abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 juni 2009 @ 10:43:03 #101
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_69596425
Welkom Seilram en Joep!

Och, al die kindjes aan het spoken, wij werden om 9 uur!!! wakker gemaakt door Maarten... Zijn schema maar wat inkorten, anders wordt het vanavond erg laat eten en de fles...
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_69596507
ik ga elin maar uitputten vandaag..misschien dat ze dan gewoon om half 9 weer gaat slapen..nu slaapt ze van half 11 (gisteren half 12 ) tot half 11/ kwart voor 11
  maandag 1 juni 2009 @ 10:47:59 #103
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_69596519
Dank Joep is na zijn ontbijt van 8 uur weer gaan slapen, dus wij deden heerlijk mee Heerlijk! Even wat inhalen.

Diaan wat gaaf! The boss gezien?
Niet mieten! Door gieten!
pi_69596707
Welkom Seilram en Joep
pi_69596884
Welkom seilram!
pi_69597569
Welkom seilram en Joep

Diaan, gaaf zeg pinkpop

Elin lekker babbelen.. en laat wakker

Hier was Koen om kwart over 7 wakker maar heb ik nu zelf liggen spoken... Hij kan zich de laatste tijd zichzelf erg vermaken op de enorme Fatboy hupsen en omrollen, zich achterover laten vallen. Er hard op slaan is ook leuk.
Wij gaan ook alweer aftellen, nog een maandje en dan is Koen alweer 1
  maandag 1 juni 2009 @ 13:17:10 #107
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_69600122
quote:
Op maandag 1 juni 2009 10:47 schreef seilram het volgende:
Dank Joep is na zijn ontbijt van 8 uur weer gaan slapen, dus wij deden heerlijk mee Heerlijk! Even wat inhalen.

Diaan wat gaaf! The boss gezien?
die was zaterdagavond en wij zijn alleen gisteren geweest, maar ik heb gehoord dat het heel erg goed was.

Lennon ligt weer in bed, was makkelijk geweest!!
Make love, not war ☮
pi_69600265
Leuke filmpjes kwamen er voorbij. Kim genoot er ook van!

We zijn gisteren op kraamvisite geweest bij Noli en co. Erg leuk! En Tessel is een schatje.
Tyler heeft zelfs nog in haar bedje geslapen. Vannacht 3x wakker geweest, ik denk van de indrukken.
Verder lijkt het beter te gaan met hem. Zn koppie is wel iets gegroeid, hij past zn hoedje nog maar net.
pi_69601549
Julian ontdekt z'n stembanden.

Geeft een 'aah'- gilletje, en kijkt daarna in het rond zo van: 'Dat doe ik' . Leuk. En dan een paar keer achter elkaar. Hij doet het echt bewust. Je ziet 'm echt nadenken voordat ie een 'Aah' roept.
pi_69605172
Nog even "te goed" van gister
Straks even uitproberen of Koen het leuk vind ....

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 01-06-2009 16:13:25 ]
  maandag 1 juni 2009 @ 16:48:28 #111
108648 cattie
lieve moeder
pi_69606172
Ziet er goed uit LL!

Welkom Seilram met Joep.

Fee draait van haar rug naar haar buik en weer terug! Knappe meid.
  maandag 1 juni 2009 @ 16:55:29 #112
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_69606366
Joep blijft vandaag maar honger houden zeg, vreetzakje

Iemand trouwens hier ervaringen met bakfietsen? Ik heb net het kassa onderzoek zitten lezen en daar komen ze uit op bakfiets.nl of work cycles (die laatste zien er prachtig uit, maar reiken ver boven mijn budget...)
pi_69606454
Jeej Fee welkom bij de rolclub
  maandag 1 juni 2009 @ 16:59:54 #114
108648 cattie
lieve moeder
pi_69606509
Ik heb een bakfiets en dat is super. Die van ons is van 't mannetje in Haarlem. Erg degelijk (en niet goedkoop, gelukkig was het een showroommodel). Fee doe ik in een autostoeltje en het autostoeltje zet ik vast in de bakfiets. En dan kan Ive er ook nog bij.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 1 juni 2009 @ 18:40:00 #115
147316 crew  DJMO
#trut
pi_69609325
wat doe je als baby als je moeder je even twee minuten op de commode laat liggen zonder luier, omdat je een vieze neus hebt??

juist, de hele boel onderpiesen
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 1 juni 2009 @ 19:16:19 #116
147316 crew  DJMO
#trut
pi_69610503
oh, en ik zie net dat jan doorrolt
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

maandag 1 juni 2009 @ 19:46:12 #117
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_69611557
quote:
Op maandag 1 juni 2009 16:59 schreef cattie het volgende:
Ik heb een bakfiets en dat is super. Die van ons is van 't mannetje in Haarlem. Erg degelijk (en niet goedkoop, gelukkig was het een showroommodel). Fee doe ik in een autostoeltje en het autostoeltje zet ik vast in de bakfiets. En dan kan Ive er ook nog bij.
Ja het lijkt me ook super handig. Vooral omdat wij verder geen auto hebben. Ik heb zitten kijken op bakfiets.nl, die komen bij kassa goed uit de bus. Binnenkort eens kijken wat ze in de fietsenwinkel kosten.
pi_69611575
Dan vooral lekker 2 minuten op de commode laten liggen
pi_69611667
quote:
Op maandag 1 juni 2009 19:46 schreef seilram het volgende:

[..]

Ja het lijkt me ook super handig. Vooral omdat wij verder geen auto hebben. Ik heb zitten kijken op bakfiets.nl, die komen bij kassa goed uit de bus. Binnenkort eens kijken wat ze in de fietsenwinkel kosten.
seilram ga gewoon eens verschillende bakfietsen proberen. Wij hebben een fietsfabriek bakfiets en omdat die een kleiner model hebben is dat voor ons helemaal super, maar voor iedereen is weer een andere het prettigst. Wel kan ik je aanraden om een goed merk te kopen, dus geen boxbike, hema, baboe of bakfietsweb, die fietsen echt veel slechter en zijn veel sneller verroest als goede merken zoals bakfiets.nl, fietsfabriek, christiana, 't mannetje etc...
pi_69611693
ik neem aan dat ze er wel bijstond piglet..alleen JJ pamperloos
  maandag 1 juni 2009 @ 19:53:11 #121
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_69611812
quote:
Op maandag 1 juni 2009 19:49 schreef p_iglet het volgende:

[..]

seilram ga gewoon eens verschillende bakfietsen proberen. Wij hebben een fietsfabriek bakfiets en omdat die een kleiner model hebben is dat voor ons helemaal super, maar voor iedereen is weer een andere het prettigst. Wel kan ik je aanraden om een goed merk te kopen, dus geen boxbike, hema, baboe of bakfietsweb, die fietsen echt veel slechter en zijn veel sneller verroest als goede merken zoals bakfiets.nl, fietsfabriek, christiana, 't mannetje etc...
Ja ik hoorde idd van boxbike en baboe dat het niks is, dan geef ik liever wat meer uit. Maar ik zal zeker eens wat fietsen gaan testen!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 1 juni 2009 @ 21:04:58 #122
147316 crew  DJMO
#trut
pi_69614793
quote:
Op maandag 1 juni 2009 19:46 schreef p_iglet het volgende:
Dan vooral lekker 2 minuten op de commode laten liggen
ik had zijn luier uitgedaan, en stond zelf pal tegen de commode aan, had jan zonder luier laten liggen, doe ik wel vaker, eventjes bloot, en ik stond dit keer zijn neus schoon te maken.. toen hij begon te piesen.. ja dan moet ik eerst alles weer schoon maken he, voor ik hem weer een luier om kan doen ..

svp niet gelijk conclusies trekken, maar even goed lezen voor je zo'n reactie geeft zeg ... alsof ik mijn kind zonder toezicht zou laten liggen

pi_69615414
quote:
Op maandag 1 juni 2009 21:04 schreef DJMO het volgende:
svp niet gelijk conclusies trekken, maar even goed lezen voor je zo'n reactie geeft zeg ... alsof ik mijn kind zonder toezicht zou laten liggen
Dat dus

Wij hebben gefietst, Koen die had HELE verhalen op de fiets, het waaide wel behoorlijk, maar dat kon hem weinig boeien denk ik. Babbels, en op zijn manier "zingen", flink aan het windscherm trekken, vette lol dus.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 01-06-2009 21:22:07 ]
pi_69617666
excuses, ik las je berichtje echt anders... dat je hem 2 minuten had laten liggen om je neus te snuiten.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 1 juni 2009 @ 22:28:59 #125
147316 crew  DJMO
#trut
pi_69618366
aanvaard, zand erover

pi_69626052
goedemorgen, na een heerlijk weekend weer aan het werk.

Wij zijn gisteren gaan zwemmen met Seb. Hij vond het geweldig Ze hebben daar van die babyfloats in het water liggen dus meteen even uitgeprobeerd. Hij kon net met zijn voetjes bij de grond als hij in zo'n band zat dus ging hij loop begwegingen maken, ging best aardig Voor herhaling vatbaar in ieder geval.
En toen gisteravond nog even op kraamvisite geweest, wat is zo'n baby van vijf weken toch nog een klein frummeltje. Vanmorgen op het KDV zei weer een leidster dat hij groot aan het worden is en dat het echte babyachtige er nu wel af is
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_69626337
Lekker is dat he, DJMO, die fijne straal op je commode! Het gebeurt mij ook nog regelmatig hoor. Ben ik lekker tegen mijn blote ventje aan het kletsen op de commode, kietelen enzo en ja hoor... Ach, mannen leren ook nooit gewoon netjes plassen he, dat begint dus blijkbaar al vroeg..
pi_69626408
een jongetje bloot op de commode leggen zonder luier, dan vraag je er ook om he
Seb flikt het me nog wel eens op een onbewaakt ogenblik, vooral 's nachts of vroeg in de ochtend wanneer je met je slaperige hoofd de luier staat te verschonen. En dat je dan zo helder bent dat het enige wat je bedenkt te doen is je hand ervoor houden
  dinsdag 2 juni 2009 @ 09:36:11 #129
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_69626549
Jongetje of meisje maakt wat dat betreft niks uit volgens mij. De keren dat zoiets bij Noah is gebeurd zijn op 1 hand te tellen. Met Hannah hebben we het nu al vaker meegemaakt dan met Noah Ik laat Hannah dus ook nooit te lang zonder luier liggen. Ik de schone luier alvast klaar voor de vieze weg haal, zodat de schone er meteen onder kan. En zelfs dan krijgt ze het nog weleens voor elkaar
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_69626599
Hier ook nog wel eens en die straal wordt steeds groter
pi_69626759
Seb kan in zijn eigen gezicht plassen
pi_69628203
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 09:46 schreef Estrys het volgende:
Seb kan in zijn eigen gezicht plassen
he bah..
pi_69628248
selene heeft zo wel eens de kast gehaald die een meter verderop van de commode staat
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_69628262
En zijn piemeltje staat scheef dus richten gaat sowieso een issue worden als ik de CB arts moet geloven
pi_69628360
echt waar?

Mijn mannetje heeft ook weleens in bad geplast, niet normaal wat een boog, gelukkig moest ik toch al dweilen door al zijn gespetter
pi_69629298
Tyler plaste van de week nog zichzelf eronder en dan maar mopperen als hij droge kleertjes aan moet.

Het was me het nachtje wel. Tyler werd elk uur wakker. Dus slaap je net , hij wakker, speen en aaitje en hij sliep weer. Uur later weer hetzelfde. Ik ben moe! Tyler is nu nog erg jengelig en heeft nog niet veel geslapen.
pi_69629430
Als Tyler en Kim liggen, oo ff gaan liggen Ingrid!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_69629590
Dat vind ik wel een goed plan Vicky. Hopelijk lukt dat vanmiddag. Bah en moet nog huishoudelijk zijn.
pi_69629974
hier pieste ze eigenlijk alleen de eerste maand alles onder.. gelijk als de pamper uitging. Daarna heeft ze dat eigenlijk niet meer gedaan.
wel 1 keer gepoept toen ik haar eens wilde 'luchten'netjes op t aankleedkussen op de bank t sijpelde zo de bank in (gelukkig een leren bank)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 2 juni 2009 @ 12:06:38 #140
147316 crew  DJMO
#trut
pi_69630207
peterfan: hij gaat straks maar mooi zittend, en niet staand plassen of hij leert met plassen ook meteen dweilen

weer terug van de fysio, en oh wat een knul is het hij heeft alleen op het eind van de sessie even laten zien dat hij op zijn buik kan rollen, meer niet tja, ik moest hem wakker maken bij de fysio, en dan moet ie echt even goed wakker worden voor hij gaat draaien, rollen, spelen etc. ze was wel tevreden, dus over twee weken pas weer terug.

sterkte met bijslapen ingrid!

pi_69630301
Ik dacht laatst dat het wel lekker was voor Mila om gewoon even helemaal bloot te liggen, zonder luier. Heb haar ondertussen helemaal ingesmeerd met zwitsal.... Haar rug was aan de beurt dus ik leg haar op haar buik... En ja hoor, ze begint te plassen

Vond ik trouwens best knap als je op je buik ligt
pi_69630425
Al die plassende babietjes
Avalon plast geregeld op de vloer. Nou ja, op een dikke handdoek dan. Maar die heeft zo vre-se-lijk snel last van kapotte billen en schimmelinfecties op de kapotte plekjes dat ze elke dag wel een paar uur zonder luier ligt om alles zo veel mogelijk lucht en licht te geven.
Gelukkig is ze een voorzichtige plasser, er is nog niets anders nat geworden dan de handdoek
pi_69630899
Zijn hier meer mensen die last hebben van warme babykamertjes? Op Mila dr kamer is het +/- 25/26 graden.. Hoe lossen jullie dat op en hoe slaapt de kleine 's nachts?
pi_69631089
Hier gaat 's ochtends het raam even open Raissa of ik zet alles tegen elkaar open als ik Sander naar school breng. Daarna alles dicht en gordijnen ook. Dan komt er zo min mogelijk zonlicht erbij en wordt het niet zo warm
Helemaal voorkomen kan je het toch niet. Ach vanaf morgen schijnt het weer wat koeler te worden.
Hier in huis blijft de warmte wel lang hangen. De afgelopen dagen koelt het hierbinnen amper af tot een graad of 22 of 23.
Koen heeft er trouwens weinig last van. We hebben een dun slaapzakje en daarover gaat een lakentje en meneer slaapt prima.
pi_69631371
Raissa, ik vond het ook wel warm op zn kamer vannacht. Hij heeft wel een zonwerend gordijn. Maar de zon staat er de hele middag op.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 2 juni 2009 @ 13:28:12 #146
147316 crew  DJMO
#trut
pi_69632188
onze slaapkamer zit in een donkere hoek zeg maar, schijnt wel zon tussen het raam en de schuur, maar door de galerij boven ons, schijnt het niet in de slaapkamer...

en ik weet niet waarom, maar die uk hier heeft echt de grootste lol, schaterlachen om helemaal niets ik wilde hem in bed leggen voor zijn middagdut, maar hij is nog zo ontzettend klaarwakker dat dat (nog) geen zin heeft nu ligt hij op zijn buik naar de schoenen van papa te kijken en hij heeft de grootste lol

pi_69632370
Ik zorg ervoor dat de rolluiken op de babykamer zoveel mogelijk dichtblijven met het warme weer en zet het raam wel open 's nachts in ieder geval. Gelukkig hebben wij een hor voor het raam. Seb slaapt in een slaapzak en een romper met korte mouwen als het heel warm is geweest en soms een romper met lange mouwen maar dat hangt een beetje van het weer af. Hij ligt onder een lakentje wat ik zo strak instop dat hij geen kant meer op kan want anders probeert hij te draaien ben ik bang.
pi_69632457
Ik heb het hele dag het raam open staan en ze gaat naar bed in alleen haar rompertje.
dekbed gooit ze toch wel van haar af, en ze heeft het altijd lekker warm.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 14:16:36 #149
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_69633508
Hmm wij hebben Lennon gisterenavond nog een pyjama aangedaan, met slaapzak en dekentje over vanavond toch maar even iets minder...
Make love, not war ☮
pi_69633648
Op Mila's kamer staat eigenlijk de hele ochtend en begin van de middag de zon. Laat de gordijnen al dicht anders is het daar echt snikheet. Ramen doe ik eigenlijk pas open als het afgekoeld is, vaak 's avonds pas.. Maar durf eigenlijk niet het raam open te zetten als ze er slaapt, vind ik zelf ook niet fijn namelijk... We hebben haar vannacht in haar rompertje in een hele dunne slaapzak gedaan, verder geen dekentje ofzo.

Overdag heb ik haar maar gewoon beneden, boven is het echt te heet *krijg er hoofdpijn van zelf*.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')