abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69526176
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 14:05 schreef DJMO het volgende:

[..]

dat krullen zeg maar, deed ik ook idd. dan ging ik met mijn knieen opgetrokken op mijn zij liggen, zodat hij niet naar beneden kon. of met mijn gezicht naast zijn gezichtje gaan liggen, en mijn arm tegen zijn voetjes, vond hij ook heerlijk slapen
Ik merk dat ik nu Avalon zes maanden is steeds verder van haar af ga slapen. Toen ze net geboren was moest ze echt met zo veel mogelijk huid tegen me aan liggen en ik lag echt als een hoepeltje om haar heen.
Naarmate ze ouder wordt wordt het contact vanzelf steeds losser. Inmiddels lig ik ook wel eens met mijn rug naar haar toe of zij rolt zelf van me af.
Meestal houdt ze nog wel contact met een voet of hand, maar dat hele hechte is er al weer voor een groot deel af.
Geheel onbewust trouwens.
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 14:04 schreef Estrys het volgende:
Seb krijgt flesvoeding dus in slaap vallen is niet echt een optie, laatst was in slaap gevallen tijdens het fles geven, was hij het kussen waar Seb op lag eten aan het geven En Seb lag te kijken van jaa hallooo papa

ik zie Seb al helemaal voor me, lief wijsneusje
  vrijdag 29 mei 2009 @ 14:34:27 #27
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_69526351
Bedankt voor de tips!

Toen Noah baby was ben ik nooit bang geweest dat er iets zou gebeuren. Idd krulde ik ook zo om hem heen, en als hij bij mij in bed lag was ik me ervan bewust dat ie er lag, dat merkte ik ook aan hoe ik sliep: beroerd
Nu heb ik dat gevoel echter helemaal niet. Kan misschien nog steeds wel zijn dat ik er onbewust op reageer, maar ik merk daar dus niks van zoals ik bij Noah wel had. Het is van de week 1 keer gebeurd vertelde Micha dat Hannah al onder het dekbed lag En ik heb er echt niks van gemerkt...
Dat verschil zal er misschien mee te maken hebben dat ik nu borstvoeding geef en toen niet, en dan komt er een stofje bij waarvan je slaperig wordt las ik laatst.

Maar goed, ik ga wat tips van jullie uitproberen en dan komt het vast wel goed

Ik zag laatst een plaatje van een gezin die hadden een eigen bed ontworpen van 2,40 bij 2,00 meter met een hoge rand om het hele bed behalve 1 van de hoeken waar je dan erin kan kruipen zeg maar. Zag er best gaaf uit Maar zover krijg ik Micha nooit...
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_69526424
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 14:27 schreef owlet het volgende:

[..]

Ik merk dat ik nu Avalon zes maanden is steeds verder van haar af ga slapen. Toen ze net geboren was moest ze echt met zo veel mogelijk huid tegen me aan liggen en ik lag echt als een hoepeltje om haar heen.
Naarmate ze ouder wordt wordt het contact vanzelf steeds losser. Inmiddels lig ik ook wel eens met mijn rug naar haar toe of zij rolt zelf van me af.
Meestal houdt ze nog wel contact met een voet of hand, maar dat hele hechte is er al weer voor een groot deel af.
Geheel onbewust trouwens.
[..]

Ja, in het begin hield ik allebei haar handjes vast en lag ik zowat om haar heengevouwen. De eerste drie weken dam, toen zij bij mij op bed sliep en mijn man op de bank

Nu slaapt ze weleens tussenin of bij een van ons, als die smorgens uit mag slapen. Ik leg meestal mijn arm onder haar beentjes en dan m'n hand tegen haar zij aan. Zo slapen we allebei heerlijk.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 29 mei 2009 @ 14:42:28 #29
147316 crew  DJMO
#trut
pi_69526578
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 14:34 schreef texelonia het volgende:

Ik zag laatst een plaatje van een gezin die hadden een eigen bed ontworpen van 2,40 bij 2,00 meter met een hoge rand om het hele bed behalve 1 van de hoeken waar je dan erin kan kruipen zeg maar. Zag er best gaaf uit Maar zover krijg ik Micha nooit...
waar zag je dat plaatje?? misschien dat ik johan wel zo gek krijg (en mijn schoonvader zo gek om het te maken) nee even serieus: ik ben wel nieuwsgierig naar hoe dat er uitziet??
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  vrijdag 29 mei 2009 @ 14:43:56 #30
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_69526621
Zal even kijken of ik het nog kan vinden....
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_69526857
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 14:34 schreef texelonia het volgende:
Bedankt voor de tips!

Toen Noah baby was ben ik nooit bang geweest dat er iets zou gebeuren. Idd krulde ik ook zo om hem heen, en als hij bij mij in bed lag was ik me ervan bewust dat ie er lag, dat merkte ik ook aan hoe ik sliep: beroerd
Nu heb ik dat gevoel echter helemaal niet. Kan misschien nog steeds wel zijn dat ik er onbewust op reageer, maar ik merk daar dus niks van zoals ik bij Noah wel had. Het is van de week 1 keer gebeurd vertelde Micha dat Hannah al onder het dekbed lag En ik heb er echt niks van gemerkt...
Dat verschil zal er misschien mee te maken hebben dat ik nu borstvoeding geef en toen niet, en dan komt er een stofje bij waarvan je slaperig wordt las ik laatst.
Oeh, eng!
In dat geval zou ik proberen om er niet tegen te vechten maar gewoon het beste te maken van de situatie door je dan maar meteen goed te installeren zodat je op een veilige manier in slaap kan vallen.
quote:
Maar goed, ik ga wat tips van jullie uitproberen en dan komt het vast wel goed

Oh en het is zo heerlijk!
Wij hebben zo'n laag bed van ikea van 1,80 bij 2,20 met aan één kan het ledikantje en aan de andere kant het peuterbedje. Er is maar één hoek waar je makkelijk het bed in en uit kan en door de aangeschoven bedjes hebben we iets van 3 meter bed.
We slapen zooo lekker en vast sinds we dat hebben
  vrijdag 29 mei 2009 @ 15:07:26 #32
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_69527339
Gevonden!

©Dumbo
pi_69527374
leuk!
  vrijdag 29 mei 2009 @ 15:19:45 #34
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_69527700
Ja als dat voor een beetje een schappelijke prijs in de winkel verkocht werd zou ik het zo kopen
©Dumbo
pi_69527760
slapen ze daar met het hele gezin in?

Seb slaapt gewoon lekker op zijn eigen kamertje. Nou zeiden ze in het kdv dat Seb draait in zijn slaap. Dat vind ik dus echt helemaal niks. Maar hij heeft dat thuis nog nooit gedaan, ik stop het lakentje ook zo strak in dat hij geen kant op kan

Het nachtritueel gaat bij ons als volgt trouwens:
Seb 'slaat aan', lief gaat zijn bed uit. Ik sta dan ook even op, lief gaat naar beneden voor de fles te maken, ik pak Seb uit zijn bed en verschoon als het nodig is zijn luier even dan neem ik hem mee naar onze slaapkamer leg hem op een kussen en lief is er meestal tegelijkertijd weer met de fles, hup fles geven. Lief legt Seb op zijn schouder en loopt ermee naar de babykamer. Dan laat hij meestal een boer (Seb he) en dan gaat hij zijn bedje weer in. Het geheel duurt 15 minuten. Hangt een beetje van Seb en hoe snel hij drinkt.

Volgens mij zijn wij echt de enige die het zo doen, maar als ik het alleen moest doen werd ik knorrig En andersom kreeg ik een schuldgevoel. Dus het gaat altijd zo, ook als ik vrij ben de volgende dag.
ti amo più di ieri ma meno di domani
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 29 mei 2009 @ 15:27:26 #36
147316 crew  DJMO
#trut
pi_69527897
wat een tof bed is dat! daar kan je nog eens tikkertje in spelen
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_69527927
Oh, dat lijkt me heerlijk zo'n bed!
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_69529537
Seb z'n papa
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 29 mei 2009 @ 16:28:05 #39
147316 crew  DJMO
#trut
pi_69529689
had ik trouwens al verteld dat jan vanmorgen zijn potje fruit leeggeten heeft en we waren niet eens thuis

vrijdag 29 mei 2009 @ 16:49:53 #40
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_69530353
Even binnenvalt:

Mijn jongste heeft uit zichzelf 2 keer gedraaid maandagavond en vanmorgen lag ze op haar buik in bed te schreeuwen. 3 keer per ongeluk uit zichzelf gedraaid. Dus haar spieren in de rug worden blijkbaar iets sterker. Oke het mag met bijna 10 maanden ook wel een keer maar wij stuiteren door de kamer heen hihihihi...
pi_69530531
Wij hebben ons bed ook een stuk groter gemaakt door onze matras op paletten te leggen en daarnaast een klein matrasje op gelijke hoogte tussen de muur, ons bed en de schouw. Zo kan Elodietje onder haar eigen dekentje liggen en kan ik er niet oprollen. Met drie in ons bed was trouwens nooit een probleem, maar met vier werd het krap...
pi_69530532
Alweer een nieuw deel

Mila heeft na haar laatste prikjes 3 nachten niet doorgeslapen, nu gelukkig weer wel en ze kwam vanmorgen pas om half 8

Bla, gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk!!

En MamsX feli!!

[ Bericht 11% gewijzigd door Raissa op 29-05-2009 17:00:14 ]
pi_69530599
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 16:22 schreef freecell het volgende:
Seb z'n papa
\

Maar het is wel mijn held die er iedere nacht weer uit gaat en dan om half acht weer naar kantoor gaat

Ik ga onze kleine eens uit het kinderparadijs plukken Weeeeekeeeeeeeeeeend!
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_69530751
Hee, wat grappig, ik zie nu pas dat Elodie en Mila even oud zijn
pi_69530811
juej mibos!

Ik slaap vaak zat met de baby trouwens.. ik trek haar een slaapzakje aan en leg haar hoger dan ik zelf lig en naast mij staat haar bedje dus ze kan er niet uitrollen. wel merk ik dat ik haar vaker in bed leg ipv haar weer bij me te nemen juist omdat ik dan zelf wat onbezorgder slaap..met haar is de alertmodus altijd aan
pi_69530955
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 17:01 schreef Raissa het volgende:
Hee, wat grappig, ik zie nu pas dat Elodie en Mila even oud zijn

Niet echt eigenlijk he. De jouwe is wat later in elkaar gestoken...
pi_69530975
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 17:08 schreef Bass-Miss het volgende:

[..]

Niet echt eigenlijk he. De jouwe is wat later in elkaar gestoken...
Mja, maar das dan ook alles
pi_69538777
Wie weet er hoelang Tyler last kan houden van de prikken? Anders is het wel heel toevallig.
Kan me van Kim herinneren dat ze ook bij de 2e of 3e ronde prikken heel lang last bleef houden, van slag was.
Hij is nog steeds heel jengelig, drinkt de flessen matig, slaapt onrustig of gewoon niet overdag.
Niks is goed. Vannacht ging iets beter, om 6.00 en 7.00 wakker en toen om 8.00 weer voor de fles. Die lang niet op ging.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 21:45:17 #49
108648 cattie
lieve moeder
pi_69539090
Het lijkt me wel erg lang duren als het alleen van de prikken zou komen Ingrid.

Dat bed, geweldig! Fee ligt wel bij ons op de kamer, maar niet in ons bed. Als ik haar voed (in bed) val ik wel eens in slaap met haar in mijn armen. Als ik dan wakker word, leg ik haar terug. Ik ben erg blij met hoe de nachtvoedingen gaan, het kost me bijna geen slaap. Alleen Fee wordt te groot voor haar wiegje en haar ledikantje (dat op haar slaapkamer staat en waar ze overdag in slaapt) past niet in onze kamer. Dus over niet al te lange tijd moet ze verhuizen.. Dat vind ik best jammer. Maar ik geloof dat mijn man het wel fijn vindt om straks de slaapkamer weer voor ons tweeën te hebben.
pi_69539227
Ik moet even want mijn nieuwe fiets isser!!!!!!! Dus ga ik morgen de accessoires erop zetten en fietsen met mijn jongens!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')