoon een keer extra aan. Hij krijgt er nl zelf altijd nog wel wat uit, ookal heb ik net gekolfd.quote:Op woensdag 3 juni 2009 09:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
oke, begrijp ik het goed, dat je maar twee keer borstvoeding geeft, en de rest afgekolfde melk? want met 3,5 week al doorslapen is een utoipie voor het merendeel van de baby's. daarnaast, afgekolfde borstvoeding geven en dan afgemeten.. je kijgt zo wel een beeld van wat hij binnenkrijgt seilram, maar borstvoeding mogen ze onbeperkt drinken itt tot kunstvoeding. als je afgekolfde melk geeft vind ik het dus niet raar als hij zo snel na een voeding nog een keer komt.
mijn nicht haar twee dochters, vonden buikliggen ook maar niets, hebben het rollen en doorrollen volledig overgeslagen. oudste is nu 5 of zes (quote:Op woensdag 3 juni 2009 09:39 schreef peterfan het volgende:
Wees er mij blij om DJMO. Mijn zoontje wil absoluuuuuuuut niet op zijn buik. Hij kan prima zitten en tegenwoordig ook al goed staan, maar doordat hij dus nooit op zijn buik ligt/lag, kan hij niet zelf in zitpositie komen en gaat ook nog niet kruipen... ik maak me er af en toe wel zorgen over!![]()
En volgens mij kan buikslapen als ze iets "ouder" zijn toch niet zo veel kwaad?
tik tik tikquote:Op woensdag 3 juni 2009 09:51 schreef Estrys het volgende:
Seb heeft trouwens al sinds maandag niet meer gepoept. Nou doet hij dat wel vaker en vervolgens zit hij tot aan zijn schouders in de poep. Gisterochtend bracht ik hem naar het KDV met de mededeling hij heeft sinds gister niet meer gepoept dus het kan wel eens veel zijn. Gisteren bij het ophalen stond in zijn boekje "Seb heeft nog steeds niet gepoept..." Dus ik denk nou vanavond dan, bij omaMaar nee en vannacht ook niet dus vanmorgen weer naar het kdv met de mededeling: hij heeft nog steeds niet gepoept. en extra kleren meegegeven. Het is een beetje net als met zo'n bal met een waterballon die je over moet gooien en een keer gaat knappen
Ben benieuwd straks.
Bijna 11 maanden al.... hij trekt zich wel op aan handen, de box of zijn bedje maar heeft nog net niet genoeg kracht om dan helemaal tot staan te komen. Hij schuift wel een klein beetje op zijn billen, naar achter en in een rondje..quote:Op woensdag 3 juni 2009 09:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
mijn nicht haar twee dochters, vonden buikliggen ook maar niets, hebben het rollen en doorrollen volledig overgeslagen. oudste is nu 5 of zes () en de jongste ruim tien maanden, die kruipt nu wel, trekt zichzelf vanuit ruglig naar zit, en zo verder
kweet niet hoe oud de jouwe is?
Seb slaapt nu altijd op zijn zij, zo gaat hij zelf liggen. Nou ja prima. En dan in zijn armen twee van die knuffeldoekjes en vaak ook nog een spuugdoekjequote:Op woensdag 3 juni 2009 09:34 schreef DJMO het volgende:
het zou mij niets verbazen als jan een buikslaper gaat worden straks. als ik hem 's avonds naar bed breng probeert hij steeds op zijn buik te draaien om te kijken wat er achter hem gebeurt, en hoevaak ik hem overdag ook zijn rug leg, hij ligt binnen enkele seconden weer op zijn buik ...
Mila is 7 weken te vroeg geboren en mocht na 18 dagen ziekenhuis naar huis. Met de mededeling dat de nachtvoeding niet meer nodig was, nou mooi wel dus. Met de hoeveelheid voeding hebben we echt moeten zoeken, goed kijken naar wat ze aangaf.quote:Op woensdag 3 juni 2009 09:09 schreef seilram het volgende:
Tex, dat hebben ze 23 mei meegegeven. Ik moest de eerste 3 dagen 7 x 50 cc en daarna 7 x 60 cc. Hij zit hier nu dus op sinds vorige week dinsdag. Ik heb nog gevraagd: wanneer gaat de voeding weer verder omhoog? En dat zou ik vrijdag 5 juni bij de kinderarts horen. Misschien moet ik het ziekenhuis anders vast even bellen idd om te vragen of dat wel klopt, want hij komt nu vaak om de 2,5 uur al om te eten.
(zou het ook aan mijn moedermelk kunnen liggen... die lijkt sinds gisteren echt zo waterig, heel anders dan eerst, toen leek het wel wat dikker).
Das balen marlieske!quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:24 schreef marlieske het volgende:
Ik moest vandaag met Ties naar het CB, maar over autostoelen gesproken.... de mijne staat nog bij mijn moeder in de auto, en mijn man heeft de andere op zijn achterbank.... dus ik sta met 2 fris gewassen kinders aan mijn auto.... kan ik niet weg!![]()
Nu komt mijn mans stagiair de auto stoel brengen... maar ik heb toch maar ff het CB gebeld en de afspraak naar morgen verzet anders moeten we mss een uur wachten voor we aan de beurt zijn of komen we voor niets.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:39 schreef bixister het volgende:
binnenkort nog een nijntjeboot-overhandigings-afspraak erbij!...
Jaar: 52 weken, half jaar 26 weken is makkelijkerquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:03 schreef maffemuts het volgende:
/uitlurkstand komt
Ingrid sprongetjes zijn vervelend, maar ze gaan echt over
Kleurdoos, Als een maand exact 4 weken zou hebben (6x4=24) zou je berekening kloppen, echter een maand heeft gemiddeld 4,3 weken en zo is het dus 6x4,3=26 weken
/lurkstand
Van 17-19 wekenquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:05 schreef Diaan73 het volgende:
Hebben ze met bijna 19 weken ook een sprongetje? Lennon is de laatste dagen ook wat onrustiger, wil wat minder goed slapen, vooral smorgens, is wat vroeger wakker en was vannacht ook weer eventjes wakker om half 2.
Vanaf dat ze een beetje kunnen zitten en vast voedsel mogen is het wel heel handig, hier werd hij vanaf 6 maanden gebruikt, maar L. kon ook wel vlot zittenquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:43 schreef Raissa het volgende:
vanaf wanneer is het eigenlijk handig zo'n kinderstoel te hebben?
weet ikquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:03 schreef maffemuts het volgende:
/uitlurkstand komt
Ingrid sprongetjes zijn vervelend, maar ze gaan echt over
Kleurdoos, Als een maand exact 4 weken zou hebben (6x4=24) zou je berekening kloppen, echter een maand heeft gemiddeld 4,3 weken en zo is het dus 6x4,3=26 weken
/lurkstand
quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:08 schreef Estrys het volgende:
sprongetjes... als nog 1 iemand tegen mij zegt: 'is het geen sprongetje ?'Ik sta niet voor mezelf in.
Ah, nog geen haast dusquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:45 schreef freecell het volgende:
[..]
Vanaf dat ze een beetje kunnen zitten en vast voedsel mogen is het wel heel handig, hier werd hij vanaf 6 maanden gebruikt, maar L. kon ook wel vlot zitten
Dat doe ik ook. Ja, ik geef hem die voeding ook. Het is simpel, als hij wil eten, dan krijgt hij eten. Ik vond dat schema al zo vreemd. Hoe kan een baby nog iedere keer precies om de 3 uur honger hebben. Maar goed, in het ziekenhuis kreeg hij tuurlijk grotendeels via een sonde voeding, dus kwamen ze om de 3 uur langs.quote:Op woensdag 3 juni 2009 09:46 schreef freecell het volgende:
En Marlies? Ik zou gewoon een ritme aan gaan houden van: slapen, wakker, eten, even spelen en weer slapen. En dan 's nachts alles kalm en rustig houden en niet spelen, licht gedempt houden.
Dan leert hij vanzelf wat nacht is, want een nachtvoeding heeft hij echt nog wel nodig! Moet je nou kijken hoe klein hij nog is!
Ahá. Dat verklaart wel het één en anderquote:
Ja dat ken ik, kontje omhoog en dan een soort schoolslag erbij met de benenquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:52 schreef Kleurdoos het volgende:
idd.. als vriendinnen van me dat zeggen geef ik ze ook een pets..niets te weinig melk. Doorvoeden jij![]()
Mijn dochter begint de grondbeginselen van t kruipen door te krijgen geloof ik.. ze ligt hier als een debiele kikker heen en weer te kronkelen
quote:Beste Monique,
Ja, hoor de kinderstoel Topmark Magic kunnen wij nog wel leveren. En
uiteraard zonder extra kosten.
Wij zullen de kinderstoel morgen met TNT-post naar u versturen. De
verwachting is dat u de zending dan zaterdag of maandag in huis heeft.
Ik hoop u hiermee van dienst te zijn geweest en wens u nog een prettige dag.
Met vriendelijke groet,
Pauline Drinkwaard
ik hoef bijna niets te kopenquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:54 schreef Jore het volgende:
Ik vind 'm ook mooi. En ik heb zelf ook wel de neiging om (te) dure dingen te kopen voor mijn kind
Meestal kan ik die neiging goed bedwingen en gelukkig hebben wij al een kinderstoel
miauw, met mijn ogen dichtquote:Op woensdag 3 juni 2009 18:03 schreef MamsX het volgende:
[..]
MamsX sneller dan het licht.
dus vecht als een man en geef je over en zwicht!
die zijn te vergrendelen he, hij blijft ook op zijn plaats staan, tenzij je hem kantelt en dan verplaatst.quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:04 schreef simmu het volgende:
wieltjes is voor ons geen optie met die rauwdouwer van ons.....
we hebben gewoon zo'n "stoeltje-op-tafeltje"-stoel. bevalt prima
Fijn om te horen dat deze fijn is, ik twijfel er nog over deze maar dan met oranje en blauw of gewoon de ikeastoel eerst proberen. Nog maar even over nadenken, we hebben nog tijd....quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:54 schreef Igraine het volgende:
Leuke stoel!
Wij hebben sinds kort deze
[ afbeelding ]
Eerst hadden we een houten kinderstoel, maar die vond ik niet fijn met schoonmaken e.d. Deze vind ik echt wel leuk en fijn.
Tja het is ook niet echt bedoelt als slaapstand, maar meer een soort wat naar achter liggen/kantelen als kindjes nog niet goed kunnen zitten en waarom dat handig is.... ik krijg nogal snel last van mijn rug mijn moeder ook dus in de wipstoel een hapje geven is geen optie dat is te laag.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:42 schreef p_iglet het volgende:
waarom zou je een slaapstand willen op je kinderstoel
En ik vind hem echt lelijk.quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:31 schreef Pyttpytt het volgende:
(behalve het design)
Alsof je met 30 graden je kind een lange broek en shirt met lange mouwen aan doetquote:Omdat een babyhuid erg gevoelig is, wordt het afgeraden om baby's onder de 12 maanden bloot te stellen aan de zon. Onder een parasol kan wel, maar bedenk dat zonlicht via weerkaatsing uiteindelijk tot bij je baby terechtkomt. Tot 6 maanden wordt het gebruik van zonnebrand afgeraden, omdat nog niet bekend is of mogelijke schadelijke stoffen uit de zonnebrand in de babyhuid doordringen. Komt je baby toch in de zon (ook onder een parasol), beperkt het smeren dan tot het gezicht, bescherm de rest van zijn lichaam met kleding. Gebruik ongeparfumeerde zonnebrand die de natuurlijke stof zink- of titaniumdioxide bevat in plaats van de nanotechnologie waar tegenwoordig gebruik van wordt gemaakt.
Mag ik vragen waarom je hem niet handig vond? Wij hebben hem nl al klaar staan voor over een half jaar ofzoquote:Op donderdag 4 juni 2009 09:24 schreef Diaan73 het volgende:
Met Twan had ik een triptrap, ik heb hem nooit erg handig gevonden.....![]()
Wij willen ook een stoel die makkelijk weg te zetten is, maar ik zal binnenkort eens met Peaceman gaan rondneuzen.
Estrys, ik heb nog geen broekjes maat 68 van de Hema volgens mij.
Lennon heeft vannacht weer doorgeslapen en tot kwart over 7vanaf half 8 gisterenavond, om half 8 fles gehad en om kwart over 8 weer naar bed en hij ligt nu nog lekker te slapen....
![]()
Het is alweer 7 jaar geleden, maar wat ik mij kan herinneren vond ik hem erg log/zwaar en ik miste toch ook het blad ervoor. Als ze groter zijn, is het wel leuk aan tafel eten maar als ze kleiner zijn, toch handiger om een blad ervoor te hebben. Maar het is heel erg persoonlijk hoor. Er zijn ook genoeg mensen die de triptrap nooit meer zouden willen missen. Het is maar hoe je het zelf ervaart.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:11 schreef seilram het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom je hem niet handig vond? Wij hebben hem nl al klaar staan voor over een half jaar ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |