Een montego liberty, zal straks even foto's maken als ie helemaal klaar is (zitjes erop etc)quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:43 schreef _Ingrid_ het volgende:
Wat voor fiets LL?
Lijkt me leuk om met de 2 kinders te fietsen, maar zal nog wel heel wat maandjes duren denk ik.
Geen last gehad, we zitten 6 hoog hier.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 10:13 schreef Kleurdoos het volgende:
hmpffweer zo'n nacht
n dan slaap je eindelijk.. komen er van die luilakken voor je huis langs.. mn vriend is er achteraan gegaan en heeft hun fluitje afgepakt
En lekker toch een kerel die kan genieten van zijn sport..quote:Op zaterdag 30 mei 2009 10:23 schreef DJMO het volgende:
niks gehoord hier... wel om zeven uur wakker omdat johan moest voetballen.......... voor dat pokkevoetbal sta je wél op, en voor je kind en mij niet. .
Zou toch kunnen.quote:Op zondag 31 mei 2009 11:16 schreef Kleurdoos het volgende:
oja elin schreeuwt nu de hele tijd BABABABBAB MAMAMMMAMAM PAPAPPAPAP DADADDAD.. en mijn vriend denkt dat ze echt papa zegt
ik krijg het niet uit zijn hoofd.
Amber zegt sinds donderdagavond heel vaak rajdte-rajdte-rajdtequote:Op zondag 31 mei 2009 11:16 schreef Kleurdoos het volgende:
oja elin schreeuwt nu de hele tijd BABABABBAB MAMAMMMAMAM PAPAPPAPAP DADADDAD.. en mijn vriend denkt dat ze echt papa zegt
ik krijg het niet uit zijn hoofd.
Zo doe ik dat ook. Zit ik op de rand van het bed en hij ligt in zijn wieg en dan is hij meestal zo in slaap.quote:Op maandag 1 juni 2009 10:13 schreef DJMO het volgende:
dan ben ik blij dat jan nog redelijk makkelijk in bedwang kan houden llewellamijn hoofd naast het zijne, arm om hem heen, en hij is vrij rustig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |