Ah dat vinnik liefquote:Op donderdag 28 mei 2009 07:43 schreef Daph_ het volgende:
Man-E-Faces ik zit nu op kantoor, maar kan vanavond als ik thuis ben wel even kijken. Als iemand anders tussendoor kan helpen is dat natuurlijk ook goed
Kort istie wel, maar in de taille stopt ie nog niet hoorquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oooh ok... Nouja.. Dat ding oogt me zo kort! Dus dat die net onder de taille zit zeg maar..
Daaromquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:22 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Dat is inderdaad slim, zeker met een zwarte broek, dan trek ik alle aandacht naar het goede gedeelte zeg maartja en profil zal je het buikje wel zien, maar dat zie je in een jurk of ander strak spul ook wel.
Nee, ik denk dat die de sale niet haaltquote:Op vrijdag 29 mei 2009 07:42 schreef Klare het volgende:
Oh die geruite jurk is leuk! Komt die uit de sale?
Zeg doe eens nietquote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:25 schreef Man-E-Faces het volgende:
Een meisje hier vraagt weer om een aanfoto van de volgende hm-schoenen
[ afbeelding ]
Heeft iemand deze pumps en kan zij een aanfoto plaatsen om te zien hoe ze staan als iemand ze aan heeft?
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:52 schreef Dipkip het volgende:
Ik wil zóóó graag deze in mijn maat, maar iedere ochtend is ie er alleen in klein en in ultraklein![]()
[ afbeelding ]
wedstrijdje doen wie hem eerder heeft?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:38 schreef MaLo het volgende:
Jaaa ik post ook weer gezellig mee. Wacht vol smart op mijn bestelling die half juni komt
Die donkergrijze jurk is ook mooi in die kleurquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:51 schreef liefie_ het volgende:
Nou mijn bestelling dus:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die laatste schoentjes worden na gelevert
Ja ik zag hem eerst ook alleen maar die bruine kleurquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:57 schreef Inu het volgende:
[..]
Die donkergrijze jurk is ook mooi in die kleurIk kon alleen nog maar kiezen voor een vaalbruine
Ja goedquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:49 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
wedstrijdje doen wie hem eerder heeft?ikke ook half juni
Vestje in het bovenste plaatjequote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:51 schreef liefie_ het volgende:
Nou mijn bestelling dus:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die laatste schoentjes worden na gelevert
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:12 schreef PeRi het volgende:
MIjn bestelling van gisteren heeft al een tracknummer![]()
!
Vraagje; ik heb nog nooit iets retour gezonden en nu voor het eerst. Hoe lang duurt het ongeveer voordat ze een retourbestelling verwerkt hebben in je ' saldo' pagina? Ik heb afgelopen maandag iets retour verzonden.
ik denk dat dat bolerotje er in allerlei kleuren gaat komenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:14 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Vestje in het bovenste plaatje
Bolerovestje in middelste plaatje
Schoentjes in onderste plaatje heb ik ook besteld
Ziet er leuk uit allemaal!
Nouja hij heeft wel een nummer, maar is nog niet te vinden bij de TNT, zal ook wel weer een week duren ofzo zoals altijdquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:15 schreef liefie_ het volgende:
[..]dat is niet tof! Die van mij is van eergister of zo (of nog een dag eerder? ik weet het niet meer) en heeft er nog geen
Nou je bent iig al een stap verder dan ikquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:16 schreef PeRi het volgende:
[..]
Nouja hij heeft wel een nummer, maar is nog niet te vinden bij de TNT, zal ook wel weer een week duren ofzo zoals altijd.
Haha ja ik vind 'm echt leuk, maar heb 'm alleen in het rozequote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:16 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik denk dat dat bolerotje er in allerlei kleuren gaat komen
Maar die gooi ik dan wel bij die nalevering als deze bestelling in behandeling is genomen want ik wil het hebben!!
Dat blazertje is echt super he, het is mijn favoriete werk-kledingstukquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:18 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Haha ja ik vind 'm echt leuk, maar heb 'm alleen in het rozeAlstie in de sale komt ga ik inslaan
Ik heb vandaag mijn blazertje met 2 singletjes aan
Oh wat een beeldig jurkje!quote:
Ik wil 'm ook in het paars hebben maar tot nu toe heb ik die nog niet besteldquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:23 schreef MaLo het volgende:
[..]
Dat blazertje is echt super he, het is mijn favoriete werk-kledingstuk
ik ookquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:08 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ja goed
Wanneer heb jij er voor het laatst iets bijgegooid? Ik deze week nog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fotooooooquote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:31 schreef duymelijntje het volgende:
OMG!!
Ik heb vandaag die rok met 3 lagen tule binnen gekregen. Hij is echt huge!!! Ik voel me echt een prinses
Hij is wel langer dan ik had verwacht, tot aan mijn enkels bijna en superwijd, maar zooo romantisch. Tevens leuk voor themafeestjes
Of ergens in de winkel hangt... ik heb hem in Utrecht vandaag niet gespot...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:43 schreef Crientj het volgende:
Heeft iemand misschien een idee hoe dit jurkje valt?
[ afbeelding ]
Ik vind hem zoo mooi, maar voordat ik heel heel veel moeite ga doen om hem te krijgen en dan uiteindelijk teleurgesteld word omdat het totaal niet past.. enzovoort. ;o
In welke ben je geweest? Nja, kan wellicht wel een keer kijken in een van de winkels in Zwolle/Almelo of Enschede.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:46 schreef Klare het volgende:
[..]
Of ergens in de winkel hangt... ik heb hem in Utrecht vandaag niet gespot...
oeh klinkt erg tof! heb je een plaatje of zo?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:31 schreef duymelijntje het volgende:
OMG!!
Ik heb vandaag die rok met 3 lagen tule binnen gekregen. Hij is echt huge!!! Ik voel me echt een prinses
Hij is wel langer dan ik had verwacht, tot aan mijn enkels bijna en superwijd, maar zooo romantisch. Tevens leuk voor themafeestjes
In de Divided vestiging in de Steenstraat en bij de Oude Gracht. Want het is van Diveded denk ik zo? Nuja, anders volgende week eens in Brugge kijken. (En waarschijnlijk staat hij me toch niet .... ben te klein voor zulke jurken...maar hij is zo leuk!)quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:50 schreef Crientj het volgende:
[..]
In welke ben je geweest? Nja, kan wellicht wel een keer kijken in een van de winkels in Zwolle/Almelo of Enschede.
Even gecheckt maar er is weer wat met de site.. lukt mij ook niet!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:39 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Heb een error en kan niet inloggen op mijn pagina...
Ik krijg hem morgen of na het weekendquote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:43 schreef Crientj het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind hem zoo mooi, maar voordat ik heel heel veel moeite ga doen om hem te krijgen en dan uiteindelijk teleurgesteld word omdat het totaal niet past.. enzovoort. ;o
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:07 schreef PluisigNijntje het volgende:
Dat geruite jurkje en die bh van Jojoortje!
Waarom kan ik dat soort dingen nou nooit vinden..
Dat vraagt om een foto...dat begrijp je wel!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:58 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik krijg hem morgen of na het weekend![]()
Er werd hier al wel gezegd dat je geen cup AA voor het jurkje moet hebben
[..]
Die BH was 's ochtends een keer in de Sale4 euro!
En dat jurkje stond ook ergens verstopt op de site.. Ben benieuwd!
Komt goed.. Alleen als die mooi isquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:06 schreef Klare het volgende:
[..]
Dat vraagt om een foto...dat begrijp je wel!
En verstopt...kan je iets specifieker zijn.....
Doe normale BH's met een stukje kant er bovenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:17 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Vroeger stonden H&M beha's mij beeldiggg, toen gingen ze met de maten klooien en ploepen mijn nippies boven de rand uit!
Ik wil push!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:19 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Doe normale BH's met een stukje kant er bovenWeet niet of je van kant houdt, maar meestal zijn die BH's dan wel geschikt!
Haha klinkt goed. Ga wel een keertje in de winkel passen e.a. maar opzoek naar e.a. supplier.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Push + kant = Ideale BH voor Imperfect-Angel
Ik weet gelukkig wel de goeie van de H&M uit te kiezen. Ik moet ze wel eerst echt zien en voelenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:36 schreef Enfermera het volgende:
Ik vind de bh's van de H&M echt bagger.. Ze zitten niet lekker en zijn binnen no time kapot. Die van de hunkemoller zitten altijd goed maar zijn ook binnen no time kapot helaas. Ik ga maar weer over op de livera, en wat duurdere bh's.. Moet toch wat.
Maargoed, dat even geheel ter zijde
Heb hem echt een half jaar geleden gepast in Amsterdam Nieuwendijk geloof ik, of Kalvertorenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:43 schreef Crientj het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:45 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
[..]
Heb hem echt een half jaar geleden gepast in Amsterdam Nieuwendijk geloof ik, of KalvertorenWeet niet meer. HIj valt groot, vooral boven. Hij was veeeel te wijd in mijn eigen maat, ook bij mijn taille trouwens. Maat kleiner paste hij bijna overal wel goed, behalve bovenaan, daar zat hij vet los. Ik zou er dus bandjes aan moeten naaien en dat vond ik teveel werk. Maar in mijn eigen maat kon ik het bovenste stuk echt tot op mijn middel omklappen
En ik heb geen cup A of AA ofzo
Gewoon een gemiddelde volle B
ja iddquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:56 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Ja straks valt hij bij jullie wel allemaal normaal en dan is het mijn schuld zeker dat hij te klein is
Maar is er dan nog een richtlijn voor welke beter zijn en welke slechter zijn? Of moet je dat echt gewoon even voelen & passen, en dat je het daarna pas merkt?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:38 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik weet gelukkig wel de goeie van de H&M uit te kiezen. Ik moet ze wel eerst echt zien en voelenJe hebt idd veel van die crappy bh's, dat klopt!
Maar er zitten ook wel goeie bij!
Ik kijk altijd goed naar de sluiting zelf en naar de stikselsquote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:12 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Maar is er dan nog een richtlijn voor welke beter zijn en welke slechter zijn? Of moet je dat echt gewoon even voelen & passen, en dat je het daarna pas merkt?
Thanks!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:45 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik kijk altijd goed naar de sluiting zelf en naar de stikselsVoor de rest is het natuurlijk ook het gevoel wat je er bij hebt
Het is ook echt vaag, van Hennes heb ik S nodig voor topjes, 42 voor broeken en voor Divided moet ik L hebben en alles is te kortquote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:52 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Nou ik heb ze gemaild hoor. Wil nou wel weten hoe dat zit met die matenwijzigingen en schoenmaten die te klein vallen en gewoon die hele matengekut lately!
Je vergeet nog 10 pirouettes, 3x de macarena, 2x je kamer rond 'tegen de klok in'. en dan alles wat roze is oppakken en weggooien. alleen dan zal het werkenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:29 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Zeg doe eens niet
Nu wil ik die hebben...
Maar ik ga er nog niets bij gooien hoor ik wil dat ie in behandeling genomen word!
Als ik zometeen wat beter wakker ben zal ik wel ff een mooie post knutselen met wat ik eigenlijk allemaal besteld heb
Misschien komt mn bestelling dan sneller
De laatste tijd is het wel heel erg fucked jaquote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:52 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Nou ik heb ze gemaild hoor. Wil nou wel weten hoe dat zit met die matenwijzigingen en schoenmaten die te klein vallen en gewoon die hele matengekut lately!
Dit is ook de 1e keer dat ik een BH bestel via de shopquote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:53 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Thanks!Ik ga weer 's kijken denk ik of het wat is. Maar dan wel ff irl in de winkel, niet online
Ik weet niet eens meer hoe het voelt om een H&M pakketje te ontvangen...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:22 schreef dieske87 het volgende:
Ik kom net terug van mijn werk en wat denk je.........
er ligt een h en m pakketje op mij te wachten!!!!!!!!!!!
En wat denk je mijn bestelling staat nog steeds op manco maar toch heb ik het thuis liggen![]()
![]()
Er gaat alleen wel iets terug. Ik heb altijd s of xs. Alles in xs besteld op 1 shirt na dat in s. Ik was dus al huiverig of het wel zou passen. Wat denk je de S zit als gegoten. De andere 2 XS dingen ook maar 1 XS truitje lijkt wel een XXL ik zwem erin!!!! die gaat dus mooi terug
Dat word echt kut want bijna alles in mn huis is rozequote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:58 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
Je vergeet nog 10 pirouettes, 3x de macarena, 2x je kamer rond 'tegen de klok in'. en dan alles wat roze is oppakken en weggooien. alleen dan zal het werken
succes.
& ik had gelijk..! Volgens de TNT site is de zending afgeleverd. Zal dus wel bij 1 van de buren zijn, maar heb helemaal geen briefje in de bus? Ook niet handig haha. Morgen maar bij iedereen aanbellenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:44 schreef loehoes het volgende:
De chauffeur is onderweg![]()
Ik weet alleen niet meer precies wat ik besteld had+ moet ik om 1 uur weg tot vannacht, aaah ik hoop zo dat hij voor die tijd nog komt, maar zal wel weer niet
Ik denk dat dat ongeveer mijn maten zijn taille 65 heup tegen de 90. Zelf heb ik 3 broeken van de h en m 2 ervan zijn maat 26 (maar deze moete wel goed aansluiten omdat het een skinny is die bijv ook onder een tuniekje gedragen kan worden. De andere is een paar post geleden gepost met die lagere zakken en dat is een 27. Op het moment heb ik een Tommy Hilfiger broek aan ook maat 27. Ik vind de maten dus redelijk vergelijkbaar met andere broeken van bijv Tommy, Only, Indian Rosequote:Op zaterdag 30 mei 2009 02:05 schreef Schenkstroop het volgende:
Hai ik heb jullie hulp nodig, ik zit bl. met een broeken mysterie. Ik zit hier met een paspop cq. mannequin, taille 65cm heup 87cm. Toen heb ik een jeans gekocht van de hm.com maat "27" anders staat ze er zo naakt bij in een hoek (dont ask..).
Gezien de paspop taille 65cm = maat 26 heeft zou het goed meten zijn (jeans 27). maar..het past alsnog niet. de broek komt 2 inch/2 maten tekort. Volg je het nog? Ik snap niet zoveel van maten en hoe je dat moet opemeten enzo. Mag ik vragen naar jullie taille-maat en moeten jullie dan ook jeans kopen 2 maten groter ofzo? Het gaat om de volgende broek:
[ link | afbeelding ]
Dan ben ik heel erg benieuwd hoe die valt ;o Ik zit steeds te zoeken; maar ik zie hem nergens ;{quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Komt goed.. Alleen als die mooi is
En jaa verstopt
Kijk ik bij 'jurken', dan staat het jurkje er niet..
Kijk ik bij 'laat alles zien', dan staat er jurkje er wel
Verstopt dus
iemand?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:12 schreef PeRi het volgende:
Vraagje; ik heb nog nooit iets retour gezonden en nu voor het eerst. Hoe lang duurt het ongeveer voordat ze een retourbestelling verwerkt hebben in je ' saldo' pagina? Ik heb afgelopen maandag iets retour verzonden.
Dat verschilt, bij mij was het wel eens binnen een week, maar het heeft ook wel eens 2 weken geduurt, nooit langer echter, dus ik zou van 2 weken maximaal uitgaanquote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:24 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Een hoop tietgemiep van mij gisteren. Kom ik er vandaag bij de H.muller dus gewoon achter dat ik al jaaaren in een te kleine beha rondloop!Ik vond die vrouwen die in een verkeerde beha rondliepen altijd ronduit sneu. Je weet toch wel welke beha goed bij je zit! Nu ben ik zelf dus zo'n sneu geval die nog naar de H&M heb zitten mailen ook.
![]()
Echt he!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:24 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Een hoop tietgemiep van mij gisteren. Kom ik er vandaag bij de H.muller dus gewoon achter dat ik al jaaaren in een te kleine beha rondloop!Ik vond die vrouwen die in een verkeerde beha rondliepen altijd ronduit sneu. Je weet toch wel welke beha goed bij je zit! Nu ben ik zelf dus zo'n sneu geval die nog naar de H&M heb zitten mailen ook.
![]()
geen zorgen, het schijnt dat dik 60% van alle vrouwen in de wereld een verkeerde maat hebben.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:24 schreef Imperfect-Angel het volgende:
![]()
Bedankt. Kan het zijn dat dit model een heupborek is en het wellicht twee maten groter moet?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 09:56 schreef dieske87 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat ongeveer mijn maten zijn taille 65 heup tegen de 90. Zelf heb ik 3 broeken van de h en m 2 ervan zijn maat 26 (maar deze moete wel goed aansluiten omdat het een skinny is die bijv ook onder een tuniekje gedragen kan worden. De andere is een paar post geleden gepost met die lagere zakken en dat is een 27. Op het moment heb ik een Tommy Hilfiger broek aan ook maat 27. Ik vind de maten dus redelijk vergelijkbaar met andere broeken van bijv Tommy, Only, Indian Rose
Hopelijk heb je er iets aan
Ik weet niet hoe dat werkt!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:38 schreef Jojoortje het volgende:
[..]!
Laat me raden, je hebt eigenlijk een cup groter en een smallere onderwijdte?
Jaaaa dat had ik dus ook.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:53 schreef Enfermera het volgende:
DIe spanwijdte meten van onder je borsten en erop klopt voor geen ene meter; als ik dat doe heb ik 70AA. Terwijl ik toch echt 70C heb.![]()
Heb die van Dita ook besteld. Zwartwit lijkt ie leuker.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:11 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Best leuk
Zag ook een leuke van Katy Perry, maar was al uitverkocht.
Ik perste ook vaak genoeg mijn borsten in een 70 of 75B terwijl laatst een dame in een lingeriezaak zei dat ik toch echt wel 70C heb en bij push-up zelfs 70D. Zou ik mezelf nooit gevenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:58 schreef Kleintje19 het volgende:
geen zorgen, het schijnt dat dik 60% van alle vrouwen in de wereld een verkeerde maat hebben.
Haha, grappig hequote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:32 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Jaaaa dat had ik dus ook.
Moet wel wennen hoor, sjeeesss een C-cup.
Wil morgen naar 't strand en heb mijn bikini nog steeds niet dus ga me maar weer in mijn oude H&M Kylie Minogue bikini proppen, als dat nog past... Ik had toen die tijd 2 verschillende maten broekjes gepast en de verkeerde per ongeluk behouden waar ik pas later achterkwam dus die is al te klein.
Ik heb maar 1 bikini omdat ik het onzin vind om er meer te hebben dan 1! bikini.
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:09 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha, grappig heIk snapte het eerst ook niet. Ach, mooi toch, denk niet dat mensen zouden denken dat ik C heb, maar lekker boeie. Als die bh maar goed zit
En idd, ik had al mn oude bh's gelijk weggedonderd, die zaten gelijk een stuk minder lekker!![]()
Nou ik kan het nog steeds niet geloven! Net nog naar mijn boobies zitten staren. Dacht altijd dat een C-cup best wel groot was. Vind de mijne niet als C eruitzien. Misschien hebben we allemaal wel een verkeerd beeld in ons hoofd zitten door al die meloentietwijfen op tv enzo.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:32 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik perste ook vaak genoeg mijn borsten in een 70 of 75B terwijl laatst een dame in een lingeriezaak zei dat ik toch echt wel 70C heb en bij push-up zelfs 70D. Zou ik mezelf nooit geven.
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:32 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
[..]
Nou ik kan het nog steeds niet geloven! Net nog naar mijn boobies zitten staren. Dacht altijd dat een C-cup best wel groot was. Vind de mijne niet als C eruitzien. Misschien hebben we allemaal wel een verkeerd beeld in ons hoofd zitten door al die meloentietwijfen op tv enzo.![]()
(Heb overigens niks tegen formaatje meloen, voordat er discussies losbarsten!)
70C en 75B zijn niet hetzelfde, maar schelen niet veel. 90C zal dan wel biggie zijn!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:35 schreef Enfermera het volgende:
[..]![]()
Nouja, 70C is toch heel anders dan 90C heZe zeggen dan dat bijv. 75B hetzelfde is als 70C, maar dat vind ik niet. Magoed, we gaan misschien nu wel heel ver offtopic
![]()
ik kan wel op naaldhakken lopen, hele hoge zelfs, maar geef me sleehakken en ik ga geheid op me giechel, me moeder snapt er werkelijk geen kut vanquote:Op zondag 31 mei 2009 03:51 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ben gewoon bang voor sleehakken. Heb zulke slechte enkels
ja, tenzij je al D hadquote:Op zondag 31 mei 2009 09:40 schreef zoeperzazke het volgende:
ik heb nooit meer dan een A-cup gepast, tot ik ineens de nuvaring ging gebruiken. Sinsdien haal ik de B-cupKan me niet voorstellen dat ik de verkeerde cup draag, 75A is gewoon veel te klein, 75B sluit prima aan en ineen C-cup verzuip ik. Dus ik ga er wel vanuit dat ik goed zit
Maar het lijkt me wel tof als je ineens hoort dat je een grotere cup hebt dan je dacht
Ik kan echt alleen op sleehakken en dikke hoge hakken lopen, naaldhakken ga ik echt meteen omquote:Op zondag 31 mei 2009 08:32 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ik kan wel op naaldhakken lopen, hele hoge zelfs, maar geef me sleehakken en ik ga geheid op me giechel, me moeder snapt er werkelijk geen kut van
Hehe eindelijk manco, mn bestelling stond 3 dagen als niet gevonden
Ik ben druk aan het zoeken naar de jurkjes want ik kan ze niet vinden (de plaatjes die je gepost hebt)quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:16 schreef Man-E-Faces het volgende:
Zou lieve Daph_ nog even de artikel-nummers van die jurkjes plaatsen of doorberichten? Er wordt namelijk in mijn linkeroor om gezeurd!
De ring staat op p 68 en de armband op p69, had ze volgens mij wel ingescand maar hierbij toch de codes:quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:00 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
Ja Bedankt ik heb ze gevonden. Nu is er nog een vraag; een meisje vraagt om de artikelen-codes van de volgende items. de-code voor de 'heide-paarse' trui was zichtbaar maar de rest van de codes niet. De armband en de ring staan op paginas die niet zijn ingescand. Alvast bedankt !
[ afbeelding ]
Als zwemshort en als korte broek.. maar er kan tot aan die zak een stukje af..quote:Op zondag 31 mei 2009 17:37 schreef Linnie20v het volgende:
Ik vond die in het echt niet zo mooi
En mannenbroeken zijn ook meestal tot net over de knie en dat vind ik bij vrouwen een beetje raar als zwemkleding. Of ga je hem zo dragen?
Oooooohhhhh die wil ik ook maar ik mag geen bikini's meer bestellen van mamaquote:Op zondag 31 mei 2009 14:43 schreef Heroinjunk het volgende:
Bikini voor mezelf, alleen dan in het geel (damn u, maten die iedereen heeft) :
[ afbeelding ]
En deze voor vriendlief besteld:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 31 mei 2009 20:33 schreef Liefste. het volgende:
[..]
Oooooohhhhh die wil ik ook maar ik mag geen bikini's meer bestellen van mama![]()
Die witte 'trouwjurk' heb ik in de H&M in London aangepast toen we de lelijkste combinaties ooit gingen aantrekken en hij was serieus best leuk, maar wel trouwjurkerig inderdaad.
Hmm hij is mij een beetje te Pipo, zowel voor man als vrouw maar da's mijn smaak. Doe jij lekker wat jezelf leuk vindt!quote:Op zondag 31 mei 2009 16:59 schreef PluisigNijntje het volgende:
Wow, ik vraag me af hoe deze zou staan, hij is nl van de mannenafdeling maar ik ben verliefd!
[ afbeelding ]
Waarom bel je de H&M niet op dat ze het naar een Kialapunt moeten sturen? Heb ik ook gedaan en diezelfde dag werd het nog in behandeling genomen! Volgens de klantenservice scheelt het ongeveer 2/3 dagenquote:Op maandag 1 juni 2009 00:15 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Nog steeds geen manco hierEn ik ga zaterdag op vakantie, dus dat komt vast niet meer voor die tijd binnen
Hmmm dat weet ik niet zeker. Ik zou sowieso even bellen om te vragen wat de snelste manier is om je pakketje binnen te krijgen. Denk niet dat je het erg zou vinden om naar een Kialapunt te rijden/fietsen of wel?quote:Op maandag 1 juni 2009 00:27 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Ow echt? Wat stom eigenlijk! Hij is intussen al wel in behandeling genomen maar nog niet manco, kan je het dan nog veranderen? Dan ga ik even afwachten en als hij dinsdagavond niet op manco staat ga ik wel bellen. Ik moet het op zich niet persé hebben voor die vakantie maar ik wil het wel
quote:Op maandag 1 juni 2009 00:27 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Ow echt? Wat stom eigenlijk! Hij is intussen al wel in behandeling genomen maar nog niet manco, ..
hey dat heb ik ook!quote:Op maandag 1 juni 2009 11:09 schreef Dipkip het volgende:
Hij staat bij mij nu op bestelling is onderweg maar wordt nog niet herkend door de track and trace
quote:Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco De zending is elektronisch voorgemeld aan TNT Post (bijvoorbeeld via het programma IT Pakket), maar dezelfde dag niet bij TNT Post aangeboden ter verzending, en derhalve niet aangetroffen.
dat dacht ik ook want ik dacht het is ook zondag en zo (naja maandag, maar toch zondag)quote:Op maandag 1 juni 2009 11:30 schreef Schenkstroop het volgende:
ik denk dat h&m de bestellingen klaar heeft staan, maar dat ze nog niet door TNT zijn opgehaald en nog niet in het sorteerproces zitten
Hmm nou bij H&M is dat dus gewoon "in behandeling"quote:Op maandag 1 juni 2009 11:40 schreef Dipkip het volgende:
Ik snap dus niet welk stadium er dan vóór manco zit.
Zit toch geen bikini bij he?quote:Op maandag 1 juni 2009 00:15 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Nog steeds geen manco hierEn ik ga zaterdag op vakantie, dus dat komt vast niet meer voor die tijd binnen
En bij mij bezorgden ze het alsnog thuisquote:Op maandag 1 juni 2009 00:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Waarom bel je de H&M niet op dat ze het naar een Kialapunt moeten sturen? Heb ik ook gedaan en diezelfde dag werd het nog in behandeling genomen! Volgens de klantenservice scheelt het ongeveer 2/3 dagen
Ik zou deze in geen miljoen jaar zelf uitgekozen hebben, al die zoete kleurtjes, maar als je het dan op de foto met zo'n bloedmooie vrouw ziet ben ik wel bijna overstagquote:Op zondag 31 mei 2009 14:43 schreef Heroinjunk het volgende:
Bikini voor mezelf, alleen dan in het geel (damn u, maten die iedereen heeft) :
[ afbeelding ]
Het nummer is elektronisch doorgegeven maar het pakje is nog niet afgegeven. Net zoiets als zeggen tegen iemand dat je hem een pakje opstuurt, maar je hebt het nog niet op de bus gedaan oid. Diegene (TNT in dit geval) weet dat het er aan komt, maar heeft het nog niet in zn handen.quote:Op maandag 1 juni 2009 @ 11:54 schreef Dipkip het volgende:
Nou ja maar dat is toch eigenlijk vreemd. Manco is, het heeft een nummer, maar track and trace kan nog niks met dat nummer.
Dus wat ik heb is: het heeft een nummer, maar track and trace kan nog niks met dat nummer en is zich er ook nog niet van bewust dat ze niks met dat nummer kunnen.
Ik vermoed dat je het woensdag krijgt.quote:Op maandag 1 juni 2009 13:11 schreef PluisigNijntje het volgende:
Hoe lang duurt het als je bestelling manco/ onderweg staat? Ik wil mn zomerrokjes nu wel een keer aan!
Dat is toch wat manco is...quote:Op maandag 1 juni 2009 13:07 schreef PeRi het volgende:
Het nummer is elektronisch doorgegeven maar het pakje is nog niet afgegeven. Net zoiets als zeggen tegen iemand dat je hem een pakje opstuurt, maar je hebt het nog niet op de bus gedaan oid. Diegene (TNT in dit geval) weet dat het er aan komt, maar heeft het nog niet in zn handen.
Guiltyquote:Op maandag 1 juni 2009 09:51 schreef Starlie het volgende:
Pff soms zou ik echt willen dat ik dat online shoppen nooit had ontdekt.. Ik blijf maar bestellen.. shirtje hier, shirtje daar... verzendkosten hier, verzendkosten daar![]()
Hebben jullie daar geen last van??!
Heb nog een paar dingen uit staan en daar mag ik echt niets bijgooien want ik moet nu echt een keer gaan sparen
Daarom snap ik dus niet wat het verschil is tussen in behandeling maar niet manco en in behandeling + manco, snap jij dat? Want in beide gevallen heb je al een track and trace.quote:
Uhm, goede vraag...quote:Op maandag 1 juni 2009 17:43 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Daarom snap ik dus niet wat het verschil is tussen in behandeling maar niet manco en in behandeling + manco, snap jij dat? Want in beide gevallen heb je al een track and trace.
Aaaaah dat is wel sneu..quote:Op maandag 1 juni 2009 19:09 schreef Kleintje19 het volgende:
ik baal ook, even mn ei kwijt![]()
kersverse ipod touch gekocht vanmiddag om 1 uur, thuis netjes 3 uur opgeladen, ik ben mn agenda aan het invullen met een muziekje en hij slaat vast, word daarna wit, en uiteindelijk gaat hij eindelijk uit, en nu, nu istie dood, na 4 uur aankoop is mijn kadotje van 210 euro dooddaar gaan al mijn verdiende centjes die ik gisteren voor me verjaardag heb gehad
morgen poging nr 2 en gaat mn stiefvader een nieuwe eisen.
*als troost mag ik nog wat leuks bij de h&m bestellen*
Je kan 'm gewoon naar de winkel brengen, sturen ze 'm terug en wordt je gebeld als je een nieuwe kan komen halen, meestal niet langer dan een week. Doen ze niet moeilijk overquote:Op maandag 1 juni 2009 @ 19:09 schreef Kleintje19 het volgende:
kersverse ipod touch gekocht vanmiddag om 1 uur, thuis netjes 3 uur opgeladen, ik ben mn agenda aan het invullen met een muziekje en hij slaat vast, word daarna wit, en uiteindelijk gaat hij eindelijk uit, en nu, nu istie dood, na 4 uur aankoop is mijn kadotje van 210 euro dooddaar gaan al mijn verdiende centjes die ik gisteren voor me verjaardag heb gehad
Wat kutquote:Op maandag 1 juni 2009 19:00 schreef L.in het volgende:
Mijn pakketje is btw alweer verplaatst naar half juni.![]()
Begin er nu wel een beetje van te balen, eerst begin mei, toen midden...en ga zo maar door...
Heb het advies opgevolgd van niet meer bestellen, totdat je pakketje in behandeling wordt genomen (wat ik eigenlijk best wel heel erg belachelijk vind), maar dat werkt dus ook voor geen meter!!
Screwed, waar gekocht?quote:Op maandag 1 juni 2009 19:09 schreef Kleintje19 het volgende:
mwah mijn stiefvader is niet het type die een week gaat wachten, als een ipod binnen 4 uur stuk gaat gaat hij niet eerder de winkel uit of ik heb een nieuwequote:Op maandag 1 juni 2009 19:16 schreef PeRi het volgende:
[..]
Je kan 'm gewoon naar de winkel brengen, sturen ze 'm terug en wordt je gebeld als je een nieuwe kan komen halen, meestal niet langer dan een week. Doen ze niet moeilijk over.
Nog gefeliciteerd!
Ik gok erop dat ze in het systeem zien of ze jouw bestelling compleet kunnen krijgen alvorens iemand al jouw bestelling bij mekaar sprokkelt. Uit "efficiency overwegingen" (wat een woordquote:Op maandag 1 juni 2009 17:43 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Daarom snap ik dus niet wat het verschil is tussen in behandeling maar niet manco en in behandeling + manco, snap jij dat? Want in beide gevallen heb je al een track and trace.
Gefeliciteerd en hoop dattie het na het laden volledig doet!quote:Op maandag 1 juni 2009 19:59 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
mwah mijn stiefvader is niet het type die een week gaat wachten, als een ipod binnen 4 uur stuk gaat gaat hij niet eerder de winkel uit of ik heb een nieuwe![]()
en wonder boven wonder krijgt ie ook alles voor elkaar![]()
maar goed:
me stiefpapa heeft hem "aan de praat" gekregen, hij zit nu via een stopcontact aan het stroom, dus niet via mn usb want daar reageerde hij niet op, hij schijnt helemaal leeg te zijn, mn stiefvader denkt dat ie leeggezogen is want hij moest maar opladen tot hij vol was en dan mocht je hem gebruiken maar ik liet hem 3 uur zitten, dus het is een raadsel of ie t morgen doet, hier krijgt hij in iedergeval meer stroom mee en even aankijken dus *hoopt zooooo erg* duimen jullie mee dat alleen de accu leeg was en er niets beschadigd is..
en nog bedankt dames
Maar ik heb helemaal geen kortingscodes gebruikt en ze zijn ook niet uit de sale oid.quote:Minimum bestelwaarde na verrekening van evt. korting is 19,-
Ze leveren pas wanneer je bestelling 19 euro of meer is, dus als je via de webshop je teenslippers wilt bestellen moet je er iets bijgooien.. Stom, maar zo werkt hetquote:Op maandag 1 juni 2009 21:18 schreef Butterfly91 het volgende:
Ik heb een vraag.
Ik wil dus twee paar teenslippers bestellen, bij elkaar is dat 11,80. Nu kom ik bij stap twee en dan staat er:
[..]
Maar ik heb helemaal geen kortingscodes gebruikt en ze zijn ook niet uit de sale oid.
Moet je per se iets erbij gooien zodat je wel aan die 19 komt? Zal toch wel niet, iig ik zou het gek vinden.
Oké bedankt, dan ga ik kijken of er iets bij zit wat ik ook 'nodig' hebquote:Op maandag 1 juni 2009 21:20 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ze leveren pas wanneer je bestelling 19 euro of meer is, dus als je via de webshop je teenslippers wilt bestellen moet je er iets bijgooien.. Stom, maar zo werkt het
of je neemt gewoon iets en stuurt het weer terug, kost je dan maar 1 eurie.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:21 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Oké bedankt, dan ga ik kijken of er iets bij zit wat ik ook 'nodig' heb
is niet stom, de H&M moet er ook nog iets aan verdienen. Is bij veel webshops zo, dat je of een minimumbedrag moet hebben of een lage-order toeslag moet betalen. reden is simpel: als je iets van 3 euro koopt en 5 euro verzendkosten betaalt, dan maakt zo'n webshop daar gewoon verlies op. De verzendkosten zijn meestal vrij hoog (zeg 4 euro) en dan moet daar ook nog de arbeid voor gedaan worden en het product voor worden ingekocht. Dan zit je zo aan 7-8 euro kosten, terwijl de klant 8 euro betaald.... Zou ik ook niet aan beginnen in een eigen webshopquote:Op maandag 1 juni 2009 21:20 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ze leveren pas wanneer je bestelling 19 euro of meer is, dus als je via de webshop je teenslippers wilt bestellen moet je er iets bijgooien.. Stom, maar zo werkt het
Bij mij ook, echt shit, want ik laat het bij mn ouders bezorgen en nu haal ik dat ws nietquote:Op maandag 1 juni 2009 19:00 schreef L.in het volgende:
Mijn pakketje is btw alweer verplaatst naar half juni.![]()
Begin er nu wel een beetje van te balen, eerst begin mei, toen midden...en ga zo maar door...
Heb het advies opgevolgd van niet meer bestellen, totdat je pakketje in behandeling wordt genomen (wat ik eigenlijk best wel heel erg belachelijk vind), maar dat werkt dus ook voor geen meter!!
Ik heb al wat gevonden. Nu een zwart blousje en die twee paar teenslippers in bestelling, begin juli wordt het geleverd.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:41 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
of je neemt gewoon iets en stuurt het weer terug, kost je dan maar 1 eurie.
Zeggen zequote:Op maandag 1 juni 2009 21:58 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Ik heb al wat gevonden. Nu een zwart blousje en die twee paar teenslippers in bestelling, begin juli wordt het geleverd.
Ik gok op 3 dagen na kerstquote:Op maandag 1 juni 2009 21:58 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Ik heb al wat gevonden. Nu een zwart blousje en die twee paar teenslippers in bestelling, begin juli wordt het geleverd.
quote:Je bestelling is in behandeling
Die addicts hier hebben natuurlijk de sale alweer leeggekochtquote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:23 schreef zoeperzazke het volgende:
menen jullie dat nou? Ik zat net in de sale te kijken en wilde 1 trui van 9,90 graag hebben maar kon niets leuks vinden om erbij te doen.....
Ach, ze zijn in staat om als je die korting gebruikt hem doodleuk weg te halen wegens onrechtmatig gebruikquote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:28 schreef bladibladibla het volgende:
Heb dit weekend een kortingsbon t.w.v. ¤5 gekregen omdat mijn jurk elke keer geannuleerd werd. Toch netjes van ze!
Stomme is dan dat de jurk nog wel steeds op de website staat
Goed joh!!quote:
Ik!!!!!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:36 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Goed joh!!Ik wou al zeggen; ben ik de enige die niets besteld heeft??
![]()
![]()
Ik ga ook echt even niks meer bestellen.. Heb nu alleen nog 2 shirtjes van die aids-campagne en een sjaalEn dan die bestelling van de fall in half juli
Ik ga het volhouden hoor![]()
Who's with me?
![]()
![]()
Ik doe ook mee alleen heb ik nog twee bestellingen staan plus die die onderweg isquote:
Me!!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:36 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Goed joh!!Ik wou al zeggen; ben ik de enige die niets besteld heeft??
![]()
![]()
Ik ga ook echt even niks meer bestellen.. Heb nu alleen nog 2 shirtjes van die aids-campagne en een sjaalEn dan die bestelling van de fall in half juli
Ik ga het volhouden hoor![]()
Who's with me?
![]()
![]()
ik heb in november, december en maart in totaal 4 zakken aan het goede doel gegeven, ik moest dus wel veel aanschaffen MAAR ik doe mee, er is er nu 1 manco, en er komt er 1 half juni met jurkje, lange blouse, jurkje voor me moeder, spijkerbroek en shirtje, en dan nog idd ook wat van de fall collectie half juli, ik doe mee en ga niet meer bestellen tot eind augustus, steun mij steun mijquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:04 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ik!!!!!![]()
Heb van het weekend mijn kast uitgemest... nou ja... alles in zo'n zak gestopt die je vacuüm kunt zuigen in de hoop dat ik meer plek zou krijgen... maar helaas.. ik moet denk ik nog 4 van die zakken halen!! Dus ik heb meer dan genoeg kleding...
Jaa, ze zijn net zo als op de foto, iets verfijnder misschien. Ik had geen zin om te passen, maar ze vallen wel normaal geloof ik. Ik had een 38 van een soortgelijke sandaal gepast en die was net ietsje te krap. Ik heb meestal 39, af en toe 38quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:38 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Heeft iemand die sandaaltjes met die studs erop al in de winkel gezien? Wil ze in Keulen volgende week even passen
IK WIL OOOHOOOK.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:23 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Hier ook nog steeds manco. Ik wil hem deze weeheeeeek. Gelukkig zit er geen echte zomerkleding bij maar toch, ik wil het passen enzo.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:13 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik doe ook mee alleen heb ik nog twee bestellingen staan plus die die onderweg is![]()
Bij mij staat er nu 'bestelling is onderweg' maar mn track en trace wordt nog steeds niet herkend
Haha,quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:47 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Me!!
Toegeven:
1 nalevering met daarin: jurkje, korte spijkerbroek, platte peeptoes en een zwart rokje (volgens mij mis ik iets?)
1 preview bestelling met daarin lange trui, zwarte broek, zwarte laarsjes en nog iets (omg, ik weet het gewoon niet nu) EDIT: Oh ja! Dat paarse jurkje!
Maar verder ga ik niks meer bestellen
Bijna elk bedrijf zet z'n pakjes eerst op manco.. Niets raars aan hoorquote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:53 schreef Smart_ass het volgende:
Ja laat maar, heb al teruggelezen.Toch raar dat het bijna standaard op manco komt te staan. Lijkt me niet goed. Sowieso vind ik die site van H&M en dat hele track en trace gebeuren erg onduidelijk.
Ben benieuwd, ik heb dat NERD shirtje ook besteld. Ben ook benieuwd naar die van Moby.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:09 schreef Enfermera het volgende:
Heb een ander shirtje ook van die campagne, van N*E*R*D*, geannuleerd want die was in het echt toch minder mooi.
Alleen nou heb ik weer bij die sjaal verzendkosten, terwijl dat eigenlijk gewoon een nalevering is.. Ik ga morgen maar weer eens bellen naar de klantenservice![]()
![]()
Maarrr komt goed met ons, en niet zoveel bestellen!![]()
Dan vindt h&m dat je slechte smaak hebt en dus geven ze je meer tijd om het te kunnen veranderen. vrouwen waren toch zo goed met 'hints'?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:46 schreef Smart_ass het volgende:
Maar wat betekent het nou als ie op manco staat? Dat het kwijt is?
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:57 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dan vindt h&m dat je slechte smaak hebt en dus geven ze je meer tijd om het te kunnen veranderen. vrouwen waren toch zo goed met 'hints'?
Ik moest bijna lachen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:57 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dan vindt h&m dat je slechte smaak hebt en dus geven ze je meer tijd om het te kunnen veranderen. vrouwen waren toch zo goed met 'hints'?
Nooohooooo!! Eerst mijn zending!! Anders duurt het tot de kerst voor ik eindelijk wat binnenkrijg!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:21 schreef alors het volgende:
Ik zag vandaag in de winkel heel veel nieuwe spullen.. Wanneer gaan ze eens met de site aan de slag..
Ik zou ook niet lachen met een slechte smaak..quote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:03 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik zou ook niet lachen met een sechte smaak..
vebreterd :>quote:
H&M says so? Gast ga eerst eens leren typen voor je hier komt ouwehoeren.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:39 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
vebreterd :>
en jij hebt nogsteeds een geen smaak![]()
(h&m says so.. 'hint hint')
Dat vest wat in de aanbieding was, wat langer? Die heb ik idd in turquiose, ff in mn mail gezocht en dit is de code: 27-1437quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:27 schreef Daph_ het volgende:
Heeft iemand de artikelcode voor het vest van 4,90 in het turkoise? Ik kan hem op de site niet vinden!
Die ja! Zenkjoequote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:50 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Dat vest wat in de aanbieding was, wat langer? Die heb ik idd in turquiose, ff in mn mail gezocht en dit is de code: 27-1437
Schenkstroop is een beetje gefrustreerd over het andere geslacht. Iets dat je bijna niet kan zijn ontgaan, gezien zijn meervoudige klaagtopicdiarree betreffende het andere geslacht.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:42 schreef Tammeh het volgende:
[..]
H&M says so? Gast ga eerst eens leren typen voor je hier komt ouwehoeren.
Yw!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:54 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Die ja! ZenkjoeMijn zusje zou hem voor me bestellen bij haar retourzending
Voor 4,90 euri
Oh dat wil ik ook wel wel weten ja, vest ziet er tof uit en 4,90 maar?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 @ 22:52 schreef zoeperzazke het volgende:
Heeft iemand ook nog de artikelcode van dat vest in het zwart? Ik wil um nog zo graag bij mijn bestelling gooien..... Maar hij is nergens te vinden op de site.....
De code voor het vest in het zwart is 27-1379quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:57 schreef PeRi het volgende:
[..]
Oh dat wil ik ook wel wel weten ja, vest ziet er tof uit en 4,90 maar?. Jammer dat turqoise me niet staat.
Ik zou er haast weer zwanger om willen wordenquote:
Thanks!!!quote:Op woensdag 3 juni 2009 08:04 schreef Daph_ het volgende:
Het artikelnummer van het zwarte vest voor 4,90 is 27-1379
ik doe gezellig mee want ik ben ook nog niet in behandeling voor half juniquote:Op woensdag 3 juni 2009 09:36 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik zou er haast weer zwanger om willen worden
Heee kleintje, ben jij al manco?? Voor jouw bestelling van half juni?
Die van mij is nog niet eens in behandeling
Ik wel, voor allebei zelfsquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:15 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ik doe gezellig mee want ik ben ook nog niet in behandeling voor half juni
We hebben vast te veel nabesteldquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:15 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
idem..quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:15 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
Jeetje, ja de mijne is ook begin juni maar wel manco. Maar ik heb amper iets nabesteld, alleen de dag erna nogquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:58 schreef Dipkip het volgende:
Bij mij is het nog steeds wél onderweg maar niet aangetroffen als track and trace, dus ook niet manco.
En dat is de levering van BEGIN juni.
Ik heb ook al 3 weken niets besteld, omdat ze zeiden dat dat niet mocht.quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:10 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Jeetje, ja de mijne is ook begin juni maar wel manco. Maar ik heb amper iets nabesteld, alleen de dag erna nog
same here...quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:10 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
[..]
Jeetje, ja de mijne is ook begin juni maar wel manco. Maar ik heb amper iets nabesteld, alleen de dag erna nog
quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:15 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
I know. Ik heb trouwens de groene maar gecanceled.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:26 schreef liefie_ het volgende:
T we hebben weer eens iets het zelfde besteld haha
Wachten tot hij hem wel vindt... dan issie er ook in een dag, dat welquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:30 schreef liefie_ het volgende:
Kan iemand ff stap voor stap met me door lopen wat ik moet doen met die code die H&M je op een gegeven moment geeft voor de TNT?
Want ik word echt gek
hij zegt al 4 dagen dat de ie niks vind
De zending bevindt zich in het sorteerproces van TNT Post: dit betreft één van de TNT Post sorteercentra. De zending zal eerst gesorteerd moeten worden, waarna de aflevering van de zending doorgaans de volgende werkdag zal plaatsvinden.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:56 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
"Zending gesorteerd in sorteercentrum"![]()
![]()
![]()
Dat betekent toch dat het morgen komt? Ja? Ja? Mooi want dan kan dat ene vestje mee op vakantie en die shirtjes en jaaaaaaaaaaNét op het nippertje *stuitert* Ik ga morgen de hele dag bij de deurbel waken, ben toch vrij
quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
I know. Ik heb trouwens de groene maar gecanceled.
Ow dat is iig fijnquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:32 schreef Inu het volgende:
[..]
Wachten tot hij hem wel vindt... dan issie er ook in een dag, dat wel
Maar er staan alleen maar dezelfde dingen in als altijdquote:Op donderdag 4 juni 2009 09:23 schreef Daph_ het volgende:
De sale is begonnen!!!!!!!!!!![]()
![]()
*scoren gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |