quote:Beste Monique,
Ja, hoor de kinderstoel Topmark Magic kunnen wij nog wel leveren. En
uiteraard zonder extra kosten.
Wij zullen de kinderstoel morgen met TNT-post naar u versturen. De
verwachting is dat u de zending dan zaterdag of maandag in huis heeft.
Ik hoop u hiermee van dienst te zijn geweest en wens u nog een prettige dag.
Met vriendelijke groet,
Pauline Drinkwaard
ik hoef bijna niets te kopenquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:54 schreef Jore het volgende:
Ik vind 'm ook mooi. En ik heb zelf ook wel de neiging om (te) dure dingen te kopen voor mijn kind
Meestal kan ik die neiging goed bedwingen en gelukkig hebben wij al een kinderstoel
miauw, met mijn ogen dichtquote:Op woensdag 3 juni 2009 18:03 schreef MamsX het volgende:
[..]
MamsX sneller dan het licht.
dus vecht als een man en geef je over en zwicht!
die zijn te vergrendelen he, hij blijft ook op zijn plaats staan, tenzij je hem kantelt en dan verplaatst.quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:04 schreef simmu het volgende:
wieltjes is voor ons geen optie met die rauwdouwer van ons.....
we hebben gewoon zo'n "stoeltje-op-tafeltje"-stoel. bevalt prima
Fijn om te horen dat deze fijn is, ik twijfel er nog over deze maar dan met oranje en blauw of gewoon de ikeastoel eerst proberen. Nog maar even over nadenken, we hebben nog tijd....quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:54 schreef Igraine het volgende:
Leuke stoel!
Wij hebben sinds kort deze
[ afbeelding ]
Eerst hadden we een houten kinderstoel, maar die vond ik niet fijn met schoonmaken e.d. Deze vind ik echt wel leuk en fijn.
Tja het is ook niet echt bedoelt als slaapstand, maar meer een soort wat naar achter liggen/kantelen als kindjes nog niet goed kunnen zitten en waarom dat handig is.... ik krijg nogal snel last van mijn rug mijn moeder ook dus in de wipstoel een hapje geven is geen optie dat is te laag.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:42 schreef p_iglet het volgende:
waarom zou je een slaapstand willen op je kinderstoel
En ik vind hem echt lelijk.quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:31 schreef Pyttpytt het volgende:
(behalve het design)
Alsof je met 30 graden je kind een lange broek en shirt met lange mouwen aan doetquote:Omdat een babyhuid erg gevoelig is, wordt het afgeraden om baby's onder de 12 maanden bloot te stellen aan de zon. Onder een parasol kan wel, maar bedenk dat zonlicht via weerkaatsing uiteindelijk tot bij je baby terechtkomt. Tot 6 maanden wordt het gebruik van zonnebrand afgeraden, omdat nog niet bekend is of mogelijke schadelijke stoffen uit de zonnebrand in de babyhuid doordringen. Komt je baby toch in de zon (ook onder een parasol), beperkt het smeren dan tot het gezicht, bescherm de rest van zijn lichaam met kleding. Gebruik ongeparfumeerde zonnebrand die de natuurlijke stof zink- of titaniumdioxide bevat in plaats van de nanotechnologie waar tegenwoordig gebruik van wordt gemaakt.
Mag ik vragen waarom je hem niet handig vond? Wij hebben hem nl al klaar staan voor over een half jaar ofzoquote:Op donderdag 4 juni 2009 09:24 schreef Diaan73 het volgende:
Met Twan had ik een triptrap, ik heb hem nooit erg handig gevonden.....![]()
Wij willen ook een stoel die makkelijk weg te zetten is, maar ik zal binnenkort eens met Peaceman gaan rondneuzen.
Estrys, ik heb nog geen broekjes maat 68 van de Hema volgens mij.
Lennon heeft vannacht weer doorgeslapen en tot kwart over 7vanaf half 8 gisterenavond, om half 8 fles gehad en om kwart over 8 weer naar bed en hij ligt nu nog lekker te slapen....
![]()
Het is alweer 7 jaar geleden, maar wat ik mij kan herinneren vond ik hem erg log/zwaar en ik miste toch ook het blad ervoor. Als ze groter zijn, is het wel leuk aan tafel eten maar als ze kleiner zijn, toch handiger om een blad ervoor te hebben. Maar het is heel erg persoonlijk hoor. Er zijn ook genoeg mensen die de triptrap nooit meer zouden willen missen. Het is maar hoe je het zelf ervaart.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:11 schreef seilram het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom je hem niet handig vond? Wij hebben hem nl al klaar staan voor over een half jaar ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |