Joep is nu 3,5 weken oud en weegt 2500 gram. In mijn zwangerschap zou ik nu net uitgerekend zijn (3 dagen).quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:02 schreef DJMO het volgende:
hoe zwaar en oud is joep nu seilram??
ja ik was toen ik hem voor het eerst zag, al verliefd op dit model. ik ben dan ook onwijs blij met de belastingteruggave, want zonder dat had ik m nooit aangeschaft, veel te duur eigenlijk
Krijgt hij borst of fles?Want met fles lijkt doorslapen nu al me al erg vroeg, maar met de borst is dit écht niet zo! Met 6 maanden was het hier pas geen nachtvoeding meer... en met een jaar is dat ook nog niet raar...quote:Op woensdag 3 juni 2009 06:26 schreef seilram het volgende:
[..]
Joep is nu 3,5 weken oud en weegt 2500 gram. In mijn zwangerschap zou ik nu net uitgerekend zijn (3 dagen).
Maar hij zou nu 7 voedingen moeten doen om de 3 uur en s'nachts niet, maar hij komt nog vaak voor die voeding s'nachts. Hij slaapt max 4,5 uur door en wil met regelmaat een uur na de voeding toch nog wat eten.
Hier met bijna 2 nog met periodesquote:Op woensdag 3 juni 2009 07:36 schreef mrien het volgende:
Precies...ik heb nu regelmatig nog nachtvoedingen met bijna een jaar...
Hij krijgt via de fles moedermelk. Ik kolf wat ik kan, al ben ik dat nu aan het afbouwen. Het is nl nooit echt op gang gekomen en dat gaat nu waarschijnlijk ook niet meer gebeuren (ondanks de borstvoedingsthee, anijs, cashewnoten, borstvoedingsmassage olie, vsm siroop... zelfs domperidon). Hij krijgt vandaag bijv. van de 7 of 8 voedingen: 5 x moedermelk en de overige voedingen nutrilon hypoallergeen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 07:05 schreef freecell het volgende:
[..]
Krijgt hij borst of fles?Want met fles lijkt doorslapen nu al me al erg vroeg, maar met de borst is dit écht niet zo! Met 6 maanden was het hier pas geen nachtvoeding meer... en met een jaar is dat ook nog niet raar...
naast hem gaan zitten? (als je niet de bestuurder bent uiteraard)quote:Op woensdag 3 juni 2009 08:57 schreef peterfan het volgende:
Mooie stoel DJMO!![]()
En Seilram, gefeliciteerd. Ik had het in Z&G al gezegd maar wat is Joep een moppie en Joep is echt een van mijn lievelingsnamen... Ik vind ook de nachtvoeding overslaan met bv wel erg vroeg hoor, mijn zoontje heeft ook tot ongeveer 6 maanden 's nachts nog een voeding gehad (4 maanden bv en daarna fv)...
Over autostoeltjes gesproken: mjin zoontje verveelt zich heel snel in de auto merk ik. Niet fijn, want we rijden af en toe best wel stukken en gaan van de zomer naar Frankrijk. Iemand tips? Ik neem nu al van alles mee en gooi dan regelmatig wat nieuws naar achter, maar op een gegeven moment is dat op en kan ik er niet meer bij al rijdende....
oke, begrijp ik het goed, dat je maar twee keer borstvoeding geeft, en de rest afgekolfde melk? want met 3,5 week al doorslapen is een utoipie voor het merendeel van de baby's. daarnaast, afgekolfde borstvoeding geven en dan afgemeten.. je kijgt zo wel een beeld van wat hij binnenkrijgt seilram, maar borstvoeding mogen ze onbeperkt drinken itt tot kunstvoeding. als je afgekolfde melk geeft vind ik het dus niet raar als hij zo snel na een voeding nog een keer komt.quote:Op woensdag 3 juni 2009 06:26 schreef seilram het volgende:
[..]
Joep is nu 3,5 weken oud en weegt 2500 gram. In mijn zwangerschap zou ik nu net uitgerekend zijn (3 dagen).
Maar hij zou nu 7 voedingen moeten doen om de 3 uur en s'nachts niet, maar hij komt nog vaak voor die voeding s'nachts. Hij slaapt max 4,5 uur door en wil met regelmaat een uur na de voeding toch nog wat eten.
Lekker toch, jezelf eens verwennen met iets wat je eigenlijk te duur vindtHeb ik ook lekker gedaan met mijn vakantie geld!
Bijna, hij krijgt dus wel 2 kunstvoedingen omdat ik weinig moedermelk heb. Ik ben nu het kolven ook aan het afbouwen, want het blijft gewoon maar weinig (2 borsten per keer kolven = 40 ml). Maar borstvoeding mag hij dus onbeperkt? Goed om te weten, dan leg ik hem gewoon een keer extra aan. Hij krijgt er nl zelf altijd nog wel wat uit, ookal heb ik net gekolfd.quote:Op woensdag 3 juni 2009 09:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
oke, begrijp ik het goed, dat je maar twee keer borstvoeding geeft, en de rest afgekolfde melk? want met 3,5 week al doorslapen is een utoipie voor het merendeel van de baby's. daarnaast, afgekolfde borstvoeding geven en dan afgemeten.. je kijgt zo wel een beeld van wat hij binnenkrijgt seilram, maar borstvoeding mogen ze onbeperkt drinken itt tot kunstvoeding. als je afgekolfde melk geeft vind ik het dus niet raar als hij zo snel na een voeding nog een keer komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |