quote:Op maandag 1 juni 2009 10:47 schreef seilram het volgende:
DankJoep is na zijn ontbijt van 8 uur weer gaan slapen, dus wij deden heerlijk mee
Heerlijk! Even wat inhalen.
Diaan wat gaaf! The boss gezien?
Ja het lijkt me ook super handig. Vooral omdat wij verder geen auto hebben. Ik heb zitten kijken op bakfiets.nl, die komen bij kassa goed uit de bus. Binnenkort eens kijken wat ze in de fietsenwinkel kosten.quote:Op maandag 1 juni 2009 16:59 schreef cattie het volgende:
Ik heb een bakfiets en dat is super. Die van ons is van 't mannetje in Haarlem. Erg degelijk (en niet goedkoop, gelukkig was het een showroommodel). Fee doe ik in een autostoeltje en het autostoeltje zet ik vast in de bakfiets. En dan kan Ive er ook nog bij.
seilram ga gewoon eens verschillende bakfietsen proberen. Wij hebben een fietsfabriek bakfiets en omdat die een kleiner model hebben is dat voor ons helemaal super, maar voor iedereen is weer een andere het prettigst. Wel kan ik je aanraden om een goed merk te kopen, dus geen boxbike, hema, baboe of bakfietsweb, die fietsen echt veel slechter en zijn veel sneller verroest als goede merken zoals bakfiets.nl, fietsfabriek, christiana, 't mannetje etc...quote:Op maandag 1 juni 2009 19:46 schreef seilram het volgende:
[..]
Ja het lijkt me ook super handig. Vooral omdat wij verder geen auto hebben. Ik heb zitten kijken op bakfiets.nl, die komen bij kassa goed uit de bus. Binnenkort eens kijken wat ze in de fietsenwinkel kosten.
Ja ik hoorde idd van boxbike en baboe dat het niks is, dan geef ik liever wat meer uit. Maar ik zal zeker eens wat fietsen gaan testen!quote:Op maandag 1 juni 2009 19:49 schreef p_iglet het volgende:
[..]
seilram ga gewoon eens verschillende bakfietsen proberen. Wij hebben een fietsfabriek bakfiets en omdat die een kleiner model hebben is dat voor ons helemaal super, maar voor iedereen is weer een andere het prettigst. Wel kan ik je aanraden om een goed merk te kopen, dus geen boxbike, hema, baboe of bakfietsweb, die fietsen echt veel slechter en zijn veel sneller verroest als goede merken zoals bakfiets.nl, fietsfabriek, christiana, 't mannetje etc...
ik had zijn luier uitgedaan, en stond zelf pal tegen de commode aan, had jan zonder luier laten liggen, doe ik wel vaker, eventjes bloot, en ik stond dit keer zijn neus schoon te maken.. toen hij begon te piesen.. ja dan moet ik eerst alles weer schoon maken he, voor ik hem weer een luier om kan doen ..quote:Op maandag 1 juni 2009 19:46 schreef p_iglet het volgende:
Dan vooral lekker 2 minuten op de commode laten liggen
Dat dusquote:Op maandag 1 juni 2009 21:04 schreef DJMO het volgende:
svp niet gelijk conclusies trekken, maar even goed lezen voor je zo'n reactie geeft zeg ... alsof ik mijn kind zonder toezicht zou laten liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |