abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69568725
Eén keer in de week mag ik uitslapen. Maar dat is zo omdat ik nog verlof heb en m'n vriend weer werkt. Vaak genoeg kan ik toch nog uitslapen als Julian ook uitslaapt. Hoe we het straks gaan doen weet ik niet. Dan zal het eerlijk verdeeld worden.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 31 mei 2009 @ 09:07:52 #77
147316 crew  DJMO
#trut
pi_69568816
en dan mag je uitslapen .. wordt je uit gewoonte wakker máár: ik mocht mooi blijven liggen!
en peterfan; hij weet het wel, maar is bang om wat fout te doen komt gewoon omdat ik 's morgens al de voeding voor de hele dag klaarzet in verdeelbakjes. en 's avonds de voeding voor de volgende ochtend. wel zo gemakkelijk, kan ik me ook niet vertellen als ik net wakker ben.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 31 mei 2009 @ 09:10:53 #78
147316 crew  DJMO
#trut
pi_69568836
en nu is het bleren; hij ligt op zijn buik, maar kan nog niet zelf terug naar zijn rug. en hij is te moe om het lang leuk te vinden op zijn buik.. en slapen wil hij niet.. vicieuze cirkel dus
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_69570240
dochterlief werd om kwart voor 11 wakker..

dus we konden alle 3 uitslapen

en Shaienne..dan doe je toch iets verkeerd. Ik zou het gewoon aankaarten hoor.
Als ik mijn vriend vraag of ik uit mag slapen.. dan mag ik dat omdat hij dan weet dat ik erg moe ben. Als het niet nodig is ga ik liever zelf met haar het bed uit. Ik vind het soms erger om wakker gemaakt te worden omdat ze moet drinken bij mij.. dan dat ik al wakker ben en ze moet drinken.

Mij storen in mijn slaap als je niet een baby bent.. is EVIL op je loslaten
pi_69570254
oja elin schreeuwt nu de hele tijd BABABABBAB MAMAMMMAMAM PAPAPPAPAP DADADDAD.. en mijn vriend denkt dat ze echt papa zegt
ik krijg het niet uit zijn hoofd.
pi_69571356
quote:
Op zondag 31 mei 2009 11:16 schreef Kleurdoos het volgende:
oja elin schreeuwt nu de hele tijd BABABABBAB MAMAMMMAMAM PAPAPPAPAP DADADDAD.. en mijn vriend denkt dat ze echt papa zegt
Zou toch kunnen.
pi_69573700
quote:
Op zondag 31 mei 2009 12:10 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Zou toch kunnen.

MAMA MAAAAAAAMAA

net echt he
pi_69575699
Jaaa Elin, net echt joh
Seb heeft van zijn hoge stemgeluiden een schorre keel gekregen hij klinkt nu erg sexy

Wij sliepen voordat we Seb hadden al niet langer uit dan half negen/negen uur. Tot elf uur uitslapen heb ik nooit gedaan. Wij doen soms om de beurt uitslapen maar om negen uur heb ik het wel weer gezien in bed.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_69575772
Ik ben ook geen uitslaper normaal..maar de 2 nachten ervoor waren zwaar.. dus nu was het wel even lekker (daarbij lag ik er pas om 2:00 in )
pi_69575806
jullie weten toch wel dat je met uitslapen geen slaap in kan halen he? Daar krijg je een soort van jetlag van zeg maar
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_69576064
vanaf 2 tot kwart voor 11 valt mee
  zondag 31 mei 2009 @ 15:45:26 #87
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_69576268
Noah Is tegenwoordig al tussen 6 en half 8 ergens wakker Dan vind ik het toch best fijn als ik me nog een keer kan omdraaien

Op mijn dag gaat Micha alleen met Noah naar boven trouwens. Hannah blijft bij mij in bed en slaapt meestal ook wel tot een uur of half 10. En wakker gemaakt worden door iemand anders dan je baby is idd minder fijn
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_69576565
quote:
Op zondag 31 mei 2009 11:16 schreef Kleurdoos het volgende:
Amber zegt sinds donderdagavond heel vaak rajdte-rajdte-rajdte

Ik maak er dan maar rijden rijden in het wagentje van

En hier nog een billenschuiver/kruiper

Ze heeft net ook over het strand gekropen/billen geschoven, ze wilde steeds naar de 'grote berg' toe waar de kindjes speelden (zandkasteel bouwen), en nog even lekker in het water gespatterd, en zand gegeten.
Nu gaan we even snel samen onder de douche om het zand af te spoelen (zand en bv schuurt trouwens ).
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_69576723
O+O+

deed mn zusje ook.. butthopping
pi_69577576
Aahw wat ziet dat er schattig uit

Dana zegt ook al een tijdje papapapa en mamamama...
Papa is de laatste tijd wel bewust want dan wijst ze naar mijn vriend en dan is t papapa en als ze naar mij wijst is t altijd deh!
pi_69587930
Nog wat filmpjesspam;

Amber in de box; lachen om papa die gek stond te springen in de gang

Amber uit de box, jeetje, wanneer zal ze wegstappen? Mijn hart slaat soms wel even over als ze los laat met staan, zo ook tijdens dit filmpje als ze alleen het boxkleed nog vastheeft

En Amber op het strand, het waterspektakel en spatterende kindjes waren wel erg interessant

Ze wordt zo groot! Het is al bijna aftellen tot haar eerste verjaardag!
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 1 juni 2009 @ 09:07:04 #92
147316 crew  DJMO
#trut
pi_69595159
oke, ik had vannacht dus ook een spokend kind.. vanaf half twee ineens constant kggg kgggg kgggg en klaarwakker en mieperig... en voelde behoorlijk warm. maar uit bed gehaald, temp genomen, 38,2. pyama uitgetrokken, even geprobeerd of hij wat wilde drinken, nee dus. even laten spelen en toen in bed gelegd. na 20 minuten 'spelen' (huilen was het niet, maar meer draaien en kgg kgg doen en jengelig kletsen) issie weer gaan slapen, tot een uur of half zes. toen maar naast me genomen en samen 'geslapen' tot kwart over acht. zijn temp is wel gezakt maar hij is nog steeds warm dus hij ligt nu alleen in een rompertje in de box te spelen...

amber
dat wat elin doet, doet jan ook al een poosje, ik stond stomverbaasd toen ik het te eerste keer hoorde, en hier ook een papa die denkt dat het niet lang meer kan duren voor hij daadwerkelijk en bewust papa gaat zeggen

pi_69595745
Amber wat goed zeg, dat stappen rond de box
en dat lachje
pi_69595784
Hier ook een spokende amber, om 2 uur werd ze wakker, toen heeft vriendlief d'r bij mij gelegd, is zelf op de bank gaan liggen, en lag ik met een klein spookje in bed die van bed probeerde te kruipen Elke keer maar weer ging ze zitten, naar het hoofdeinde kruipen om zich proberen op te trekken, langs de barricades proberen te komen om bed uit te klimmen
Uiteindelijk is ze gelukkig toch in slaap gevallen nadat ze zichzelf wel weer moe had gemaakt
Amber Mae
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 1 juni 2009 @ 10:13:20 #95
147316 crew  DJMO
#trut
pi_69595903
dan ben ik blij dat jan nog redelijk makkelijk in bedwang kan houden llewella mijn hoofd naast het zijne, arm om hem heen, en hij is vrij rustig

maandag 1 juni 2009 @ 10:27:36 #96
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_69596162
Hoi allemaal, ik kom me in dit topic melden.
7 mei 2009 is mijn zoon Joep geboren.
Niet mieten! Door gieten!
  maandag 1 juni 2009 @ 10:29:04 #97
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_69596183
quote:
Op maandag 1 juni 2009 10:13 schreef DJMO het volgende:
dan ben ik blij dat jan nog redelijk makkelijk in bedwang kan houden llewella mijn hoofd naast het zijne, arm om hem heen, en hij is vrij rustig
Zo doe ik dat ook. Zit ik op de rand van het bed en hij ligt in zijn wieg en dan is hij meestal zo in slaap.
Niet mieten! Door gieten!
  maandag 1 juni 2009 @ 10:34:20 #98
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_69596263
Seilram, van harte welkom...

ik lees later even bij, nu douchen en Lennon ophalen, die is gisteren en vannacht bij mn ouders geweest. Wij naar Pinkpop Het ging erg goed met Lennon. Zaterdag had hij een beetje een jengelige dag, wilde niet echt slapen... maar gisteren ging het wel goed volgens mn moeder.
Make love, not war ☮
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 1 juni 2009 @ 10:35:10 #99
147316 crew  DJMO
#trut
pi_69596274
welkom seilram!!

pi_69596401
he seilram, gefeliciteerd met Joep

Elin was weer om half 11 wakker
nouja, prima hoor
en nu ligt ze hier vrolijk te kletsen.

BIEBIEBOEE
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: