dat had ik ook! alleen niet bij Sebquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:41 schreef Kleurdoos het volgende:
dat had ik gisteren.. zo van 'huh:? waar komen die vetkwabjes nou opeens vandaan':D
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:54 schreef Estrys het volgende:
[..]
dat had ik ook! alleen niet bij Seb![]()
Zijn kale plek begint ook te begroeien
Nou opvatten dat de thuissituatie minder oed is dan gewenst of zoiets, en daardoor evt. verhoogd risico voor problemen ofzow? Nou ja ik draaf door, hopelijkquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:53 schreef Jore het volgende:
Goed gegroeid Hannah! En die prikjes blijven stom
Maar wat zouden ze met jouw informatie moeten doen dan? Alleen maar opschrijven, verder niks toch?
dat krullen zeg maar, deed ik ook idd. dan ging ik met mijn knieen opgetrokken op mijn zij liggen, zodat hij niet naar beneden kon. of met mijn gezicht naast zijn gezichtje gaan liggen, en mijn arm tegen zijn voetjes, vond hij ook heerlijk slapenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:38 schreef owlet het volgende:
Het is wel bewezen zo dat moeders die naast hun kind slapen automatisch om de baby heenkrullen met de knieën onder de baby waardoor de baby al minder makkelijk weg kan zakken. Daarnaast bleek uit slaaponderzoek dat moeder die naast hun kind slapen op een andere manier slapen. Ze reageren al slapend op hun kind door het even aan te raken, recht te leggen, aan te leggen, etc. Negen van de tien keer werden ze daar niet eens wakker voorJe bent alerter dan je denkt als je met je kinderen samen slaapt, daarom is het ook ineens wel gevaarlijk als je gedronken hebt, medicijnen hebt gebruikt of echt héél erg moe bent.
Ik merk dat ik nu Avalon zes maanden is steeds verder van haar af ga slapen. Toen ze net geboren was moest ze echt met zo veel mogelijk huid tegen me aan liggen en ik lag echt als een hoepeltje om haar heen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
dat krullen zeg maar, deed ik ook idd. dan ging ik met mijn knieen opgetrokken op mijn zij liggen, zodat hij niet naar beneden kon. of met mijn gezicht naast zijn gezichtje gaan liggen, en mijn arm tegen zijn voetjes, vond hij ook heerlijk slapen
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:04 schreef Estrys het volgende:
Seb krijgt flesvoeding dus in slaap vallen is niet echt een optie, laatst wasin slaap gevallen tijdens het fles geven, was hij het kussen waar Seb op lag eten aan het geven
En Seb lag te kijken van jaa hallooo papa
Ja, in het begin hield ik allebei haar handjes vast en lag ik zowat om haar heengevouwen. De eerste drie weken dam, toen zij bij mij op bed sliep en mijn man op de bankquote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:27 schreef owlet het volgende:
[..]
Ik merk dat ik nu Avalon zes maanden is steeds verder van haar af ga slapen. Toen ze net geboren was moest ze echt met zo veel mogelijk huid tegen me aan liggen en ik lag echt als een hoepeltje om haar heen.
Naarmate ze ouder wordt wordt het contact vanzelf steeds losser. Inmiddels lig ik ook wel eens met mijn rug naar haar toe of zij rolt zelf van me af.
Meestal houdt ze nog wel contact met een voet of hand, maar dat hele hechte is er al weer voor een groot deel af.
Geheel onbewust trouwens.
[..]
waar zag je dat plaatje?? misschien dat ik johan wel zo gek krijg (en mijn schoonvader zo gek om het te maken) nee even serieus: ik ben wel nieuwsgierig naar hoe dat er uitziet??quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:34 schreef texelonia het volgende:
Ik zag laatst een plaatje van een gezin die hadden een eigen bed ontworpen van 2,40 bij 2,00 meter met een hoge rand om het hele bed behalve 1 van de hoeken waar je dan erin kan kruipen zeg maar. Zag er best gaaf uitMaar zover krijg ik Micha nooit...
Oeh, eng!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:34 schreef texelonia het volgende:
Bedankt voor de tips!
Toen Noah baby was ben ik nooit bang geweest dat er iets zou gebeuren. Idd krulde ik ook zo om hem heen, en als hij bij mij in bed lag was ik me ervan bewust dat ie er lag, dat merkte ik ook aan hoe ik sliep: beroerd![]()
Nu heb ik dat gevoel echter helemaal niet. Kan misschien nog steeds wel zijn dat ik er onbewust op reageer, maar ik merk daar dus niks van zoals ik bij Noah wel had. Het is van de week 1 keer gebeurd vertelde Micha dat Hannah al onder het dekbed lagEn ik heb er echt niks van gemerkt...
Dat verschil zal er misschien mee te maken hebben dat ik nu borstvoeding geef en toen niet, en dan komt er een stofje bij waarvan je slaperig wordt las ik laatst.
Oh en het is zo heerlijk!quote:Maar goed, ik ga wat tips van jullie uitproberen en dan komt het vast wel goed
Ik zag laatst een plaatje van een gezin die hadden een eigen bed ontworpen van 2,40 bij 2,00 meter met een hoge rand om het hele bed behalve 1 van de hoeken waar je dan erin kan kruipen zeg maar. Zag er best gaaf uitMaar zover krijg ik Micha nooit...
\quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:01 schreef Raissa het volgende:
Hee, wat grappig, ik zie nu pas dat Elodie en Mila even oud zijn
Mja, maar das dan ook allesquote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:08 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Niet echt eigenlijk he. De jouwe is wat later in elkaar gestoken...
Een montego liberty, zal straks even foto's maken als ie helemaal klaar is (zitjes erop etc)quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:43 schreef _Ingrid_ het volgende:
Wat voor fiets LL?
Lijkt me leuk om met de 2 kinders te fietsen, maar zal nog wel heel wat maandjes duren denk ik.
Geen last gehad, we zitten 6 hoog hier.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 10:13 schreef Kleurdoos het volgende:
hmpffweer zo'n nacht
n dan slaap je eindelijk.. komen er van die luilakken voor je huis langs.. mn vriend is er achteraan gegaan en heeft hun fluitje afgepakt
En lekker toch een kerel die kan genieten van zijn sport..quote:Op zaterdag 30 mei 2009 10:23 schreef DJMO het volgende:
niks gehoord hier... wel om zeven uur wakker omdat johan moest voetballen.......... voor dat pokkevoetbal sta je wél op, en voor je kind en mij niet. .
Zou toch kunnen.quote:Op zondag 31 mei 2009 11:16 schreef Kleurdoos het volgende:
oja elin schreeuwt nu de hele tijd BABABABBAB MAMAMMMAMAM PAPAPPAPAP DADADDAD.. en mijn vriend denkt dat ze echt papa zegt
ik krijg het niet uit zijn hoofd.
Amber zegt sinds donderdagavond heel vaak rajdte-rajdte-rajdtequote:Op zondag 31 mei 2009 11:16 schreef Kleurdoos het volgende:
oja elin schreeuwt nu de hele tijd BABABABBAB MAMAMMMAMAM PAPAPPAPAP DADADDAD.. en mijn vriend denkt dat ze echt papa zegt
ik krijg het niet uit zijn hoofd.
Zo doe ik dat ook. Zit ik op de rand van het bed en hij ligt in zijn wieg en dan is hij meestal zo in slaap.quote:Op maandag 1 juni 2009 10:13 schreef DJMO het volgende:
dan ben ik blij dat jan nog redelijk makkelijk in bedwang kan houden llewellamijn hoofd naast het zijne, arm om hem heen, en hij is vrij rustig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |